abonnement Unibet Coolblue
pi_30572000
Ik ben net begonnen met informatica aan de RuG. We zijn begonnen met een cursus java. Om de input wat makkelijker te maken hebben ze een mooi extractor package gemaakt. De broncode op de uni compileerde prima maar hier doet ie t niet omdat ie (natuurlijk) die pakketjes niet kan vinden.

In welke map moet ik die packages stoppen zodat de javac compiler begrijpt waar local.* zit?
Ik heb ze ff ingepakt want ik kan ook geen local.* bestanden vinden:
http://members.webdeveloping.nl/~niels/fok/local.zip

Wie weet raad met Java?
blub blub
pi_30572199
Een universitair student (die informatica doet) moet dat toch zelf wel kunnen uitzoeken...
pi_30572257
Eén woord : classpath

succes
  woensdag 14 september 2005 @ 14:56:00 #4
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_30572616
Als je de zip uitpakt naar een directory "local" in de <java installdir>\<jre-versie>\lib\ext directory van je java installatie dan zou javac ze moeten kunnen vinden dmv "import local.*;"
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
pi_30578477
Hij doet het (eindelijk) :-)
blub blub
pi_30666017
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Wieldop het volgende:
Een universitair student (die informatica doet) moet dat toch zelf wel kunnen uitzoeken...
Idd, gewoon te lui om het zelf uit te zoeken
Door dingen zelf uit te zoeken, en niet gelijk te vragen als je even niet weet, leer je de taal en de IDE beter kennen.
Are you nuts??
pi_30666060
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:37 schreef whosvegas het volgende:
en de IDE beter kennen.
tres ingewikkeld die dosbox?
pi_30666272
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef Roönaän het volgende:

[..]

tres ingewikkeld die dosbox?
Dosbox? Wat is dat?
Als je tegenwoordig gaat programmeren dan zorg je toch dat je fatsoenlijke IDE hebt?
Voor Java gebruik ik JCreator, een simpele IDE schil om de Sun java compiler. Veel handiger dan te liggen klooien in een dosboxje.
Are you nuts??
pi_30667348
Hangt van je applicatie af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')