abonnement Unibet Coolblue
pi_30621090
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen op de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 15 september 2005.
pi_30622760
Stream 1

0.08 Joost over Rikkert : Zijn motivatie vind ik krom. Ik kan nog vier namen noemen die er niet uit gaan als je ze nomineert. O.a. Chantal blijft denken dat er meer achter zit. Roel zegt weer dat het vreemd is dat er niks over de weekopdracht gezegd is. Nathalie : Morgen kan je gewoon bestellen. Joost : Chantal en ik hebben een idee hoe de boodschappen anders kunnen. De kans is groot dat er een persoonlijk budget komt. Hij wil het morgen bespreken. In de doos voor Chantal en Menno zitten blijkbaar ook vier Playboys. Menno bladert nu in een Playboy. De titel is afgeplakt. Chantal : Menno, ons gesprekje is dus ook op zeker uitgezonden. Ze bespreken wat ze nog aan boodschappen hebben.

0.20 Joost op handen en voeten. Linda zit op hem. Joost roept : Ik ben een zwijn. Ik ben een zwijn. Ik ben een zwijn. Ik ben een zwijn. Joost even later : Wie denkt dat Rikkert nou in het huisje van Rob slaapt ? Je weet maar nooit.

0.25 Tanja gaat naar bed. Roel : Ik heb het al helemaal gepositiveerd. Het is een kans om te weten of je een kans maakt. Menno : Zo dacht ik ook. Als ik nu weg word gestemd had ik toch geen kans om te winnen. Ze (het publiek) hebben toch al een indruk van je. Chantal : Het hangt er heel erg van af wie je tegenover je hebt. Het is een heel groot risico. Het is niet voor niks dat er stresskippen door het huis gaan. Roel : Als ik weet dat ik geen kans maak ga ik liever naar huis. Ik heb het thuis meer naar mijn zin. Chantal : Het is zuur. Menno : Zeker als je weet dat iemand de helft van de stemmen heeft gekregen. Dan had ik die genomineerd. Lieske : Had jij Rikkert genomineerd ? Dido : Ja. Lieske : Ik dacht dat jij mij genomineerd had. Dido : Ik vind het stom. Ik vond het sowieso niet leuk dat hij er uit ging. Lieske : Je moet gewoon iemand noemen. Toch ? Dido : Het lullige is, ik ben de enige die op hem gestemd heeft. Hoe zou jij het vinden als Linda er uit ging ? Roel : Ik zat hem ook te knijpen. Dido : Ik voelde me knap lullig. Ik was ook helemaal stil. Chantal : Ik vind het zielig. Wie het ook geweest was. Lieske : Als hij een volgende keer genomineerd was was hij er ook uitgegaan. Dido : Ik stond ook wel achter waarom ik hem genomineerd heb. Roel : Dat er zeven op Ralph gestemd hebben.

0.38 Menno leest nog altijd een Playboy. Menno : Plaatjes doen me echt niks. Bewegende beelden doen me meer. Als ik het goed begrijp heeft Joost kleren en een zonnebril van Rikkert gekregen. Hij gaat, zoals hij zelf zegt, er Dido mee versieren. Hij doet dat vervolgens op een kleffe manier. Roel zegt dat hij met de boot zou gaan als hij naar IJsland zou gaan. Roel : Het is het duurste land van de wereld. Joost : Het trekt me enorm. Roel : Ik doe meestal low budget reizen. Dat gaat daar niet. Joost zegt dat Roel geld en tijd heeft als hij er uit gaat. Roel zegt dat als hij er volgende week uit gaat hij 500 euro uitgeeft aan een inboedel en de rest aan synthesizers. Roel : Liever maak ik het spelletje af natuurlijk.
pi_30624237
0.53 Roel : Ik had gezworen dat er iets van een ontknoping was gekomen (zou komen). Ik heb de indruk dat Roel erg veel rookt vanavond. Dido : Ik heb één keer iets gehad, dat was verschrikkelijk hier. Ze wil verder niks zeggen. Joost : Van wie mag je dat niet zeggen ? Dido : Van BB. Menno zegt dat de walvis een clitoris van veertig centimeter heeft. Joost : Moet je je voorstellen dat je een olifant moet beffen. Menno stelt een aantal vragen uit de Playboy. De anderen mogen de antwoorden raden. Hoeveel procent van de vrouwen masturbeert (60), hoeveel procent van de mannen (90), een man spuit sperma zo veel meter ver, hoe snel komt het er uit (68 km/h) etc. Dido : Ik ga nog een cracker eten. Joost : Dido, wil je voor mij een cracker met pindakaas maken ? Dido : Nee, want dat vind ik vies. Roel zegt dat een man in Amerika die regelmatig sperma doneert 6000 kinderen heeft. Roel beweert dat over 50 a 100 jaar geen mensen met blauwe ogen meer geboren worden. Ralph : Dat vind ik wel heel kort bij.

