abonnement Unibet Coolblue
pi_30691533
Ondanks dat ik van het scherm afblijft wordt ie natuurlijk wel vies, een keer onverwachts niezen en er zitten spetters op.

Nu weet ik dat je het beter niet met water kan schoonmaken, maar met speciale schoonmaak zooi. Nu raad iedereen Safeclean aan, maar dat heeft de lokale pc shop hier niet, die heeft Roline TFT Reiniger is dit een beetje te vetrouwen??
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30691582
Cilit Bang
pi_30692475
Onderzoek van de Consumentenbond heeft uitgewezen dat alle zogenaamde "speciaal voor je scherm" schoonmaak middelen het masker wat er op zit beschadigen....

De enige manier om een scherm, of het nu TFT, CRT of je televisie is, schoon te maken is met een zachte, niet pluizende doek. Die kun je eventueel heel licht vochtig maken voor de hardnekkige vlekken.
  zondag 18 september 2005 @ 13:00:54 #4
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_30692572
Welk masker zit er op dan? Ik maak hem gewoon schoon met glassex en een doek of is dat heel fout :p
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_30692613
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Alessandro het volgende:
Welk masker zit er op dan? Ik maak hem gewoon schoon met glassex en een doek of is dat heel fout :p
Dan zit er geen masker meer op nee.

CRT's hebben een antireflectie-coating erop zitten, glassex kan die coating er prima af poetsen.
Hoe het met TFT's precies zit weet ik niet, ik ben nooit verder gegaan als wat water, al zitten er wel wat vetvlekjes op die er niet af gaan .

Groetjes,

veldmuis
pi_30692629
Ik pak altijd de Glassex en een vaatdoek voor mijn monitor. Niks speciaals aan, maar wel een streeploos resultaat. En daar gaat het om.
pi_30692669
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Alessandro het volgende:
Welk masker zit er op dan? Ik maak hem gewoon schoon met glassex en een doek of is dat heel fout :p
Ow, jij ook dus.
pi_30692695
Een enkele keer pak ik ook een brillenpoetsdoekje.
  zondag 18 september 2005 @ 13:06:30 #9
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_30692742
Ja gewoon mijn tft met glassex. Sommige vlekken krijg je er met water niet uit dus dan maar zo.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_30692749
Glassex schijnt niet zo goed te zijn, laat een laagje achter ofzo. En ik ga denk ik maar voor dat TFT middel. En een zachte doek . Of een beetje water ofzo.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30692762
We hebben trouwens hier niet eens glassex
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 18 september 2005 @ 13:08:11 #12
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_30692798
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
We hebben trouwens hier niet eens glassex
Wat voor dorp woon je dan of bedoel je in je studenten huisje
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_30692808
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Alessandro het volgende:
Ja gewoon mijn tft met glassex. Sommige vlekken krijg je er met water niet uit dus dan maar zo.
Mijn monitor heeft een nevel van een spuitbus op sommige plekken, dus dat zou ik er eens af moeten halen met een schuurspons en Jif.
pi_30692842
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Alessandro het volgende:
Ja gewoon mijn tft met glassex. Sommige vlekken krijg je er met water niet uit dus dan maar zo.
Koop een doos tissues? Beter voorkomen dan genezen!

Groetjes,

veldmuis
pi_30692843
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Wat voor dorp woon je dan of bedoel je in je studenten huisje
Neuh m'n ma heeft het niet in huis
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 18 september 2005 @ 13:13:51 #16
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_30692982
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:10 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Koop een doos tissues? Beter voorkomen dan genezen!

Groetjes,

veldmuis
Ik heb het niet over sperma vlekken En mijn sperma vangt mijn vriendin al op in haar mond geen tissues nodig
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 18 september 2005 @ 13:15:43 #17
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30693030
Ik gebruik gewoon een glassex-kloon van AH met tissues. Waar je vooral op moet letten is dat je niet te hard drukt op je scherm en dat er geen vocht tussen de randen door loopt.
pi_30693046
Ik las laatst ergens dat van dat vochtig toiletpapier ook zou werken. Iemand dat al eens geprobeerd? Vraag me zelf ook af wat ik het beste kan gebruiken namelijk .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 18 september 2005 @ 13:16:44 #19
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30693056
ik heb wat tft cleaner (SafeClean) besteld bij dunnet webshop. 10 euri incl verzenden
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_30693058
Mensen die glassex gebruiken om hun scherm schoon te maken -> .
Mensen die nep-glassex gebruiken om hun scherm schoon te maken -> .

Groetjes,

veldmuis
pi_30695085
Voor degenen die glassex (of welk ander middel dan ook) gebruiken: Ja, je monitor wordt er glanzend schoon van... Let op het woord glanzend.....

Ieder CRT scherm heeft een masker wat schittering voorkomt. Glanst je scherm, dan heb je dat masker er al helemaal af gehaald...

Ieder TFT, én ieder CRT scherm heeft een masker wat het contrast bevorderd. Door je scherm schoon te maken met iets anders dan een zachte doek, verniel je dat masker. Zie je vette vlekken op je scherm dan is de kans groot dat dat komt door beschadigingen in het masker (door bijvoorbeeld vette vingers... funest voor je scherm....)

Toiletpapier is een optie. Licht vochtig maken is dan een goed idee, omdat er dan minder pluis achter blijft.

Persoonlijk gebruik ik gewoon niets.... Ik heb hier 2 TFTs staan die al een jaar niet meer schoon gemaakt zijn (tenminste: niet het scherm...) en die zijn nog zo helder als toen ik ze de eerste keer aan zette. Gewoon zorgen dat ze niet vies worden.... En als er al iets op komt dan pak ik een theedoek en ga ik licht over het scherm heen....
pi_30695229
Brilpoetsdoekjes! Goedkoop, geen strepen en ze ruiken zo lekker Snuive!
pi_30695836
Net met amper vochtige theedoek gedaan, is redelijk schoon. Gaat best goed zelfs. .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30697893
Screen Clean!

werkt prima

alleen mn spuitbus is op

nodig ff nieuwe halen bij een kennis
pi_30697951
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die glassex gebruiken om hun scherm schoon te maken -> .
Mensen die nep-glassex gebruiken om hun scherm schoon te maken -> .

Groetjes,

veldmuis
Mensen die het iets boeit hoe anderen hun beeldscherm schoonmaken ->
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')