abonnement Unibet Coolblue
pi_30727069
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef santax het volgende:
netmeeting word lastig in dit geval omdat die geen autoaccept heeft... daar moet echt iemand eerst op tools - sharing, desktop , allow control klikken

Zelf heb ik voor schermovername ervaring met vnc, wat mij zelf goed bevalt omdat het zowel op linux als windows werkt, remote anywhere, niet slecht, maar commercieel en... geloof het of niet.... BO, het trojaans paard
Die laatste werkt harstikke goed
En je kunt de pc overnemen ook als de gebruiker het niet wil!
Verder kostenloos, komt met encryptie en wachtwoordbeveiliging, en de sourcecode is ook nogeens te downloaden! Kortom, persoonlijk zou ik zeggen: of het beproefde vnc, of BO
Met Back Orifice ben je dus geinfecteerd, kunnen ook anderen naar je computer scannen
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_30727653
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:09 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Met Back Orifice ben je dus geinfecteerd, kunnen ook anderen naar je computer scannen
ja en nee
ik weet dat het vooral gebruikt wordt als trojan, maar je kunt zelf de poort kiezen, zelf de encryptie, zelf de source compilen.... het is een tool die voornamelijk voor foute dingen gebruikt wordt en door elke virusscanner als zodanig herkent wordt, maar dat neemt niet weg, dat hij dezelfde functionaliteit biedt als een tool zoals vnc server, en als ik die vnc-server link aan een normale exe... heb ik plots ook een BO.... BO en VNC zijn dezelfde programma's qua functionaliteit, alleen is VNC gepromoot als admin tool en BO als trojan.... en dat is echt het grootste verschil....

Begrijp me niet verkeerd trouwens he, ik gebruik vnc op mijn pc's... maar ik heb een hele poos bo gebruikt.... zonder problemen, werkt ook onder linux (client) en windows als client en server. Zelf wilde ik op een eenvoudige manier ook mijn linuxbak op afstand beheren, vandaar de switch naar vnc, en dat bevalt prima

Geen lastig gedoe met X-servers exporteren, gewoon lekker makkelijk
pi_30730194
Ik heb net me computer op afstand opnieuw op laten starten, nu kom ik er niet meer in. Ik dacht toch dat vcn automatisch opstartte. De webcams doen het ook niet meer dus waarschijnlijk is uit gegaan of hangt hij Wachten tot weer thuis ben (vrijdag)
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_30731224
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb net me computer op afstand opnieuw op laten starten, nu kom ik er niet meer in. Ik dacht toch dat vcn automatisch opstartte. De webcams doen het ook niet meer dus waarschijnlijk is uit gegaan of hangt hij Wachten tot weer thuis ben (vrijdag)
dit klinkt bekend had ik ook gister met m'n server...
dus ik sluit een monitor aan (tis maar een desktop tower-server pc ) en dan start hij zonder problemen op
pi_30731381
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')