die stuitert gewoon terugquote:Op woensdag 14 september 2005 16:37 schreef yup het volgende:
Citroen BX (die zal voordat ie de muur raakt uitelkaar waaien denk ik )
Op de ANWB Site vind je alleen maar PDFjes met rapportages.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef RaTz het volgende:
De JMC landwind schijnt in ieder geval de slechtst geteste auto van de afgelopen 20 (!!) jaar te zijn, dus je kunt nog beter z'n oude frikandel rijden dan een nieuw landwind want dan ben je bij een gangetje van 64 km/u al de pijp uit.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4000
voor filmpjes:
http://www.anwb.nl/publis(...)st-landwind-.nl.html
kijk nog eens goed zou ik zeggen. maar dit is off-topic, er loopt al een topic over de landwindquote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Op de ANWB Site vind je alleen maar PDFjes met rapportages.
Oudere zijn redirects naar reclame, een of andere foksam pagina.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef M5 het volgende:
www.crashtest.com is wat ik zo snel kan vinden. maar is wel beetje brakke site. onderaan de pagina op een merk rammen en dan verder zoeken.
weet ik, daarom zei ik ook brakke site. maar 't is het enige wat ik kon vinden.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:12 schreef PNG het volgende:
[..]
Oudere zijn redirects naar reclame, een of andere foksam pagina.
<95 is moeilijk te vinden.
Datkennie, een citroen die het overleeft tegen een muur.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Citroën BX komt redelijk goed uit de crashtests
Crashtest BX info
Citroën crashtest resultaten
Filmpje
pwnedquote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef yup het volgende:
[..]
Datkennie, een citroen die het overleeft tegen een muur.
HET IS EEN SAMENZWERING VAN DE FRANSE CITROENFAPPERS ZEG IK JE
zou ik wel iemand anders laten rijden, 64 km/h tegen een muur geeft niet veel comfort.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef Fugie het volgende:
ik wil best mijn vectra tegen een muur rijden, als jij de schade betaalt
ach je moet alles een keer meemaken, zolang het maar niet in een chinees barrel isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
zou ik wel iemand anders laten rijden, 64 km/h tegen een muur geeft niet veel comfort.
reken het eens om naar milesquote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef demonic het volgende:
waarom presies 64km/u
39,7 km/h? ik denk eerder dat het gebaseerd is op een snelheid waar gemiddeld gezien de meeste botsingen voorkomen.quote:
64,4. maar lijkt me sterk als dat de reden is. komen de regels voor die test uit de UK? dan kan het wel.quote:
Denk eerder USAquote:Op woensdag 14 september 2005 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
64,4. maar lijkt me sterk als dat de reden is. komen de regels voor die test uit de UK? dan kan het wel.
kan ja.quote:
mja, USA begon met al die veiligheidseisen, sterke bumpers etc. Dus denk dat daar ook die testnorm vandaan komt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:00 schreef M5 het volgende:
[..]
kan ja.
USA heeft idd ook een NCAP (new car assement program) maar d'r zitten wel wat verschillen in.
quote:Where does the crash-test data come from? The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) crash-tests vehicles using a 35 mph full-width frontal barrier test. The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) tests vehicles using a 40 mph frontal offset crash. In Europe, the New Car Assessment Program (EuroNCAP) crashes vehicles using a 40 mph frontal offset barrier test, and a 30 mph side impact test. In Australia, the NRMA performs the same tests on native vehicles and in Japan the National Organization For Automotive Safety and Victim's Aid (OSA) crash vehicles using a full frontal barrier test and a new side impact test.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |