abonnement Unibet Coolblue
pi_30551883
De 1e race in de World Cup grandprix (http://www.a1gp.com/main.php?hf=Yes) zal verreden worden op Brands Hatch in Engeland.
Ook Nederland zal hier van de partij zijn met o.a. Jos Verstappen. (nederlandse site: http://www.a1teamned.com/). Ze gaan hierbij de strijd aan tegen 24 andere landen (w00t) - zie de officiële site.

We kunnen hier evt. een centraal topic van maken (ik zag niks staan in het forum).

Wat ik me afvroeg is of dit ook op tv uitgezonden gaat worden? En zo ja, waar dan? (eurosport/sbs6?)
Volgens mij valt de race nml. samen met de grandprix van brazilië.
pi_30552018
Wordt uitgezonden op RTL7.. ik ga zeker kijken!
pi_30553371
De F1 race in Brazilië start volgens mij om 19u (onze tijd), en de race in Engeland om 15u (14u+1), dus ik denk dat het één lange autosportdag wordt!
En de vrijdag en zaterdag ervoor zit ik al op Spa-Francorchamps voor een oldtimerfestival
pi_30553660
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef Rainboww het volgende:
De F1 race in Brazilië start volgens mij om 19u (onze tijd), en de race in Engeland om 15u (14u+1), dus ik denk dat het één lange autosportdag wordt!
En MotoGP op Sepang
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:05:53 #5
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_30554636
Het wordt fijn! Hopelijk spannender dan de F1!

Hmm... dat wordt idd een *druk* weekendje
pi_30554751
Ik hoop dat het wat wordt. Iig weer wat te zien in het winter seizoen.

hoort volgens mij SPT thuis, maar maakt mij niet uit
V10
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:49:43 #7
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30556416
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef M5 het volgende:
Ik hoop dat het wat wordt. Iig weer wat te zien in het winter seizoen.

hoort volgens mij SPT thuis, maar maakt mij niet uit
en waarom kunnen topics in pta en spt niet naast elkaar bestaan?
pi_30558194
kijk das dus vet zeg
hele dag snelle bolides
aankomend weekend golden tulip rally, dus kan niet meer stuk
pi_30559359
ik volg de voorbereidingen op de A1GP nu al enkele maanden dus ik kan echt niet wachten....

Zondag 25 sept. zit ik iig met een pull bier voor de TV
  woensdag 14 september 2005 @ 00:08:45 #10
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_30559414
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef MonoSynth het volgende:
Het wordt fijn! Hopelijk spannender dan de F1!
Ik moet zeggen dat de F1 dit jaar wel leuker is dan de voorgaande jaren met ferrari vooraan...
Was ginne kneup an!
Nobody likes us.We Don't Care
pi_30560776
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

en waarom kunnen topics in pta en spt niet naast elkaar bestaan?
Mijn idee

Vind trouwens één ding opvallend: Circuit Park Zandvoort roept al járen dat ze klaar zijn om de Formule 1 weer te ontvangen... nu weet iedereen zo langzamerhand wel dat dát een utopie is; nou komt er weer een interessante raceklasse bij -de A1 GP dus- en wat zien we... geen Zandvoort op de kalender. Jammer hoor.
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef FCDB het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de F1 dit jaar wel leuker is dan de voorgaande jaren met ferrari vooraan...
Was ginne kneup an!
De eerste vijf, zes races waren leuk, met uitschieters voor o.a. Red Bull, BAR en Toyota. Nu de dominatie van Ferrari is overgenomen door McLaren en Renault is de uitslag weer bijna net zo voorspelbaar geworden.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
  woensdag 14 september 2005 @ 07:37:07 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30562928
quote:
Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef RRRobert het volgende:

[..]

Mijn idee

Vind trouwens één ding opvallend: Circuit Park Zandvoort roept al járen dat ze klaar zijn om de Formule 1 weer te ontvangen... nu weet iedereen zo langzamerhand wel dat dát een utopie is; nou komt er weer een interessante raceklasse bij -de A1 GP dus- en wat zien we... geen Zandvoort op de kalender. Jammer hoor.
[..]
Vind dit inderdaad ook nogal onbegrijpbaar! Het circuit is er wel goed genoeg voor denk ik. Denk dat een circuit als Brands Hatch zeker niet beter is als "ons" Zandvoort.

Wie weet in de toekomst?

