pi_31308892
Ik heb wel eens zo'n filmpje gezien. Kan me niet voorstellen dat zo'n vrouw daar lol aan beleeft (au!), maar ze zal er wel flink voor betaald krijgen. Het paard had er iig geen bezwaar tegen.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:40:41 #177
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_31313100
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens zo'n filmpje gezien. Kan me niet voorstellen dat zo'n vrouw daar lol aan beleeft (au!), maar ze zal er wel flink voor betaald krijgen. Het paard had er iig geen bezwaar tegen.
paard zag er iid uit alsof hij het wel kon waarderen.. begrijp ook niet hoe je het dierenmishandeling kan noemen
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_31313144
tvp
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_31319091
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:40 schreef werkeend het volgende:
paard zag er iid uit alsof hij het wel kon waarderen.. begrijp ook niet hoe je het dierenmishandeling kan noemen
Zo zou ik het ook niet noemen. Eerder vrouwenmishandeling.
pi_31320421
Wat een geil topic zeg.
pi_31320858
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_31325951
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef fraubitch het volgende:
afbeelding
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:12:36 #183
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_31336991
Waar blijven potverdikkie die 14 en 15 jarige meisjes die regelmatig hun paard aftrekken.
.
..
...
....
pi_31338288
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Waar blijven potverdikkie die 14 en 15 jarige meisjes die regelmatig hun paard aftrekken.
Ik zal Brechtje even halen.
pi_31345969
Paardrijden is _niet_ geil..! Alleen leuk om te doen... Tering als je opgewonden wordt van paarden/paardrijden... Hoe erg is dat ?! Haha ik kan t me niet voorstellen en rijd nu zo'n 10 jaar paard.. Het deed zelfs een x pijn.. Maargoed dat had dan weer een andere reden (A)
Look how they shine for you..
pi_31345995
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef FoxyLady69 het volgende:
Paardrijden is _niet_ geil..! Alleen leuk om te doen... Tering als je opgewonden wordt van paarden/paardrijden... Hoe erg is dat ?! Haha ik kan t me niet voorstellen en rijd nu zo'n 10 jaar paard.. Het deed zelfs een x pijn.. Maargoed dat had dan weer een andere reden (A)
Welke reden?
pi_31346092
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:10 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Welke reden?
Dat vraag ik mij ook af.
pi_31346160
In de Bilt zie ik altijd een mooi paardenmeisje zo'n kleine manege bij de biltse rading
PRIJZEN!
pi_31349177
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Die giechelen stilletjes met dit topic mee en houden wijs hun mond.
Dus dit soort posts gaat ze ook niet prikkelen verder tot een uitzondering denk ik haha!
Fluttershy is best pony!
pi_31349420
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:10 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Welke reden?
ik gok zo omdat ie te groot was en er niet helemaal in paste
пусть всегда будет солнце
pi_31354309
Ik ben zelf 16 en rijd nu ook al 9 jaar paard, heb nu 2 jaar een eigen paard en rij dus 4/5 keer per week, maar ook ik vrees dat ik jullie fantasietjes zal moeten vernietigen, want ook ik ben nog nooit ook maar lichtelijk opgewonden geraakt van paardrijden, laat staan dat ik ooit tijdens het paardrijden ben klaargekomen. Als je met je klit tegen je zadel wilt komen, moet je wel heeeel erg voorover leunen, wat gewoon bijna onmogelijk is zonder eraf te botsen. Bovendien maakt paardrijden geen leuke glijdende beweging, maar een botsende, dus echt prettig lijkt het me zoizo niet.
pi_31357289
Anja...
Dat verschilt echt van paard tot paard hoor, en het zadel!
Op sommige paarden zit ik toch echt wel comfortabel... zelfs met draven en doorzitten.
Fluttershy is best pony!
pi_31357457

Geweldig topic.

Ik rij al ruim 20 jaar en ik vind het geweldig.
Ben zo ontzettend verliefd op mijn paard... ze is een kanjer.
Maar seks??? No way.

