abonnement Unibet Coolblue
pi_30612253
Vroegah was ik behoorlijk hooked aan die spellen op www.zone.com , gratis online AoE Conquerors spelen tot diep in de nacht

Ik wilde dit weer spelen na een heeeeele lange tijd en , er is iets niet goed
De kenners hier kunnen me misschien helpen...en zo niet,danmaar zone mailen, ofzo

Na het inloggen ga je naar de rooms en eenmaal daar aangekomen begint het probleem;
als ik op een room klik...dan gebeurt er niets...browser geeft geen teken van leven
De link van een room:
quote:
javascript:RaiseLobby_V2('za2xp_xx_x01','game=<Age2x>dll=<ZoneCore.dll,ZoneClient.dll>datafile=<age2xres.dll,LobbyRes.dll,CommonRes.dll>','207.46.203.22:28806','Uneasy Alliances','AGE2X',false, true, 0,'B5A42A1E-F44B-11D2-8B66-00C04F8EF2FF','Age of Empires II: The Conquerors')
Cookies, Temp files, alles verwijdert
Ik heb de patches en dergelijke voor he t spel niet gedownload; 'The Age of Empires II : 2.0a' en dergelijke... want ik heeft niets met het enteren van een room via zone.com te maken

Iemand die mij kan vertellen wtf dit is,aangezien ik de verslaving alweeer op voel komen van dit magische hak spel... :'(
pi_30612326
Heb overigens de 'suppor site' doorgenomen ; niets gevonden
Daarnaast ook overal gekeken voor online support ; ook niet

Waarom kan ik GVD nou niet een room enteren en doet roomlinkje klikken geen fluit
pi_30615992
Heb je ook al alles van Zone.com van je schijf afgegooid? (volgens mij zet die ook van alles op je schijf)
Hoe dik is dat dan wel niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')