abonnement Unibet Coolblue
pi_30683010
Sinds 2 dagen kom ik niet meer op msn. Terwijl andere gebruikers van dezelfde computer (WinXP accounts) dit wel kunnen. Nu heb ik geprobeerd in te loggen op die andere accounts en het werkt daar wel. Dus ik kan alleen op mijn account niet inloggen.

Volgens de troubleshoot komt dit door een verkeerde proxy. Als ik in de instellingen van msn messenger kijk staat er een oude proxyserver van chello. Als ik die weghaal en op ok druk blijft hij toch staan.

Andere programma's als google talk werken wel. Het is alleen msn messenger die moeilijk doet.
Heb trouwens versie 7.5 maar ook op windows messenger werkt het niet, evenals versie 7.

Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen?
Canon eos 30D - eos 300D - eos 30
Canon ef 20mm f/2.8 - 50mm f/1.8 - 85mm f/1.8 - 200mm f/1.8 - 420EX
pi_30683106
Ik heb precies hetzelfde probleem 3 dagen geleden verholpen. Zal is even voor je kijken hoe ik dat ook alweer gedaan heb. 1 moment.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30683358
Ga naar MSN, ga dan naar tabblad extra, dan naar opties, en dan onderin verbindingen. Vervolgens ga je naar geavancierde instellingen, en vink je dat onderste vinkje uit. Verder hoort er alleen wat achter SOCKS : (het laatste veldje) en bij HTTP : Ook het laatste veldje. Dit zijn cijfers die zelf worden uitgezocht door de msn service. Dus daar hoef je verder niks aan te doen.

Kijk ook even of je firewall msn-diensten wel door laat.

Dit heeft bij mij voor de oplossing gezorgd. Veel succes.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30683384
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30683493
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Ga naar MSN, ga dan naar tabblad extra, dan naar opties, en dan onderin verbindingen. Vervolgens ga je naar geavancierde instellingen, en vink je dat onderste vinkje uit. Verder hoort er alleen wat achter SOCKS : (het laatste veldje) en bij HTTP : Ook het laatste veldje. Dit zijn cijfers die zelf worden uitgezocht door de msn service. Dus daar hoef je verder niks aan te doen.

Kijk ook even of je firewall msn-diensten wel door laat.

Dit heeft bij mij voor de oplossing gezorgd. Veel succes.
Bedankt voor de moeite, was er zelf net achter gekomen wat het was. Ik gebruik mozilla dus was me niet opgevallen maar IE werkte ook niet.
In IE stond er ook dat de proxy settings gebruikt moesten worden. Heb die uitgezet en heb nu weer internet en msn.
Dat ik het niet kon aanpassen in msn kwam omdat IE andre instellingen had. Jammer dat google talk door zo weinig mensen gebruikt wordt.
Canon eos 30D - eos 300D - eos 30
Canon ef 20mm f/2.8 - 50mm f/1.8 - 85mm f/1.8 - 200mm f/1.8 - 420EX
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')