abonnement Unibet Coolblue
pi_30711039
ik heb een sitecom wireless network broadband router wl-114

ik moet er een pci card aansluiten aan een pc boven

en heb er al een aangesloten aan een pc beneden met de router maar die van boven kan niet verbinden met internet en geeft aan dat wan-minipoort niet kan openen en kan niet verder met het installeren van mijn pci kaart van de bovenste pc waarom is dat en bedankt dat je helpt.
pi_30712370
Systeembord van PII en lager ondersteund geen wifi PCI kaarten. Weet niet of je wat aan deze info hebt (lees hoe oud die pc is)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_30712527
Alleen 11Mbit PCI-kaarten worden gesupport door oude P2 en de oude P3 bakjes, aangezien deze geen PCI 2.2 ondersteunen
pi_30712705
* Ou-Tannu heb anders P3 met PCI 2.1 en 54mbit werkend hoor?
pi_30713535
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef oppertweaker het volgende:
Alleen 11Mbit PCI-kaarten worden gesupport door oude P2 en de oude P3 bakjes, aangezien deze geen PCI 2.2 ondersteunen
Zelfs 11Mb kaartjes zijn vaak zeer moeilijk zo niet onmogelijk aan de praat te krijgen.
Ik zou PIII en lager altijd adviseren om USB wifi key's te gebruiken, die werken wel gegarandeerd goed.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')