1.23 N.a.v. Fahrenheit 911 stelt Roel dat de Bush familie een soort mafia familie is. Roel en Joost lijken deze documentaire kritiekloos als waarheid te accepteren. Roel zegt op een gegeven moment dat bijna de helft van het geld in Amerika in handen is van mensen in Arabië. Roel, Joost en Menno hebben geen hoge pet op van Bush en Balkenende. Joost vindt een paars kabinet ideaal. Joost : Je moet sociaal zijn, PVDA, en reëel, VVD. D'66 ziet hij als bindmiddel. Roel vindt Mat Herben niks. Joost snapt niet dat Fortuyn Varela heeft uitgekozen. Roel zegt dat Fortuyn terecht zei dat islamitische landen achterlopen op een aantal gebieden.

Dit is al de derde keer dat ik meemaak dat de stream, als het gesprek op de de islam komt, ergens anders naar toe gaat. In dit geval naar de tuin waar het regent en vervolgens naar een stille slaapkamer. Op alle streams is de slaapkamer te zien.
pi_30624475
1.46 De stream is weer terug in het woongedeelte. Joost heeft het over Submission. Hij vindt dat er sprake is van censuur omdat dat niet meer uitgezonden wordt. Joost : Ik wil geen geloof verbieden, wel alle excessen. Ingrid zit nu ook in het woongedeelte. Dido lijkt te slapen op de schoot van Roel. Roel : Waar komt de angst voor vrijheid vandaan ? Joost : Je krijgt ingeprent dat het enige ware geloof het moslimgeloof is. Roel : Sommigen zijn hier opgegroeid. Joost : Velen leven in twee werelden. Of je ontspoort in de criminaliteit of je wordt streng in de leer.

En ja hoor, de streams gaan weer naar de stille slaapkamer.
pi_30625672
2.10 Als ik het goed begrijp geeft Rikkert een boodschap aan de ouders van Joost dat hij het goed wil maken met hen. Roel : Wat was het probleem ? Joost : Ik wil advies van mijn ouders en niet dat ze zeggen, doe wat ik zeg, je bent stom. Ik ben twee keer met een studie gestopt, daar steunen ze me niet in. Ik kom er steeds minder. Dat is niet de bedoeling. Ze vonden het al niet tof dat ik op mijn achttiende op mezelf ging. Ik ben op een kamer gaan wonen en heb altijd zestien uur gewerkt. Ze willen me heel erg beschermen. Ik ben gelukkig. Ik ben alleen op zoek wat ik met mijn leven ga doen. Ik ben trots op wat ik heb gedaan. Zij niet. Roel : Mijn ouders zeiden op mijn zeventiende ga de wereld rondreizen als je niet weet wat je wilt. Het tegenovergestelde. Joost zegt dat zijn zus op haar zeventiende het huis uit is gegaan. Joost : Die zit qua karakter anders in elkaar. Het broertje van vijftien daar gaat het heel anders mee. Ik wil dat het anders gaat. Ingrid zegt dat ze nog bij haar ouders woont. Ingrid : Ik ben beschermd opgevoed. Klaar. Joost zegt dat ze aan het loskomen is omdat ze hier is. Ingrid : Mijn vader vindt het wel kicken. Mijn moeder kan me niet loslaten. Joost : Mijn zus is heel creatief. Die studeert voor goudsmit in Schoonhoven. Lieske is ook uit haar bed gekomen. Joost wil niet naar Groningen, dat vindt hij een uithoek. Lieske vindt Utrecht niks omdat ze een keer ruzie had met meisjes en omdat de jongens er rete-arrogant zijn. De zus van Joost zit nu in Antwerpen. Ze wil juwelier worden.

2.33 Er was geruime tijd geen geluid bij de streams. Lieske wil een bepaalde mate van onafhankelijkheid. Ze wil een vinger in de pap houden. Ze wil geen huisje, boompje, beestje. Ze wil een tijd in New York wonen en een tijd in de tijgerlanden. Ze wil er veel voor opzij zetten. Joost : Over vijftien jaar dan tikt het bij jou. Dan wil je kinderen. Lieske : Ik heb geen kinderen nodig om mij gelukkig te voelen. Ik heb ook geen man nodig. Lieske wil wel een kind adopteren als ze financieel zeker is. Roel gaat naar bed.

