abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:42:51 #76
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_31346990
in ieder geval niet aan berger
quote:
Berger: wij zijn echt het lachertje
Nog steeds aangeslagen gaf directeur Han Berger een aantal uren na het opstappen van Gert Kruys bij De Graafschap een toelichting op het vertrek. "Ik baal enorm. Wij zijn echt het lachertje van het betaald voetbal. Weer gaat er bij De Graafschap als eerste in het seizoen een trainer weg."

"Hoe dat komt? Ik kan er de vinger nog niet achter krijgen, maar ik vind dat de pers ook schuldig is. Er is wel erg op de man gespeeld de laatste tijd. Kruys had daar ook last van." Berger: "Tussen mij en Gert is niets aan de hand. We zullen elkaar blijven spreken. Ik betreur dit dan ook." In de loop van het weekend werd Berger al duidelijk dat Kruys het niet meer zag zitten. "We voerden na Cambuur opnieuw diepgaande gesprekken samen. Gert twijfelde of hij nog de juiste man was. Hij had het erg moeilijk."



Andries Ulderink neemt de taken van Kruys voorlopig over. "In principe ongeveer vier weken, want die tijd krijg je daarvoor", weet Berger. "We gaan nu in alle rust op zoek naar een nieuwe trainer." "Nee, zelf ga ik niet meer het veld op. Dat is uitgesloten en dat heb ik twee jaar geleden al gezegd. Die keuze is gemaakt", aldus Han Berger.
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:43:51 #77
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_31347017
quote:
Veen: Kruys past hier nog steeds
Gert Kruys zei tijdens de persconferentie waarop hij zijn vertrek aankondigde, dat De Graafschap hem bij zijn aantreden had gezegd dat hij goed bij de club past. "Eigenlijk is dat nog steeds zo", zei voorzitter Sietze Veen. "Alleen lukt het op dit moment niet." Algemeen directeur Han Berger erkent dat de club de naam heeft een kerkhof voor trainers te zijn. Volgens Berger staat de organisatie nu wel beter dan in de afgelopen jaren. Hij denkt dan ook dat het geen probleem zal zijn om een opvolger te vinden. De Graafschap hoopt binnen vier weken een nieuwe trainer te hebben.
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:44:45 #78
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_31347044
quote:
Volmer: ontslag komt als verrassing
Voor De Graafschap-verdediger Joost Volmer kwam het vertrek van trainer Gert Kruys als een verrassing.
Volmer respecteert het besluit van Kruys, maar vindt het toch jammer dat de trainer het voor gezien houdt. "Hij gaf zijn ziel en zaligheid voor de club", zo stelt Volmer. "Het was een vechtertje, een trainer die goed past bij de mentaliteit van de club. Ik vind het jammer dat ie weg is." De verdediger denkt dat het slechte spel van De Graafschap niet te wijten is aan de trainer. "Het is ook een gebrek aan kwaliteit."
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:45:30 #79
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_31347072
quote:
Vertrek Kruys past in lange reeks
Het vroegtijdige vertrek van Gert Kruys betekent al de elfde trainerswisseling bij De Graafschap in 7 jaar tijd. Kruys hield het wel langer vol dan zijn recente voorgangers.

Na de periode Korbach (95-98) volgden de trainers elkaar in hoog tempo op. Hans van Doorneveld (vier maanden), Jurrie Koolhof (vier maanden), Frans Thijssen (twee maanden) en Massimo Morales (vier duels) werden vroegtijdig aan de kant geschoven. Rob McDonald was de eerste trainer van De Graafschap die het langer volhield: dertien maanden. Daarna nam opnieuw Koolhof het stokje tijdelijk over.

Na anderhalve maand werd hij vervangen door Gerard Marsman. Ook hij kreeg niet lang het vertrouwen van de clubleiding, waarna Koolhof voor de derde keer werd aangesteld. Dit keer kreeg de Duivenaar een jaar de kans, alvorens hij aan de kant werd geschoven. Peter Bosz was trainer van De Graafschap in het seizoen 2002/2003. Daarna kwam Frans Adelaar. Die hield het net als zijn voorganger precies een jaar vol. In juli 2004 trad Gert Kruys in dienst van De Graafschap. Met ruim vijftien maanden is hij de langstzittende trainer van De Graafschap sinds 1998.
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:47:11 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31347129
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef Tiemie het volgende:

[..]
Gebrek aan kwaliteit meneer Volmer?

