abonnement Unibet Coolblue
pi_30664005
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:22 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat de meeste transseksuelen nu veel blijer zijn dat er nu een transseksueel als Dido d'r zit ipv zo'n Kelly, nietwaar?
Dido is geen trans...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_30664043
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:20 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Een collegaatje van me is jaloers op me kontje... Zij heeft niks, ik wat meer...
Zo zie je maar dat er op grond van die kenmerken weinig voor zeker te zeggen is.
pi_30664058
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:22 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat de meeste transseksuelen nu veel blijer zijn dat er nu een transseksueel als Dido d'r zit ipv zo'n Kelly, nietwaar?
Ik ken Dido niet (Kijk geen BB), maar erger dan Kelly zal het vast niet zijn. Maargoed, wat zijn de kansen dat ze een trans is?
pi_30664185
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:28 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ik ken Dido niet (Kijk geen BB), maar erger dan Kelly zal het vast niet zijn. Maargoed, wat zijn de kansen dat ze een trans is?
Die zijn 0,0...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:59:21 #130
16874 creno
born this way
pi_30664984
als ik nu ga zeggen dat menno homo is en dat ik hem heb gezien op een gay-stap-avond, komt dat dan straks ook bij rtl-boulevard, dat menno een homo is die doet of ie hetero is ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:37:59 #131
129751 FlowKey
Living Receiver
pi_30666045
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
We kregen het bericht dat Dido het is. Maar jullie denken teveel in het hokje van Ferry/Kelly.
Maarre Silmarwen ... even voor de duidelijkheid ... je spreekt in je bericht over een submit van iemand die anoniem wil blijven ... hebben we het dan over een anonieme submit zoals iedere jan lul met een e-mailadres die kan maken, of blijft hij (zij?) alleen voor ons anoniem en heeft hij/zij ook dingen vermeld die het verhaal geloofwaardiger maken, maar die jullie niet naar buiten brengen?

Of platter gezegd: wat is het verschil met als ik met een proxy server submit dat ik van mijn zus die bij BB werkt gehoord heb dat het Joost is?
I am a firm believer in the philosophy of a ruling class ... especially since I rule
pi_30725222
(misschien is het al gezegd hoor.) maar als er iemand een transseksueel is, moet diegene toch veel hormonen slikken om vrouwelijk/mannelijk te blijven??? volgens mij moet je dat blijven slikken. ik heb tot nu toe nog niemand medicijnen zien slikken.. misschien toch maar een broodje aap verhaal??
lang leve de lol
pi_30725357
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:58 schreef bLoNdYmYl het volgende:
(misschien is het al gezegd hoor.) maar als er iemand een transseksueel is, moet diegene toch veel hormonen slikken om vrouwelijk/mannelijk te blijven??? volgens mij moet je dat blijven slikken. ik heb tot nu toe nog niemand medicijnen zien slikken.. misschien toch maar een broodje aap verhaal??
Tijdens de transitie (Voor de operatie) moet een transseksueel een anti-androgeen slikken om de invloed van mannelijke geslachtshormonen te onderdrukken (Zoals lichaamsbeharing, aanmaak van zaad, vette huid, veel spierweefsel etc.), en een oestrogeen om de vrouwelijke geslachtskenmerken (Zoals borsten, fijnere huid, meer rondingen) te ontwikkelen. In principe blijven deze dingen nadat ze eenmaal gevormd zijn aanwezig.

Na de operatie heeft een transseksueel geen anti-androgeen meer nodig, omdat de bron van testosteron (de teelballen) verwijderd zijn. Een transseksueel moet wel oestrogenen blijven slikken om overgangsproblemen te voorkomen, w.o. botafbraak.
pi_30725380
Toevoeging : Hormonen bestaan niet alleen in pilvorm, maar ook bijv. in de vorm van pleisters, die relatief weinig vervangen hoeven te worden.
  maandag 19 september 2005 @ 14:09:19 #135
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_30725504
Ik heb ingrid wel medicijnen zien innemen!

Maar het gerucht gaat nu dat zij dat mag/ moet omdat ze seropositief is..?!
__-*-__
pi_30726074
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef BetaWolff het volgende:
Toevoeging : Hormonen bestaan niet alleen in pilvorm, maar ook bijv. in de vorm van pleisters, die relatief weinig vervangen hoeven te worden.
Sterker nog: er bestaat ook nog iets als Meno-Implant. Dit is een oestrogeen die je eens in de 3 maanden moeten laten zetten. Dit geeft onderhuids vrouwelijk hormoon af.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  maandag 19 september 2005 @ 14:43:01 #137
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30726377
Er zit geen trans in, ook niemand die hiv heeft, allemaal geruchten zodat iedereen gaat kijken.
Net zoals dat etentje van Natte Lie/Ralph, ze mochten pas over 3 maanden vertellen wat daar gebeurd is, dan is BB afgelopen, schiet niet echt op
pi_30726603
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:09 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ik heb ingrid wel medicijnen zien innemen!

Maar het gerucht gaat nu dat zij dat mag/ moet omdat ze seropositief is..?!
Het kan net zo goed een anti-conceptiepil zijn bijv.
  maandag 19 september 2005 @ 14:53:53 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_30726655
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:30 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Sterker nog: er bestaat ook nog iets als Meno-Implant. Dit is een oestrogeen die je eens in de 3 maanden moeten laten zetten.
Ik las eerst 'Menno-Implant'.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator dinsdag 20 september 2005 @ 19:21:10 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30766307
RTL Boulevard kwam vanavond met een foto van een 13-jarige Ingrid op de proppen, waaruit zou moeten blijken dat ze altijd al een meisje is geweest.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30779113
Nu weten we het zeker: Dido is de transseksueel...



Nu weten we het zeker: Dido is de transseksueel...
pi_30779404
Nieuwe optie: Is het misschien geen transseksueel, maar iemand met een zgn. intersekse-aandoening ? Als jongetje én meisje geboren, maar de uiterlijke kenmerken hebben van jongen of meisje......... Wat zijn dán de speculaties ?? Wie issut ??
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 01:22:30 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30779944
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef cevece het volgende:
Nieuwe optie: Is het misschien geen transseksueel, maar iemand met een zgn. intersekse-aandoening ? Als jongetje én meisje geboren, maar de uiterlijke kenmerken hebben van jongen of meisje......... Wat zijn dán de speculaties ?? Wie issut ??
Dan wordt het toch weer gewoon Ingrid.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30780112
@Gert: Volgens mij zijn het allemaal potentiële kandidaten als je het op die manier gaat bekijken
  woensdag 21 september 2005 @ 19:20:24 #145
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30799569
Volgens de Talpa-website !

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 22 september 2005 @ 23:33:57 #146
242 Pinball
Electric Monk
pi_30842897
Gevonden, op de tribune weliswaar, maar toch



Dank aan Rica voor de eye-opener
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30842985
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef BB5kijker het volgende:
Nu weten we het zeker: Dido is de transseksueel...

[afbeelding]

Nu weten we het zeker: Dido is de transseksueel...
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_30843236
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef cevece het volgende:
Nieuwe optie: Is het misschien geen transseksueel, maar iemand met een zgn. intersekse-aandoening ? Als jongetje én meisje geboren, maar de uiterlijke kenmerken hebben van jongen of meisje......... Wat zijn dán de speculaties ?? Wie issut ??
een hermafrodiet dus, het zou best kunnen
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_30843873
Ik denk toch echt dat het Tanja is hoor.
pi_30843901
af en toe moet je toch een beetje meegaan met de algemene hetze tegen Tanja nietwaar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')