2.54 Ze bespreken Ralph. Joost vindt Ralph en Nathalie helemaal niet spannend voor het publiek omdat ze geen ruzie maken. Lieske : Voor de spanningsfactor is hij er in gebleven. Ze zenden uit dat ze in het bubbelbad zitten en dat ze net twee minuutjes bij elkaar zitten. Joost vertrekt.

3.04 Lieske zegt dat Rikkert in het bubbelbad zei, ik denk dat ik er niet uit ga. Lieske : Dat dacht ik ook niet. Maar ik wist dat ik Ralph niet moest onderschatten. Ze zouden jou (Menno) als irritant, arrogant mannetje neer kunnen zetten. Mijn als studententutje. Iedereen kunnen ze neerzetten. Menno denkt dat het tussen Ralph en Rikkert ging. Lieske denkt dat bij het publiek de medelijdfactor en de stressfactor een rol spelen, het publiek ziet graag stress. Lieske tegen Menno : Jij en Ralph zijn in het zonnetje gezet. Hij en Linda zijn een beetje achtergesteld. Menno : Dat is een paar uur tevoren uitgezonden. Ik dacht dat het voor Linda en Rikkert goed zou komen. Lieske : BB is als een dolle aan het proberen er bij Ralph en Nathalie iets uit te krijgen. Ze vindt het een rare complottheorie dat Rikkert Roel heeft genomineerd omdat hij haar leuk zou vinden. Lieske : Die strijd is er absoluut niet meer, die is er naar mijn idee nooit geweest. Ingrid gaat even naar de keuken : Beesten bij de uien, allemaal vliegjes. Lieske over het vertrek van Rikkert : Hij had het heel erg moeilijk. Hij ging bijna huilen. Ingrid denkt dat er morgen genomineerd wordt. Lieske denkt dat het zondag gebeurt.

3.17 Joost is terug. Hij heeft gedoucht. Lieske zegt dat ze vaak veel medelijden heeft met Ralph. Lieske : Hij werd echt als een stuk grof vuil behandeld. Menno : Dat is omgeslagen. Ingrid zegt dat ze hem nog steeds als de ex van ziet. Lieske : Hij wordt nog steeds een beetje als boogeyman behandeld.

3.30 De bewoners gaan naar bed.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_30625743
Aanvulling : Menno gaat niet naar bed. Hij gaat afwassen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 04:09:06 #7
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30625949
Ingrid werd wakker..

ingrid: wat doe je nou met dat kind?
Joost: ja op zich wil ik t wel, maar heb er nooit serieus over nagedacht, wil wel ff met me moeder bespreken ofzo..
ingrid: das toch raar als je je eerste zoon of dochter zo krijgt
joost:ja das waar
ingrid: volgens mij zei je meer om te laten zien wat je voor een ander over zult hebben,
joost: ja ook wel
ingird: had je ook sigaretten kunnen geven hoor
joost: ja, maar heb er nu wel een stel playboys bij!


Hoop dat ik t een beetje goed zo geschreven heb, zat half te luisteren
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 16 september 2005 @ 04:12:11 #8
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30625967
Ingrid werd wakker..

ingrid: wat doe je nou met dat kind?
mennot: ja op zich wil ik t wel, maar heb er nooit serieus over nagedacht, wil wel ff met me moeder bespreken ofzo..
ingrid: das toch raar als je je eerste zoon of dochter zo krijgt
menno:ja das waar
ingrid: volgens mij zei je meer om te laten zien wat je voor een ander over zult hebben,
menno: ja ook wel
ingird: had je ook sigaretten kunnen geven hoor
menno: ja, maar heb er nu wel een stel playboys bij!


Hoop dat ik t een beetje goed zo geschreven heb, zat half te luisteren
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 16 september 2005 @ 04:13:07 #9
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30625972
Die onderste klopt dus, haal Joost en menno door elkaar :$
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 16 september 2005 @ 04:29:41 #10
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30626022
afwassen is stoeien, Menno en ingrid lokken bij elkaar uit hoe lief ze elkaar vinden.
Ingrid daagt Menno uit: Als je me echt lief vindt, knijp je echt met volle kracht in me arm, ik wil weten hoe volle kracht voelt.

Menno doet heel zachtjes.

