abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30551241
Leuk nieuws, en tevens een prijsdoorbraak voor dat geld zo een verbinding.
Dit las ik op tweakers.net:

Internetprovider Wanadoo maakt net als veel andere aanbieders dit najaar de overstap naar ADSL2+. Het gaat om verbindingen die lopen via het eigen ADSL-netwerk en die verkocht worden onder de naam Wanadoo Family. Downstream wordt de bitrate verhoogd naar maximaal 20Mbit, terwijl de upstream wordt opengezet op 1Mbit. De snelheid van het abonnement is momenteel 4Mbit, gebruikers worden automatisch overgezet op de nieuwe snelheid. De prijs van het abonnement blijft ongewijzigd op 24 euro. Wanadoo-klanten die via een ander abonnement van het bedrijf surfen hebben de mogelijkheid om over te stappen en betalen daarvoor tijdelijk niets.

Gebruikers kunnen verder hun huidige modem blijven gebruiken, maar moeten dan in sommige gevallen wel genoegen nemen met snelheden tot maximaal 4 of 8Mbit. Voor een euro per maand kan de Livebox worden gehuurd, waarvan een modem voor ADSL2+ onderdeel is. Op kabelgebied is Wanadoo ook nog steeds actief via het netwerk van Casema. Beide bedrijven hebben aangekondigd de snelheden van de kabelabonnementen te verhogen. De snelste verbinding wordt daar 12Mbit, waar het nu nog ongeveer 10Mbit is. Casema trekt een half jaar uit voor de veranderingen.

Ik ga mijn vader eens proberen over te halen, errug goedkoop

[ Bericht 0% gewijzigd door f1sven op 13-09-2005 20:41:36 ]
pi_30552021
Kheb momenteel een basic abo.. Die is dan de helft duurder dan deze family voor 1/5e van de snelheid :S
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:18:06 #3
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_30557513
Het wordt steeds leuker. Ben net overgestapt van lite naar family, dwz van 1,6 Mbit naar 4Mbit en nog 15 euri per maad goedkoper ook. En nu verhogen ze alweer de snelheid.

Het enige waar ik nog ff naar moet kijken is of mijn modem nog wel geschikt is
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:18:51 #4
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30557541
Kijk, die Livebox heb ik alvast, dat scheelt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')