abonnement Unibet Coolblue
pi_30679234
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je moet ook niet botsen, je moet glijden. Moet ik je dan ook álles uitleggen?
Bij draf glijden vind ik erg knap

In stap zou het kunnen, glijden dan, maar serieus, nog nooit ook maar iets geils gevoeld en ik heb toch zat gereden als brakke ruiter(kortom kan eigenlijk niet rijden).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30679360
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:52:31 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30679456
Mannen moeten lief en teden zijn, ja in bouqet reeksjes, in het echte leven willen vrouwen gewoon lekker stevig genomen worden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30680412
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:52:31 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 18 september 2005 @ 00:12:59 #55
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30682929
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef PDOA het volgende:
Geil he, die 12-jarige sletjes die zo wrijvend heen en weer bewegen over dat zadel?
Hahaha geweldig
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 18 september 2005 @ 09:25:20 #56
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_30688477
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:29 schreef sundae het volgende:

[..]

Ja, heb je gezien hoe ze het daar doet? Dan kan iedereen er van klaarkomen...

Alleen als je op een totaal verkeerde manier zit op je paard, zou je wel es klaar kunnen komen misschien. Zolang je op je billen zit, zoals het hoort, lijkt me dit vrij onwaarschijnlijk.
En ja ik kan er over meepraten, ik heb zelf een paard, rijd 5/6 keer in de week en ben nog nooit ook maar enigszins in de buurt gekomen van een orgasme terwijl ik aan het trainen was.

Maar ja het is natuurlijk niet leuk hč, om reëel na te denken en zelf tot de conclusie te komen dat het lichtelijk overdreven is dit zo te stellen...
Conclusie: Het is dus gewoon waar, ikzelf heb dat ook altijd geopperd, dat vrouwen klaarkomen tijdens het paardrijden,
Ze moeten het gewoon ontkennen, anders is hun geheim ontrafeld, Ik zie ze wel eens paardrijden en dan maar met die muts over dat zadel schuren, die tieten klotsen alle kanten op, eigenlijk best wel een geile hobby.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_30688987
Ik ken er niks van maar ik heb wel gehoord dat vrouwen het liefst met een Engels zadel rijden.
  zondag 18 september 2005 @ 14:14:33 #58
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_30694864
Ja, meiden kunnen opgewonden raken van het paardrijden.
Nee, dit hoeft niet persee te zeggen dat ze daarna genomen willen worden door een paard.
Zij spoortje / info: Sterker nog, als je logisch nadenkt is het anatomisch gezien voor een man veel praktischer dan voor een vrouw om geslachts gemeenschap met een paard te hebben.
En dacht je dat het alleen vrouwen waren dan?
Ik zelf heb ook een hechte relatie met een pony en ik rij al 8 jaar op een manege met allemaal van die zogenaamde paarden meisjes.
Het is gewoon liefde.... klaar.
Dat de gemiddelde nuchtere man daar nou niks van snapt... en gelijk weer aan sex moet denken tja daar kan ik ook niks aan doen.
Nu ben ik een man en houdt ik van paarden en over het onderwerp "verder dan plutonisch" zeg ik verder ook maar niks.
Maar ze worden hooguit opgewonden door hun paardje tijdens het rijden.
Trust me.
Ik heb met een paar gesproken en tussen het gegeit door kwam er toch wel uit dat ze toch liever voor hun vriendje verkiezde als het om sex gaat.
Paarden zijn gewoon liefdevolle wezens en als je zelf ook wat gevoelig en open voor bent kun je een band op bouwen met zo'n dier dat verreweg niet in woorden kan woorden beschreven.
Evenmin dat het voor de meeste hier zowiezo niet eens weg gelegd is.
Maar goed... zover mijn 2 cents over dit nogal kromme topic...
pi_30695095
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:25 schreef deek het volgende:

[..]

Conclusie: Het is dus gewoon waar, ikzelf heb dat ook altijd geopperd, dat vrouwen klaarkomen tijdens het paardrijden,
Ze moeten het gewoon ontkennen, anders is hun geheim ontrafeld, Ik zie ze wel eens paardrijden en dan maar met die muts over dat zadel schuren, die tieten klotsen alle kanten op, eigenlijk best wel een geile hobby.


