abonnement Unibet Coolblue
pi_30755925
Zijn we het trouwens met elkaar eens dat Real helemaal gelijk heeft als de scheids inderdaad floot?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:33:51 #27
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30755984
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Zijn we het trouwens met elkaar eens dat Real helemaal gelijk heeft als de scheids inderdaad floot?
Toen tegen Celta?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30756103
Tegen Espanyol zou de scheids hebben gefloten voor een penalty, maar het spel ging door. Espanyol scoorde en de scheids liet doorspelen. Hij beweert nu nooit te hebben gefloten.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=72514/sc=df8a77
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=72549/sc=3b68b7
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=72565/sc=dbbe23
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:41:27 #29
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30756201
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef Sloggi het volgende:
Tegen Espanyol zou de scheids hebben gefloten voor een penalty, maar het spel ging door. Espanyol scoorde en de scheids liet doorspelen. Hij beweert nu nooit te hebben gefloten.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=72514/sc=df8a77
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=72549/sc=3b68b7
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=72565/sc=dbbe23
Thanx Sloggi. Beetje vergelijkbaar met het Emertonverhaal.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30756561
Je bedoelt die gele kaart in de halve finale UEFA Cup?
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:14:19 #31
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30756639
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:11 schreef Sloggi het volgende:
Je bedoelt die gele kaart in de halve finale UEFA Cup?
Ook naaierij door het arbitrale trio! Was nog een Spanjaard ook geloof ik die shitscheids bij Emerton.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30756692
Dat was echt debiel

Grens zegt dat 'ie moet wachten krijgt 'ie van de scheids een gele kaart wegens tijdrekken
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:20:02 #33
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30756769
Nu valt het gehuil van die Eto'o dus ook niet meer te rechtvaardigen, dat is wel weer een geluk bij een ongeluk dan.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30757222
als je ook ziet hoe real speelt. het is echt dramatisch.
de verdedigers sluiten totaal niet aan, maar blijven hangen ver op de eigen helft.
ze spelen met 2 a 3 aanvallende middenvelders.

echt elke keer ontstaat er zo'n groot gat tussen verdediging en middenveld, het is echt te slecht.
de tegenstander hoeft alleen maar een lange bal in dat grote gat te paasen, en ze hebben een gevaarlijke counter.

ik heb echt het idee dat die coach van real gewoon die spelers noemt die moeten gaan spelen en ze voor de rest helemaal niets van tactiek mee geeft...
Damn! We're in a tight spot!
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:38:15 #35
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30757259
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef nik2043 het volgende:
als je ook ziet hoe real speelt. het is echt dramatisch.
de verdedigers sluiten totaal niet aan, maar blijven hangen ver op de eigen helft.
ze spelen met 2 a 3 aanvallende middenvelders.

echt elke keer ontstaat er zo'n groot gat tussen verdediging en middenveld, het is echt te slecht.
de tegenstander hoeft alleen maar een lange bal in dat grote gat te paasen, en ze hebben een gevaarlijke counter.

ik heb echt het idee dat die coach van real gewoon die spelers noemt die moeten gaan spelen en ze voor de rest helemaal niets van tactiek mee geeft...
Of de spelers luisteren niet meer en doen waar ze zelf zin in hebben?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30763420
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Of de spelers luisteren niet meer en doen waar ze zelf zin in hebben?
nouja goed, dan heeft hij gewoon niets in te brengen tegen die jongens, wat dus ook slecht is.
ik denk dat een jaartje co of louis real madrid, in dat geval, wel goed zou doen.
Damn! We're in a tight spot!
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:05:17 #37
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30765837
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Absoluut niet met Claude te vergelijken. Stom dat die weg mocht!
LOL.. jij geeft er ook een mooie wending aan! Hij trainde niet meer, zei dat ie nooit meer voor Real zou spelen en dat ie mentaal niet in orde was door de hele situatie. Uiteindelijk hebben ze 20 miljoen euro ontvangen voor hem.

"weg mocht" whahahahah..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:11:09 #38
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30768219
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

LOL.. jij geeft er ook een mooie wending aan! Hij trainde niet meer, zei dat ie nooit meer voor Real zou spelen en dat ie mentaal niet in orde was door de hele situatie. Uiteindelijk hebben ze 20 miljoen euro ontvangen voor hem.

"weg mocht" whahahahah..
Nadat Real weigerde hem financiële erkenning te geven voor zijn prestaties gooide hij zijn kont tegen de krib. Waarom willen ze Carlos wel een sterrensalaris betalen en Claude toen niet?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:36:51 #39
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30769253
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nadat Real weigerde hem financiële erkenning te geven voor zijn prestaties gooide hij zijn kont tegen de krib. Waarom willen ze Carlos wel een sterrensalaris betalen en Claude toen niet?
Carlos krijgt geen 6 miljoen netto. En Carlos is 12 keer belangrijker dan een Claude die de bal niet over een afstand van 30 meter kan passen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:40:14 #40
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30769400
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Carlos krijgt geen 6 miljoen netto. En Carlos is 12 keer belangrijker dan een Claude die de bal niet over een afstand van 30 meter kan passen.
Claude vormt wel de onmisbare schakel tussen aanval en verdediging bij Chelsea. En Real mist zo'n type. Gravesen is toch een klasse of twee minder dan Claude vind ik.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30769842
Carlos z'n rol kan iemand anders ook wel invullen, Claude was goud waard voor Real.
That's all folks!
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:59:46 #42
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30770126
Het hele verhaal Claude is zwaar overdreven. Je denkt toch niet dat hij de belangrijkste man was bij Real. Alsof hij alle problemen oploste en alsof hij bij Chelsea zo superbelangrijk is. Het enige dat ie kan is ballen afpakken en inleveren, zo iemand hebben we nu, 2 stuks zelfs. Nu Pablo Garcia afgelopen week basis mocht beginnen en het goed deed ga ik er vanuit dat ie vaker mag spelen.

