abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30626554
Ik mis www.lycos.nl eik een beetje in dit rijtje
Live it!
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:56:36 #3
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30626824
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:20 schreef BlueEyed het volgende:
Ik mis www.lycos.nl eik een beetje in dit rijtje
Lycos.nl is geen datingsite. dat is meer een webchat. Lycos heeft hun eigen datingsite.. ik meende meetic ofzo
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30626944
Nope, hebben ook hun eigen datesite, Love@Lycos

http://love.lycos.nl/lovelycos/
Live it!
pi_30626987
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef dvr het volgende:

[..]

Maar als ze eenmaal wat tijd heeft gehad om haar gevoelens op een rijtje te zetten, kun je ook eens bij haar informeren waar ze nou precies bang voor is. Per slot van rekening zou jij zelf een bepalende factor zijn in de vraag of het in een relatie tussen jullie fout gaat, en misschien is er met jou helemaal niets waar ze zich druk over hoeft te maken. Als ze niet altijd single wil blijven zal ze de sprong toch een keer moeten wagen, dus waarom niet met jou? Dus ja, geef haar tijd, maar maak ook een keer duidelijk dat je haar misschien kunt helpen om haar angst opzij te zetten.

Overigens zag ik als lurker al aankomen dat ze gewoon te snel teveel voor je voelde. Zo'n confrontatie kan bij iemand die uit een minder geslaagde relatie komt natuurlijk een hoop emoties en twijfels oproepen. Probeer je niet zo snel tekortgedaan of afgewezen te voelen. Als je je wat meer in haar kant verplaatst en begrip voor haar opbrengt kun je daar alleen maar profijt van hebben, bv doordat je bepaalde onzekerheden dan misschien bij haar kunt wegnemen, wat de kans op een geslaagde relatie alleen maar verhoogt.
Goed advies, maar het lijkt mij nu niet verstandig haar een mail te sturen om haar angsten op zij te helpen. Mocht ik helemaal niks meer horen dan overweeg ik om over 2 weken een mail te sturen dat het contact wat mij betreft niet beeindigd te worden.

Ik heb dat overigens ook aangegeven en zij vertelde mij dat ze het op zijn beloop wil laten gaan. Verder is ze blij dat ik haar een mail heb gestuurd waarin ik aangaf mede schuldig te zijn aan de situatie. Dit omdat zij in eerste instantie het boetekleed aantrok, geheel onterecht imo. Heb begrip getoond, nu is het een kwestie van afwachten.

Kan ze haar relatie in het verleden verwerken en voelt ze aan dat ik haar kan geven wat zij wil. Vinden jullie twee weken ook een redelijke termijn? Of als ze niks meer van zich laat horen, het laten doodbloeden?

Deeltje 19 alweer. Ik denk dat datingsites toch een positief gevoel achterlaten. Hoeveel relaties zijn er gemeld in dit topic nav datingsites?
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:25:00 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30627737
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:17 schreef Chewbacca het volgende:

Deeltje 19 alweer. Ik denk dat datingsites toch een positief gevoel achterlaten. Hoeveel relaties zijn er gemeld in dit topic nav datingsites?
Volgens mij zijn er nu een stuk of 3. Ik weet dat die van Lupa niets is geworden. Sylvana hoor je niets meer van dus ik denk dat dat goed gaat lopen en dan had je volgens mij knuf (?) nog.

Zelf ben ik dus met een collega aan het mailen etc en dat mag je al sowieso niet mee gaan rekenen onder datingsites
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30627740
Haha ik heb net een bericht gekregen van iemand die een relatie heeft maar die er iets naast wil hebben. How low can you go......ongeloofelijk wat voor moraal sommige mensen erop na houden.
pi_30627788
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nu een stuk of 3. Ik weet dat die van Lupa niets is geworden. Sylvana hoor je niets meer van dus ik denk dat dat goed gaat lopen en dan had je volgens mij knuf (?) nog.

