abonnement Unibet Coolblue
pi_30700151
quote:
Ik was omkoopcoördinator.
Wat is dat? Heeft dat iets met corruptie te maken?

Vandaar die Antilliaan natuurlijk
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_30700219
Ik heb haar het hele (zeer warrige) verhaal een keertje horen vertellen op de streams. Ze wilde inderdaad zwanger worden, maar dan bewust zonder partner. Een vriend van haar was wel bereid om zaaddonor te zijn. Toen is ze dus haar cyclus in de gaten gaan houden. De eerste keer mislukte het, werd ze niet zwanger. Daarna onmoette ze Shurendy en heeft ze het project baby stopgezet, omdat ze hoopte dat het misschien echt iets zou worden met Shurendy. Ze dacht toen dat ze veilig zat, omdat ze een week voor haar eisprong zat (niet zo snugger, want onder goede omstandigheden kan sperma wel zo lang blijven leven) en zo werd ze dus zwanger.

Ze heeft er dus inderdaad bewust voor gekozen om alleenstaand zwanger te worden. Alleen niet op deze manier en van Shurendy. Ik begrijp de klacht dus ook niet zo goed, want als ze van die zaaddonor zwanger was geweest, had ze in precies dezelfde omstandigheden verkeerd nu.

Overigens heb ik veel respect voor hoe zwaar het voor alleenstaande moeders met een laag inkomen kan zijn en heb ik best te doen met Tanja en haar onvermogen om er blijkbaar iets van te maken, maar ik vind het wel erg moeilijk om sympathie op te brengen voor iemand die echt _alleen_ maar klaagt en over alles verongelijkt is. Neem je leven toch eens in eigen hand mens!
mooi he, alles
pi_30700773
Wat ik erg mis in het verslag is dat Tanja gezegd heeft dat ze alles over heeft voor het kindje. Dat het kindje alles krijgt wat ze nodig heeft ook al zou Tanja er in haar kloffie bij moeten lopen.
Het is duidelijk dat iedere keer alleen de "slechte" dingen naar boven gehaald worden van haar.
Tuurlijk is ze niet handig bezig geweest, maar zwanger zijn is nu eenmaal niet zo makkelijk als iedereen denkt en als je dan alleen bent kan je behoorlijk depri er van worden.
Ralph zei dat ze meer naar het momnent moest leven, naar het nu, maar Tanja kan dat dus niet. Die kijkt vrder en daar word ze niet vrolijk van. Dat ze iemand is die duidelijk niet haar gedachten kan verzetten maakt het alleen maar moeilijker.
pi_30701700
Volgens mij heeft Tanja er zelf niet voor gekozen om in het BB-huis te zijn. Bij de kick-off uitzending zei haar moeder toch ook dat ze vond dat het BB-huis "de beste plek voor Tanja" was. En nadat ze haar moeder heeft gesproken in het aparte huisje heeft ze weer gezegd dat haar moeder vond dat ze voorlopig dáár het beste op haar plek was. Ik denk dat iedereen in d'r omgeving nu zoiets heeft van okay....wat moeten we in godsnaam aan met dat kind.... laat Hummie maar ff lekker voor d'r zorgen..... zijn wij van dat gezeik af !
Mijn hemel, als ze mijn zuster zou zijn dan had ik d'r allang een schop onder d'r kont gegeven...... nix geen hoge bloeddruk, misselijkheid of wat dan ook..... wees blij met wat je hebt !! Ze heeft het er way much better dan thuis !!
  zondag 18 september 2005 @ 19:05:32 #30
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30703836
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:39 schreef milagro het volgende:

[..]

ik weet waar je netto op uitkomt, Loeder, en ik zit er op dit moment dus echt niet veel boven, en heb een kind meer, vandaar ook mijn misselijkmakende ergenis inzake haar niet aflatend slachtofferisme .
Als je stufi ontvangt en erbij werkt wordt je ook niet aangevuld tot minimaal dus ze moet gewoon d'r mond houden
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:30 schreef Anitra het volgende:

