abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:47:30 #26
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30661384
Dido heeft er genoeg van en gaat nu stoppen en vindt dat Rob erg goed is in jongleren. Ze gaat naar binnen, waar het nog erg rustig lijkt te zijn. Chantal is even gesignaleerd alleen... Nathalie doet nu iets in de overn (stuk broodachtig iets ofzo) en gaat dan weer naar buiten en gaat op zoek naar het springtouw. Rob blijft zich verbazen dat hij zoiets (jongleren) zomaar zelf kan leren en wil nu graag een record verbreken. Hij gaat niet stoppen voordat hij de 100 (zal wel gooien zijn) heeft bereikt. Dido ligt lekker te chillen op die enorme kussens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:50:15 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30661466
Nathalie: "Jongens tis weer lekker weer zeg"
Rob: "Zalig he meid!"

even later

Nathalie: "Maar het was vannacht wel koud he"

De gespreksstof lijkt een beetje op, blijkt... Nathalie heeft echter een soort van springtouw gevonden en gaat nu springtouwen: hop hop hop! Haar zenderband om haar middel is een beetje verschoven tijdens de eerste keren springen, wat een beetje pijn als gevolg heeft. Hij gaat wat losser zitten, zodat ze nu wel lekker kan springen.

Het lijkt er op dat er nog mensen onder de wol zitten. Wat maf! De warmte en meur lijkt me daar nu echt niet te genieten, maar ja!

Joost besluit zijn baard maar eens eraf te halen overigens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:56:43 #28
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30661640
Dido vraagt zich af waarom haar BH zo veranderd is in de was. Ze heeft een beetje rare bulten erbij gekregen .

Nathalie doet in de tuin nu weer andere sportieve oefeningen! Ze traint haar buikspieren !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:14:18 #29
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30662055
Leuke analyse uit de commentaartopics:
quote:
Dido is gewoon een verwend nest die denkt met haar gladde koppie elke jongen voor haar te winnen, sterker nog ze moeten als een hondje achter haar aan lopen vertelde ze tegen Rob.
Nu Roel anders is en nu Lieske gebruikt om van zijn hoge nood af te komen is madame pislink.
How low can you go vraag ik me af....
Ms wel, verwend ja, wat betreft aandacht, maar ik zou dat ook niet leuk vinden, als je een dag ervoor met iemand eengesprek gehad hebt, zoals Roel met haar, en een dag later doet hij dit.

Snap niet waarom het zo vreemd is als ze een beetje jaloers zou zijn of het niet echt leuk zou vinden.
Ze heeft ook tegen Roel gezegd dat dat gekroel met Lieske haar onzeker maakte en hij zei toen dat dat niets te betekenen had.

Ik vind er maar 1 tje fout in deze, en dat is Roel.
Lieske ziet ook echt wel meer in hem dan gewoon een maatjem, dat zie je gewoon aan haar gezicht, dat licht helemaal op als hij aan haar zit (kreeg Rikkert niet voor elkaar )
En nu zorgt hij door zijn gedrag voor , naar mijn mening, logische wrijving tussen de dames, iig vanit Didoos kant.
Lieske weet namelijk niet wat Roel over haar gezegd heeft : Lekker maar te jong en niet boeiend qua conversatie, hij maakte haar zelfs een beetje belachelijk met dat EKK (extreem korte kant) en zei dat haar wereldje alleen maar de studentenvereniging was.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 17 september 2005 @ 13:23:04 #30
18653 crew  D.
pi_30662274
verkeerde topic
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:04:21 #31
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30663399
Het opstaan gaat zeer moeizaam. Linda ligt weer eens in bed . Menno komt bij haar liggen en vertelt over hoe slecht hij heeft geslapen met Ingrid. Het gaat volgens hem telkens zo:
quote:
Ingrid: "Hey Menno, ben je wakker?"
Menno : Hueeuh, ja?
Dan zegt Menno dat Ingrid een hele lompe korte vraag stelt. Dan antwoordt hij wat, maar dat verstaat Ingrid niet. Nadat Menno nog een keer antwoord heeft gegeven gaat ze daarna weer direct in slaap vallen en hij zelf is dan weer wakker . Menno vertelt ook dat ie geluiden uit de hoek van Joost hoorde, wat hij heel frappant vond !

