abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2005 @ 23:24:50 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30619683
Het lijkt me wel handig om in dit topic een overzichtje te maken van reserve links voor de streams als mensen erg veel last hebben van buffering (zoals ik bijvoorbeeld). Wat ik heb begrepen is dat het ook provider afhankelijk kan zijn als je bijvoorbeeld de Garnierstreams bekijkt, loopt dat via jouw provider.

Helaas heb ik een provider die op FOK! niet veel mensen hebben (althans, lang niet zoveel dan bijv. @home, Planet etc.) en als ik dan last heb van de buffering hebben anderen dat niet.

Dus kortom: wat min of meer mijn bedoeling is met dit topic is mensen te vragen of ze alle provider-stream links hier kunnen plaatsen zodat bij eventuele bufferproblemen je kan switchen naar een andere uplink zegmaar
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_30619833
Zelf vind ik de streams die via Essent lopen het beste..

mms://media.essentkabel.com/streamgate23?MSWMExt=.asf
mms://media.essentkabel.com/streamgate24?MSWMExt=.asf
mms://media.essentkabel.com/streamgate25?MSWMExt=.asf
mms://media.essentkabel.com/streamgate26?MSWMExt=.asf
  donderdag 15 september 2005 @ 23:41:10 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30620374
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:04:05 #6
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30621224
zijn het niet domein verkwanselingen ?
pi_30621302
Een aantal providers mirroren de streams dus daardoor worden de gebruikers van verschillende providers over verschillende servers verdeeld.
En daardoor kan het dus ook zijn dat bij de ene provider het wel buffert en de andere niet
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:09:20 #8
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30621402
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef bemeall het volgende:
Een aantal providers mirroren de streams dus daardoor worden de gebruikers van verschillende providers over verschillende servers verdeeld.
En daardoor kan het dus ook zijn dat bij de ene provider het wel buffert en de andere niet
Interessante uitleg Ik had tot vandaag eigenlijk nog nooit buffering gehad en daarom heb ik ook dit topic geopend omdat ik wist dat het iets te maken heeft bij welke provider je zit en jouw uitleg klinkt heel logisch! Maar als ik het dus goed begrijp maakt het niet zoveel uit welke stream-link je gebruikt aangezien het altijd via jouw provider loopt?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_30621464
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Interessante uitleg Ik had tot vandaag eigenlijk nog nooit buffering gehad en daarom heb ik ook dit topic geopend omdat ik wist dat het iets te maken heeft bij welke provider je zit en jouw uitleg klinkt heel logisch! Maar als ik het dus goed begrijp maakt het niet zoveel uit welke stream-link je gebruikt aangezien het altijd via jouw provider loopt?
Soms wel, alleen niet altijd. Als ik naar de "gewone" streams van Garnier link pakt ie hier automatisch de streams van essent/@home
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')