Ingrid blijft uitdagen, en Menno geeft echt een harde mep ( ze zeurde echt onwijs door), waarop ze AU zegt
Menno: je moet wat harder worden, want dit is niets.
Ze daagt uit op de andere arm.
Menno: nou, omdat ik je heeeeel erg lief vindt hoor,
en weer een zacht stompje.
Ingrid: dat jij meisjes slaat zeg
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 16 september 2005 @ 04:30:11 #11
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30626024
Ingrid heeft een flinke rode plek op dr schouder
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 16 september 2005 @ 04:48:22 #12
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30626104


Ingrid: "Welke lomperik slaat nou een meisje zo hard"
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:13:09 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30626957
8.10 Zoals gebruikelijk op dit tijstip is het huis nog in een diepe rust gedompeld.

9.35 Nog steeds geen beweging te zien.

[ Bericht 23% gewijzigd door Jojogirl op 16-09-2005 09:33:37 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:30:50 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30628913
10.30 Nog steeds geen beweging in het huis. De hanen kraaien niet, de bewoners slapen rustig door.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:35:13 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30629002
10.33 Alsof ze het gelezen hebben! De haan kraait. Rob komt als eerste uit bed.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:52:06 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30629365
10.50 De meesten komen al snel uit bed. Menno en Lieske nog niet. Big Brother start de haan nog maar eens in.

Roel sprong al snel onder de douche, Rob is bezig in de keuken.
Menno komt er na nog wat gekraai ook maar uit.

Dido heeft gedroomd dat ze uit BB was en niemand haar herkende. Haar vrienden zeiden: "Ja je deed ook zo stom."

[ Bericht 5% gewijzigd door Sanne op 16-09-2005 11:04:56 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:08:52 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30629793
Rob en Ralph bezig in de tuin. De plantenbakken staan veel te vol met water, ze houden ze scheef zodat dat eruit kan lopen. Ze vinden het veel water, de één denkt dat het van vannacht is, de ander zegt dat het van een paar dagen is.

Roel rantsoeneert zijn rookwaar, zodat de anderen hem er niet van kunnen verdenken te roken terwijl er niet meer is? Dido vindt het stom dat hij daar uberhaupt over nadenkt.

Dido zegt ook dat het vandaag topweer is voor de Efteling. Chantal kent de Droomvlucht van de Efteling niet.
Roel: "Wij gaan ieder jaar naar de Efteling. Eerst wat paddestoelen op. Zooowhee."
Roel: "Iedereen die tript moet gewoon naar de Efteling." Hele huizen die draaien. "Echt te vet gewoon."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:24:07 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30630209
Dido en Nathalie in de tuin. Ze hebben nog geen zin om te eten. Tanja eet ook niet mee. Zij zit afgezonderd van de groep te roken.

Nathalie vind het moeilijk dat er voor haar nog niemand is langs geweest. Dido zegt, we zijn al een maand weg, maar ik heb mijn zusjes ook nog niet gehoord. Nu naar haar droom gaat ze ineens twijfelen of mensen haar vreemd vinden doen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:26:50 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30630301
Het zakt af naar fluisteren, dit is duidelijk niet voor iedereen bedoeld.

Dido "gaat er niets mee doen". Ik vermoed dat het over Roel gaat. Ze baalt ervan dat de nadruk er op wordt gelegd.

gemompel.

Dido: Maar ik doe er ook niets mee! Nathalie: Hij wel.
Hij gaat toch liggen bij wie hij zich het prettigst voelt.
Dido: We passen niet bij elkaar, ik ben toch een beetje een kakker.
Nathalie: Hij is uit de ghetto. Als je dat zo zegt.
Gelach.'
Nathalie: Het is net de West Side story.

Dido en Nathalie gaan nog even door. Chantal is de boosdoener. Zij is aan het koppelen en bleek achteraf ook al te weten dat Roel Dido leuk vindt.
Dido vindt dit vervelend. Ze is 24, ze bepaalt het zelf wel.

