abonnement Unibet Coolblue
pi_30516109
Hallooo allemaal....!!

Iedereen heeft vast wel eens een verjaardag en dan denk je..... wat moet ik die persoon nou geven? Dat hebben wij nu dus ook... We weten dat zij het liefst geld heeft op dit moment, maar dat willen we dan wel doen op een zo origineel mogelijke manier.. er kunnen dus best wat kleine dingen omheen gegeven worden. Op wat voor manier zou je geld kunnen geven zodat het toch heel erg origineel is??? Bepaalde manier van inpakken, ergens in verstoppen? We geven het cadeau met +/- 8 man..!

Bedankt Alvast!!!
  maandag 12 september 2005 @ 16:05:22 #2
115186 Yekx
it's a mystery
pi_30516148
Schoenendoos met 500 enveloppen dichtplakken. In 1 het geld....
All are lunatics, but he who can analyze his delusion is called a philosopher.
  maandag 12 september 2005 @ 16:07:01 #3
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_30516186
Een gelatine taart (doorzichtig) maken met daarin muntgeld (leuk voor als je 7 jaar oud bent...)
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_30516290
pot gel kopen en daar het bedrag in muntjes geld in knikkeren.
Of cake bakken en daar munt geld in verstoppen.
of geld in ballonnen stoppen (in de balonnen confetti doen). Ballonnen met gas vullen, en hem/haar dan in de kamer die ballonnen kapot laten pikken
pi_30516308
Heheh... diegene wordt 23....:)
pi_30516314
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef clowncloon het volgende:
Een gelatine taart (doorzichtig) maken met daarin muntgeld (leuk voor als je 7 jaar oud bent...)
Das een beetje zo'n standaard huwelijkscadeau!

Of een vissenkom met planten, nepvissen en toebehoren en dan allemaal muntgeld op de bodem

of of of...

allemaal muntgeld in zelfhardende klei stoppen....
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 12 september 2005 @ 16:16:57 #7
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30516395
Ik zou het gewoon in een envelop geven. Met alle pogingen om orgineel geld te geven is dat nu ook redelijk uniek geworden. En geld geven is toch niet leuk.

geld krijgen natuurlijk wel
GNU Terry Pratchett
pi_30516508
Die vissenkom vind ik heel erg leuk... een gewone envelop ook wel, maar daar moet je een speciale humor voor hebben... ik denk niet dat die aanwezig is... maar een ander soort humor..! we moeten echt iets origineels hebbem!
pi_30516517
Die vissenkom vind ik heel erg leuk... een gewone envelop ook wel, maar daar moet je een speciale humor voor hebben... ik denk niet dat die aanwezig is... maar een ander soort humor..! we moeten echt iets origineels hebbem! Die vissenkom staat nu wel bovenaan het lijstje..!
pi_30516531
Muntgeld op een hoop gooien en secondelijm erover....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_30516533
Wat ik altijd heel orgineel vond was de mogelijkheid het geld te verwerken in een boeket.

Bij onze bloemist kan je een bepaald bedrag laten vouwen op een bepaalde manier, en in een boeket laten verwerken. Het lijken dan net bloemen.
// Last.fm
pi_30516547
Een grote spaarpot kopen en die dichtlijmen.
pi_30516557
Hheheh pilske01...het huis is net nieuw! leuk die confetti!
  maandag 12 september 2005 @ 16:27:47 #14
88233 Steve
Still the best.
pi_30516595
Een hoop statiegeldflessen geven .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_30516615
paar dingen die wij wel eens gedaan hebben:

-500 lege bierflesjes geven (statiegeld)(in een aantal winkelwagentjes)
-bierdopjes met muntgelder in dichtknijpen
-paar kruiwagens met zand (en kleingeld erdoor) voor de dear storten

suc6!
pi_30516616
in een bak doen, daar mayonaise curry ketchup enzo in proppen nog wat aardappelschillen en andere over gebleven groente er in en dan munt geld er in gooien

hebben ze keer bij mij gedaan hahah wat een gore troep maar lachen was het zeker...

ohja hoef niet in de kamer mag ook in de wasbak ofzo uitpakken
maar ik moest het wel met me handen eruit halen
pi_30516629
koop een plantje en hang daar het geld in/op aan.. zo heeft ze d'tr eigen geldboompje...
pi_30516717
PETflessen inkopen bij de assemblage, 4 flessen per euro.
Wij eens 300 euro gegeven aan petflessen, erg leuk als ze dat in mogen leveren
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
  maandag 12 september 2005 @ 16:36:39 #19
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30516800
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Syd het volgende:
ohja hoef niet in de kamer mag ook in de wasbak ofzo uitpakken
maar ik moest het wel met me handen eruit halen
Hoe wou je het anders eruit halen? Met je mond?
GNU Terry Pratchett
  maandag 12 september 2005 @ 16:39:13 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_30516864
3 maanden lang gaan klooien met papier maché.... geld in een klein potje, laagje papier maché eromheen, drogen, nieuw laagje papier maché eromheen, drogen etc tot je een enorme bol hebt die vrijwel niet stuk te krijgen is
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_30516899
Wisselen naar muntgeld en in beton gieten. Niet vergeten eerst een hamer en beitel kado te geven
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_30517012
Leuke manier van geld geven: Van (een deel van) het te geven geld staatsloten kopen.

Altijd kans dat het een ton wordt.
pi_30517030
wat we ook eens hebben gedaan..geld in fotorol kokertje gedaan. Dat in een 10 liter emmer gedaan met beton erin...en dat de verhoudingen zo mixen dat het kei hard word...Van die emmer een soort bloemstuk maken...dus dat je een soort pot met plant krijgt in het groot.
Nou kan je vertellen...hij zal heel veel plezier hebben voordat die het kokertje heeft..
pi_30517065
Doe eens wat origamie met het papiergeld
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')