Zelf ben ik dus met een colega aan het mailen etc en dat mag je al sowieso niet mee gaan rekenen onder datingsites
Echt van veel succes kan je dan niet spreken moet ik zeggen. Maar het is soms best wel grappig wat voor domme berichten je krijgt. Ik had mij op RP in de schijnwerpers laten zetten, kost niks extra's. Vervolgens krijg je echt allemaal berichten. De 1 nog dommer dan de andere. Ik moet zeggen dat het wel grappig is, maar het grootste deel is helemaal niks.

Wat ik eerder ook al zei vind ik dat dergelijke sites toch wel een stukje vermaak met zich meebrengen. Het heeft wel wat. De kans dat je iemand tegenkomt waarmee het klikt is natuurlijk niet zo groot. Maar toch.....het kan!
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:32:12 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30627843
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:29 schreef Chewbacca het volgende:

Wat ik eerder ook al zei vind ik dat dergelijke sites toch wel een stukje vermaak met zich meebrengen. Het heeft wel wat. De kans dat je iemand tegenkomt waarmee het klikt is natuurlijk niet zo groot. Maar toch.....het kan!
Ik denk dat de klik er net zo groot zal zijn als irl. Mijn mening is dat het nog steeds op beide fronten kan. zowel via internet als irl. Maar vian internet kan het irl nog altijd afketsen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30632269
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nu een stuk of 3. Ik weet dat die van Lupa niets is geworden. Sylvana hoor je niets meer van dus ik denk dat dat goed gaat lopen en dan had je volgens mij knuf (?) nog.

Zelf ben ik dus met een collega aan het mailen etc en dat mag je al sowieso niet mee gaan rekenen onder datingsites
Hoho......ik ben er ook nog
We doen het wel heel rustig, maar langzaam aan vormt er zich wel iets.


[ Bericht 1% gewijzigd door pino.in.disguise op 16-09-2005 17:01:57 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:26:19 #11
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30633444
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:41 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Hoho......ik ben er ook nog
We doen het wel heel rustig, maar langzaam aan vormt er zich wel iets.
Dan ben jij de nummer 3. Lupa is mislukt dus die kan je niet meerekenen. Toch?

Ik heb vandaag een broek aan die me ineens bijna van me billen afzakt... vraag me toch af waar dat door zou komen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30636458
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dan ben jij de nummer 3. Lupa is mislukt dus die kan je niet meerekenen. Toch?

Ik heb vandaag een broek aan die me ineens bijna van me billen afzakt... vraag me toch af waar dat door zou komen
Ga je nu al daten met je collega? Hij is toch wel single he? Met collega's weet je het nooit zegt Pino nadat zijn ex met een collega van haar er vandoor is gegaan
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:24:33 #13
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30636833
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ga je nu al daten met je collega? Hij is toch wel single he? Met collega's weet je het nooit zegt Pino nadat zijn ex met een collega van haar er vandoor is gegaan
We gaan op zeer kort termijn daten. die afspraak ligt er al. En ja hij is single, anders was ik er niet eens mee begonnen om het maar zo te zeggen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 15:27:30 #14
42184 crew  DaMart
pi_30636918
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nu een stuk of 3. Ik weet dat die van Lupa niets is geworden. Sylvana hoor je niets meer van dus ik denk dat dat goed gaat lopen en dan had je volgens mij knuf (?) nog.

