abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:16:45 #1
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30638398
OMFG,
Na de SSangYong Rodius, waar hier op fok nog een topic over geweest is:
Ssang Yong Rodius



En die nu zelfs te koop is in nederland, presteren ze het bij SSangYong na, hopelijk, een flinke lading nasale poedersuiker om een zo mogelijk nog lelijker apparaat te ontwerpen...

Behold... The Actyon:


quote:
Ssang Yong komt in oktober met de Actyon op de Koreaanse markt. Wellicht is de auto een voorbode van de nieuwe Korando.

De Ssang Yong Actyon is de productieversie van de XCT, concept car van een vijfdeurs SUV met een coupévorm die eerder dit jaar op de autoshow in Seoel te zien was. Ten opzichte van het showmodel is de Actyon nauwelijks veranderd.
Wellicht is het nieuwe model van Ssang Yong een voorbode van de nieuwe Korando. De grote Musso wordt op het moment afgelost door de Kyron, die het nieuwe Ssang Yong-gezicht laat zien dat eerder dit jaar door de Rodius is ingezet. De Korando is nog het enige model van de oude stempel.

De Nederlandse importeur verwacht de opvolger van de Korando aan het einde van 2006. Rond de helft van dat jaar zal dat model al in Korea in de verkoop gaan. Omdat de Actyon al over enkele weken bij de Koreaanse dealers staat, lijkt erop dat deze gewaagd gelijnde Actyon niet naar Europa komt. Toch zal de nieuwe Korando zeker stijlkenmerken van deze auto dragen.
Ik heb uit voorzorg alvast een landwind besteld... Wat een lelijke grafbak weer... Waar moet dat heen met de wereld???
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:26:13 #2
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_30638643
Van het weekeinde nog de Rodius in het wild gezien Wat een varkensboeren-kar, verschrikkelijk. Wie koopt er nu in vredesnaam zo'n hok?

Het bijbehorende promotieteam was overigens wel te pruimen (wat de dames betreft, dan)

Dit nwe hok is idd ook weer zo'n wonder van lelijkheid. De verantwoordelijke mag nog wel een avondschooltje design gaan volgen, bah!

Alleen die Rexton... Die ging dan toch weer wel... Aardig uitgevoerde neuspartij.
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_30638771
OMFG me ogen doen pijn
pi_30638991
quote:
De Ssang Yong Actyon is de productieversie van de XCT, concept car van een vijfdeurs SUV met een coupévorm die eerder dit jaar op de autoshow in Seoel te zien was.
Volgens mij hebben de designers aan de 'XCT' gezeten toen ze aan het tekenen waren ofzo
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_30639231
Damn.... wat ontzettend lelijk......
pi_30639235
Hebben ze met die auto's wel eens en crashtest gedaan
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:45:31 #7
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30639259
Jij denkt dat iemand z'n ogen lang genoeg open kan houden om het ding te raken?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_30641292
helemaal niets, uiterlijk niet, techniek niet, naam niet.

not done.
V10
pi_30642203
Wat een prachtige auto ! Vooral dat neusje Jammer van die Megane vorige generatie achterkant.
pi_30644266
Staat Actyon niet toevallig voor "Act Young" ?
pi_30667608
Ach ja altijd beter dan een BMW met hun design
pi_30667754
*hapt*


vs


Doe mij de bovenste maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')