abonnement Unibet Coolblue
pi_30545832
Hallo,

Telkens als ik Studio 9 probeer te starten blijft het programma hangen op het startscherm.
Ik heb alle updates geinstalleerd, ook voor de hardware, ook op internet vind ik niets over het probleem.
Iemand een zelfde ervaring en het op kunnen lossen?
Ik werk overigens op P4-HT 2.8Ghz / 800Mhz, 512MB Dual Channel, 80GB, Windows 2000 Pro.
pi_30546756
Kan aan je windows liggen, had iets gelezen dat je XP moest hebben (bij 9.3 iig).. Je moet je pc ook rebooten na de installatie. Anders doet hij het zeker niet.

Gebruik 9.3 en werkt kei goed, alleen is het voorbeeldscherm groen. En nu is de timing natuurlijk moeilijk. Moet alles op geluid doen. Dus gebruik nu Premiere, maar die vind ik niet fijn genoeg. Dus als iemand deze vraag ook nog even kan beantwoorden
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
pi_30549039
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:02 schreef nicket84 het volgende:
Kan aan je windows liggen, had iets gelezen dat je XP moest hebben (bij 9.3 iig).. Je moet je pc ook rebooten na de installatie. Anders doet hij het zeker niet.

Gebruik 9.3 en werkt kei goed, alleen is het voorbeeldscherm groen. En nu is de timing natuurlijk moeilijk. Moet alles op geluid doen. Dus gebruik nu Premiere, maar die vind ik niet fijn genoeg. Dus als iemand deze vraag ook nog even kan beantwoorden
Rebooten heb ik zeker gedaan, XP installatie was één rampenplan.
Na herinstallatie leek het goed te gaan, tot dat ikupdates ging downloaden, SP2 blijft tijdens installatie vast hangen op "Running processes after installation" of iets in die trant, verder nog wat dingen.
2000 daarentegen draait als een zonnetje en ik gebruik deze pc er toch maar 'bij' (gebruik verder mn iBook) maar ik wil wel graag dat de Studio software gaat werken, wil namelijk wat video's op DVD zetten.
Bij Pinnacle staat dat het ook voor 2000 is, het lijkt me ook gewoon moeten kunnen....
Ik begon bij 9.0.3 ofzo, daarna 9.3 en tot slot 9.4, alle drie blijven ze hangen bij het startscherm en dan gebeurt er vervolgens gewoon niets meer.
pi_30550530
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:22 schreef PianoPingel het volgende:

[..]

Rebooten heb ik zeker gedaan, XP installatie was één rampenplan.
Na herinstallatie leek het goed te gaan, tot dat ikupdates ging downloaden, SP2 blijft tijdens installatie vast hangen op "Running processes after installation" of iets in die trant, verder nog wat dingen.
2000 daarentegen draait als een zonnetje en ik gebruik deze pc er toch maar 'bij' (gebruik verder mn iBook) maar ik wil wel graag dat de Studio software gaat werken, wil namelijk wat video's op DVD zetten.
Bij Pinnacle staat dat het ook voor 2000 is, het lijkt me ook gewoon moeten kunnen....
Ik begon bij 9.0.3 ofzo, daarna 9.3 en tot slot 9.4, alle drie blijven ze hangen bij het startscherm en dan gebeurt er vervolgens gewoon niets meer.
Heb ik iets over gelezen. Je moest iets met welcome.exe doen. Maar weet niet meer wat
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
pi_30551460
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef nicket84 het volgende:

[..]

Heb ik iets over gelezen. Je moest iets met welcome.exe doen. Maar weet niet meer wat
pi_30551503
Ik heb het zelfde als ik een mediafile import.. dan krijg ik error's.
Lambo of Rekt
pi_30575583
Niemand een idee?
  woensdag 14 september 2005 @ 17:15:57 #8
107652 Quincy5
Back to the future
pi_30576666
Je zou eens kunnen kijken in de knowledge base van Pinnacle zelf.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_30718359
Nou het is gefixt door toch maar weer naar XP te gaan.
Heb nu alleen weer het probleem is dat mn opgenomen video er prim auitziet op de PC... echter maak ik de DVD en hem dan afspeel... dan is het bij beweging ontzettend lelijk geworden. Alsof er horizontale stroken in de film niet recht op elkaar staan. :s
Langleve Pinnacle.
pi_30790859
quote:
Op maandag 19 september 2005 08:43 schreef PianoPingel het volgende:
Nou het is gefixt door toch maar weer naar XP te gaan.
Heb nu alleen weer het probleem is dat mn opgenomen video er prim auitziet op de PC... echter maak ik de DVD en hem dan afspeel... dan is het bij beweging ontzettend lelijk geworden. Alsof er horizontale stroken in de film niet recht op elkaar staan. :s
Langleve Pinnacle.
Misschien per ongeluk interlaced oid?
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')