abonnement Unibet Coolblue
pi_30663292
Ik heb een probleempje met word, kan iemand me helpen?
Voor een verslag heb ik een voorpagina gemaakt; de achtergrond is geheel zwart en met witte letters staat de titel van het verslag en m'n naam enzo erop. In het midden staat een gekleurd logo.
Nu krijg ik dit niet op deze manier uitgeprint; de zwarte achtergrond wordt weer wit waardoor dus de letters wegvallen en er gewoon een witte pagina uitrolt met alleen het gekleurde logo in het midden.
Ook in de 'print preview' valt de zwarte achtergrond weg.

hoe kan ik dit oplossen???
- If I have seen further it is by standing on the shoulders of Giants. -
pi_30663345
Is het resultaat niet sowieso mooier als je dit in een programma als Photoshop maakt? Of een ander tekenprogramma, uiteraard. Net wat je hebt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_30663893
ja, misschien wel, maar ik kan het nu gewoon niet uitstaan dat ik niet snap waarom het in word niet werkt.... op de een of andere manier doet word zoiets vaker.
- If I have seen further it is by standing on the shoulders of Giants. -
pi_30663933
Ik ken het. Word doet (deed vooral, met mijn huidige versie is het nog niet voorgekomen) vaak dingen waar ik het niet mee eens ben. Meestal is het inderdaad ook nog eens totaal onduidelijk waarom dat gebeurt.

Waarom dit nu gebeurt, zou ik ook niet weten. Ik zou het wel willen proberen, maar dat kost me zoveel inkt als het wel goed gaat, en de inkt is al bijna op.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')