abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:47:10 #1
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_30674524
Lieve kijkbuiskinders,

Wat was de vakantie toch leuk! Een mooie villa in het Toscaanse heuvelland, een zwembad dat nog blauwer was dan de huid van Brilsmurf, het lekkere Italiaanse eten en drinken, de ontzettend hete "dushi's" die met korte rokjes flamboyant de promenade op -en afliepen en niet te vergeten een flinke dosis cultuursnuiverij. Een perfecte vakantie mijns inziens!
Eenmaal terug thuisgekomen, begint de deceptie. Kleauteweer, de immer klagende en norse Hollandeur, de vrouwen met niet zo'n strakke kontjes als de Italiaansen en CENTERPARCS.

Ik ben laatst door een vriend van mij uitgenodigd om de laatste dag van de vakantie (inmiddels al een tijdje geleden, ik zit nu alweer hard te pilzen op de societeit) door te brengen in het magische vakantie-paradijs "Centerparcs". Afijn, ik was daar nog nooit geweest en wilde daar wel eens heen om gewoon eens te kijken hoe dat allemaal in elkaar zat.

Ik ga naar binnen en kom daar in een subtropische zweethal met een overvloed aan cacti (enkelvoud: cactus), Flügel-aanbiedingen en houten stoelen en tafels. Een palmtak bijna in mijn gezicht krijgend, waan ik me in een jungle van goedkope kitsch en Tokkie-clonen. We besluiten neer te strijken bij het "Mambo Jumbo cafe", waar op dat moment toevalligerwijs Jannes uit de speakers galmt. De snollen achter de bar leken niet geinteresseerd in ondergetekende en dat gevoel was wederzijds. Een DJ, die wel erg veel weg had van wijlen Andre Hazes, zat de beste Hollandse hits aan elkaar te draaien. Hij zou Chiel Montagne zeker hebben overtroffen in een "DJ-contest".
Al drinkend aan mijn goudgele pretcylinder, observeerde ik de gasten. Het viel mij op dat veel vrouwen één of meerdere onderkinnen hadden en de mannen een tattoe. Dit lijkt me echt een typische plek voor John de Wolf, zei ik tegen mijn compagnon. Dit was zeker geen overstatement, sterker nog, het aantal langharige beftekkels was niet op één hand te tellen.
Een aantal br33z@h-sletjes vulden de dansvloer op. Nog één keer dansen voordat ze weer naar het VMBO moesten. Op de galmende tonen van Jantje Smit en Wolter Kroes maakten ze erg sensuele bewegingen met hun heupen, smekend om gepaald te worden in het bungalow-hutje door een bouwvakker of electricien.

Na een pils of 10, drie keer "Boom boom bailando" en een hoop Apres-Ski-achtige kreten als "heey-hooy" en "die handen, die handen, die handen in de lucht" gehoord te hebben, zijn we er vandoor gegaan. Dit was eens maar nooit meer.

Centerparcs is vertier voor het plebs, maar niet voor Dirktator. Luister mensen, als je zelf onder deze categorie valt, voel je niet aangesproken door deze harde tekst. Op zo'n niveau kan Jannes best leuk zijn!

Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_30674693
en nu?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:52:14 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_30674697
Ga dan ook niet 'net na je Toscaanse villa' en met 'je compangon'.

Ga na het werken met een paar vrienden en het is ineens een geweldig oord.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:54:10 #4
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30674765
Cacti

Overigens vind ik centerparcs best grappig zolang het niet al te lang is. Je moet er gewoon niet teveel bij nadenken.
Vampire Romance O+
pi_30674891
Het is ook niet mijn soort vakantie, maar overal is een markt voor.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_30675502
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef MouseOver het volgende:
Cacti
Kakt 'ie?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:13:46 #7
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_30675520
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef blackmage het volgende:
en nu?
Helemaal niets. Ik klaag alleen maar over Centerparcs, that's it. Geheel conform de bedoelingen van dit forum.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_30675561
cacti

Maar wat is er trouwens mis met Jan Smit en Wolter Kroes?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30675576
't Is anders een prima plek om je vriendin te palen in een blokhutje....

(laat die elektricien wel buiten he...)
....
pi_30675604
ik kom daar niet,. nooit,. en zal er nooit gekomen,. werdt vroeger meegetrokken met me'n ouwelui,. en het enige wat he daar aantreft zijn van die hobbezak families,. zo'n dik wijf met zo'n bal van een goser met de van de koters met stekeltjes en zo'n aso-staartje,. allemaal voor de gelegenheid in campingsmoking gestoken, en lopen ze zogenaamd in 1 keer actief te doen,. ouwe zuipt ff een weekje niet meer zodat ma de'r blauwe plekken kan laten genezen. is net zo'n duits kampf waarvan een duitser ooit sprak, maar dan in het echt
centerparcs
grandarado
..andere soortgelijke shit
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:16:19 #11
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30675611
Centerparcs... *rent gillend het topic weer uit*
pi_30675617
Centerparcs is toch waar je met je vriendin heengaat als je beiden nog thuis woont voor een weekend wilde sex? Gele pretcylinder had ik trouwens nog nooit gehoord...
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:17:45 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30675671
prachtige op
pi_30675687
ga dan ook naar een landal greenparks!

they say a dirty mind is a joy forever...
pi_30675727
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef NJ het volgende:
Ga dan ook niet 'net na je Toscaanse villa' en met 'je compangon'.

Ga na het werken met een paar vrienden en het is ineens een geweldig oord.
En dan nog de woorden "dushi" en "pilzen" ben je een omhooggevallen scootergastje dat op wonderbaarlijke wijze toegang heeft gekregen tot de universiteit ofzo?
pi_30675730
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Ladyxima het volgende:
ga dan ook naar een landal greenparks!

ja, dat is ook uitermate geschikt voor kinderen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:20:26 #17
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_30675761
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef Fixers het volgende:

[..]

En dan nog de woorden "dushi" en "pilzen" ben je een omhooggevallen scootergastje dat op wonderbaarlijke wijze toegang heeft gekregen tot de universiteit ofzo?
Neen. Ik probeer het enkel toegankelijker te maken voor het "scootervolk", zoals jij mensen met een intelligentie-beperking noemt.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_30675821
.. tis dus eigenlijk een ontmoetingsplek voor kansloze apen...in het hoogseizoen als het volle bak is dat hek waar die hutjes binnenstaan onder stroom zetten, en die slagbomen voorgoed sluiten
pi_30675856
Je moet trouwens ook niet in de vakanties naar centerparcs gaan. Maar buiten het seizoen. Er is dan niets mis mee, en het is stukken goedkoper ook.
pi_30675882
nix tege centerparcs en fransje he !!!!
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:34:06 #21
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_30676278
Enige voordeel van CP is dat je alleen maar grote glazen bier kunt bestellen. Dát dan weer wel!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_30676676
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef Dirktator het volgende:
Enige voordeel van CP is dat je alleen maar grote glazen bier kunt bestellen. Dát dan weer wel!
"Scootervolk" doet niet aan kleine glazen
Ja, ik generaliseer.
pi_30677933
Kwalitatief Uitermate Genoegdoenend (KUG) verhaal.
pi_30679933
Centenpark
  zondag 18 september 2005 @ 01:07:40 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30684821
Owja zoeen vriend van mij was daar ook geweest, schinen veel lekkere breezers rond te lopen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')