Zelf ben ik dus met een collega aan het mailen etc en dat mag je al sowieso niet mee gaan rekenen onder datingsites
Ik ben al 3 weken dagelijks aan het sms-en met een meisje die ik via Knuz ken, en dat gaat echt op een manier alsof we elkaar al jaren kennen. Ze vindt het alleen nog te vroeg om eens af te spreken, maar ik denk wel dat dit contact op termijn potentie heeft om uit te groeien tot iets meer.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:41:37 #15
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30637301
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben al 3 weken dagelijks aan het sms-en met een meisje die ik via Knuz ken, en dat gaat echt op een manier alsof we elkaar al jaren kennen. Ze vindt het alleen nog te vroeg om eens af te spreken, maar ik denk wel dat dit contact op termijn potentie heeft om uit te groeien tot iets meer.
Ik hoop dat je spoedig iets kan afpreken. klinkt wel erg goed
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 16:01:13 #16
42184 crew  DaMart
pi_30637918
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik hoop dat je spoedig iets kan afpreken. klinkt wel erg goed
Ik hoop het ook. Ze kwakkelt alleen een beetje met haar gezondheid en spreekt liever af als ze zich weer wat beter voelt. Dat vindt ze ook gezelliger voor mij.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:06:00 #17
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30638086
Mijn collega is al naar huis. Ik mis het mailgebeuren nu al... damn... hoe kom ik het weekend door?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:07:01 #18
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30638128
Ik heb een invite over voor een vrouw voor paiq. Iemand interesse?
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:07:54 #19
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30638162
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef Mickeys het volgende:
Mijn collega is al naar huis. Ik mis het mailgebeuren nu al... damn... hoe kom ik het weekend door?
Doen wat je altijd doet/deed voordat je hem uberhaupt leerde kennen. Een leuk weekend hebben, genieten van je vrije tijd, en genieten van het extraatje dat je wellicht gevonden hebt in die collega...
pi_30638257
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef Mickeys het volgende:
Mijn collega is al naar huis. Ik mis het mailgebeuren nu al... damn... hoe kom ik het weekend door?
Hem bellen?
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30638493
Knuf meld zich ook ff hoor, morgen date 3, ben supernerveus en onzeker. Weinig contact gehad de laatste week namelijk. Hoop echt dat die onzekerheid zondag over is.....
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_30639950
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:41 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Hoho......ik ben er ook nog
We doen het wel heel rustig, maar langzaam aan vormt er zich wel iets.
Hehe......alweer uitgepraat....nog steeds

[ Bericht 30% gewijzigd door pino.in.disguise op 16-09-2005 17:55:34 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30641781
Woei! Ik heb zondagavond een date.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:09:12 #24
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30641872
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:05 schreef Mooch het volgende:
Woei! Ik heb zondagavond een date.
Ooooh met dat leuke meisje?
pi_30641949
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Ooooh met dat leuke meisje?
Ja
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:12:49 #26
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30641976
Spannend hoor...
Wat is het plan?
pi_30642021
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef Christine het volgende:
Spannend hoor...
Wat is het plan?
Eerst wat eten en drinken, daarna bioscoop.
pi_30645956
Ik mis Date-online in het rijtje. Is een gratis datingsite waar erotische contactadvertenties ook toegestaan is
pi_30646276
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef mark1982 het volgende:
Ik mis Date-online in het rijtje. Is een gratis datingsite waar erotische contactadvertenties ook toegestaan is
Natuurlijk, een voorbeeld: Hallo leuke mannen, Ik ben Ania en heb tijdelijk in Nederland gewoont,via deze weg zou ik graag in kontakt willen komen met een NL man. Ik heb een zoontje van 8 jaar.We komen uit Polen. Ben je tussen de 35 en 42 en hou je van gezelligheid, en wil je een uitdaging aangaan met mij zodat we een leuke band kunnen opbouwen schrijf me dan een mailtje met foto. Groeten Ania

Hoe kansloos kun je zijn?
Never try to outstubborn a cat.
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:58:54 #30
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_30648606
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
Ik heb een invite over voor een vrouw voor paiq. Iemand interesse?
Ik mocht jouw foto beoordelen bij mijn inschrijving. Geloof jij in voorbestemming?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:57:32 #31
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30650624
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik mocht jouw foto beoordelen bij mijn inschrijving. Geloof jij in voorbestemming?


Nee.
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:58:59 #32
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30650687
Oja, heb nu ook een invite voor een man.
Als iemand geinteresseerd is...
pi_30651468
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Christine het volgende:
Oja, heb nu ook een invite voor een man.
Als iemand geinteresseerd is...
Nee
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30652501
NOOOOOOOOOOh......damn you VD........nu moet ik wel naar Paiq
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30652951
Paiq is hip. .
pi_30653116
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:07 schreef Viperdesign het volgende:
Paiq is hip. .
Oh....ik ook....dan moet ik wel meedoen
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30653312
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:12 schreef pino.in.disguise het volgende:
Oh....ik ook....dan moet ik wel meedoen
Volgens Paiq heb je nog niets met je uitnodiging gedaan. .
pi_30655286
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:18 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Volgens Paiq heb je nog niets met je uitnodiging gedaan. .
Oh, sorry.....zal zo eens kijken
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30656344
Hey en ik? ik heb 2 maanden met die date, veel samen zijn, lol, seks, knuffels, uit.. alleen ze wil mij (nog) niet als vaste partner en ik ben ook nog niet helemaal zeker. Dus dan is het geen succes of?
Nu de school weer is begonnen heeft zij het ook een stuk drukker.