Wahahaha ja jongen tis waar we komen mega klaar op een paardenzadel
*Slotje*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 18 september 2005 @ 14:29:31 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30697360
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Aventura het volgende:
http://www.groene.nl/1997/51-52/eb_paardenmeiden.html

leuk artikel hierover
Ik lees hier anders geen bevestiging omtrent de seksuele component van het paardrijden
  zondag 18 september 2005 @ 15:49:08 #62
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30697692
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:37 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik lees hier anders geen bevestiging omtrent de seksuele component van het paardrijden
Dit stuk gaat er een beetje over:
quote:
WAAROM houden vooral meisjes van paarden? Freud zou het wel weten, zo'n meisje met een warm, krachtig lijf tussen haar benen. Volgens het Duitse boek "Warum Mädchen und Frauen reiten" moet de paardeliefde worden gezien als een eerste poging tot het loskomen van de ouders. De liefde van het meisje voor haar ouders verschuift eerst naar de paarden, later naar de jongens. En volgens het tijdschrift J/M (Jongen/Meisje) is het voor meisjes aantrekkelijk om de baas te zijn over zo'n krachtig en machtig dier. 'Zo'n kolos aankunnen, dat geeft een goed gevoel.' Maar waarom trekt dat zo weinig jongens?
Reina: 'Ik weet hoe dat komt! Wij zijn eerder rijp dan jongens. Jongens van onze leeftijd spelen nog met autootjes. Daarom zoeken wij de liefde bij een paard. Dat zegt Midas Dekkers. Weet je trouwens dat bijna de hele paardentop in Nederland wél uit mannen bestaat? Mannen gaan meteen fanatiek rijden.'
Patty: 'En dan mogen de vrouwen de paarden verzorgen.'
Reina: 'Meisjes kunnen meer liefde geven. Jongens dúrven dat gewoon niet.'
Zohra: 'Dat komt omdat het niet past bij hun imago. Ze moeten macho zijn.'
'Mannen houden hun verdriet binnen', weet Stella.
Lot: 'Een gevoelige jongen is ook gauw een watje, vind ik.'
'Zoals Maarten', giechelt Reina.
Zohra: 'Hockey of voetbal hoort bij jongens. Als een jongen zegt: ik ga paardrijden, dan denk je toch: wat een mietje. Je moet daar als jongen best moed voor hebben.'
Lot: 'Jongens zullen ook nooit met een rijbroek over straat gaan. Ik vind dat ook een eng gezicht, hoor, een jongen in zo'n nauwsluitend broekje...'
'Het komt ook gewoon door de motoriek', zegt instructrice Karin van der Velde van de Hollandsche Manege. 'Jongens van negen pikken het veel minder snel op. Waar meisjes meteen doodstil zitten, wiebelen jongens alle kanten op. Ze haken dan al gauw af, omdat ze niet vooruitgaan. De echte freaks komen terug als ze een jaar of dertien zijn, maar dan zitten ze meer achter de meiden dan achter de paarden aan. De meisjes knuffelen de dieren veel meer.'

'ROND HUN vijftiende verschuift die knuffelbehoefte naar een andere doelgroep', zegt Mark Tuynman. 'Wij zijn ze dan ook kwijt als abonnee. De paarden krijgen de volle laag totdat de jongens in hun leven komen.'
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 18 september 2005 @ 16:43:04 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30699487
Schrijfster Yvonne Kroonenberg, die in dit artikel genoemd wordt, staat bekend om haar liefde voor paarden. Ik heb weleens een column van haar gelezen waarin ze de link tussen seks en paarden legt. Ik zal eens proberen die op te zoeken.
  zondag 18 september 2005 @ 17:32:08 #64
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30700835
Nah dat met dat fietszadel heb ik wel s gehad per ongeluk. Niet meer dan een beetje, en alleen vanwege het soort broek wat ik aan had, maar goed. Maar als je op een paard zit beweegt het veel te veel en zit niet op de goede plek (nou heb ik in mn leven 2 keer op een paard gezeten dus ik ebn geen betrouwbare bron). En ik ben als tiener ook nooit manisch verliefd geweest op mn fiets....
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 18 september 2005 @ 17:48:56 #65
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_30701366
Hier schrijft ze wat paarden voor haar een beetje betekenen zo ongeveer.
Maar dat andere dat ze het linkt met sex... nee... lastig te vinden.