OT: lijkt me zeker een mooie klasse, spanning vrijwel gegarandeerd doordat de auto's identiek zijn. Ben benieuwd of Jos hier wel potten kan breken. Testresultaten zijn iig bemoedigend.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30562939
Ja!!
Eindelijk kunnen we Jos weer live aan het werk zien!
Dit beloofd een erg leuke serie te worden!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_30563100
Wat ik me al een tijdje afvraag: wat zijn nou de officiele regelementen t.a.v. bijvoorbeeld chassie, motor etc. Hoe komen de teams aan de auto's en mogen er sponsoren op de auto enz. enz. Hoe word de startgrid bepaald (dus hoe zijn de kwalificatie regelementen). Iemand een goede link naar deze info?
  woensdag 14 september 2005 @ 08:01:24 #15
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_30563119
F1 en A1GP in een weekeinde... 't Vrouwtje zal wel weer blij met me zijn...

Verstappen weer in actie, ik kan niet w88, ben echt ontzettend benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Zijn er geen Fokkers die die kant opgaan? (pics please..)

BTW, is er al bekend wie de verslaggever wordt? Toch niet Allard "ik-geef-verslag-met-een-korte-tussenpauze-per-woord-in-een-gesproken-zin" Kalff, of die dikke "flapdrol-die-zijn-kop-niet-kan-houden-tijdens-waanzinnig-motorgeluid-van-rally-wagens" van Rally Report?
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  woensdag 14 september 2005 @ 08:05:20 #16
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_30563158
Ik ben erg erg benieuwd naar de race ga ook zeker kijken.
Ben ook wel benieuwd wat de verhouding gaat worden... Hopenlijk een stuk spannender dan F1.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_30564092
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:01 schreef Taxi het volgende:
BTW, is er al bekend wie de verslaggever wordt? Toch niet Allard "ik-geef-verslag-met-een-korte-tussenpauze-per-woord-in-een-gesproken-zin" Kalff, of die dikke "flapdrol-die-zijn-kop-niet-kan-houden-tijdens-waanzinnig-motorgeluid-van-rally-wagens" van Rally Report?
Zal mij ook benieuwen... hoop iemand met een beetje emotie.... wat echt begint te schreeuwen bij een actie oid...
pi_30565318
Die race op laguna seca lijkt me echt vet worden met die bakken
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_30566286
quote:
Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef RRRobert het volgende:
[..]

Vind trouwens één ding opvallend: Circuit Park Zandvoort roept al járen dat ze klaar zijn om de Formule 1 weer te ontvangen... nu weet iedereen zo langzamerhand wel dat dát een utopie is; nou komt er weer een interessante raceklasse bij -de A1 GP dus- en wat zien we... geen Zandvoort op de kalender. Jammer hoor.
[..]
Indien je lijkt op de A1 GP website, dan valt er op dat er voornamelijk op ''B" en "C" circuits wordt gereden.
Ik heb meen ik eens gelezen dat de europse formule 1 circuits geen andere concurrerende klasses mogen toelaten van de FIA, omdat dit tegen de 'belangen' van hun ingaat (lees: Bernie Ecclestone).
Dus met andere woorden: ivm. boetes en verbreken contract.
Zandvoort wil nog steeds de deur op een kier houden voor de F1 (bijv. indien Spa zou komen te vervallen, en daar is best een grote kans op), dus als ze nu dan een A1 race zouden houden, is de kans op een nieuwe Nederlands GP voorgoed voorbij...
pi_30566653
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Rainboww het volgende:

[..]

Indien je lijkt op de A1 GP website, dan valt er op dat er voornamelijk op ''B" en "C" circuits wordt gereden.
Ik heb meen ik eens gelezen dat de europse formule 1 circuits geen andere concurrerende klasses mogen toelaten van de FIA, omdat dit tegen de 'belangen' van hun ingaat (lees: Bernie Ecclestone).
Dus met andere woorden: ivm. boetes en verbreken contract.
Zandvoort wil nog steeds de deur op een kier houden voor de F1 (bijv. indien Spa zou komen te vervallen, en daar is best een grote kans op), dus als ze nu dan een A1 race zouden houden, is de kans op een nieuwe Nederlands GP voorgoed voorbij...
Zandvoort krijgt voorlopig geen F1 race, de paddock is veel te klein, en te weinig tribunes.
V10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')