abonnement Unibet Coolblue
pi_30629399
Ik sta op het punt om een nieuwe autoradia te kopen. Nu heb ik de JVC KD-LH911 op het oog.... Is er iemand die ervaring heeft met deze radio???
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:00:21 #2
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_30629581
hier zijn er een paar: KLIK
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_30629627
Ja die had ik al gelezen. Werd ik nog niet veel wijzer van..
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_30629954
hoeveel gaat die kosten de low budgets van JVC vind ik maar bagger...zou ik eerder voor deze gaan:

Alpine CDA-9830R 349,- Euro
pi_30630388
Die ik noemde kost net zoveel geld en heedft de optie voor een sdkaart
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_30630843
Ik heb nog steeds deze en ben er nog steeds erg happy mee... vooral de funktie dat het geluid zich aanpast aan het omgevingsgeluid in de auto is gaaf. Verder beschikt hij (net zoals de meeste radio's) over een 4x50 Watt mosfet versterker, frontloader CD, aux poort, WMA/MP3, etc.

Minimalistische styling voor de man met klasse


quote:
Pioneer bouwt verder op zijn uitgebreid gamma car audio producten en lanceert de CD tuner DEH-P77MP. Hij is vervaardigd uit hoogwaardige componenten en beschikt over een gebruiksvriendelijke interface.

Aluminium design
Het aluminium frontpaneel is voorzien van een witte Dot Matrix Display en solide aanvoelende toetsen. Maar ook op het gebied van kwalitatieve audio staat de DEH-P77MP zijn mannetje.

Inclusief WMA en MP3
De CD tuner kan ongeveer alle audio CD-formaten aan: CD-Audio, CD-R/RW, MP3 en WMA. Het nieuw ontwikkelde WMA/MP3 mechanisme moet het zoeken naar de juiste muziekbestanden vergemakkelijken: zelfs bij het uitschakelen van de ID3 tag of WMA Text is het eenvoudig om de juiste songs terug te vinden.

Nieuwe digitale tuner
Nieuw is de performante Digital for Quality FM-tuner (D4Q). Deze digitale FM-tuner zorgt voor een sterk verbeterde ontvangst in de moeilijke omstandigheden van een wagen. Alle nieuwe Pioneer CD-tuners genieten van dit uitzonderlijk voordeel.

De FM-tuner maakt gebruik van de meest recente processortechnologie die vier grote voordelen biedt t.o.v. een klassieke FM-tuner:

* Een hoge gevoeligheid
* Uitermate beperkte Multipath-ruis
* Zeer weinig interferentie van naburige zenders
* Snelle en onhoorbare RDS network following

Pioneer DEH-P77MPBovendien staat deze nieuwe technologie garant voor verbeterde audio functies, zoals een hoge signaal/ruisverhouding, een stabiele stereoscheiding in moeilijke ontvangstgebieden en een lage vervorming, dankzij de hoogperformante digitale filters.

Audio
De Mosfet 50W x 4 Amplifier vermindert het optreden van vervorming, vooral bij hoge volumes. De 3 X High Volts uitgang (6V) maakt de CD tuner tot de perfecte Head unit voor externe versterking.

De Burr Brown technologie is de crème de la crème van de DA Converters. ASL (Automatic Sound Leveliser) biedt compensatie voor rijgeluiden (wind, banden en motorlawaai).

IP-bus
Bovendien biedt de IP-Bus-bediening de mogelijkheid om een compleet car multimediasysteem samen te stellen met multi-CD-speler, DVD, TV, DAB tuner en 2 extra toestellen. Het handige disc-titelgeheugen en de aansluiting voor de originele stuurafstandsbediening van meer dan 60 wagens maken dit onweerstaanbare toestel compleet.