En klaarkomen als ik op haar zit??? Dat is ook nog nooit gebeurd.
Op verschillende zadels gereden en sommige zadels doen geen pijn als je met je doos erop botst, maar ervan klaarkomen??? Nog nooit gelukt... sorry. Of die mensen moeten geisha balletjes in hun doosje hebben gestopt.

En ja... een hond of een kat kan zelf zijn geslachtsdeel schoonhouden, een paard niet. En als een ruin/hengst te lui is om zijn lul uit zijn koker te schuiven tijdens het plassen, dan kan het er erg smerig worden of zelfs gaan ontsteken. Dan mag je dat als baasje schoonmaken. Maar dat maakte mij bij mijn ruin nooit echt gelukkig. Levensgevaarlijk, uitkijken dat ik geen trap voor mijn flikker kreeg.

Mijn merrie nu is drachtig, dus ik moet eigenlijk haar uiers ook schoonmaken, maar als ik al in de buurt kom dan mag ik flink uitkijken om geen nijdig paard te krijgen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:16:14 #194
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_31365714
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:

En ja... een hond of een kat kan zelf zijn geslachtsdeel schoonhouden, een paard niet. En als een ruin/hengst te lui is om zijn lul uit zijn koker te schuiven tijdens het plassen, dan kan het er erg smerig worden of zelfs gaan ontsteken.
zelfde als een man te beroerd is om zijn lul uit zijn broek te halen als ie gaat pissen en dan 6 weken geen schone onderbroek aantrekt. Ja dat gaat stinken en ontsteken
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:37:26 #195
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31367581
Er schijnt een manege te zijn in Brabant, daar is 1 dag in de week, paard en sex les.
Dan kun je naakt op je paard rijden, tijdens het rijden mag je dan je eigen vingeren, dit om het contact tussen amazone en paard optimaal te maken, het schijnt dat het paard ook klaarkomt als de amazone op het paard een orgasme krijgt. Als het paard dan ook een orgasme heeft gehad, dan schijnt die 30% beter te reageren op de amazone, raar maar waar. Heb ik gehoord.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:39:49 #196
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_31367621
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:37 schreef deek het volgende:
Er schijnt een manege te zijn in Brabant, daar is 1 dag in de week, paard en sex les.
Dan kun je naakt op je paard rijden, tijdens het rijden mag je dan je eigen vingeren, dit om het contact tussen amazone en paard optimaal te maken, het schijnt dat het paard ook klaarkomt als de amazone op het paard een orgasme krijgt. Als het paard dan ook een orgasme heeft gehad, dan schijnt die 30% beter te reageren op de amazone, raar maar waar. Heb ik gehoord.
Link?

Pics?
.
..
...
....
pi_31367741
Deek, ik wil graag een bron zien bij dergelijke boude beweringen.
pi_31367854
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pff, dat is toch een feit van algemene bekendheid
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:52:19 #199
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31367982
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou ik gaarne willen doen, echter het is inmiddels zo druk op die bewuste manege, dat ze een leden stop hebben aangekondigd, ik mag gewoonweg geen info weg geven.
Helaas, Maar ik kan je wel omschrijven hoe het er op zo'n bewuste avond er daar uit ziet.
Stel je plus minus 15 jonge aantrekkelijke kreunende naakte meiden op een paard voor, die allemaal met zichzelf bezig zijn. dat doet je wel wat, kan ik je zeggen.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_31368101
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:52 schreef deek het volgende:
Zou ik gaarne willen doen, echter het is inmiddels zo druk op die bewuste manege, dat ze een leden stop hebben aangekondigd, ik mag gewoonweg geen info weg geven.
Helaas, Maar ik kan je wel omschrijven hoe het er op zo'n bewuste avond er daar uit ziet.
Stel je plus minus 15 jonge aantrekkelijke kreunende naakte meiden op een paard voor, die allemaal met zichzelf bezig zijn. dat doet je wel wat, kan ik je zeggen.
Neuh. Ben hetero.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')