abonnement Unibet Coolblue
pi_30659031
Is het mogelijk een MCE 2005 bestand (opgenomen tv dus) af te spelen op een andere pc?

En is het mogelijk het om te zetten naar divx?
pi_30659816
als het een filmbestand is (avi, mpeg, mpg, rm, wmv, vob, mov) kun je het overal op afspelen...

voor het omzetten moet je even zeggen van wat je wilt omzetten.. zoeken op google(bijv. wmv to avi converter) of download.com kan handig zijn...
pi_30660022
Nee... dat is niet mogelijk....

MS heeft het zo geregeld dat alle opnames door MCE met een dusdanige codering werken dat ze alleen op MCE afgespeeld kunnen worden. Met een beetje geluk is er een codec te vinden om het op een andere PC af te spelen maar omzetten naar DivX is zowieso niet mogelijk door de copyright beveiligingen die MCE inbouwt.
pi_30660256
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef Croga het volgende:
Nee... dat is niet mogelijk....

MS heeft het zo geregeld dat alle opnames door MCE met een dusdanige codering werken dat ze alleen op MCE afgespeeld kunnen worden. Met een beetje geluk is er een codec te vinden om het op een andere PC af te spelen maar omzetten naar DivX is zowieso niet mogelijk door de copyright beveiligingen die MCE inbouwt.
Typisch M$... waarom zouden ze het ook een keertje makkelijk maken voor gebruikers...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_30665242
iemand meer informatie?
pi_30721625
kijk eens op www.thegreenbutton.com bij downloads.. daar staan wel conversietools
Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
pi_30725786
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:02 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Typisch M$... waarom zouden ze het ook een keertje makkelijk maken voor gebruikers...
hmmm...volgens mij kan ik mijn recorded programma's gewoon kopiėren naar een andere machine en dan bekijken. moet wel een dvd decoder geinstalleerd hebben overigens.
pi_30726385
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hmmm...volgens mij kan ik mijn recorded programma's gewoon kopiėren naar een andere machine en dan bekijken. moet wel een dvd decoder geinstalleerd hebben overigens.
Jongens, als je gewoon geen ervaring hebt met mce, post hier dan niet ...

Zodra je SP2 bevat en een dvd decoder hebt, kun je die bestanden met gemak afspelen.. en dan dus ook omzetten met elke conversie tool... zie www.thegreenbutton.com
pi_30728319
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:43 schreef skanimal het volgende:

[..]

Jongens, als je gewoon geen ervaring hebt met mce, post hier dan niet ...

Zodra je SP2 bevat en een dvd decoder hebt, kun je die bestanden met gemak afspelen.. en dan dus ook omzetten met elke conversie tool... zie www.thegreenbutton.com
jij zegt toch BIJNA hetzelfde?
doe ff rustig zeg!

maar bedankt voor je tip
pi_30731943
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:43 schreef skanimal het volgende:

[..]

Jongens, als je gewoon geen ervaring hebt met mce, post hier dan niet ...

Zodra je SP2 bevat en een dvd decoder hebt, kun je die bestanden met gemak afspelen.. en dan dus ook omzetten met elke conversie tool... zie www.thegreenbutton.com
dat zeg ik toch

MCE 2005 heeft hoe dan ook SP2
pi_30748029
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dat zeg ik toch

MCE 2005 heeft hoe dan ook SP2
jij zei het ook wel goed, maar de rest die kraamt maar wat uit, om ook lekker wijs te doen, in de digital corner... :|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')