pi_30576398
als je 5 x geinstalleerd hebt en je hebt 5 losse licenties niets aan de hand , corporate key was alleen waarschijnlijk goedkoper geweest
pi_30576654
Gewoon ff kijken op hun campagnesite www.maakdezaakinorde.nl ;-)
these shoes are made for walking...
pi_30618980
quote:
Als het goed is gebruiken wij alleen legale software. Maar tevens op meerdere computers.
Als je legale software op meerder computers gebruikt, gebruik je dus ook illegale software
Are you nuts??
pi_30619352
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:26 schreef wdn het volgende:

Oh en als je serial met FCGKW begint ben je de lul
Is dat dan geen corporate serial? Ik kom die overal tegen.
  donderdag 15 september 2005 @ 23:34:19 #30
89730 Drugshond
ASCII Geitenbreier.
pi_30620081
Je bent met die paar systemen niet boeiend..... als je meer als 50 werkplekken hebt wordt het een ander hoofdstuk.
Trabantje met kentekenplaat DDR-666
pi_30620774
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Drugshond het volgende:
Je bent met die paar systemen niet boeiend..... als je meer als 50 werkplekken hebt wordt het een ander hoofdstuk.
Illegegaal blijft illegaal, zullen ze niet blij mee zijn bij BSA.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se mots blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_30620976
Als ze langskomen alle PC even laten booten met een (gratis) Linux LiveCD, dan heb je normaal werkende systemen en (het lijkt) legaal.
pi_30628260
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Triloxigen het volgende:
Als ze langskomen alle PC even laten booten met een (gratis) Linux LiveCD, dan heb je normaal werkende systemen en (het lijkt) legaal.
Gaat niet werken volgens mij, ze zullen waarschijnlijk met zelf meegebrachte cd's op willen starten en vervolgens de licenties in willen zien.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_30628306
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Drugshond het volgende:
Als ik een bedrijfje zou hebben, zou ik niet met illegaal spul gaan rotzooien
Are you nuts??
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:29:06 #35
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_30630368
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Light het volgende:

[..]

Is dat dan geen corporate serial? Ik kom die overal tegen.
Nee, dat is een universal serial
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Triloxigen het volgende:
Zo werkt dat niet.

Ze nemen images van de harde schijven en die nemen ze mee ter controle. Daarnaast nemen ze ook kopieen mee van alle licenties die je bezit.
Verder hebben ze een stuk software waarmee ze alle programma's kunnen controleren van bedrijven waarvoor ze betaald worden (dus MS etc).
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Als je legale software op meerder computers gebruikt, gebruik je dus ook illegale software
Niet per se. Wij hebben bijvoorbeel van elke versie van MS software 1 CD en mogen deze wel degelijk op ELK werkstation gebruiken. En ook nog eens met dezelfde key
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind (NL) + Moiraine Damodred (US) GW2 (Gandara): Moiraina Damodred, Cadsuane Melaidhrin, Elaida Roihan. FF14 Odin Cadsuane Melaidhrin
pi_30630549
Artikeltje over invallen van de BSA: http://www.tweakers.net/nieuws/38994
pi_30644154
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee, dat is een universal serial
Hap

Ik had nog wel een PI gebruikt
pi_30657471
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef wdn het volgende:
Zo werkt dat niet.

Ze nemen images van de harde schijven en die nemen ze mee ter controle. Daarnaast nemen ze ook kopieen mee van alle licenties die je bezit.
Verder hebben ze een stuk software waarmee ze alle programma's kunnen controleren van bedrijven waarvoor ze betaald worden (dus MS etc).
[..]
Dat lijkt mij erg sterk, een dergelijk bedrijf krijgt zeker geen images van de hdd's, hier stata teveel vertrouwlijke informatie en backups op.
En het lijkt mij ook niet echt passend als ze dit zouden doen.

Verder zijn de controle's op zo'n manier ingericht dat het bedrijf normaal kan doordraaien, pc's opstarten (en al helemaal servers) is dan zeker geen optie.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')