abonnement Unibet Coolblue
pi_30588142

Verhaal:
Je komt op een dag thuis, vind je je moeder op de grond die zegt dat je vader in gevaar is
moedig als ryu is loopt ie naar binnen om zijn vader half in elkaar geslagen te zien, staat er daar zo'n pauper genaamd lan di te zeuren over een mirror die je vader zou moeten hebben.
deze mirror is erg belangrijk voor hem blijkbaar en dreigt daarom ook ryu te vermoorden als hij de mirror niet geeft, je vader geeft hem dus de mirror en word vervolgens vermoord door deze lan di.

de volgende ochtend word je wakker en ga je op zoek naar informatie over deze mensen en probeer je te achterhalen waar de moordenaar van je vader is en wat er zo gruwelijk belangrijk is aan die mirror....















Praat hier over dit geniaale meesterwerk van sega!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30588158
ben net opnieuw begonnen aan dit meesterwerkje
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30588416
hmmz vervelend, heb wel een DC maar geen shenmue (tenminste niet 1 die werkt)
jammer. lijkt me wel erg leuk
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30588498
deel 2 is ook op de xbox uitgebracht
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30589153
Jaja zulke ubergames zie je egenwoordig niet vaak meer. Zo'n game wil je niet op een xbox spelen, doet af aan de SEGA experience.
pi_30599787
vind het ook jammer dat het werk aan Shenmue online is stopgezet , hopelijk gaat het nog door of gewoon weer een single player shenmue erbij zou ook vet zijn
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30599998
Volgens mij waren er nooit plannen om Shenmue Online buiten azie uit te brengen.
Overigens waren er laatst weer geruchten dat Shenmue 3 in ontwikkeling zouden zijn, dit keer leek het iets beter onderbouwt dan anders, maar het moet waarschijnlijk toch weer met een korrel zout genomen worden : http://games.kikizo.com/news/200508/141_p1.asp
pi_30601998
Ik heb geen Dreamcast, wel sinds kort Shenmue 2 op de Xbox. Tot nu toe bevalt het prima. Is er iemand die zonder al te veel te spoileren kan uitleggen waar die pleister vandaan komt?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_30610265
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:05 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb geen Dreamcast, wel sinds kort Shenmue 2 op de Xbox. Tot nu toe bevalt het prima. Is er iemand die zonder al te veel te spoileren kan uitleggen waar die pleister vandaan komt?
hij heeft een klap van Lan di gehad bij de intro van deel 1
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30610699
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
deel 2 is ook op de xbox uitgebracht
en is idd briljant gemaakt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30611115
shenmue was voor mij de reden om een dreamcast te halen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30611546
quote:
Op donderdag 15 september 2005 18:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

hij heeft een klap van Lan di gehad bij de intro van deel 1
Nee hoor, hij heeft die pleister al voor het gevecht met Lan Di. Hoe hij eraan komt is eigenlijk onduidelijk.
pi_30611677
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Nee hoor, hij heeft die pleister al voor het gevecht met Lan Di. Hoe hij eraan komt is eigenlijk onduidelijk.
hms, ik heb er gister niet zo opgelet bij die intro eigenlijk, ik kon de intro al dus kheb em niet opnieuw gekeken.
Tzal wel, echt belangrijk is et niet iig
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')