Het lijkt er nu op dat Linda, Menno, Ingrid en Lieske (ze is snel klaar met tandenpoetsen, want ze begon om 13 uur 59) ontbijten op bed!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:10:14 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30663539
Lieske vertelt een niet zo grappige anekdote. Ze was aan het trivianten een paar jaar geleden met wat leeftijdgenoten. Kwam de vraag: "Wie was Beethoven?" (Volgens mij speelde ze kindereditie ofzo ) en toen zei een van haar vriendinnetjes "Dieeee hooond!"
De rest moet een beetje grinniken en Lieske zegt dat ze dat toen een genantvol moment vond.

Roel vertelt in de tuin dat hij PRO kernenergie is

Verder in de tuin:

ralph: ik heb dido zich vandaag al drie keer zien omkleden, das ook veranderende kleuren, net als testbeeld.
roel: heb je dat echt gezien joh
ralph: ja
roel: das ook wel goed entertainment dan



[ Bericht 5% gewijzigd door Falco op 17-09-2005 14:20:15 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:26:28 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30664016
Op het bed worden nog even de vorige nominaties doorgenomen.

Lieske: "Wie heeft er dan op mij gestemd?"
Linda: "Euh ja weet ik niet " (Linda had haar genomineerd)
Lieske: "Ik weet van één iemand wie er op mij gestemd heeft"

En eindelijk is iedereen van bed!

En nu gaat de rest ook uit de tuin en ruimt wat op, want het gaat regenen:



Rob gooit vanuit de tuin wat kussens naar Joost die ze weer vervolgens naar binnen gooit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:31:18 #34
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30664162
Iedereen is binnen, want het ziet er echt dreigend uit daarbuiten. Joost doet weeeer eens gek met Menno en omhelzen elkaar innig! De afwas wordt ondertussen ook nog gedaan.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:32:44 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30664212
De regen komt met bakken naar beneden!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:35:38 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30664295
Het regent idd flink! Maar ik zie al weer blauwe lucht. Zometeen liggen ze vast wel weer in de tuin .


Binnen zitten Chantal en Linda een beetje dom te lullen vind ik.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30664684
Binnen zitten Chantal en Linda een beetje dom te lullen vind ik.

[afbeelding]
[/quote]
Tja vind je het gek die chantal kan alleen dom lullen
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:55:16 #38
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30664858
Oja de hele dag lijken er dus veel strubbelingen tussen Dido en Roel en die komen dan vooral van de kant van Dido. Maar zonet hadden ze wel normaal met elkaar gepraten.

In de motregen zijn Ingrid, Lieske en Menno sportief te doen. Bij Ingrid ziet het er wel okee uit (ze is immers sportinstructrice), maar dat gehuppelkut van Lieske ziet er niet uit !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:54:20 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30666467
Geroddel over Lieske:

Dido: "Hebben ze nou wat gedaan?"
Chantal: "Ik weet het niet, maar ik vind iemand wel extreem vrolijk. Maar er zal niet zo heel veel gebeurd zijn. Ik vind hem er niet vrolijker op geworden".
Dido: "Nee, eerder chagrijniger"

Roel beschrijft Lieske
"ballen die economie studeren die denken dat ze de business ingaan"
"Ik vind het wel bizar dat elk verhaal dat ze verteld gaat over de studentenvereniging"

Roel probeert duidelijk puntjes te scoren bij Dido nu
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:00:23 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30666592
Joost vertelt over zijn ervaring met studentenverenigingen. Hij vindt het niks: "Zoals ik hier uit de band spring met jullie, dat kan daar gewoon niet!" Chantal denkt dat er een hele studententaal ontstaat met allerlei aparte woordjes enzo.