Het fragment hierboven uit De Groene Amsterdammer vindt ik maar een beetje krom.

Gewoon, omdat hoe paardenmeisjes beschreven worden.
Wel was ik blij dat er een "uitzondering" te lezen was over een meisje die haar boyfriend op 2 zet.
Strakke actie!
Want het hoeft inderdaad niet allemaal met leeftijd te maken te hebben en fases.
En er wordt wel een heeeeel erg stereo type paardenmeisje afgebeeld met dat fantasie wereldje waar ze dan zo in zouden moeten zitten.
De liefde is wel degelijk echt... op wederzijdse basis.
En zo sterk, dat paarden altijd een centraal dan wel niet super belangrijk punt blijven in het leven van de vrouw.
En wie zegt alleen de vrouw?
Ben zelf een man en zou niet zonder ze meer kunnen leven.
So much for that theory mister Penny directeur!
  maandag 19 september 2005 @ 15:40:37 #66
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_30727912
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]



Wahahaha ja jongen tis waar we komen mega klaar op een paardenzadel
*Slotje*
Daar hoef je je eigen niet voor te schamen hoor, zeg het gewoon eerlijk, en niet met zo'n lacherige ondertoon. Zeg gewoon eerlijk dat je klitje word gestimuleerd tijdens het paardrijden.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_30728561
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:40 schreef deek het volgende:

[..]

Daar hoef je je eigen niet voor te schamen hoor, zeg het gewoon eerlijk, en niet met zo'n lacherige ondertoon. Zeg gewoon eerlijk dat je klitje word gestimuleerd tijdens het paardrijden.
Daar weten we wel andere manieren voor dan alleen een paardenzadel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30729074
Wat ik weet uit eigen ervaring is dat als je een vriendin hebt die paarden heeft je steeds op de 2de plaats komt,dat is nu eenmaal een feit.
Die heeft het dus niet lang volgehouden bij mij
King of...ja,waarvan?
pi_30729361
Ik heb als pubermeisje 4 jaar paardgereden, maar heb nooit iets sexueels eraan ervaren. Wel beurse schaamlippen van een ongeschikt zadel. En dan kan je niet eens meer aan sex denken, geloof me.
And the druids turn to stone...
pi_30729952
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:15 schreef Scooterguy het volgende:
Wat ik weet uit eigen ervaring is dat als je een vriendin hebt die paarden heeft je steeds op de 2de plaats komt,dat is nu eenmaal een feit.
Die heeft het dus niet lang volgehouden bij mij
Gelukkig heb je je scooter nog.
  maandag 19 september 2005 @ 16:49:00 #71
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30730254
Als het werkelijk zo is, zou het het best bewaarde geheim zijn dat vrouwen ter wereld in een complot hebben afgesproken van de mannen.

Oftewel, nonsens.
The Internets, I needs it..
  maandag 19 september 2005 @ 17:06:53 #72
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30730802
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Dat moet haast wel, aangezien het maagdenvlies kan scheuren door het paardrijden...


Alsof je de verpakking van een zak chips openscheurt. Kap nou zeg....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 19 september 2005 @ 17:08:08 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_30730838
Wat anders, iemand uit mijn nabije omgeving is zo'n intensieve paardrijdster en heeft toevallig onlangs openhartig over het onderwerp paardrijden en de invloed daarvan op haar vagina verteld.

Door het paardrijden heeft ze stevigere spieren rond de vagina gekregen, wat op zich niet vreemd is met die sta-zit bewegingen. Ze vertelde dat ze daardoor wat ongevoeliger geworden is bij vrijpartijen en haar bevalling een tijdje terug was daardoor helemaal een drama, de baby kon niet door de gespierde vagina naar buiten komen en er moesten dus diverse knipjes gemaakt worden.

Over klaarkomen tijdens het paardrijden heeft ze het niet gehad...
  maandag 19 september 2005 @ 17:12:32 #74
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_30730961
quote:
Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef ikke0302 het volgende:
Ik ken er niks van maar ik heb wel gehoord dat vrouwen het liefst met een Engels zadel rijden.

Meesterlijk. Echt waar.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  maandag 19 september 2005 @ 17:16:46 #75
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_30731079
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Daar weten we wel andere manieren voor dan alleen een paardenzadel
Wat dan?
Toch niet een paardenlul?
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')