[ Bericht 31% gewijzigd door Sanne op 16-09-2005 11:33:28 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:47:50 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30630849
Roel is erbij gekomen, Ingrid even later ook. Nathalie is gaan eten. Roel baalt nog steeds dat ie genomineerd is.
Ingrid: "Wie is Rikkert nou? Is toch gewoon een stuk stront?"
Roel gaat er een onverwachtse nominatie uitgooien zodat er veel mensen op de bank komen. "Je gaat berekenend stemmen." "Je wordt in die hoek gemanipuleerd."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:49:50 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30630899
Uit de commentaren van Scanman, helaas niet hier gepost enige hoogtepunten:



Didoos: "Ik ben helemaal niet verliefd op hem en ik vind het irritant dat mensen dat denken".
Nathalie: "Die zijn dan oppervlalkig en zien alleen maar wat ze willen zien. Als je je daar dan wat van moet aantrekken... dan maar niet hoor."
Didoos: "Ik ben het niet gewend dat mensen zo op je letten. Ze letten nog erger op dan ikzelf. Dan denk ik 'Jezus mina zeg.. doe effe normaal'. Daar word ik gestoord van en geirriteerd. Maar dan denk ik 'Dido doe gewoon je ding'.

Nathalie tegen Roel: "Dat sommige mensen achter de kleinste dingetjes wat zoeken".
Didoos: "Ik zweer het je.... ze letten zo erg op je, dat hebben mijn ouders zelfs nooit gedaan. Ik moet er erg aan wennen. Ik ben er niet aan gewend. Ik moet dan altijd..... weet je.... "
Nathalie: "Ik heb gisteren al de vergelijking gemaakt met een bejaardentehuis."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:59:48 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30631165
Tanja is maar weer naar bed gegaan



(streamshots van Scanman)

Roel denkt dat het hem honderden stemmen gaat kosten omdat Rikkert denkt dat hij één van de populairste is. Dan denken mensen dat ze niet hoeven te stemmen. De anderen denken dat dat onzin is. Lieske heeft een wazige theorie waarom Roel genomineerd is door Rikkert.
Roel: "Het is hetzelfde als met de verkiezingen dat je eigenlijk PvdA wil stemmen, maar denkt die wordt toch de grootste, en dat je dan maar Groen Links gaat stemmen."

Lieske vraagt zich af wat er gebeurt zou zijn als ze gisteren op de bank had gezeten. Dido denkt dat er niets gebeurd was, dat ze gewoon had mogen blijven. Dido: "Je hebt al gehuild." Lieske: "Waar slaat dat op?" Dido: "Dat vinden mensen leuk die emoties."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:09:34 #23
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_30634653
Joost moet naar de dagboekkamer
__-*-__
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:31:45 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30635300
Stream 1 geen geluid, 3 en 4 wel. Op 2 heel zacht geluid.

Chantal en Rob zijn met de boodschappen bezig. Zij leggen snoepjes neer op vellen papier hoeveel iets kost.

Dit topic is er overigens niet voor vragen; die kun je hier stellen: Vragen/opmerkingen op de streamverslagen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 15:17:45 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30636616
BB-stem:

Willen alle bewoners de batterijen wisselen. Alle bewoners batterijen wisselen.


Het bestellijsten-gedoe is in volle gang.
Rob is erbij komen zitten en bepaalt eigenlijk de hele gang van zaken.

Ralph wil een keer nasi eten. Maar hij komt niet verder dan prei en kip, "qua wat er doorheen moet".
Rob: Dan maak je er eh.. hoe heet dat nou, eh.. pasie.. piri piri.. NAAT! Hoe heet dat spul ook alweer met tauge, voor bij de nasi enzo? Ja, gado gado bedoel ik. Dan doen we daar tauge voor bestellen. En een spercieboontje.
Ralph: Da's wel lekker hè, spercieboontjes. Zoooo.
Rob: schrijf maar op.
Ralph: Ja, alleen, dan moet je dus die gadau gadau sâhs wel gaan staan zitten te makih!
Rob: welnee joh, daar heb je kant en klaarzakjes voor.
Ralph: Ja joh? Nah, da's makkelijk dan. En lekkâh.

Joost: zullen we ook nog pizza's eten een keer?
Rob: Nee, we hebben nu wel genoeg van die... we gaan nu lekker groente eten. Bloemkool. Ja, bloemkool, daar heb ik zin in.

Chantal: ik kan ook wel een keer witlofsalade maken.
Rob: Lekker ja, witlof, maar dan doen we dat met ham en kaas.
Chantal: Van die rolletjes uit de oven
Rob: Ja, van die rolletjes ja. HEE JONGENS, iedereen even aan denken dat-ie z'n batterijen wisselt hè!