Joost noemt het woord Praeses
Chantal: "DE??"
Joost: "Dat is de voorzitter"

Daarna vertelt Joost hoe onderdanig je moet zijn enzo tov de praeses die "een pik van 24 is". Chantal zegt dat je niet goed bij je hoofd bent als je aan zoiets mee doet: "je reinste flapdrollerij"

Joost: "Iedereen wil graag heel belangrijk zijn"
Chantal: "Volgens mij komt dat voort uit onzekerheid"

Joost zegt dat hij niet zichzelf kon zijn daar en dat je hele leven door een studentenvereniging bepaald wordt en dat vond hij niet jofel.

[ Bericht 33% gewijzigd door Falco op 17-09-2005 16:06:31 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:05:25 #41
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30666710
Lieske vertelt dat de baas bij Vindicat de rector heet en dat je die wel gewoon met de voornaam mag aanspreken en zegt dat ze wel een positieve ervaring ermee heeft.

Ondertussen hangt Rob de huisman uit: hij strijkt !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:09:24 #42
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30666804
Joost brengt nu wat nuance in zijn mening en zegt niet dat zijn verhaal voor iedereen geldt, maar dat het zijn ervaring is. Roel zegt ook zoiets...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:41:44 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30669009
Stream 1 7.31 De boodschappen zijn er nog steeds niet. Rob en Linda zitten in het bubbelbad. Rob: hoe gaat het nou? Linda: goed. Ze hadden beiden niet verwacht dat ze er zolang in zou zitten (BB niet het bubbelbad). Rob denkt dat het een uur of half zes is, zes uur? Rob vraagt naar de ouders van Linda, Linda vertelt dat ze gescheiden zijn en daarna weer hertrouwt. Op haar 7e was die scheiding van haar ouders en 5 jaar daarna zijn ze weer bij elkaar gekomen. Ze runnen een hotel in Terneuzen, maar ze zijn Engeland fan. Linda haar moeder vindt het verschrikkelijk dat ze zo ver bij haar kinderen vandaan zit. Haar broertje is in aanraking gekomen met drugs etc. Rob: jijbent 25? Lida: ja. Rob: maar je kunt goed met je broertjes. Linda: ja. Ze vertelt dat haar vader na de scheiding toch vaak nog langskwam, om iets op te halen en dan blijven eten. Rob begint nu over zijn dochters, dat die gelukkig nooit nare ervaringen hebben gehad want hij kan nog steeds goed met zijn exvrouw omgaan.

17.38 Stream 3 en 4 op de woonkamer, Ralph hangt in een stoel. Tanja zegt dat ze dat trainingspak bijna had gekocht en Roel begint te zingen ‘ik voel me keigoed, ik voel me keigoed’ ‘omdat ik genomineerd ben…ik voel me keigoed’.

17.42 de boodschappen zijn er nog steeds niet.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:05:05 #44
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30669610
Stream 1 bubbelbad 17.46 Rob: ik zit nu een tijdje te observeren, ik zie nu gewoon mensen door de mand vallen. Linda: jij zit te observeren… Rob: ik val er een beetje buiten…..ik weet dat ik niet oud ben in mijn doen en laten… Ik merk het ook dat als ik met iemand aan het stoeien ben, dat ze denken wat vindt mijn vader of moeder hiervan. Linda: waarschijnlijk ben ik dan toch niet iemand van lichamelijk contact. Rob: als ik jouw kroeg in loop dan zouden wij een hele leuke avond kunnen hebben. Jij bent een allemansvriend, als je verliefd ben is het prima…. Linda: Ja, als ik een vriend heb … Rob praat er alweer doorheen ‘Zo ben jij,……seks hebben en dan klaar’. Linda: ik had het zelfs met vrienden en collega’s, volgende dag weer weg.

17.50 stream 3 huiskamer, Raplh heeft het over Roel zijn t-shirt. Naat zegt dat ie er leuk uit ziet. Roel: zullen we elkaar vandaag de hele dag complimentjes gaan maken, dan wordt het ng een beteje een leuke dag, Lieske, wat heb jij een leuk setje aangetrokken. Lieske: ja, jij ook en wat zit je haar goed. En jij ziet er ook leuk uit Naat maar dat had ik al gezegd. En nu heb ik honger! Naat maakt een opmerking waarvan Roel zegt, Lies je wordt gedist ik zou dat niet pikken hoor. Lieske: vandaag kan ik alles aan. Naat: Het nomineren wordt alleen maar makkelijker.