De Graafschap heeft naar mijn inzien toch voor GGD begrippen een hele behoorlijke selectie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:48:21 #81
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_31347173
Mja dat vind ik dus ook. Het komt er niet echt uit...., maar kwaliteit is er zeker wel.
pi_31348143
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Gebrek aan kwaliteit meneer Volmer?

De Graafschap heeft naar mijn inzien toch voor GGD begrippen een hele behoorlijke selectie.
Wil je soms de zelfkennis van meneer Volmer in twijfel trekken

toch jammer van Kruys, al met al een beetje laat besloten
pi_31348356
Ik wilde net zeggen... kijk wat voor selectie De Graafschap gvd heeft...!!
pi_31353921
Hoeveel spelers van Den Bosch zijn er beter dan voetballers van De Graafschap op die positie? Natuurlijk is het geen geweldige selectie, maar ze moetn met gemak mee kunnen doen in de top van de eerste divisie....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_31354067
Den Bosch vs. De Graafschap:
Vorm vs v. Fessem. Lijkt me duidelijk. v. Fessem is de beste keeeper van de 1e divisie.
Verhaegh vs. Bot. Bot is lichetlijk overschat, dus vooruit Verhaegh.
Uneken vs. Volmer. Gelijkspel
Davids vs Bus. Hmm Bus.
Haemhouts vs. Yalcin. Turks international onder de 20 geweest dus....Yalcin
Leitoe vs. De Visscher Gelijkspel
Beekmans vs. Van Loenhout. Zonder enig twijfel van Loenhout
Biyadat vs. Duits. Duits
Dors vs Ax. Ax
Powel vs Beukering. Van Beukering
Rajcomar vs Haklander Rajcomar...

Lijkt me redelijk gelijk...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:44:59 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31355736
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet eigenlijk.

Wellicht Jan Versleijen weer eens. Of Peter Boeve of Robert Verbeek.
Peter Boeve niet denk ik. Die zit wel goed op zijn plaats bij HSC '21
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31355831
Als hij weer een kans krijgt op een hoger niveau (qua divisie) dan grijpt hij hem wel.
That's all folks!
pi_31355978
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Den Bosch vs. De Graafschap:
Vorm vs v. Fessem. Lijkt me duidelijk. v. Fessem is de beste keeeper van de 1e divisie.
Verhaegh vs. Bot. Bot is lichetlijk overschat, dus vooruit Verhaegh.
Uneken vs. Volmer. Gelijkspel
Davids vs Bus. Hmm Bus.
Haemhouts vs. Yalcin. Turks international onder de 20 geweest dus....Yalcin
Leitoe vs. De Visscher Gelijkspel
Beekmans vs. Van Loenhout. Zonder enig twijfel van Loenhout
Biyadat vs. Duits. Duits
Dors vs Ax. Ax
Powel vs Beukering. Van Beukering
Rajcomar vs Haklander Rajcomar...

Lijkt me redelijk gelijk...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:54:38 #89
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31357087
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij weer een kans krijgt op een hoger niveau (qua divisie) dan grijpt hij hem wel.
Zou je denken hij is wel ergens mee bezig in Haaksbergen. Als is de graafschap idd een club waar je wel wat mee kan doen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31357380
Als ik Peter was zou ik er niet aan beginnen, bijna nergens is het lastiger werken.
That's all folks!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:48:56 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31362053
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoeveel spelers van Den Bosch zijn er beter dan voetballers van De Graafschap op die positie? Natuurlijk is het geen geweldige selectie, maar ze moetn met gemak mee kunnen doen in de top van de eerste divisie....
Beide moeten dat en alleen wij doen het.
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Den Bosch vs. De Graafschap:

Verhaegh vs. Bot. Bot is lichetlijk overschat, dus vooruit Verhaegh.
Deze is trouwens wel om je te bescheuren; "dus vooruit Verhaegh"

Die jongen is denk ik met afstand de beste back van de GGD,zit niet voor niets bij jong Oranje en Bot is heel erg overschat.
quote:
Powel vs Beukering. Van Beukering
En we kijken nu eventjes op de topscorerslijst...