wie heeft er ook alweer ervaring met MetJou.nl? Ik had er nog helemaal niks staan, maar ik krijg wel gewoon 3 hele berichten toegestuurd van mensen zonder foto maar verder volgens het profiel wel het ideale plaatje-(heel verdacht). Die berichten kan ik nu natuurlijk niet lezen.

natuurlijk een truc om me te laten dokken he? of niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Brett-Anderson op 17-09-2005 05:06:49 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30656448
met jou.nl zuigt behoorlijk.. zitten ook boel fake accounts tussen om je over te halen lid te worden.
niet voor betalen dus
enjoy life!
pi_30656476
Ik kan me herinneren dat er ook een fokker ingetrapt was en zijn verhaal neerzette op de klaagbaak. Mijn bevindingen komen precies overeen wat deze fokker had geschreven alleen weet ik niet zeker meer dat het metjou.nl was. Als metjou.nl echt zo louche is dan mogen ze wel van de lijst af.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30656742
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 03:51 schreef Brett-Anderson het volgende:
Hey en ik? ik heb 2 maanden met die date, veel samen zijn, lol, seks, knuffels, uit.. alleen ze wil mij (nog) niet als vaste partner en ik ben ook nog niet helemaal zeker. Dus dan is het geen succes of?
Nu de school weer is begonnen heeft zij het ook een stuk drukker.

wie heeft er ook alweer ervaring met MetJou.nl? Ik had er nog helemaal niks staan, maar ik krijg wel gewoon 3 hele berichten toegestuurd van mensen zonder foto maar verder volgens het profiel wel het ideale plaatje-(heel verdacht). Die berichten kan ik nu natuurlijk niet lezen.

natuurlijk een truc om me te laten dokken he? of niet?
Schrijf je in op RP dan weet je zeker dat het serieus is. Alhoewel er aantal een aantal fakers tussen zitten natuurlijk. Cool dat je een meisje gevonden hebt via Internet, dan zie je maar weer dat het best wel kan. En dat ondanks de toch vele negatieve berichten. Het valt mij ook op dat er veel mensen zijn die een negatieve houding op fok hebben tav datingsites. Echter reageren zijn wel voortdurend op dit topic en schrijven zij zich in op zoveel mogelijk sites. Kennelijk is het toch niet zo onmogelijk om een relatie over te houden aan een datingsite dan men eerder had voorgesteld.
  zaterdag 17 september 2005 @ 08:47:21 #43
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_30656863
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef Christine het volgende:

[..]



Nee.
Voor zover onze 'tweede kans' poging dan...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 17 september 2005 @ 09:46:25 #44
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_30657206
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 08:25 schreef Chewbacca het volgende:
Het valt mij ook op dat er veel mensen zijn die een negatieve houding op fok hebben tav datingsites. Echter reageren zijn wel voortdurend op dit topic en schrijven zij zich in op zoveel mogelijk sites. Kennelijk is het toch niet zo onmogelijk om een relatie over te houden aan een datingsite dan men eerder had voorgesteld.
Voel ik mij aangesproken? Ja en nee...

Toch heb ik de behoefte om er op te reageren. Ik ben zo'n maandje of 10 actief via knuz.nl. In hoeverre dit representatief is voor andere (betaal)sites weet ik niet, maar ik ga er vanuit dat het vergeijkbaar is.

Uit de ervaring die ik daarmee heb opgedaan kan ik concluderen dat de kans klein is dat ik via een datingsite mijn partner ga ontmoeten. Is dat een negatieve houding? Voor mijzelf vind ik het vooral realistisch.

