abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 18 september 2005 @ 02:44:25 #1
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_30686883
Hoi!

Ik heb zojuist de pilot van Threshold gekeken, een nieuwe Amerikaanse TV serie over alien invasions, en ik kan hem iedere SF en spanningsfan aanraden !

[spolier]De serie gaat in het kort over een rare gebeurtenis in de atmosfeer, een plotseling stuurloos geraakt schip en alles wat er daarna gebeurt, maar meer wil ik niet spoileren[/spoiler]

Meer informatie over de serie kun je hier vinden, maar deze url bevat ook spoiler-info over de pilot, dus kijk uit !

Zeker een serie om te volgen, hij komt er bij mij in mn lijstje bij
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_30686989
Klinkt als:

pi_30689727
Nee Glinzdorff het zijn niet Reptiel aliens a'la V

Anyways...

Erg sterke dubbel ep serie premiere! Dat zogenaamde 4 demensionale ding in onze 3 dimensionale wereld zag er best gaaf uit.

Enne Ethan Rom uit Lost is overgelopen!

Ik kijk volgende week zeker weer!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_30699064
Het lijkt totaal niet op V.

Op zich vond ik de pilot wel aardig, maar nog niet super, maar dat is vaak zo met pilots, omdat er in één keer zoveel moet gebeuren. Ik kijk het nog wel even door.
pi_30744233
Ik kan 'm niet vinden op DC++
Zal nog wel komen dan, damn ik wou maar dat ik amerikaanse kabel had..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  Moderator dinsdag 20 september 2005 @ 00:44:32 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30746304
Ik heb de pilot halverwege afgezet...het kon me compleet niet boeien. Ik had het idee naar een goedkope B-film te kijken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:04:20 #7
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_30772542
Voor alsnog vind ik het ook niet echt interesant, net de pilot gekeken. En ik blijf een beetje het gevoel houden dat ik het allemaal al eens eerder heb gezien. 2de aflevering kijk ik later wel weer een keer, misschien dat het er dan beter op wordt.
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:06:26 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_30772633
webspider, de link in je OP doet het niet!
tevens tvp
pi_30814693
Ik heb Threshold vanochtend even gekeken,
vond em ook minder..

heeft iemand toevallig de series Surface, Invasion of Supernatural gezien (beetje dezelfde genre allemaal geloof ik)?
En zijn ze beter dan Threshold?
pi_30815797
Supernatural vind ik de beste serie van de 3 die je daar noemt
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:49:30 #11
132587 Tiberius
Dive! Dive! Dive!
pi_31451695
Threshold wordt beter na de eerste 2 afleveringen. Ik zit nu naar de 3e episode te kijken maar het lijkt vooral dat men bezig is om de karakters hun vorm te geven. Straks door naar ep 4. Ik ben benieuwd.
Between what you know and what you wish, lies the secret of...
pi_31459539
Threshold doet nog het meest denken aan de X files. Elke aflevering staat oip zich maar daar doorheen verweven het grote plot

Invasion is meer a la Lost, erg suspense achtig met een aantal fantastische one liners en een meer doorlopend verhaal
pi_31460577
Pilot kon me redelijk boeien, tweede aflevering al minder, maar de derde was echt drie keer niks.
Dat met die kinderen sloeg echt nergens op.

Surface begon nog redelijk, maar boeit nou ook niet echt meer, ik blijf hem echter nog even volgen want de characters vindt ik wel redelijk oke.

Invasion alleen de eerste twee aflevering gezien, weer redelijk, geen topper.

Ik gok dat deze drie series geen 2e seizoen gaan krijgen, heel misschien Invasion omdat kijkers van Lost blijven hangen op ABC.
// Last.fm
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:32:38 #14
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_31511759
ik vind threshold ook zeker wel leuk, ben ook invasion aan het volgen, die valt tegen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_31513554
Ik volg Threshold ook. Tis geen geweldige serie, maar het kijkt wel lekker weg. Net als Invasion en Surface trouwens.
Ik vind het moeilijk om aan het begin van het seizoen al te zeggen welke de beste/slechtste is, maar ik denk dat Threshold toch de minste is.
En de enige reden daarvoor is dat ik bij die serie nooit kan onthouden waar de vorige aflevering over ging.
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:42:31 #16
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_31658435
ik ben nu threshold, invasion, supernatural, lost en joey aan het volgen.
joey en lost zijn natuurlijk niet met de anderen te vergelijken.
van de drie anderen vind ik threshold tot nu toe het beste, maar nog lange niet met x-files te vergelijken. Dit is en blijft de beste serie in dat genre
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_31672971
ik vind het een goede serie. Natuurlijk door Brannon Braga
Ik leech alle eps..
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:30:08 #18
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_31678840
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:31 schreef XxxPimxxX het volgende:
Pilot kon me redelijk boeien, tweede aflevering al minder, maar de derde was echt drie keer niks.
Dat met die kinderen sloeg echt nergens op.

Surface begon nog redelijk, maar boeit nou ook niet echt meer, ik blijf hem echter nog even volgen want de characters vindt ik wel redelijk oke.

Invasion alleen de eerste twee aflevering gezien, weer redelijk, geen topper.

Ik gok dat deze drie series geen 2e seizoen gaan krijgen, heel misschien Invasion omdat kijkers van Lost blijven hangen op ABC.
Van de drie is surface tot nu toe de enige die een full season pick-up heeft gekregen, wat zoveel betekend als dat er meer afleveringen zijn besteld. Per aflevering trekt het zo'n 10 miljoen kijkers( lost haalt er 23) en dat groeit nog steeds.
Al is het nog niet zeker of alles uitgezonden wordt, want de olympische winterspelen worden ook door nbc uitgezonden en dan is er waarschijnelijk geen tijd meer voor surface.
Daarvan hangt het dus af hoeveel afleveringen dit seizoen gaat tellen.

Surface vind ik tot nu toe ook leuker als threshold, maar dat begint al wat meer te boeien.
Invasion moet ik nog aan beginnen.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:38:15 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31678940
Wanneer en waar wordt het uitgezonden?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_31683707
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Wanneer en waar wordt het uitgezonden?
Elke vrijdag om 9 uur op CBS in Amerika.

Edit: Ik zie net dat er deze week geen aflevering is.
Volgende week wel weer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Symer op 25-10-2005 18:31:55 ]
pi_31796589
Laatste aflevering the order was erg goed! Een van de betere na de opening.
pi_31874579
Was idd een goede aflevering
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_32236458
Net de aflevering van vorige week gezien. Ik vond 'em de beste aflevering tot nu toe.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  zondag 13 november 2005 @ 18:46:10 #24
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_32237948
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_32238164
Que?
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')