abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30750635
quote:
AMSTERDAM - De belastingdienst houdt een Amsterdamse vrouw al ruim twee maanden gevangen in een huis van bewaring in Groningen. Ze weigert de fiscus een half miljoen euro terug te betalen, dat twee jaar geleden per abuis op haar rekening werd gestort. Dat meldt De Telegraaf dinsdag.

Het bedrag was bijgeschreven door de Amsterdamse belastingdienst, omdat de vrouw haar aangifte niet goed had ingevuld. De fiscus vroeg haar het geld terug te storten, maar de Amsterdamse weigerde. Toen de Belastingdienst beslag legde op haar rekening was het te laat. De vrouw had het geld in contanten opgenomen, en weigert te vertellen waar het gebleven is.


De belastingdienst heeft de vrouw gegijzeld om haar aan de praat krijgen. Zij eiste gisteren voor de rechtbank dat de gijzeling werd opgeheven. Ze wil weer herenigd worden met haar kind, dat momenteel bij haar grootouders woont.
Bron Nu.nl

Is de vrouw helemaal gek geworden dat ze onze geld steelt

heel goed van de belastingdienst

[ Bericht 15% gewijzigd door Meki op 20-09-2005 11:14:21 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30750680
zeer slimme zet van die vrouw. stel dat ze 2 jaar de bak in moet dan is het makkelijk verdiend!
natuurlijk wel beetje sneu voor dat kind

* KontKorstje gaat ook eens sjoemelen met zijn formulieren
pi_30750681
haha, lijkt wel een film...
maareh, die half miljoen is van ons.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_30750711
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron Nu.nl

Is de belastingdienst helemaal gek geworden zomaar geld van mijn loon stelen zonder mij toestemming en nu gaan ze een vrouw gijzelen

heel goed van de vrouw dat ze het geld niet terug geeft heel goed dan leert Belastingdienst hoe mensen zich voelen als ze worden bestolen door de gierige belastingdienst
belasting is oa voor de detentie en sex-therapien van rellende marocjes en volgens de koan moet jij je medegelovigen helpen dus niet zeuren.

je handtasje laten afgappen door marocjes en turken gebeurd ook veel. als je ze dan plat rijdt begin je ook te zeuren...
pi_30750763
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:10 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

belasting is oa voor de detentie en sex-therapien van rellende marocjes en volgens de koan moet jij je medegelovigen helpen dus niet zeuren.

je handtasje laten afgappen door marocjes en turken gebeurd ook veel. als je ze dan plat rijdt begin je ook te zeuren...
Kom je hier ook spelen met je Marokkanen
elke topic zeur je over Marokkanen als je geen alloctonen mag prima dan heb je een andere site ervoor ene holland hardcore daar zijn je vrienden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:14:54 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_30750805
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:09 schreef BertV het volgende:
haha, lijkt wel een film...
maareh, die half miljoen is van ons.
Precies mevrouw is gewoon een dief.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_30750828
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Kom je hier ook spelen met je Marokkanen
elke topic zeur je over Marokkanen als je geen alloctonen mag prima dan heb je een andere site ervoor ene holland hardcore daar zijn je vrienden
ik erger me alleen mateloos aan jou posts waarin je doet alsof de moslim gemeenschap nergens schuld aan heeft en het de nederlanders zijn die racisten zijn!

zoals eerder gezegd mag ik geen enkele geloof-fanatici. maar nadeel is dat moslims op de een of andere manier hun geloof op een geweldadige manier willen opdringen aan anderen!
pi_30750869
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:15 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

ik erger me alleen mateloos aan jou posts waarin je doet alsof de moslim gemeenschap nergens schuld aan heeft en het de nederlanders zijn die racisten zijn!

zoals eerder gezegd mag ik geen enkele geloof-fanatici. maar nadeel is dat moslims op de een of andere manier hun geloof op een geweldadige manier willen opdringen aan anderen!
daar is de andere topic ervoor
niet deze

bedenk je deze zelf
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30750898
Tsja laat mevrouw het geld maar lekker terug verdienen. Een foutje gebeurt en ze heeft geen enkel recht om het te houden. Dit is gewoon pure diefstal, niks meer, niks minder.

