abonnement Unibet Coolblue
pi_30525222
Goed, de authentieke Mini is leuker, beter en 'echter' volgens de kenners, maar ik vind hem leuk. Nu zit er al weer enige tijd een opvolger van de huidige Mini in de BMW-pijplijn, en van die gelegenheid maakt BMW/Mini gelijk maar gebruik door hoogstwaarschijnlijk ook de stationwagon-versie te laten terugkeren:







(Bron) Ok, concept welliswaar, maar ik vind 't er goed uitzien Enne, schoot me een oud artikel te binnen van de Autoweek-site; ook van de huidige Mini is een stationwagen beschikbaar. Moet je al wel een Mini in standaard carrosserieversie in bezit hebben en deze afleveren bij de Italiaanse carrosseriebouwer Carrozzeria Castagna in Milaan. Die maken er -na achterlating van zo'n 10.000 euro- dit van:







Die carrosseriebouwer doet trouwens nog veel bizardere dingen met Mini's... Check maar eens hun creaties als de Cross-up en de Tender (site is volledig in flash dus plaatjes deeplinken lukt niet.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_30525282
die velgen in dat eerste plaatje

en de huidige mini is mooier (neus bedoel ik dan)
V10
pi_30525378
nooooo
get it out of my sight
pi_30525461
ik vidn het wel een leuk concept, maar ik twijfel of het ooit praktisch wordt. Het lijkt me eerder een mini met veel bagageruimte ipv een station.
pi_30525462
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
die velgen in dat eerste plaatje

en de huidige mini is mooier (neus bedoel ik dan)
Dat ben ik met je eens. Probleem van de huidige generatie Mini's is dat ze kwa prijs in de Golf-Astra-Focus klasse zitten maar kwa ruimte toch echt niet verder komen dan de Polo-Corsa-Fiesta... Daardoor is het aan de ene kant wel een life-style autootje geworden (zoals o.a. de 206 CC, de New Beetle en de Smart dat inzekere zin ook zijn), maar heel veel mensen (moi ici) zouden best zo'n auto willen rijden als deze net ff wat praktischer zou zijn. Vandaar dat de volgende generatie Mini waarschijnlijk een flink stukkie gaat groeien t.o.v. het huidige model.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_30525568
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:04 schreef RRRobert het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Probleem van de huidige generatie Mini's is dat ze kwa prijs in de Golf-Astra-Focus klasse zitten maar kwa ruimte toch echt niet verder komen dan de Polo-Corsa-Fiesta... Daardoor is het aan de ene kant wel een life-style autootje geworden (zoals o.a. de 206 CC, de New Beetle en de Smart dat inzekere zin ook zijn), maar heel veel mensen (moi ici) zouden best zo'n auto willen rijden als deze net ff wat praktischer zou zijn. Vandaar dat de volgende generatie Mini waarschijnlijk een flink stukkie gaat groeien t.o.v. het huidige model.
waarom?

De oer-mini was ook niet echt praktisch met ruimte enzo. En wat is er mis met het lifestyle imago van de huidige mini? Het ding verkoopt goed, dus ik zou het zo laten.

Maar goed, daar ik niet over.
V10
  maandag 12 september 2005 @ 22:10:53 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_30525614
Ieeeuw... mini
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 12 september 2005 @ 22:13:24 #9
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_30525678
Zonde....
Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....
pi_30525921
Dit is het toppunt van slechte smaak.
pi_30525930
Vet..heel erg vet !
Broer van mij had vroeger nog de oude versie. Bijzonder veel lol mee gehad
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30525991
vind t net zo'n lijkwagen aan de achterkant
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_30526092
zo "mini" vind ik m niet
  maandag 12 september 2005 @ 22:29:37 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30526167
Hehe die woody stationcar heb ik hier een paar weken geleden op de boulevard zien rijden,
Dat ding ziet er super gay uit; niet normaal meer.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_30526218
Ik vind em wel mooi, ik houw wel van Mini!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 12 september 2005 @ 22:45:36 #16
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_30526622
het lijkt wel zo'n trabant stationwagen
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_30533108
Ik vind hem wel mooi, maar volgens mij neem je als je een stationwagon nodig hebt, (in verband met veel kinderen bijvoorbeeld) toch een "echte" stationwagon...
pi_30533616
Ik vind die pickup wel leuk maar die station vind ik niks en is volgens mij gedoemd te mislukken. Hoeveel stations vd originele mini zie jij rijden? Ik heb er geloof ik in heel mijn leven 1 gezien.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30540631
Die pickup

die station is echt lelijk
pi_30546706
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind die pickup wel leuk maar die station vind ik niks en is volgens mij gedoemd te mislukken. Hoeveel stations vd originele mini zie jij rijden? Ik heb er geloof ik in heel mijn leven 1 gezien.
Ik zag ze in de jaren '80 en '90 toch wel regelmatig rijden hoor
pi_30547715

Voor dat geld kun je echt wel een normale andere station kopen
pi_30549497
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef RRRobert het volgende:
[...]
Die maken er -na achterlating van zo'n 10.000 euro- dit van:
Voor dat bedrag laat ik liever zoiets maken:




Meer @ http://www.miniv8.com/gallery.htm
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:04:41 #23
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_30554586
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:04 schreef Fugie het volgende:
ik vidn het wel een leuk concept, maar ik twijfel of het ooit praktisch wordt. Het lijkt me eerder een mini met veel bagageruimte ipv een station.
Een BMW 3-serie station is ook nog steeds niet praktisch, is gewoon een lifestyle-combi. Dat zal de Mini dus ook worden als ie uitkomt. Je kunt er gewoon net iets meer in kwijt dan een normale Mini, en dat is best handig toch?

Ik vind het gewoon een gave auto in de kleine uitvoering, en ook deze concept is wel cool.
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
pi_30573226
in vind hem zeer zeker vet. Zou er nooit één kopen uit praktisch oogpunt maar ik vind hem zeker leuk. Vooral die achterkant met die dubbele deuren.
pi_30575216
deze mini heet als ze het origineel willen houden vaan station wagen maar van, mini VAN.

en ik vind dit ding enorm mislukt :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')