abonnement Unibet Coolblue
pi_30549744
hallo ^^
ik ben afgelopen weekend voor de 2e x naar abunai geweest (een anime conventie in enschede) en ik ben er dus eindelijk achter gekomen waar ik DDR dansmatten vandaan kan halen.. nu heb ik ze nog niet maar ik weet wel een spel dat ik graag wilde.. het heet stepmania alleen nu blijkt dus dat je zelf je muziekjes moet downloaden en installeren... alleen het probleem is.. bij abunai hadden ze van die vette anime muziekjes met bijbehorende achtergrondfilmpjes... kan iemand me misschien helpen waar ik die anime muziekjes of desnoods gewone ddr muziek vandaan kan halen? want nu kan ik het dus helemaal niet spelen :/
i love my sweety ivo 4 ever and ever
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:06:47 #2
55183 dork22
Always the hard way
pi_30550411
Stepmania KAN ook met keyboard, maar mat is leuker.


Muziekjes moet je volgens mij voor betalen, op een lanparty in april had ik er een hoop vandaan, maar of die legaal waren weetik niet.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_30551350
i know.. daarom wilde ik het ook eerst met mn toetsenbord uitproberen... maar ik ga nog wel een spel aanschaffen voor mn ps2.. want ik haal ze voor de ps2 maarja.. thnx iig..
i love my sweety ivo 4 ever and ever
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:33:28 #4
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_30553400
mmm la me je maar eens helpen
hier zijn in ekl geval de Animecon 2005 liedjes en theme te vinden
klik

Volgens Shodan (DDRNL-staff) komen de Abunai theme en Liedjes zo snel mogelijk online. Ik vermoed dat ze wat laatste dingetjes aant verbeteren zijn

andere liedjes (lees officieel ) zijn hier te vinden
klik

Abunai was LEUK trouwens
ben niet wezen cosplayen lol, ben niet zo goed met naald en draad
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:35:26 #5
55183 dork22
Always the hard way
pi_30553475
Kan je die met stepmania spelen?
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:49:29 #6
55183 dork22
Always the hard way
pi_30553972
Gadverdamme, allemaal 0 seeders.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_30554804
http://bemanifever.com/simulation/simfiles.php

MadCatz mat kost maar 18 euries trouwens. Is dan wel niet superkwaliteit, maar goedkoop is ie zekers.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30568576
Yo Dance fan!

Spel is idd verslavend maar een dure hobby als je goede shit in huis wilt hebben. Ik raad dan ook aan om het spul gewoon bij de Nederlandse importeur te halen.

http://www.futuremax.nl/

hier hebben ze zelfs de nieuwe TX4000 top ding. Die gaat je echt nooit stuk. Laat even weten als je hem haalt, want dan zijn er nog een aantal dingen die je even door moeten lezen.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')