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 15:29:16 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30636954
In de slaapkamer, lichten uit, stemmen van Ingrid en Menno

Menno: Gaan we slapen?
Ingrid: ja we gaan slapen.
Menno: En dan geen vraag stellen hè? Want zo gaat het altijd, dan liggen we een halve minuut en dan vraag jij weer een vraag.
Ingrid: Nee ik wil sowieso even liggen.
Menno: OK, mag ik dan tegen je aan komen liggen?
Ingrid: Een beetje.
Ingrid: Maar handen thuis hè.
Menno: Nah, dat vind ik oneerlijk, ik gedraag me al maanden, weken, als een heer. Of eh... vind je dat ik me wat mínder in moet houden?
Ingrid: Neu
Menno: OK, welterusten
Ingrid: Welterusten
Zoengeluid.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 18:46:29 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30642954
Ingrid en Menno liggen alweer in bed.
Ingrid maakt zich zorgen over hoe het verder moet tussen haar en Menno.

"Straks is het ineens weg, dan zitten we 's ochtends aan het onbijt, en is er niks meer.
Menno: 'Ben je daar bang voor?'
Ingrid: 'Of dat we te close worden.. dan kunnen we dalijk niet eens meer om elkaar lachen.'
Menno: 'Nou wat is dat voor onzin'
Ingrid: 'Zo gáát het toch in relaties?'
Menno:'Hebben we een relatie dan?'
Ingrid: 'Nee'
Menno: 'Nou dan'
Ingrid: 't is nu op het randje, voordat het een blok aan het been wordt.'
Menno: 'Je hoeft je echt niet verplicht te voelen hoor, als je niet meer samen wil liggen..'
Ingrid: 'Nee ik vind het ook echt wel lekker..'

Menno zegt dat ze wel wat gas terug kunnen nemen, maar dat hoeft ook niet van Ingrid.
'Maar ik ben ergens bang voor, kweenie. Dat jij dalijk bij me hoort..'
Menno: 'Vind je het vervelend om over zo'n gevoelig onderwerp met me te praten?
Ingrid: 'Nee... maar ik heb het gevoel dat ik niet nuchter hierover kan nadenken.'
Menno: 'Dan nemen we een stukje afstand.'
Ingrid: 'Nee.. dan wordt het alleen maar leuker voor ons. Elkaar zogenaamd de hele dag niet zien, en dan... nee zo is het goed hoor.'
Menno: 'Zo als gisteren bij de afwas, dat was gezellig'
Ingrid: 'Ja.. maar dan denk ik daarna, wat nu. Moeten we nu gaan zoenen?'
Menno: 'Je hoeft echt niet te denken dat dat van mij per se moet of zo.'
Ingrid: 'Heb jij alles op een rijtje dan?'
Menno: 'Mja.. daar komt mijn probleem.. ik praat daar niet zo makkelijk over. Ik wil ook niet dat we echt een stelletje worden, of als een stelletje gezien worden. Ik vind het leuk als ik af en toe een kus krijg, zoals gisteren tijdens dat spelletje, en dat je dan gewoon weer doorloopt.. ik ben wel echt benieuwd hoe het gaat straks buiten het huis... maar het is wel zo dat ik het echt ontzettend met je naar mijn zin heb.'
Ingrid: 'Als je maar niet geblokkeerd raakt. Ik wil niet dat je dingen niet gaat doen om mij.'
Menno: 'Zoals bij Lieske gaan zitten of zo.'
Ingrid: 'Ja... als ik naar mezelf kijk... ik zou zelf momenteel niet zo snel bij een andere jongen gaan liggen. Maar ik vind het wel heel relaxt zo.. voor mij is het een teken dat ik me relaxt voel als ik gewoon een boer durf te laten.'
Menno: 'Jij laat ik weet niet hoeveel boeren per dag.'

Ingrid: 'Maar dan zoals vanochtend als ik wakker wordt, dan heb ik zoiets van waarom komt ie niet even.'
Menno: 'Ja maar dan heb ik weer dat ik bang ben dat jij denkt: god daar heb je hem weer, laat me nou eens even met rust.'
Ingrid: 'Nou doei!'

Ingrid heeft genoeg van het gesprek en springt het bed uit.
Menno: 'Hee, kom nog effe hier, Inge!'
Maar Ingrid vindt het mooi geweest en loopt de huiskamer in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 16-09-2005 18:51:46 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:27:36 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_30644094
De dames hebben allemaal een flinke tijd in de DBK doorgebracht.
Bij terugkomst melden ze dat ze een donderpreek hebben gehad van Hummie.
Het komt er op neer dat ze op moeten houden overal iets achter te zoeken en het tv maken aan BB over moeten laten.
BB doet ook wel eens aardig was de afsluiter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')