Tuurlijk is ze niet handig bezig geweest, maar zwanger zijn is nu eenmaal niet zo makkelijk als iedereen denkt en als je dan alleen bent kan je behoorlijk depri er van worden.
Nee Aniet, ik vind dat die vlieger in dit geval echt niet op gaat. Ze is in dat huis gekomen bij twaalf mensen die misschien (bijna) allemaal geen kont weten van zwanger zijn en bevallen maar die absoluut open stonden voor haar verhaal en die volgens mij allemaal best meeleven. Feit blijft dat ze er soms lijkt het wel beter mee bezig zijn dan Tanja zelf. Tanja gaf gister aan de baby al twee dagen niet te hebben gevoeld maar ze doet gewoon niets. Ja wat ze doet, beetje door asbakken rondzooien en folie zitten roken. Ze had daar haar zwangerschap kunnen delen en ze had het er mooi van kunnen nemen nu ze er toch zat. Gezellig met wat mensen om d'r heen, goed te eten, psych op dagboekkamerafstand maar het enige wat ze doet is klagen, mauwen en mekkeren. Ze wilde haar zwangerschap met Nederland delen, ook dat had ze anders aan kunnen pakken.

Ze kan wel zeggen, mijn kind komt niks te kort en ik ga desnoods op m'n rug liggen om geld te verdienen. Dat zijn slechts woorden. Niks maar dan ook niks aan haar lichaamstaal, gevoel of uitdrukking doet nog maar een beetje vermoeden dat ze blij is dat er een kindje komt. In een zwangerschap mag er zeker moeilijk gedaan worden en geklaagd worden, er is soms ook geen één kont aan. Maar als je het zo voor je neus geworpen krijgt en zoveel mensen het nog even onder je neus houden en je blijft je zo gedragen dan kan ik er absoluut geen greintje medelijden of begrip meer voor opbrengen.
pi_30705909
van een geintje komt een kleintje..
pi_30707949
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Denk dat het toch een fase 4 klantje is gezien haar recente durgsverleden en haar suicide poging
ja zo´n typje is het wel ja, als ze dan wordt opgeroepen voor een medische keuring ivm het bepalen van haar arbeidsgeschiktheid, dat ze daar dan onwijs labiel gaat lopen doen om maar in fase 4 te komen, of nog sterker, om arbeidsongeschikt bevonden te worden.
KOTSSSSSSSSSSSSS!
Everything happens for a reason
pi_30708522
Ja die nike schoentjes doen het hem hè.
Dan had je maar met een rijke vent het nest in moeten duiken Tanja!
♥ K, N, R en F ♥
pi_30709111
Zulke mensen verdienen het om onder een bus te komen.
wat helaas vrij moeilijk word aangezien ze het huis niet uit kan
  † In Memoriam † zondag 18 september 2005 @ 21:58:39 #35
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30709933
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:10 schreef phileine het volgende:


Overigens heb ik veel respect voor hoe zwaar het voor alleenstaande moeders met een laag inkomen kan zijn en heb ik best te doen met Tanja en haar onvermogen om er blijkbaar iets van te maken, maar ik vind het wel erg moeilijk om sympathie op te brengen voor iemand die echt _alleen_ maar klaagt en over alles verongelijkt is. Neem je leven toch eens in eigen hand mens!
Niet alle moeders maken zo'n bewuste keus, de keus om je kindje geboren te laten worden onder dié omstandigheden .
Klagen of je zorgen maken als het werkelijk *een ongelukje* zou zijn oké maar in dít geval is het haar eigen keus.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2005 @ 21:59:52 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30709969
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:30 schreef Anitra het volgende:
maar Tanja kan dat dus niet. Die kijkt vrder en daar word ze niet vrolijk van.
Ze kijkt dus absoluut niet verder want dan had ze never besloten om onveilig te gaan vrijen met een willekeurige gast.
pi_30710409
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Luchtbel het volgende:


Ze kan wel zeggen, mijn kind komt niks te kort en ik ga desnoods op m'n rug liggen om geld te verdienen. Dat zijn slechts woorden.
Dat zou ik ook doen, voor Nike schoentjes....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 18 september 2005 @ 22:17:09 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30710583
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen, voor Nike schoentjes....
Daag je me uit
Ik heb nog wel een paar schoentjes voor je dochter staan
pi_30710885
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Daag je me uit
Ik heb nog wel een paar schoentjes voor je dochter staan
Ik zâh niet durrèven....

