abonnement Unibet Coolblue
pi_30629611
Ik heb een win2003 server met engelse win versie.
Daar heb ik office 2003 engels op draaien.
Nu zet ik daar het language pack nederlands overheen om office nederlands te maken,
maar op een of andere manier blijft office engels.

hoe zorg ik dat die office versie nederlands word?
pi_30629703
Dan kan niet. Het language pack is alleen een spell checker. Je zal een Nederlandse versie van Office moeten installeren.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:05:35 #3
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30629714
Correct
No Soup For You!
pi_30629921
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:05 schreef Lucille het volgende:
Dan kan niet. Het language pack is alleen een spell checker. Je zal een Nederlandse versie van Office moeten installeren.
Als ik het op een pc zet met nederlandse windows versie werkt die language pack wel en word office gewoon nederlands.Het ligt dus aan het engelse besturings systeem ??????
pi_30630101
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:13 schreef Ro_Ed het volgende:

[..]

Als ik het op een pc zet met nederlandse windows versie werkt die language pack wel en word office gewoon nederlands.Het ligt dus aan het engelse besturings systeem ??????
Lijkt me heel apart dat een engelstalige versie van Office ineens Nederlands wordt als het op een Nederlandse versie van Windows gaat draaien. Het enige wat je ziet in die situatie dat is dat sommige vensters in de Engelstalige versie van Office een Nederlandse popup kunnen krijgen, zoiets als:

Do you want to continue?
Ja Nee

Dat heeft te maken dat een dialogbox deels via het Operating System zijn werk doet, zodat buttons de taal hebben van het OS.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30630204
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:19 schreef Lucille het volgende:

[..]

Lijkt me heel apart dat een engelstalige versie van Office ineens Nederlands wordt als het op een Nederlandse versie van Windows gaat draaien. Het enige wat je ziet in die situatie dat is dat sommige vensters in de Engelstalige versie van Office een Nederlandse popup kunnen krijgen, zoiets als:

Do you want to continue?
Ja Nee

Dat heeft te maken dat een dialogbox deels via het Operating System zijn werk doet, zodat buttons de taal hebben van het OS.
Ik zeg: als ik de engelse officeversie op een nederlandse windows zet, en daar het language pack NL overheen zet, de office versie wel nederlands word.
pi_30630253
[quote]Op vrijdag 16 september 2005 11:23 schreef Ro_Ed het volgende:

[..]

Ik zeg: als ik de engelse officeversie op een nederlandse windows zet, en daar het language pack NL overheen zet, de office versie wel nederlands word.
Maar als ik het op een engelse windows versie zet incl languagepack NL de offive toch engels blijft.
pi_30630306
Lijkt me nogal bijzonder.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:49:09 #9
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_30630886
Lijkt me ook vrij stug. Het language pack dat je hebt zijn hoogstwaarschijnlijk de proofing tools. Het kan wel zo zijn dat een aantal onderdelen in de interface nederlands zijn op de nederlandse windowsversie, omdat ze misschien zijn overgenomen uit de explorer-shell.

Nederlandse office krijg je alleen door een nederlandse office te installeren.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')