abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_33915409
Ik ben dit jaar nog bij Pier 39 geweest en heb 't niet gezien, Pat-man.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_33918587
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef Maestrov het volgende:
Beste kenners....


Ik ben van vrijdag tot dinsdag in SF. Is Martin Luther King Day nou een echte feestdag?

(En wordt het ook nog wat warmer.....?)
Ik ben vrij... voor mij is het feest
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 11 januari 2006 @ 02:44:16 #228
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_33928448
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef Vampier het volgende:
omdat alleen toeristen hier geen jas dragen... er zitten hier zelfs mafkezen in een zwembad bij een hotel.... man... mijn aars vriest eraf als ik buitenkom
Watje. Ik draag al 4 jaar geen jas meer.....

Behalve als ik naar Canada ga.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:02:48 #229
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_33932380
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef innepin het volgende:
Ik ben dit jaar nog bij Pier 39 geweest en heb 't niet gezien, Pat-man.
Denk dat ze het dan hebben weggehaald. Vond het wel een grappig bord, en je knoopt je toch altijd vast aan herkenningspunten als je er later nog eens heen gaat.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 15:19:12 #230
88815 The_Emotion
98.3
pi_33939597
Toen ik er vorig jaar was heb ik geen Loony Toons gezien.
Maar het bord van Bubba Gump vind ik ook een leuke, al weet ik niet hoe lang dat bord er hangt.

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:43:26 #231
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33940359
Algemene tip voor vakantiefotoalbums, na een paar keer prutsen met de Hema: Albert Heijn heeft een meesterlijke albumservice, waar je teksten en foto's op de millimeter nauwkeurig kunt plaatsen zoals je zelf wilt (al prop je 20 foto's op 1 bladzijde). Album wordt vervolgens erg mooi ingebonden en klaar ben je!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_33951398
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:44 schreef maartena het volgende:

[..]

Watje. Ik draag al 4 jaar geen jas meer.....

Behalve als ik naar Canada ga.
integreer eens
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:59:12 #233
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_33959998
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:19 schreef Remqo het volgende:
Toen ik er vorig jaar was heb ik geen Loony Toons gezien.
Maar het bord van Bubba Gump vind ik ook een leuke, al weet ik niet hoe lang dat bord er hangt.

[afbeelding]
Ja idd, dat is ook de enige die ik heb gezien in 2004...
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_34507059
Het weer begint weer een stuk beter te worden
Free people own guns! Slaves do not!
pi_34507381
Reis is geboekt. 8 mei gaan we naar L.A.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_34522815
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Reis is geboekt. 8 mei gaan we naar L.A.
Leuk!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34531952
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Reis is geboekt. 8 mei gaan we naar L.A.
kom ook even langs
Free people own guns! Slaves do not!
pi_34595101
Wij gaan in de zomer naar Californie (voor de eerste keer)
Dit forum maakt me erg enthousiast!!!'
Even een vraag; we gaan met 5 personen trekken en boeken geen hotels/motels van te voren.
Iemand ervaring in het overnachten met 5 personen (waarvan 3 onder de 21) , is dat te doen?
Ik lees veel over 'Motel Six, is dat wat?
  zondag 29 januari 2006 @ 21:53:45 #239
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34595416
Grote kamer huren of 2 kamers en bij 1 kamer een bed bij zetten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34598229
Motel 6 is goedkoop, dus ach, als je geld wil uitsparen... Waar ga je allemaal heen? Er zijn overal wel motels en hostels te vinden.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_34598597
We gaan vanaf Los Angeles via Joshua Tree, Grand Canyon, Momument Valley, Page, Zion, Las Vegas, Lone Pine en Yosimite naar San Fransisco

Het punt is alleen dat we veel motels hebben gezien waarbij 4-persoonskamers te huur zijn en we het zonde vinden om voor die 5e persoon een extra kamer te huren, kun je er (bijvoorbeeld bij Motel6) zomaar een extra (lucht) bed bijzetten?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:01:24 #242
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_34600336
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef Krizmir het volgende:
Wij gaan in de zomer naar Californie (voor de eerste keer)
Dit forum maakt me erg enthousiast!!!'
Even een vraag; we gaan met 5 personen trekken en boeken geen hotels/motels van te voren.
Iemand ervaring in het overnachten met 5 personen (waarvan 3 onder de 21) , is dat te doen?
Ik lees veel over 'Motel Six, is dat wat?
Motel 6 is een goedkope motel keten die door de hele US zit. Ze zijn meestal wel redelijk en aangezien het een grote keten is, is de service er meestal wel goed. Maar verwacht er absoluut niet veel van, meer dan een kamer met een of twee bedden met daarop een te standaart bedsprei, een wat oudere tv met maar een paar kanalen, een nachtkastje, een brakke stoel en een niet al te nieuwe badkamer. Maar het is wel redelijk te doen hoor.