Ik heb ze hier ook staan... Van m'n ouders gehad om dit soort dingen te voorkomen denk ik...

Ze heeft nu gympies van H&M, zou ze er een trauma aan over houden denk je?

[ Bericht 7% gewijzigd door Igraine op 18-09-2005 22:35:57 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 07:47:09 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30748693
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:16 schreef milagro het volgende:

Tanja wilde gewoon een kind en toevallig vond ze deze vent ook nog leuk en wilde ze hem hébben.
En dat is niet gelukt, en nu verwijt ze die man, die helemaal geen vader wilde worden, iig niet bij Tanja, onverschilligheid.
quote:
Tanja : Ik ben al twee jaar verliefd
Uit: Streamverslagen van dinsdag 20 september 2005

*Toevallig?*
  woensdag 21 september 2005 @ 14:35:30 #41
130049 guzzie
ik lach me helemaal suf
pi_30791207
lijkt me dat die sjurendie ook enigzins schuldig is hoor en niet alleen Tanja, ok, ik heb ook niet zoveel meer met haar op na de laatste weken, maar het is zijn zaad, beetje nadenkend iemand weet dat je wat bescherming moet dragen met zo n labiel iemand
pi_30800820
quote:
Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef Loedertje het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]

Vanaf nu hoort Tanja voor mij bij het leger van BBleugenaartjes uit het Noorden des lands
Noorden weer he?
pi_30801262
Waarom praat ze steeds over HEM en HIJ als het over die baby gaat.

Het wordt toch een meisje?

Een meisje zit echt niet te springen om nieuwe Nike's...
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 22:26:15 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30806587
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:57 schreef Dennis-1993 het volgende:

[..]

Noorden weer he?
  woensdag 21 september 2005 @ 22:52:17 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30807647
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef mr2004 het volgende:
Waarom praat ze steeds over HEM en HIJ als het over die baby gaat.

Het wordt toch een meisje?

Een meisje zit echt niet te springen om nieuwe Nike's...
Ik wist ook dat ik een dochter kreeg maar bleef de baby hij noemen toen het nog in m'n buik zat. Baby is een mannelijk woord, zat er gewoon in gebakken.
pi_30813910
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef mr2004 het volgende:
Waarom praat ze steeds over HEM en HIJ als het over die baby gaat.

Het wordt toch een meisje?
In sommige dorpjes in Twente worden kleine meisjes nog steeds hij genoemd Daar stond ik eerst ook heel erg van te kijken...ik heb het dan niet over baby's of zo, maar over meisjes van een jaar of 10.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30822105
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef mr2004 het volgende:
Waarom praat ze steeds over HEM en HIJ als het over die baby gaat.

Het wordt toch een meisje?

Een meisje zit echt niet te springen om nieuwe Nike's...
Een baby zit so wie so niet te springen om nieuwe Nike's... Het zal die baby een zorg zijn watvoor schoentjes hij/zij aanheeft, dat zijn alleen de ouders die daarom geven (of niet).

Dat het voor een kindje 'belangrijk' wordt of hij of zij wel of geen merkkleding heeft is toch pas vanaf een jaar of 8 a 9, eerder niet. En dan nog ligt dat ook maar aan de omgeving waarin het kind opgroeit en met welke denkbeelden...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 13:37:44 #48
43556 miss_dynastie
pi_30822318
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef mr2004 het volgende:
Waarom praat ze steeds over HEM en HIJ als het over die baby gaat.
mister_d noemt ook elke baby 'hij', gewoon gewoonte, denk ik. Hoeft in elk geval niks kwaads achter te zitten.
quote:
Een meisje zit echt niet te springen om nieuwe Nike's...
Waarom niet? Een meisje van een jaar of acht kan dat best belangrijk vinden. En een baby die graag nikes wil, die heb ik nog nooit ontmoet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')