Ook ik heb (recentelijk) nog dates gehad waarvan ik dacht, nou aan de hand van het contact (msn, bellen, sms, mailen, etc.) kan het bijna niet anders dan dat dit wel eens een mogelijke 'ware' zou kunnen zijn. En dan ontmoet je elkaar in het echt en dan springt die vonk om wat voor reden dan ook niet over bij beide partijen. Gelukkig houdt dat niet automatisch het einde van het contact in. Ik heb er wel een hoop leuke contacten aan overgehouden.

Concluderend, ik denk dat er nogal wat mensen zijn die datingsites zien als een wondermiddel. Ik schrijf me in, ik leg contact, we ontmoeten elkaar en we leven nog lang en gelukkig. Dat is gewoon niet zo. Een datingsite werkt prima als hulpmiddel om mensen te leren kennen waarvan de kans klein is dat je ze anders in werkelijkheid had ontmoet. De verwachtingen waarmee je een afspraak met zo'n iemand ingaat, en de uitkomst daarvan, bepaalt uiteindelijk ook je houding tegenover een datingsite, denk ik...

Je moet 't zo zien, als je in een kroeg zomaar iemand aanspreekt die je leuk lijkt, dan is dat 9 van de 10 keer ook niet de ware. Aangezien het contactmoment dan maar kort is, is er ook weinig gelegenheid om een bepaalde spanning te creëren. Bij contact via een datingsite is die gelegenheid er wel, met als gevolg dat de teleurstelling ook groter kan zijn...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_30657654
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:46 schreef AirwiN het volgende:

Verhaal.
Ik kan mij hier helemaal in vinden. Het verschil in teleurstelling is zeer zeker evident.
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:26:59 #46
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30659247
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Verhaal
Het is ook wat je doelgroep is. Als je geen kroegpersoon bent zal je als je daar iemand wilt gaan vinden echt niemand vinden. Het is immers jouw doelgroep niet. Zit je elke dag achter je pc uren en uren dan lijkt het me dat je je doelgroep ook daar kan vinden. Nu wil ik niet beweren dat de mensen die op de datingsites staan alleen maar internetters zijn, maar deze personen hebben ook kennis van internet en schamen zich niet om net als jij ingeschreven te staan.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:52:38 #47
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_30659995
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het is ook wat je doelgroep is. Als je geen kroegpersoon bent zal je als je daar iemand wilt gaan vinden echt niemand vinden. Het is immers jouw doelgroep niet. Zit je elke dag achter je pc uren en uren dan lijkt het me dat je je doelgroep ook daar kan vinden. Nu wil ik niet beweren dat de mensen die op de datingsites staan alleen maar internetters zijn, maar deze personen hebben ook kennis van internet en schamen zich niet om net als jij ingeschreven te staan.
De kroeg is slechts een voorbeeld natuurlijk. Hetzelfde geldt ook voor je school / je werk / je sportvereniging etc.

Daarnaast denk ik dat je jezelf ontzettend beperkt als je gaat zoeken op doelgroepen. Natuurlijk wil je wel enige overeenkomsten hebben met je partner. Het mooie van een relatie is dat je elkaar aanvult, dus waarom zou je dan op zoek gaan naar iemand die (exact) dezelfde dingen leuk vindt als jij?

Ook dit voorbeeld is trouwens weer door te trekken naar de kroeg / je school etc...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_30664792
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Voel ik mij aangesproken? Ja en nee...

Toch heb ik de behoefte om er op te reageren. Ik ben zo'n maandje of 10 actief via knuz.nl. In hoeverre dit representatief is voor andere (betaal)sites weet ik niet, maar ik ga er vanuit dat het vergeijkbaar is.

Uit de ervaring die ik daarmee heb opgedaan kan ik concluderen dat de kans klein is dat ik via een datingsite mijn partner ga ontmoeten. Is dat een negatieve houding? Voor mijzelf vind ik het vooral realistisch.

Ook ik heb (recentelijk) nog dates gehad waarvan ik dacht, nou aan de hand van het contact (msn, bellen, sms, mailen, etc.) kan het bijna niet anders dan dat dit wel eens een mogelijke 'ware' zou kunnen zijn. En dan ontmoet je elkaar in het echt en dan springt die vonk om wat voor reden dan ook niet over bij beide partijen. Gelukkig houdt dat niet automatisch het einde van het contact in. Ik heb er wel een hoop leuke contacten aan overgehouden.

