abonnement Unibet Coolblue
pi_30633490
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
heeft iemand ervaring met die klantenservice die ze ook als optie geven?
Je hebt gewoon je eigen key gebruikt, op de PC waar XP met die key al op geinstalleerd was?

Gewoon de klantenservice bellen.

Je kunt dan het activatie-nummer invoeren per telefoon. Dan krijg je de foutmelding dat activering niet lukt (duh, dat lukte via het internet ook niet) en je krijgt iemand aan de lijn

Die vertel je dat je een n00b bent, je het allemaal niet snapt en je gewoon je PC opnieuw hebt geinstalleerd, maar dat activering niet lukt. De vriendelijke meneer (of mevrouw) maakt dan een nieuwe activeringskey voor je aan, die je vervolgens door een computer opgelezen krijgt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_30636592
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]
Die vertel je dat je een n00b bent, je het allemaal niet snapt en je gewoon je PC opnieuw hebt geinstalleerd, maar dat activering niet lukt. De vriendelijke meneer (of mevrouw) maakt dan een nieuwe activeringskey voor je aan, die je vervolgens door een computer opgelezen krijgt.
Ongeveer 2 maal zoiets gedaan, heel gemakkelijk. (Natuurlijk wel voor eigen gebruik )

Je kan ook een oobe krek proberen, maar het risico dat je later problemen hebt met belangrijke xp updates te installeren is groot.. (Als je online je windows wilt valideren etc. bla, dus ik raad het je af.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:04:04 #28
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_30638014
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij voor recovery-cd's hebt, maar in de mijne hoef je geen keys op te geven en die krijg je er ook niet bij. Gewoon een image. Ghosten en klaar (HP en FS).
Bij mij staat ie aan de onderkant van mijn laptop
Ik moest na starten van de laptop zelf een recovery cd maken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:06:29 #29
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_30638102
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:17 schreef heixei het volgende:

[..]

Ongeveer 2 maal zoiets gedaan, heel gemakkelijk. (Natuurlijk wel voor eigen gebruik )

Je kan ook een oobe krek proberen, maar het risico dat je later problemen hebt met belangrijke xp updates te installeren is groot.. (Als je online je windows wilt valideren etc. bla, dus ik raad het je af.)
Tralalalala *kuchandere key maken*kuch*

Er zijn maar 2 varianten pid's die niet geaccepteerd worden.
En de windows updat validatie kun je gewoon uitvinken in je internet explorer opties.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:40:11 #30
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_30639094
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Tralalalala *kuchandere key maken*kuch*

Er zijn maar 2 varianten pid's die niet geaccepteerd worden.
En de windows updat validatie kun je gewoon uitvinken in je internet explorer opties.
Dat werkt niet meer. Het uitzetten van die optie op zich wel maar dan kun je niks downloaden waar validatie voor verplicht is.
pi_30644226
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Je hebt gewoon je eigen key gebruikt, op de PC waar XP met die key al op geinstalleerd was?

Gewoon de klantenservice bellen.

Je kunt dan het activatie-nummer invoeren per telefoon. Dan krijg je de foutmelding dat activering niet lukt (duh, dat lukte via het internet ook niet) en je krijgt iemand aan de lijn

Die vertel je dat je een n00b bent, je het allemaal niet snapt en je gewoon je PC opnieuw hebt geinstalleerd, maar dat activering niet lukt. De vriendelijke meneer (of mevrouw) maakt dan een nieuwe activeringskey voor je aan, die je vervolgens door een computer opgelezen krijgt.
ok harstikke bedankt!
ik ga morgen bellen
pi_30694289
geweldige lijn
geen vragen over je key, over hoe je aan je windows komt of wat dan ook gewoon en bandje met een code die je in moet voeren en klaar is kees

zo maakt microsoft het wel heel makkelijk

thanx allemaal
pi_30698563
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef Mip1988 het volgende:
geweldige lijn
geen vragen over je key, over hoe je aan je windows komt of wat dan ook gewoon en bandje met een code die je in moet voeren en klaar is kees

zo maakt microsoft het wel heel makkelijk

thanx allemaal
lol ? moet ik dan ook maar eens proberen * Ou-Tannu heb wel een licentie code hier alleen geen bij behorende CD ... was een recovery partitie op mn hdd van laptop en ja als die dan crasht ( de hdd ) heb je daar ook geen hol meer aan he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')