17.54 terug naar het bubbelbad. Rob: ze hebben toch een luizenleven hier! En dan 1 dag geen sigaretten. Linda: toen we verkeerd hadden gerekend toen zei ik ook ach, dan doen we een week geen alcohol, volgende week weer een feestje. Rob: en dat ik een persoonlijk budget moet hebben omdat ik niet rook en drink, maar als ik dan een pot m&m’s heb voor mezelf dan eten ze die toch ook nog op. Maar als je de dag gaat verleggen naar de nacht dan eet ik 1 chippie en 1 borrelnootje. Linda: daarom vind ik het nomineren ook niet zo moeilijk. Rob: dat is ook helemaal niet moeilijk. Linda legt nog eens uit waarom ze Rob de eerste keer heeft genomineerd, om dat fietsen.

17.58 weer in de huiskamer, Lieske hangt lekker onderuit op de bank. Roel: we doen er wat lacherig over, maar er zitten schrijnende gevallen tussen. Naat: op woensdagavond heb je ook wel eens vandie verhaals. Roel: verhaals??? Lieske: ik ben wel een keer bijna verkracht geweest. Lieske, ik zat in een commissie en een keer in de zoveel tijd hadden we een etentje, dan wordt er helemaal uitgepakt. Van mijn ouders mocht ik niet met de auto, maar moest ik met de brommer. Nou, dan ga ik wel op de fiets. Helemaal achteraf op een weiland. Ik naar huis, ik bel een vriend en zeg he, ik fiets hier alleen en achteraf, rara een soort van quiz. Maar ik had opgehangen en fiets verder. Zit daar een man in de bosjes. Met zijn lul in zijn handen. Komt ie me achterna rennen met zijn lul in zijn handen… Ik schreeuwen, ben je helemaal gek, ik fietsen!!! Heb ik mijn moeder opgebeld en toen kwam ze me tegemoet Roel (?): dat is nog niet zo lang geleden dan. Lieske: nee dat is ook niet zo lang geleden.

18.03 bubbelbad met Rob en Linda, Rob: ‘straks komen er 3 pakjes’…en er wordt nog steeds gerookt. En straks heeft er 1 nog wel sigaretten en een ander niet, dan wordt er van elkaar gerookt. Ik maak me druk om de cola en bananen. Ik zie mensen met kaaaas (beetje onverstaanbaar) dan denk ik, je bent niet thuis! Linda: thuis hou ik echt van lekker eten hoor, maar dat komt hier niet goed’.


18.06 nog steeds geen boodschappen
pi_30670287
roel, lieske, ralph en nathalie speelden "ik ga op vakantie en ik neem mee.."

nathalie: tandenborstel
roel: M16
lieske: beauty case
ralph: ...
nathalie: opblaas dolfijn
roel: opblaas schaap
lieske: camera
ralph: leren bal
nathalie: de pil
roel: condooms
lieske: verwen setje
ralph: pak koffie
nathalie: lip gloss
roel: huishoud robot
lieske: zaklamp
en toen liep het dood

Nathalie: "wat ga je met die opblaas schaap doen?" Roel: kapot neuke!"
pi_30670397
chantal is aan het afwassen en roel aan het afdrogen
pi_30670502
Dido is wakker.. en zegt; zijn de fucking boodschappen er nou al!!
pi_30670544
ze horen dat de boodschappen worden neergezet en wachten in spanning tot ze het hok in mogen

chantal: "wie zal er het eerst zijn?"
dido: "IKKE!"
pi_30670618
dido: "ik ben de leukste vrouw" vlak er achteraa "grapje"
chantal: "laten we wel hopen dat het een grapje is"
pi_30670843
ze hebben de boodschappen:
21 flessen wijn, MAAR 2 kratten bier ipv 7 (waarschijnlijk verkeerd besteld)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')