abonnement Unibet Coolblue
pi_30713034
Ik heb een dvd die ik moet mounten volgens iemand wil ik het programma kunnen draaien.
Nou heb ik alcohol120 wel al geprobeerd en ik zie dat ik een virtuele schijf kan aanmaken die de naam H: krijgt.

Middels Alcohol heb ik ook gekozen voor -maak image bestand-, ik heb daardoor een tweetal .mds files gekregen die nu op mijn gewone harddisk staan. verder kom ik niet.

ik krijg niks draaiende, kan iemand het ff stap voor stap uitleggen aub?
  zondag 18 september 2005 @ 23:34:26 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_30713081
Je kan met een veel makkeljiker programma, Daemon Tools (let op die ae!), ook schijven mounten.

Je krijgt er dan 1 tot 4 schijven bij, je mag kiezen . Aan die schijven kan je dan een image bestand koppelen, zoals een cd of een dvd. Windows denkt vervolgens dat dat een 'echte' dvd is en je kan hem gebruiken.
pi_30713095
Je moet geen image maken, je moet een image laden in die virtuele schijf H:

Ik geef zelf trouwens de voorkeur aan Daemon Tools... Dat programma is gemaakt om CD's en DVD's te mounten en werkt erg makkelijk via het taakbalkpictogram.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30713501
ik heb nu ook Daemon erbij gehaald, maar lukt nog steeds niet. In die virtuele schijf is het image geladen. Daar moet ik nog een file naartoe kopieren maar dat gaat dus niet omdat hij zegt "de bestanden hebben het kenmerk alleen lezen". U kunt geen bestanden naar deze cdrom kopieren.
  zondag 18 september 2005 @ 23:47:36 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_30713523
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:46 schreef monco76 het volgende:
ik heb nu ook Daemon erbij gehaald, maar lukt nog steeds niet. In die virtuele schijf is het image geladen. Daar moet ik nog een file naartoe kopieren maar dat gaat dus niet omdat hij zegt "de bestanden hebben het kenmerk alleen lezen". U kunt geen bestanden naar deze cdrom kopieren.
Ow, je wil dingen toevoegen áán een image! Zeg dat dan . Dan weet ik het niet
pi_30713543
Wat bij gewone CD's niet kan, kan bij een virtuele CD ook niet natuurlijk.
pi_30713685
er kan een slotje op, het is gelukt
pi_30714795
hoe is het gelukt dan????
vertel dat eerst even
pi_30714853
hij heeft waarschijnlijk de virituele cd uitgepakt, een extra map aangemaakt en daarin (vermoedelijk) een crack gepleurd en daarna een image van gemaakt of alles rechtstreeks naar een cd of dvd gebrand.

klaar

?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2005 00:40:47 ]
pi_30715402
je moet even niet zo sneu doen met je slotjesgeroep solidasrock, het is niet meer dan gebruikelijk dat een TS ook even vertelt hoe het is afgelopen.. wel zo fair tegenover de mensen die hem hebben geholpen.

en dan kan je wel wijs lopen doen met hoe hij het waarschijnlijk heeft opgelost, maar daar vroeg ik niet om.
pi_30715448
zoals de jongeren het zouden zeggen: AUW gedist jong.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_30716488
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:59 schreef BillGates het volgende:
je moet even niet zo sneu doen met je slotjesgeroep solidasrock, het is niet meer dan gebruikelijk dat een TS ook even vertelt hoe het is afgelopen.. wel zo fair tegenover de mensen die hem hebben geholpen.

en dan kan je wel wijs lopen doen met hoe hij het waarschijnlijk heeft opgelost, maar daar vroeg ik niet om.
sorrie, niet zo boos doen kerel...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2005 02:10:50 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')