Wat ik trouwens wel een goede vond dat was op evers staat op, als je dit nou overkomt als de sodemieter al dat geld op een renterekening zetten en er rente van trekken. Als ze dan komen om het geld terug te halen geef je het gewoon terug maar hebt wel lekker wat verdiend aan de rente
pi_30750930
Eigen schuld van het domme wijf. Zíj heeft de aangifte verkeerd ingevuld, ze heeft geld waar ze geen recht op heeft, dus terugbetalen zal ze. En zo'n detentie is gewoon wettelijk hoor. Ze mag al blij zijn dat ze niet op het Belastingkantoor zit.
pi_30750990
Ja tot ze het bedrag gaan terugvordern met rente
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:22:50 #12
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30750998
Ik snap de TS ook niet helemaal, tuurlijk is 't logisch dat ze terug moet betalen. Da's toch niet meer dan normaal?
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_30751001
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron Nu.nl

Is de belastingdienst helemaal gek geworden zomaar geld van mijn loon stelen zonder mij toestemming en nu gaan ze een vrouw gijzelen

heel goed van de vrouw dat ze het geld niet terug geeft heel goed dan leert Belastingdienst hoe mensen zich voelen als ze worden bestolen door de gierige belastingdienst
volgens mij is het de vrouw die van het volk steelt. het geld dat de belastingdienst int, komt in een manier weer terug bij ons.

dit soort mensen moeten ze hard aanpakken, aso's
you and I ain't done Zeke!
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:23:19 #14
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_30751011
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Is de belastingdienst helemaal gek geworden zomaar geld van mijn loon stelen zonder mij toestemming en nu gaan ze een vrouw gijzelen
Gijzelen is iets anders dan vastzetten. Ze zijn gewoon gevangen genomen voor valsheid in geschrifte en diefstal van de staat.

Ik begrijp de woorden gijzeling in dit verhaal niet.
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:23:42 #15
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_30751021
Jah maar Meki is een Maroc
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:25:02 #16
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_30751053
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron Nu.nl

Is de belastingdienst helemaal gek geworden zomaar geld van mijn loon stelen zonder mij toestemming en nu gaan ze een vrouw gijzelen

heel goed van de vrouw dat ze het geld niet terug geeft heel goed dan leert Belastingdienst hoe mensen zich voelen als ze worden bestolen door de gierige belastingdienst
wat lul je nou slap? Het is ieders geld, want iedereen betaald belasting.
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:25:52 #17
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30751073
Laat haar daar maar lekker zitten. EIgen schuld, dikke bult. Ik heb geen medelijden met d'r.

En dat deze dievegge nu een beetje emotioneel met d'r kind gaat lopen schermen , dat had die schijnheilige trut maar eerder moeten bedenken.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30751121
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:22 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik snap de TS ook niet helemaal, tuurlijk is 't logisch dat ze terug moet betalen. Da's toch niet meer dan normaal?
Belastingdienst speelt eigen rechter
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30751155
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:10 schreef KontKorstje het volgende:


je handtasje laten afgappen door marocjes en turken gebeurd ook veel. als je ze dan plat rijdt begin je ook te zeuren...
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:29:29 #20
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_30751169
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Belastingdienst speelt eigen rechter
Waaruit concludeer je dat? Dat kan ik namelijk niet terugvinden in het nieuwsbericht.
pi_30751187
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Belastingdienst speelt eigen rechter
Nee hoor schat, dat staat namelijk gewoon in de AWR.
pi_30751190
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:29 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Waaruit concludeer je dat? Dat kan ik namelijk niet terugvinden in het nieuwsbericht.
gijzelen

dat is toch verboden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30751225
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:30 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee hoor schat, dat staat namelijk gewoon in de AWR.
dus je dat mag wel ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30751264
Als de fiscus te veel geld krijgt door een fout hoor je ook niets van hun dus ik vind dit een klasse aktie volhouden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:33:09 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_30751270
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:30 schreef Meki het volgende:

[..]

gijzelen

dat is toch verboden
Nee niet in deze vorm.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')