abonnement Unibet Coolblue
pi_30591210
2 jaar geleden ben ik een weekendje in Breda en Tilburg geweest. Toen heb ik op een zaterdagavond heerlijk gegeten bij een restaurant die iets met kikkers had. Overal stonden er kikkers (beeldjes, plaatjes, poster enz.) in het restaurant.

Nu wil ik eind deze maand hier weer naartoe omdat ik wat te vieren heb met mijn vriendin, maar ik ben de naam kwijt. Het was volgends mij iets met kikker, maar als ik op breda/tilburg zoek in de goudengids en google icm kikker dan vind ik niets.

Is er iemand bekend met dit restaurant. Het zit in het centrum aan de rand van een groot plein waar ook de markt altijd is. Ik weet alleen niet meer welke plaats het van de 2 is.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_30593016
Ik kom uit Breda, maar heb echt geen idee. Grote kans dat het dan ergens in Tilburg is.
pi_30594269
Mij zegt het helemaal niets. Kom zelf uit Tilburg. Als je met de markt echt de weekmarkt bedoelt met groente en fruit en vis en zo, dan kan het eigenlijk niet in Tilburg zijn aangezien daar één plein is waar die gehouden wordt in het centrum. En daar zat en zit geen enkel restaurant aan.
Helpt waar hij kan!
pi_30594276
Het zegt mij ook niks, ik zit vaak in Tilburg. Weet je echt niet meer welke van die twee het was? Weet je nog iets anders herkenaars uit die stad?
Whatever I want.
pi_30594979
Wat ik nog weet is dat er 2 jaar geleden een festival was met veel muziek in de maand september. Ook waren er toen heel veel auto's om onbekende reden op elkaar gestapeld op dat plein tijdens dat feestival.

Het lag aan een groot plein waar volgends mij ook een kerk staat.

Wat ik ook nog kan herinneren is dat er een trein aan de rand van het centrum zit met een groot busstation voor de deur en vanaf daar kun je het centrum inlopen. Als je richting het centrum loopt, kom je over een platte brug en aan je linkerhand zit er op een hoek een kleding winkel. Je kunt ook je auto aan de rand van de stad parkeren en goedkoop een buskaartje kopen die je naar het centrum brengt.

Ik maak het jullie niet makkelijk volgends mij
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_30596963
Je omschrijft nu precies Breda, dus daar zal je dan geweest moeten zijn.

En wat betreft een festival, vanavond is er toevallig het HBO Intro Festival met als klapper (?) DJ Jean op de Grote Markt. Dat is vanaf 19:00 tot volgens mij een uur of 23:00. 2 Jaar geleden was er waarschijnlijk precies zo'n zelfde festival. Of het was in de maand Augustus en dan is het iedere dinsdagavond feest in het Valkenberg park wat bij die brug begint die jij omschrijft, vlakbij het station dus. Door dat park loop je, wanneer je naar het centrum loopt vanaf het station.

Maar wat betreft een restaurant met iets van kikkers...Het zegt me nog steeds niks, maar aan de Grote Markt zitten genoeg restaurants om lekker wat te eten.
pi_30597619
Kon je er trouwens ook kikkers eten?
Helpt waar hij kan!
pi_30598151
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:22 schreef NoSigar het volgende:
Kon je er trouwens ook kikkers eten?
Stond niet op de kaart. Wel heerlijke tomatensoep, maar dat heeft er geen fuck mee te maken
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_30598396
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:57 schreef juiced het volgende:
Je omschrijft nu precies Breda, dus daar zal je dan geweest moeten zijn.

En wat betreft een festival, vanavond is er toevallig het HBO Intro Festival met als klapper (?) DJ Jean op de Grote Markt. Dat is vanaf 19:00 tot volgens mij een uur of 23:00. 2 Jaar geleden was er waarschijnlijk precies zo'n zelfde festival. Of het was in de maand Augustus en dan is het iedere dinsdagavond feest in het Valkenberg park wat bij die brug begint die jij omschrijft, vlakbij het station dus. Door dat park loop je, wanneer je naar het centrum loopt vanaf het station.

Maar wat betreft een restaurant met iets van kikkers...Het zegt me nog steeds niks, maar aan de Grote Markt zitten genoeg restaurants om lekker wat te eten.
Bedankt. Het is dus Breda Er zijn veel restaurantjes idd, maar ik wil het liefst specifiek bij dat restaurant eten. Als je vanaf het station het centrum inloopt de grote markt op dan is het aan je rechterhand. Het is een klein restaurantje met een klein terras. Binnen stonder 3-4 tafels en buiten 2-3.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 15 september 2005 @ 20:09:31 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30612769
quote:
Op donderdag 15 september 2005 09:27 schreef GenesiZ het volgende:
Het lag aan een groot plein waar volgends mij ook een kerk staat.
Groot plein met een kerk?
Dat kan in Breda de grote markt zijn daar zitten ook veel eettentjes.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_30616100
Ik kreeg zojuist hier de naam te horen. Het is De lachende kikker te Breda.

Zou iemand die in Breda woont een keer voor mij op het plein kunnen kijken of het nog bestaat?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_30654630
De lachende kikker nog nooit van gehoord, staat ook niet op Dinnersite ofzo...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30659951
Ik kan ook niks vinden,.opgoogle dan, irl weet ik niet. Maar ik zou er maar niet vanuitgaan dat hij nog bestaat.
Helpt waar hij kan!
pi_30662398
Ik heb gisteren even voor je gekeken op de Grote Markt, maar niks gezien wat er ook maar op kan lijken.
pi_30763407
Heb wel een andere aanrader voor je in breda. Mister WOK voor 18 eurie onbeperkt wokken. Helaas dat je kikker restaurant niet meer bestaat!
What comes around goes around!
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:28:33 #16
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_30768903
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:36 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Heb wel een andere aanrader voor je in breda. Mister WOK voor 18 eurie onbeperkt wokken. Helaas dat je kikker restaurant niet meer bestaat!
Om dat nu een aanrader te noemen om gezellig romantisch met je vriendin te gaan eten.....
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_30773425
Ik heb hem gevonden. Ik ben wezen spitten in mijn bonnenbak en heb de bon gevonden. Het is deze zaak en blijkt in Den Bosch te zitten My bad.

http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=35043&lng=nl
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:29:09 #18
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_30773661
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_30775532
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Chielus het volgende:
GenesiZ schaamt zich helemaal suf[
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')