Features tuner:

* Multi-CD control
* CD Text
* Source TV
* DAB tuner control
* Source DVD control EXT
* AUX-in
* Afstandsbediening in optie
* ISO-connector
* Rotary volume
* Afneembaar frontpaneel
* Adaptive RDS
* PTY
* Radio Text
* BSA
* High speed PLL Synthesizer tuner
* 24 presets

Features CD-speler:

* 8x oversampling digital filter
* 1-bit D/A converter
* CD Text
* CD-R/RW, MP3 en WMA playback

Features audio/amplifier:

* 4 x 50W uitgangsvermogen
* 4 x 27W DIN output power
* 5-mode preset equaliser
* Custom preset equaliser
* Selectable loudness
* Direct Sub Drive
* Source level adjuster
* 3 RCA Preout
* High Voltage output
Calm down, please!
pi_30630944
Ik ben niet zo weg van JVC.
Desing vind ik niet mooi en het geluid dat de JVC versterker produceert ,vind ik, minder mooi geluid dan bijvoorbeeld pioneer.
pi_30630997
is mooi apparaatje zitten alleen een aantal dingen niet op die wel op mijn radio wil heben
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_30631067
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:51 schreef Robar het volgende:
Ik ben niet zo weg van JVC.
Desing vind ik niet mooi en het geluid dat de JVC versterker produceert ,vind ik, minder mooi geluid dan bijvoorbeeld pioneer.
Hmm ik heb een JVC, maar die klinkt minstens zo mooi als mn Pioneer eerst hoor. Maar smaken verschillen natuurlijk
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_30631083
Oke maar wat is dan een vergelijkbaar apparaat voor ongeveer 300euro. met dezelfde mogelijkheden (dus SD-card)

Daarbij vind ik ht design van deze JVC erg mooi. Als je de overige merken bekijkt hebben die allemaal nog een beetje overbodig felle kleuren in de schermen...
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_30631210
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef thefunny het volgende:

[..]

Hmm ik heb een JVC, maar die klinkt minstens zo mooi als mn Pioneer eerst hoor. Maar smaken verschillen natuurlijk
Mwoah, heeft niet zo veel met smaak te maken.
Ik heb in de winkel de JVC en de Pioneer over dezelfde speakers beluisterd en je hoort dan gewoon dat de JVC veel meer de nadruk legt op hoge tonen en dat de lage tonen minder zijn. De Pioneer heeft een veel betere balans tussen de verschillende tonen. Daarbij klinkt de Pioneer een stuk warmer en dieper. Daarnaast heeft de pioneer mosfet en DQ4, wat het geluid alleen maar ten goede komt.
pi_30631328
ik heb op moment geen autoradio
maar om nou de dagwaarde van de auto neer te leggen voor een muziekje ...

Ik dacht aan de LG m550 en anders effe afwachten tot aldi weer met z'n Lifetec cd/mp3/usb ding komt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_30631583
of een Sony m600 of m700. de uber autoradio, waarom maken ze die tegenwoordig niet meer, is er een verbod op brute spectrumanalysers ?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_30631600
omdat sony suckt
pi_30631638
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
omdat sony suckt
Calm down, please!
pi_30631889
Maar er is nog niemand die een alternatief voor de jvc heeft gegeven met dezelfde mogelijkheden...
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_30632255
Als jij nou eerst zegt welke mogelijkheden je naar op zoek bent ... maakt het wat makkelijker.
Calm down, please!
pi_30634937
Dat had ik al gezegd maar hier dan nogmaals:
- motorische kantel van het frontje.
- SD mogelijkheid
dat zijn wel de basis opties die erop moeten zitten
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_30644078
Zoiets dus, maar dan mooier
http://www.savastore.com/productinfo/product.aspx?product_id=10282061&catalog_name=Savastore&page=imagegallery&pid=204



77 pond, 114 euro bij Pixmania.co.uk

[ Bericht 12% gewijzigd door spectrumanalyser op 16-09-2005 19:39:30 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_30644426
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_30653528
Het de H&B CA-5555, bij pixmania nederland te bestellen voor 116 euro
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')