abonnement Unibet Coolblue
pi_30554340
als ik windows installeer krijg ik halverwegen een foutmelding dat hij een bestand niet kan kopieeren. dit kan ik negeren en doorgaan of opnieuw proberen, opnieuw proberen heeft geen zin dus ik negeer het. alleen geeft hij bijna aan het einde van de installatie aan dat hij bestanden mist en daarom niet verder kan gaan.

ik heb meerdere windows cd's geprobeerd, en geen van alle deed het, behalve een illegale geripte versie. wat zou het probleem kunnen zijn? want ik wil natuurlijk wel mijn gewone windows erop hebben.

ter info, ik heb hem opnieuw geinstalleerd omdat ik al langer geen programma's kon installeren op mijn pc.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30554500
controleer het geheugen eens.
History can't change the past, the future can.
pi_30554601
idd, kan zijn dat je hdd naar de knoppen is (of beschadigd). controlleer ook de cd's op krasjes, voer desnoods checks uit met een andere pc..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_30554726
bij originele cd's moet je de cd goed schoonmaken met een zachte doek. ik brand altijd standaard een kopie'tje van de cd en berg het origineel goed op om dit te voorkomen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Redactie Sport dinsdag 13 september 2005 @ 22:11:40 #5
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_30554837
wat mij ook wel eens heeft geholpen met een kapot cd'tje (krasjes erop), is branden op een lege cd.
vaak werkt het dan wel.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_30554882
maar ik heb dus 3 cd's gebruikt waarvan de 2 normale het niet deden, en alleen de geripte versie. de 2e cd heb ik van een vriend geleend die er vorige week zijn pc mee gedaan heeft, dus dat kan het niet zijn. het zou wel erg toevallig zijn als we allebei opeens een kapotte cd hebben. maar het kan dus ook het werk geheugen zijn? mijn spellen liepen nog wel vloeiend voor de reinstall.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30554948
ik had het idd ook, en ik dacht ook totaal niet aan het geheugen, omdat alles leek te werken, maar na een uitgebreide men test (gewoon via bios) was dat het dus toch.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30555218
kan het kwaad om de snelheid van het geheugen te veranderen? hij staat nu op auto 266 maar kan ook op 266 of 333
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30555310
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef arnold_fan het volgende:
kan het kwaad om de snelheid van het geheugen te veranderen? hij staat nu op auto 266 maar kan ook op 266 of 333
nueh, sneller doet het toch niet, en auto is wel goed.

gewoon uitgebreid testen. ik had echt precies hetzelfde, mijn spellen deden het ook nog prima, maar windows crashte, en installeren ging niet meer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30555601
is er geen manier om dit in windows te testen? ik zie het namelijk niet in mijn bios....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30555707
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef arnold_fan het volgende:
is er geen manier om dit in windows te testen? ik zie het namelijk niet in mijn bios....
kan wel, memtest oid kan het. maar het moet echt in je bios kunnen. is meestal een optie van "quick post test yes/no".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30555769
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef arnold_fan het volgende:
is er geen manier om dit in windows te testen? ik zie het namelijk niet in mijn bios....
memtest86 gebruiken

http://www.memtest86.com/
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30555983
ter info, het gaat over dit systeem: [tk] intel pentium 2.4ghz, compleet systeem
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30556235
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:34 schreef lucille het volgende:

[..]

memtest86 gebruiken

http://www.memtest86.com/
dank je, ik ben nu de disk aan het branden. dat is het voordeel van 2 computers hebben
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30556436
hij is nog bezig, maar hij heeft al 160 errors en 0 pass? hoe kan hij dan opstarten en wel andere windowsversie's installeren?

hoe lang zou er garantie zitten op geheugen?

[ Bericht 18% gewijzigd door Arnold_fan op 13-09-2005 23:24:14 ]
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30561028
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef arnold_fan het volgende:
hij is nog bezig, maar hij heeft al 160 errors en 0 pass? hoe kan hij dan opstarten en wel andere windowsversie's installeren?

hoe lang zou er garantie zitten op geheugen?
het kan zijn dat het eerste deel van het werkgeheugen nog goed is tot dat het geheugen voller raakt en bij een kapot deel van het werkgeheugen komt. als gevolg dat vastlopers, reboots en andere vage klachten krijgt.

dit wordt nieuwe werkgeheugen er in plaatsen en de defecte(n) er uit halen.
History can't change the past, the future can.
pi_30561140
het kan ook zijn dat je computer de installatie niet accepteert omdat tijdens de boot procedure al een scriptje staat die dat verhindert. ikzelf heb bij iemand een keer windows98 geinstalleerd zonder de packard bell cd op een packard bell computer... met antivirus bescherming tijdens het booten werkte het niet.. toen ik dat uitschakelde wel en nu werkt het ook gewoon goed.

het kan dus aan de anti-virus liggen (en dan bedoel ik de anti-virus die je in het bios aan en uit kan zetten). probeer die eens uit te schakelen.
pi_30561153
brakke cd rom
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30561491
@ #ANONIEM en zhe-devilll
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef arnold_fan het volgende:
hij is nog bezig, maar hij heeft al 160 errors en 0 pass? hoe kan hij dan opstarten en wel andere windowsversie's installeren?

hoe lang zou er garantie zitten op geheugen?
en als jullie de vorige post ook hadden gelezen dan zie je dat hij bezig is geweest met het testen van het geheugen waar al 160 fouten aangegeven is.
History can't change the past, the future can.
  woensdag 14 september 2005 @ 07:52:14 #20
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30563038
quote:
op woensdag 14 september 2005 01:58 schreef burner2000 het volgende:
@ #ANONIEM en zhe-devilll
[..]

en als jullie de vorige post ook hadden gelezen dan zie je dat hij bezig is geweest met het testen van het geheugen waar al 160 fouten aangegeven is.
en als hij het ding een nachtje laat draaien is wordt dat nog veel meer.
wat je kunt proberen is om het geheugen een slotje op te schuiven, om vervolgens weer te testen.
het gebeurt niet vaak, maar het kan zijn dat je slot niet helemaal lekker is.

het komt echt door je geheugen. dit mag nu wel duidelijk zijn
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_30632628
ik heb gehoord over iets als sisisoftware of sandra ofzo, dit keek ook je hele systeem na, iemand ervaring hiermee?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30632646
quote:
op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef arnold_fan het volgende:
ik heb gehoord over iets als sisisoftware of sandra ofzo, dit keek ook je hele systeem na, iemand ervaring hiermee?
sisoft sandra.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30632690
quote:
op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef arnold_fan het volgende:
hij is nog bezig, maar hij heeft al 160 errors en 0 pass? hoe kan hij dan opstarten en wel andere windowsversie's installeren?

hoe lang zou er garantie zitten op geheugen?
er er nu al iets aan dat geheugen gedaan?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30632962
quote:
op vrijdag 16 september 2005 12:58 schreef lucille het volgende:

[..]

er er nu al iets aan dat geheugen gedaan?
windows 2000 draait nu als een zonnetje :s dus ik ga even die software downloaden en nog even alles nalopen voor ik dingen ga kopen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_30633690
even de geripte windows xp geinstalleerd, sisi werkte niet onder 2000. waar kan ik een geheugentest uitvoeren? bij benchmark geeft hij aan dat het goed is...

[ Bericht 40% gewijzigd door Arnold_fan op 16-09-2005 14:13:05 ]
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')