Het spel was 2 seizoenen geleden niet eens zo heel leluk en slecht behalve de laatste 2 maanden.

Vorig seizoen speelden we niet goed maar wonnen we wel veel (vooral 2de seizoenshelft) en dit jaar zijn we net begonnen en hebben we giga veel pech en beslissingen tegen. Het geluk ontbreekt een beetje.

Als Claude niet normale bedragen wil verdienen kan die lekker opbokken. Als Roman die zomer Chelsea niet had overgenomen had ie netjes z'n grote muil gehouwe want dan was er geen club op de wereld geweest die zo'n salaris betaald aan een verdedigende middenvelder.

Claude kan de pot op! Hoop dat we hem zo snel mogelijk tegen komen in de CL dan knallen we die teringhond eruit!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30770205
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef jojomen4 het volgende:
Het hele verhaal Claude is zwaar overdreven. Je denkt toch niet dat hij de belangrijkste man was bij Real. Alsof hij alle problemen oploste en alsof hij bij Chelsea zo superbelangrijk is. Het enige dat ie kan is ballen afpakken en inleveren,

Als Claude niet normale bedragen wil verdienen kan die lekker opbokken. Als Roman die zomer Chelsea niet had overgenomen had ie netjes z'n grote muil gehouwe want dan was er geen club op de wereld geweest die zo'n salaris betaald aan een verdedigende middenvelder.

Claude kan de pot op! Hoop dat we hem zo snel mogelijk tegen komen in de CL dan knallen we die teringhond eruit!
Jij hebt er net zoveel verstand van als de beleidsmakers bij Real Madrid

pi_30770304
Nou zeg... De verhouding van betalen klopte gewoon niet, dat was het probleem. Met Makelele was de balans in het elftal gewoon beter. Nog een probleem nu is dat Raul nu zelfs vanaf het middenveld komt zonder dat er een goede defensieve man naast staat.
That's all folks!
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:05:58 #45
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30770339
Een type als Makalele heb je altijd nodig in je ploeg. Hij loste niet alleen veel problemen op, hij voorkwam dat ze er kwamen. Net als Redondo dat deed, al kon die aanvallend ook wel zijn mannetje staan. Die Pablo Garcia heb ik nog niet gezien, dus daar heb ik geen mening over.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30770379
Over Pablo Garcia weet ik alleen dat hij bikkelhard is af en toe, verder moet ik hem ook nog aan het werk zien.
That's all folks!
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:12:15 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30770527
Ik ken hem ook niet veel maar de kranten schrijven na elke wedstrijd dat Garcia had moeten spelen omdat ie veel meer kan brengen dan Gravesen (vind ik wel jammer want da vind ik een goeie peer).

Dat ie bikkelhard is vind ik alleen maar prima. Af en toe een beentje breken moet kunnen op het grasveld
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:20:24 #48
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30770801
Gravesen was een beetje een noodaankoop denk ik. Wel handig om op de bank te hebben mocht die Garcia geblesseerd raken of geschorst zijn wegens beentje breken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_30776308
quote:
'Real Madrid ziet eigen probleem niet'

20/9/2005 17:22
Bron: vi.nl

Miguel Angel Lotina zegt zich niet druk te maken om de gevolgen van de 1-0 zege van zijn Espanyol op Real Madrid, ook al kwam die tot stand via een omstreden treffer van Daniel Jarque.
De coach is ervan overtuigd dat Real niet van plan is om daadwerkelijk een protest in te dienen, vanwege 'de allure' van De Koninklijke. Mocht dat niet het geval zijn, dan is dat volgens hem een grote verrassing.

'Iedereen moet weten wat hij doet. Ik denk niet dat Real hiermee door zal gaan. Maar als ze de verleiding niet kunnen weerstaan, dan zal het hun problemen niet oplossen. Van mij kunnen ze de punten krijgen, want de sensatie van het winnen is toch veel belangrijker dan de punten.'

Lotina had in Marca nog meer wijze woorden voor de bestuurders van Real, dat inmiddels drie duels op rij heeft verloren. 'Het echte probleem van Real Madrid zijn niet de drie punten van Montjuic, maar het feit dat andere ploegen met minder goede spelers toernooien winnen omdat ze wel als een collectief spelen. Dát is het probleem. En zo lang ze dat niet in de gaten hebben, zullen ze in dezelfde fouten blijven vervallen.'
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:33:58 #50
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_30776482
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef Radegast het volgende:

[..]
Vrees dat ie gelijk heeft.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')