abonnement Unibet Coolblue
pi_30689581
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 04:17 schreef GSi het volgende:
Wow, dit klinkt alsof dat het gaat worden Supertof dat je dit zo uitgebreid hebt gepost. Tziet er goed uit, 100 EUR boven budget, maar erg mooi setje zo. Infinity
yw ICE is nu eenmaal leuk om mee bezig te zijn dus no prob heb geprobeerd kwaliteit voor je budget te zoeken en hoop dat het een beetje gelukt is.

als je een set hebt aangeschaft (of het nu deze is of niet, zou wel leuk zijn ) post ff wat pics en hoe je het vindt klinken ben benieuwd!
  zondag 25 september 2005 @ 01:45:01 #52
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30906077
Ik heb de DEH 3700 MP gekocht bij caradio.nl

Goede en snelle levering

Houd dus in dat ik de rest ook ga bestellen daar ik heb de radio nog niet ingebouwd. Daar ga ik pas mee beginnen als ik de rest ook binnen heb
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_30907518
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wil je een meer dan gemiddeld geluid dan is een goede HU = de basis van al het geluid dat je versterkt cq. pompt uit je speakers - wel degelijk belangrijk. een versterker vind ik wel aan te raden, als je alles hebt moet je maar eens vergelijken hoe het klinkt met en zonder versterker (een HU heeft gemiddeld 20 echte W RMS). zonder amp is het eigenlijk zonde om een mooie compo te halen, want dan haal je niet eruit wat erin zit en zal het ws tegenvallen.
Ben ik het inderdaad mee eens, ik heb zelf een JVC radio met 4 x 45W volgens specs, misschien maximaal net 20W RMS en ik heb een 110W RMS compo set van Magnat voorin zitten (Magnat Xperience 213). Een goed setje maar met een zwakke versterker kan ik er maar vrij weinig uithalen voordat deze begint te oversturen. Vandaar dat een losse versterker wel is aan te raden.

Wat vinden jullie eigenlijk van Magnat ? Ik weet dat ze vroeger high-end speakers maakten (eind jaren 80 begin 90), maar ik meen dat ze een keer over de kop zijn gegaan. Setje Magnat Xperience 213 kostte hier in Nederland tegen de 200 euro, heb 'm uit Duitsland gehaald voor 58 euro.
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:45 schreef GSi het volgende:
Ik heb de DEH 3700 MP gekocht bij caradio.nl

Goede en snelle levering

Houd dus in dat ik de rest ook ga bestellen daar ik heb de radio nog niet ingebouwd. Daar ga ik pas mee beginnen als ik de rest ook binnen heb
Kan je inderdaad het beste doen ja, in een keer goed inbouwen nadat je je draden hebt getrokken. Maar misschien zou je ook eens op Duitse webshops kunnen kijken, kan soms best schelen (al zijn de verzendkosten vaak wel vrij hoog).

Dit is mijn compo-set, bij deze shop heb ik 'm besteld. Ben benieuwd wat jullie van dit setje vinden.

[ Bericht 15% gewijzigd door Toewan op 25-09-2005 03:00:19 ]
  zondag 25 september 2005 @ 03:03:29 #54
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30907672
quote:
Op zondag 25 september 2005 02:53 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ben ik het inderdaad mee eens, ik heb zelf een JVC radio met 4 x 45W volgens specs, misschien maximaal net 20W RMS en ik heb een 110W RMS compo set van Magnat voorin zitten (Magnat Xperience 213). Een goed setje maar met een zwakke versterker kan ik er maar vrij weinig uithalen voordat deze begint te oversturen. Vandaar dat een losse versterker wel is aan te raden.

Wat vinden jullie eigenlijk van Magnat ? Ik weet dat ze vroeger high-end speakers maakten (eind jaren 80 begin 90), maar ik meen dat ze een keer over de kop zijn gegaan. Setje Magnat Xperience 213 kostte hier in Nederland tegen de 200 euro, heb 'm uit Duitsland gehaald voor 58 euro.
[..]

Kan je inderdaad het beste doen ja, in een keer goed inbouwen nadat je je draden hebt getrokken. Maar misschien zou je ook eens op Duitse webshops kunnen kijken, kan soms best schelen (al zijn de verzendkosten vaak wel vrij hoog).

Dit is mijn compo-set, bij deze shop heb ik 'm besteld. Ben benieuwd wat jullie van dit setje vinden.
Mag nat Zeker voor in een cabriolet



Ken het merk wel van naam, maar heb er geen ervaring mee oid.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_30909007
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:45 schreef GSi het volgende:
Ik heb de DEH 3700 MP gekocht bij caradio.nl

Goede en snelle levering
mooi
quote:
Op zondag 25 september 2005 02:53 schreef Toewan het volgende:
Maar misschien zou je ook eens op Duitse webshops kunnen kijken, kan soms best schelen (al zijn de verzendkosten vaak wel vrij hoog).