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchGooner op 11-10-2005 17:55:07 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31364505
Nog geen geruchten gehoord door mensen uit de buurt van Doetinchem?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:33:00 #93
80382 manny
30 is best veel
pi_31364623
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Nog geen geruchten gehoord door mensen uit de buurt van Doetinchem?
ik heb gehoord dat Tong is benaderd; maar verder niets....

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_31364687
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Den Bosch vs. De Graafschap:
Vorm vs v. Fessem. Lijkt me duidelijk. v. Fessem is de beste keeeper van de 1e divisie.
Verhaegh vs. Bot. Bot is lichetlijk overschat, dus vooruit Verhaegh.
Uneken vs. Volmer. Gelijkspel
Davids vs Bus. Hmm Bus.
Haemhouts vs. Yalcin. Turks international onder de 20 geweest dus....Yalcin
Leitoe vs. De Visscher Gelijkspel
Beekmans vs. Van Loenhout. Zonder enig twijfel van Loenhout
Biyadat vs. Duits. Duits
Dors vs Ax. Ax
Powel vs Beukering. Van Beukering
Rajcomar vs Haklander Rajcomar...

Lijkt me redelijk gelijk...


Zolang je er zelf maar in gelooft natuurlijk.

Vorm vs Van Fessem: Van Fessem
Verhaegh vs Bot : Verhaegh met kop en schouders
Uneken vs Volmer: Volmer
Davids vs Bus: Davids
Haemhouts vs Yalcin: Dat Turkse -20 international zegt weinig. Zo goed is Yalcin niet. Gelijk.
Leitoe vs De Visscher: Leitoe
Beekmans vs Van Loenhout: Beekmans. Totaal verschillende spelers overigens aangezien Van Loenhout een aanvallende middenvelder is en Beekmans een verdedigende middenvelder die ik liever centraal achterin zie.
Biyadat vs Duits: Gelijk.
Dors vs Ax: Gelijk.
Powel vs Van Beukering: Powel scoort meer op dit moment. Ik zou liever Beuk in m'n team hebben.
Rajcomar vs Haklander: Rajcomar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31364742
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Een rare snuiter is optie nummer 1, maar aan wie moeten we dan denken?
Peter Boeve.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31365094
Cultheld woont er ook vlakbij, wellicht samen met Steven Aptroot?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31365376
Dan wordt De Graafschap nog een tegenstander om rekening mee te houden in de CL. Al die natuurtalenten die naar De Graafschap worden gehaald. De beste linksback ooit, de beste rechtsback van de komende 15 jaar, etc...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31365561
Allemaal leuk en aardig die vergelijkend warenonderzoeken, maar volgens mij ontgaat Karrel_Laaglawaai de intentie van deze discussie totaal .

DG en ik maakten namelijk de opmerking dat De Graafschap juist een heel behoorlijke selectie heeft, in tegenstelling tot wat meneer Volmer durft te beweren. Je hoeft je team echt niet te gaan verdedigen hoor KL... qua selectie horen ze gewoon bij de toppers in de 1e divisie (en dat is juist wat DG en ik willen zeggen ).
pi_31365647
De Graafschap heeft juist een matig elftal vind ik. Ze vielen me erg tegen hier in Den Bosch. Wij speelden slecht, maar de Graafschap bakte er helemaal niets van. Zelfs geen strijdlust. Die aanval was al helemaal vleugellam.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31365818
Ze speelden (en spelen) idd niet al te best, en dat is ook de reden dat ze niet al te hoog op de ranglijst staan... Maar geef toe, als je de namen ziet staan hebben ze voor GGD-begrippen toch een heel aardige ploeg, of niet dan?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')