abonnement Unibet Coolblue
pi_30623260
Beste mensen,

Je kan nu tegenwoordig je kpn-huis-telefoonabonnement opzeggen en een abonnement bij versatel nemen voor 39 euro en daar zit je telefoon abonnement all in en je kan gratis bellen savonds en in het weekend naar vaste nummers.

Ik heb sowieso versatel en ik heb een abonnement van rond de 30 euro(exclusief kpn-aansluiting), maar dan lijkt het me logisch om over te stappen naar dat 39euro abonnement.

Maar het ziet er allemaal veel te mooi uit, kan iemand mij de haken en ogen achter dit abonnement vertellen??
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:01:51 #2
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_30627406
Wat hier aan de hand is: Je hebt altijd een telefoon-lijn nodig als je wilt adsl-len. Deze lijn heb je nu in gebruik door een belbasis/budget abonnement te gebruiken, en daarnaast je internet.
Als je nu overstapt op een all-in abonnement; wordt je belbasis/budget opgezegd, en blijft een 'kale' telefoonlijn over (beter bekend als "kaal-koper"). Hierover kan je nog steeds adsl krijgen bij sommige providers, en dus bij versatel ook. Alleen vraagt KPN van de provider een vergoeding dat rond de 7-8 euro/mnd zit om alsnog gebruik te kunnen maken van de kale lijn.

Deze kosten worden door versatel zelf betaald, of in rekening gebracht bij jou (ik weet het fijne niet van het abonnement, dus dat weet ik niet).

Het abonnement kan voordelig zijn, als je veel met je mobiel belt, of de kosten van het belbasis/budget hoger zijn dan als je gaat bellen via versatel. Ik zou een gemiddelde telefoonrekening erbij pakken, en dat "omrekenen" naar de kosten die je zou hebben als je bij versatel zit. Dan weet je of het in jouw voordeel is of niet
pi_30645260
Ik heb pas het 20mb abbonement aangevraagd bij versatel en ik stap over van xs4all. Dat is gewoon een goeie provider en heb ik eigenlijk maar weinig problemen mee gehad. Ik weet niet of dat 4 mb waar jij over praat ook via adsl2+ gaat (volgens mij niet) dus denk ik dat je daar niet zoveel problemen mee zult krijgen.
Je moet in ieder geval NIET zelf je abbo bij kpn opzeggen, want dat doet versatel. Anders gaat het fout en moet je je opnieuw laten aansluiten bij kpn en dan zit je een jaar bij kpn vast voordat je dat weer kan opzeggen. Als je langer dan een jaar bij kpn zit denk ik dat er weinig haken en ogen aan die aanbieding zitten en zullen je kosten in totaal flink omlaag gaan.
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:03:34 #4
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30646888
zeer interresant. Moet ik dan echter ook dat stomme voetbal erbij nemen of kan ik zonder?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:19:38 #5
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_30649319
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef McCarthy het volgende:
zeer interresant. Moet ik dan echter ook dat stomme voetbal erbij nemen of kan ik zonder?
Zit er bij, is 'gratis' (moeten ze doen etc ivm rechten toch?)
pi_30650792
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef McCarthy het volgende:
zeer interresant. Moet ik dan echter ook dat stomme voetbal erbij nemen of kan ik zonder?
Het voetbal zit er inderdaad gewoon bij. Je betaald volgens hun daar nix extra voor.
Overigens met het 4 mb is het wel een selectie van het totale voetbalaanbod alleen bij de 20 mb abonnement kan je alles zien 'gratis', maar zonder voetbal had het waarschijnlijk wel 25 euro gekost
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:48:49 #7
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30658188
Ik vind versatel zeer interresant alleen dan wil ik het zonder voetbal.

Wij betalen nu 18 euro vast tarief telefoon + vaste kosten voor ADSL (20 euro of zo) + variabele kosten telefoon.

Ik zou graag 1 van die vaste kosten zien verdwijnen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30663517
Dat is ook de reden dat wij het hebben genomen. Misschien kan je dan beter denken aan wanadoo. Die komen ook met het 20mb abonnement zonder voetbal dan. En daarbij kan je ook kiezen voor telefonie. Alleen komt versatel binnenkort ook met het gehele televisiepakket en dan kan ook de kabelaansluiting de deur uit.
Dat voetbal is een leuk extratje, maar het gaat mij voornamelijk om de verschillende vast lasten te bundelen en te verlagen natuurlijk!
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:23:03 #9
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_30663918
Essent Televisie/Radio - @home Kabelinternet - @home internettelefonie

Allemaal via 1 kabel en zónder KPN vaste lijn
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:01:21 #10
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30665052
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:09 schreef nicomart het volgende:
Dat is ook de reden dat wij het hebben genomen. Misschien kan je dan beter denken aan wanadoo. Die komen ook met het 20mb abonnement zonder voetbal dan. En daarbij kan je ook kiezen voor telefonie. Alleen komt versatel binnenkort ook met het gehele televisiepakket en dan kan ook de kabelaansluiting de deur uit.
Dat voetbal is een leuk extratje, maar het gaat mij voornamelijk om de verschillende vast lasten te bundelen en te verlagen natuurlijk!
bedankt voor de wanadoo tip

Alleen heb ik voorlopig nog geen vertrouwen in TV via zo'n DSL lijntje. Ik zet serieus mijn vraagtekens bij de bandbreedte, kan die ect wel al die data aan?

btw: Ik wil absoluut GEEN voip.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:05:44 #11
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30665171
http://www.wanadoo.nl/adsl/adsl_telefonie.html

klinkt te mooi om waar te zijn: 30 euro per maand en onbeperkt internetten en bellen naar vaste nummers. Ik geloof het niet. Wat is de adder?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30841551
Ok dan bedankt voor de info mensen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')