Dit is mijn compo-set, bij deze shop heb ik 'm besteld. Ben benieuwd wat jullie van dit setje vinden.
heb een paar keer wat beseld via duitse sites ( www.caraudio-versand.de en www.audiodesign.de) en kreeg bij beide demomodellen en je hebt geen garantie, kan een nadeel zijn...prijzen zijn wel gunstig idd
pi_30909911
quote:
Op zondag 25 september 2005 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mooi
[..]

heb een paar keer wat beseld via duitse sites ( www.caraudio-versand.de en www.audiodesign.de) en kreeg bij beide demomodellen en je hebt geen garantie, kan een nadeel zijn...prijzen zijn wel gunstig idd
Mijn set was gewoon nieuw, het was volgens mij zgn overstock die nog op de plank lag.
pi_30922685
ik heb nog wel een subwoofer te koop voor je.
12 inch
voor 25 eurie helemaal voor jou

is alleen 1 spreekspoel in rook opgegaan
maar die ander doet het nog prima hoor
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_30947169
Ook al een Focal verdampt..?
Een collega van mij had ook een Focal subwoofertje gekocht bij ron de vries, op aanraden van het personeel nog wel. Die subwoofer zou namelijk perféct op zijn versterker passen, het was de ideale combinatie! Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn!

Helaas, na nog geen week spelen was de Focal subwoofer van 299 euro alweer opgeblazen... M'n collega terug naar Ron de Vries, teruggestuurd naar de fabrikant etc... Resultaat: Ron de vries geeft aan dat de subwoofer opgeblazen is, en dat meneer maar niet zo gulzig met z'n gain moet zijn! Na dit hele verhaal heb ik geen interesse meer in Focal, of Ron de Vries
pi_30963396
Ben zelf ook op zoek naar een 2ehands autoradio, misschien kan iemand mij adviseren. Ik wil een makkelijk te bedienen autoradio waar een beetje knap geluid in zit, zonder gelijk aparte versterkers en subwoofers te gebruiken (is voor leaseauto, dus geen gehak voor speakers e.d.). Standaard zitten er in de auto 4 speakers voorin, en die zijn goed genoeg (audi a4 2002).

Op marktplaats zit ik een beetje rond te kijken maar eigenlijk geen idee wat de beste keuze is, Ik zie philips, VDO dayton, JVC, sony, Pioneer... uit mijn eigen ervaring is sony vrij makkelijk te bedienen en een goed geluid, Pioneer is een verschrikking met al die kleine knopjes...

Verder, omdat ik nogal veel in de auto zit, wat is het beste aan te raden? Een autoradio met cd-wisselaar of een autoradio waar ik een iPod op kan aansluiten (via icelink??)?
Eerst wordt het zuur. Dan wordt het zuurder. En dan is er geen geld meer.
pi_30963862
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 07:50 schreef Cyruse het volgende:
Ben zelf ook op zoek naar een 2ehands autoradio, misschien kan iemand mij adviseren. Ik wil een makkelijk te bedienen autoradio waar een beetje knap geluid in zit, zonder gelijk aparte versterkers en subwoofers te gebruiken (is voor leaseauto, dus geen gehak voor speakers e.d.). Standaard zitten er in de auto 4 speakers voorin, en die zijn goed genoeg (audi a4 2002).

Op marktplaats zit ik een beetje rond te kijken maar eigenlijk geen idee wat de beste keuze is, Ik zie philips, VDO dayton, JVC, sony, Pioneer... uit mijn eigen ervaring is sony vrij makkelijk te bedienen en een goed geluid, Pioneer is een verschrikking met al die kleine knopjes...

Verder, omdat ik nogal veel in de auto zit, wat is het beste aan te raden? Een autoradio met cd-wisselaar of een autoradio waar ik een iPod op kan aansluiten (via icelink??)?
Wat is je budget? Een lowbudget VDO dayton, JVC, Sony zou ik absoluut niet aanraden. Slechte kwaliteit; slecht geluid, slechte bediening, slechte duurzaamheid. Als je niet met een versterker gaat werken dan is het belangrijk dat je signaal uit je HU zuiver blijft ongeacht het volume.

Merken als Alpine en Clarion zijn voorbeelden die hier zeker aan voldoen. De bediening van Alpine is over het algemeen makkelijker en het geluid altijd zuiver. Clarion heeft dan weer een wat warmer geluid en de bediening is wat minder makkelijk.

Een cd-wisselaar is een beetje ouderwets, ga dan voor een mp3 speler of idd een autoradio waar je iPod op kunt aansluiten alleen die nog een beetje schaars.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')