abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:37:40 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30647863
mijn yahoo mail checkt altijd pdf bestandjes voordat ik ze download maar ik vraag me toch echt af hoe er in pdf bestandjes virussen kunnen zitten. Het is toch gewoon text/printer code?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30647898
Volgens mij kunnen er wel macro's ofzo in zitten. Je weet het tegenwoordig maar nooit.
For great justice!
pi_30647910
For great justice!
pi_30650019
Een bestand hoeft niet uitvoerbaar te zijn om virii te kunnen bevatten.

Programma's die bestanden inlezen (zoals Word, Adobe Reader, WinZip, etc) moeten voor hetgeen ze willen inlezen ruimte in het geheugen declareren. Deze ruimte heeft maar een beperkte grote, en helaas controleren sommige programma's niet hoe groot de data is die ze in het geheugen plaatsen. Als die data groter is dan de beschikbare ruimte in het geheugen en in die ruimte wordt geplaatst, heet dat een buffer overflow.

Door gebruik te maken van slimme trucs kunnen mensen virii in die data stoppen die uitgevoerd wordt op het moment dat zo'n bestand wordt ingelezen. Maar zoals je in het document van QyRoZ kunt lezen moet je eerst een handeling uitvoeren voordat het virus wordt geactiveerd, dus is het niet heel ernstig.
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')