abonnement Unibet Coolblue
pi_30737189
Hoi,

Ik heb de age of empires 3 demo gedownload, maar als ik hem opstart krijg ik de volgende melding:
quote:
Initialization Failed
Direct3D initialization failed. Possible causes:
Old or corrupted graphics driver.
Direct3D improperly installed.
Hardware aceleration disabled
Starting the appliation with the workstation locked.

Please check the log file for more information.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Systeem eisen kan het niet aan liggen,
En de nieuwst drivers heb ik al...
Verder is dit de enige games waarbij hij dit doet, farcry, halflife 2 enz... lopen zonder problemen.
En hoe voelt u zich nu?
pi_30737248
vtel eens welke operating systeem je hebt (win98/xp/etc) en welke drivers je hebt (laatste?) ennuh welke versie van DirectX? best handig om te specificeren!!
Just say hi!
pi_30737363
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:33 schreef Chandler het volgende:
vtel eens welke operating systeem je hebt (win98/xp/etc) en welke drivers je hebt (laatste?) ennuh welke versie van DirectX? best handig om te specificeren!!
Windows XP, direct 9.b.....
En hoe voelt u zich nu?
pi_30737456
Heb je ook al een andere manier van scherm aanschrijving geprobeerd (anders dan Direct3D?)
Just say hi!
pi_30737492
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:39 schreef Chandler het volgende:
Heb je ook al een andere manier van scherm aanschrijving geprobeerd (anders dan Direct3D?)
Waar zou ik dat in moeten stellen dan? Er is geen config file bij het spel, en hij vraagt nergens naar, ... klik op de .exe en hij begint... tot de foutmelding vrij snel daarna...
En hoe voelt u zich nu?
  maandag 19 september 2005 @ 20:51:03 #6
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30737841
Probeer eens DirectX 9.c
The Internets, I needs it..
pi_30737901
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Probeer eens DirectX 9.c
-edit-

laat maar ik heb 9.c.... niet 9.b...
En hoe voelt u zich nu?
  maandag 19 september 2005 @ 20:58:08 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30738084
Kan je misschien vanaf een andere pc proberen te downloaden en dan versturen naar je eigen pc?

Kijk verder naar zaken zoals het defragmenteren van je HD, virus- en spyware scannen en het verwijderen van de demo en opnieuw installeren ervan. Nadat je je pc een beetje hebt schoongeveegd en DirectX 9.0c hebt geïnstalleerd uiteraard.

En verder: de demo kan bij sommige computers nog niet (100%) werken, het is gewoon een oude buggy versie van de game die nu gladgestreken wordt. Als je kan wachten tot de releasedatum, krijg je vast DirectX 9.0c bij je AoE III.
The Internets, I needs it..
  maandag 19 september 2005 @ 21:00:08 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30738144
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Kan je misschien vanaf een andere pc proberen te downloaden en dan versturen naar je eigen pc?

Kijk verder naar zaken zoals het defragmenteren van je HD, virus- en spyware scannen en het verwijderen van de demo en opnieuw installeren ervan. Nadat je je pc een beetje hebt schoongeveegd en DirectX 9.0c hebt geïnstalleerd uiteraard.

En verder: de demo kan bij sommige computers nog niet (100%) werken, het is gewoon een oude buggy versie van de game die nu gladgestreken wordt. Als je kan wachten tot de releasedatum, krijg je vast DirectX 9.0c bij je AoE III.
The Internets, I needs it..
pi_30738207
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Done it all
En hoe voelt u zich nu?
pi_30762751
*kick*

hij loopt nog steeds niet....
En hoe voelt u zich nu?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')