Concluderend, ik denk dat er nogal wat mensen zijn die datingsites zien als een wondermiddel. Ik schrijf me in, ik leg contact, we ontmoeten elkaar en we leven nog lang en gelukkig. Dat is gewoon niet zo. Een datingsite werkt prima als hulpmiddel om mensen te leren kennen waarvan de kans klein is dat je ze anders in werkelijkheid had ontmoet. De verwachtingen waarmee je een afspraak met zo'n iemand ingaat, en de uitkomst daarvan, bepaalt uiteindelijk ook je houding tegenover een datingsite, denk ik...

Je moet 't zo zien, als je in een kroeg zomaar iemand aanspreekt die je leuk lijkt, dan is dat 9 van de 10 keer ook niet de ware. Aangezien het contactmoment dan maar kort is, is er ook weinig gelegenheid om een bepaalde spanning te creëren. Bij contact via een datingsite is die gelegenheid er wel, met als gevolg dat de teleurstelling ook groter kan zijn...
Jouw conclusies zijn nergens op gebaseerd. Je beweert eerst dat het een mooi medium is om contact te leggen met mensen. Daarna geef je aan dat mensen teveel verwachtingen hebben van datingsites. Misschien zijn deze verwachtingen er juist op geeint om een aantal vriendschappelijke contacten er aan over te houden.

Ik ben ook niet op zoek naar een relatie via het internet, echter stel ik mij daar wel voor open. Zodra het moment zich voordoet dat probeer ik er ook echt wat van te maken. Ik had wel een vrouw gevonden. Ik heb nog nooit zo'n klik gehad met iemand, nooit. Liefde via internet, irl, telefoon is mogelijk.

Nogmaals als je weet wat je zoekt, heb ik ook al eerder gezegd kan je door foto's en telefoongesprekken veel afleiden. Zelfkennis is hiervoor een belangrijke vereiste. Als je niet weet wat je wilt of twijfelt wat voor persoon het best bij jou past wordt het niks. Je kan heel snel contact leggen met iemand, mocht dit niet bevallen dat stop je ermee en ga je naar de volgende. Zo heb ik het ook gedaan, totdat er een contact is waar zoveel raakvlakken zijn. Zowel op interesse, als emotioneel vlak.

De verschillen die jij belangrijk vindt en jou aanvullen zorgt ervoor dat de hit kans vele malen groter wordt. Ik weet wat ik wil, weet waar ik op selecteer, en kan goed inschatten of de persoon met wie ik praat voldoet aan mijn ideaalbeeld. Persoonlijke ontwikkeling noem ik het, alleen dan vindt je een partner die je aanvult!

[ Bericht 0% gewijzigd door Chewbacca op 17-09-2005 14:59:40 ]
pi_30664982
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik kan mij hier helemaal in vinden. Het verschil in teleurstelling is zeer zeker evident.
Teleurstelling, dat kan er alleen zijn als het niet wederzijds is. Als het de teleurstelling is van het weer niet hebben van een relatie ben je fout bezig. Wat stelt een date voor? Alleen als er raakvlakken zijn.

Ik ben ook nog steeds smoorverliefd op de vrouw met wie ik een date gehad heb. Maar dat was wederzijds. Nog steeds geen contact en dat doet pijn. Ik heb hier ook de fout gemaakt door teveel druk bij haar te leggen terwijl ik wist dat ze net uit een relatie kwam. Ook al was ze gek op mij, ze kon het nog niet aan. Daar moet je wel voor waken....Als je iemand leuk vindt, zet die persoon dan niet onderdruk door veel te bellen en te smsen.
pi_30665135
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Teleurstelling, dat kan er alleen zijn als het niet wederzijds is. Als het de teleurstelling is van het weer niet hebben van een relatie ben je fout bezig. Wat stelt een date voor? Alleen als er raakvlakken zijn.
Waar haal je vandaan dat het gaat om een teleurstelling die het gevolg is van het niet krijgen van een relatie? Ik heb het over een teleurstelling die komt door het opbouwen van de spanning via mailen/bellen e.d. en dat het daarna in werkelijkheid niet klikt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')