abonnement Unibet Coolblue
pi_30658136
Goedemorgen!

Ik ben op zoek naar deze laptop, echter is hij vrijwel nergens te krijgen (niet op voorraad, of het duurt weken om hem te bestellen) en aangezien ik over een weekje naar Spanje vertrek wil ik zo'n ding gewoon in de winkel kopen zodat ik hem direkt heb.

Wie weet waar ik deze dingen kan kopen (omg. Eindhoven toevallig)? Heb al verschillende bedrijven gebeld, maar krijg steeds nul op het rekest.

Of welke Toshiba laptop is een goede vervanger voor deze? Moet onder de 1000 euro blijven.
pi_30658975
http://www.tweakers.net/pricewatch/121367

Kijk hier eens rond. Daar hebben ze hem vast wel.
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:35:38 #3
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_30659511
MyCom in Eindhoven ofzo......
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_30660001
Op Tweakers uiteraard al gekeken. Daar is de Toshiba niet meer leverbaar, of heeft een lange levertijd.

MyCom verkoopt hem niet.
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:03:17 #5
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_30661800
jawel, staat alleen niet op de site.
Bel ze anders even......
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_30665666
Heb ze gebeld....hadden ze niet meer.

Heb nu de Toshiba Satellite L10-154 gekocht, moest er toch ff snel een hebben.

Ik wil jullie graag nog even doorverwijzen naar mijn andere topic, want daar heb ik nog steeds geen antwoord gevonden: Navigeren in de auto met laptop

Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')