Kijk ook voor goedkope nachten naar Comfort Inn, Days Inn, Super 8 Motel (denk de grootste concurent van de motel 6 ), Econo Lodge, Sleep Inn, Quality Inn, Howard Johnson, Ramada Inn, Travellodge en nog een paar van dat soort ketens. (choicehotels)
Deze bieden goedkope overnachtingen aan en zijn niet eens zo slecht. Heb 3 maanden lang in zulk soort hotels geslapen dus kan het aardig weten.

Houd er wel rekening mee dat je bij de GC etc. geen goedkope hotels zal vinden. Hier moet je rekenen op zo'n 80 USD p.n.p.k.
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
Grote kamer huren of 2 kamers en bij 1 kamer een bed bij zetten.
Kan je beter voor 20 USD een luchtmatrasje bij de Wall-Mart kopen. Dingen slapen heerlijk zijn makkelijk mee te nemen en kan je overal neer planten.
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef Krizmir het volgende:
We gaan vanaf Los Angeles via Joshua Tree, Grand Canyon, Momument Valley, Page, Zion, Las Vegas, Lone Pine en Yosimite naar San Fransisco

Het punt is alleen dat we veel motels hebben gezien waarbij 4-persoonskamers te huur zijn en we het zonde vinden om voor die 5e persoon een extra kamer te huren, kun je er (bijvoorbeeld bij Motel6) zomaar een extra (lucht) bed bijzetten?
Kun je doen, maar weet niet of ze er zo blij mee zullen zijn. Maar ff naar binnen smokkelen moet lukken.


Check trouwens ook ff topic Rondreis Westcoast Amerika, hier staan ook nog wat handige dingen in!

[ Bericht 72% gewijzigd door Pat-man op 30-01-2006 00:17:22 ]
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_34628300
Dank voor de tips: Super! Maar iemand ook echt ervaring met het reizen met 5 personen?
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:01 schreef Pat-man het volgende:


Check trouwens ook ff topic Rondreis Westcoast Amerika, hier staan ook nog wat handige dingen in!
Bedankt, deze had ik nog niet gevonden
pi_34628736
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Vampier het volgende:
kom ook even langs
Met 10 man crew? Jij woont toch in Anaheim of niet?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_34650096
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Met 10 man crew? Jij woont toch in Anaheim of niet?


Free people own guns! Slaves do not!
pi_34735042
Vergeet vooral geen root beer of rode liquorice te proeven!
pi_34736541
Ik heb lekker een 12 pack Barq's meegenomen naar Nederland En vijf pakken Ritz crackers... heh.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_34736606
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef Vampier het volgende:


Daar is ons hotel! Ik geef tegen die tijd wel een gil, kom ik een biertje doen!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:10:40 #249
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_34742708
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef innepin het volgende:
Ik heb lekker een 12 pack Barq\\\'s meegenomen naar Nederland En vijf pakken Ritz crackers... heh.
Heb hier hele tray met Mountain Dew staan!!! I\'m an addict!!!!! Als je in de US bent moet je zeker de code red van Mountain Dew proberen en 1 van de allerlekkerste dingen CREAM SODA!!!

Van het eten moet je echt de Crispy Cream Donuts proberen. (PaT-MaN stelt zich niet aansprakelijk voor eventueel missende vingers )

Ik bof, m'n oom is amerikaan dus krijg zo nu en dan nog eens wat als hij weer eens is wezen shoppen in the US of in Schinnen (limburg, Am. legerbasis)
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_34751230
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:10 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Heb hier hele tray met Mountain Dew staan!!! I\\\'m an addict!!!!! Als je in de US bent moet je zeker de code red van Mountain Dew proberen en 1 van de allerlekkerste dingen CREAM SODA!!!

Van het eten moet je echt de Crispy Cream Donuts proberen. (PaT-MaN stelt zich niet aansprakelijk voor eventueel missende vingers )

Ik bof, m\'n oom is amerikaan dus krijg zo nu en dan nog eens wat als hij weer eens is wezen shoppen in the US of in Schinnen (limburg, Am. legerbasis)
overpriced stuff.... maar ik ga er ook even een paar halen
Free people own guns! Slaves do not!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')