abonnement Unibet Coolblue
pi_30490936

NACCERS @ FOK!
2meter3 - Bredanaar - edje34 - Helsie - Superheld - Stefkuh - Thieske - hans12581

HIJ IS TERUG!
Het seizoen 2005-2006 staat op punt van beginnen. 4 juli gaan de mannen in't geel en in't zwart voort eerst
weer het veld op en dat zal waarschijnlijk een van de drukst bezochte traingen ooit worden. Want HIJ is
terug. Pierre van Hooijdonk zal met de andere versterkingen Van Gessel, Elshot, Vidmar, Sikora, Schollen
(nu gekocht, was gehuurd) en Zwaanswijk het bagger seizoen 2004-2005, waarin NAC eindigde als 15e
en dus net buiten de NA-Competitie, snel moeten doen vergeten. In het nieuwe shirt van Quick (de witte
diagonale bies naast de zwarte is verdwenen en vervangen door enkel een zwarte bies), moet er weer
gestreden gaan worden. Nooit Ophouden Altijd Doorgaan! NOAD DUS!

DE SELECTIE - 2005-2006
Doel:
Davy Schollen, Arno van Zwam, Arjan Christianen
Verdediging:
Tony Vidmar, Kurt Elshot, Rob Penders, Benny Kerstens, Patrick Zwaanswijk, WIlmer Kousemaker
Middenveld:
David Mendes da Silva, Tamas Petö, Sander van Gessel, Niek Ripson, Arne Slot, Ron Stema, Mike Zonneveld
Aanval:
Pierre van Hooijdonk, Victor Sikora, Anouar Diba, Maceo Rigters, Julian Jenner, Eric Atuahene

NAC SITES
Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats

Laat het seizoen maar beginnen! HUP NAC!



[ Bericht 3% gewijzigd door Superheld op 12-09-2005 16:55:10 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30500357
Juul Jenner en Meeeeeeesjo (Maceo ) Rigters waren top !

Het hele team heeft eigenlijk maar 30 minuten goed gespeeld, en 60 minuten minder, tegen een uitermate zwak ADO Den Haag, maargoed het was weer effe lekker. Hopelijk is dit niet die ene zwaluw.

ps: SUperheld, haal anders even de quotes weg en verander die afbeeldingen even met [ i m g ] en [ / i m g ] er voor en erachter (zonder spaties uiteraard) en als je nog inspiratie hebt voor een up-to-date stukje.. maybe ook leuk.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30505838
Ja foutje

Ff kijken of ik kan veranderen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30505846
Zo het topic ff hersteld.

Ja ik hoop het ook. We zien het Zaterdag wel.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30508926
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:31 schreef Superheld het volgende:
Zo het topic ff hersteld.

Ja ik hoop het ook. We zien het Zaterdag wel.
Volgens mij vergeet je iemand in de op
pi_30517219
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je iemand in de op


Ik start het nog eens vaker op zeg.

Al was ik eerst Naccie maargoed
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30520823
Arie Jonker zit ook bij de selectie potverdorie!!!

Goed half uur gisteren, hoorde ik van mijn NAC-collega.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30521943
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Arie Jonker zit ook bij de selectie potverdorie!!!

Goed half uur gisteren, hoorde ik van mijn NAC-collega.
Arie Jonker idd.. we zaten gisteren half tweede helft te mijmeren wie er nog in kon om wat vuur terug te brengen (want met het ADO dat erg erg zwak was was een AZ-RBC uitslag zeker mogelijk geweest) en idd Jonker, had ik wel eens willen zien voor Vonlanthen ipv Sikora. Maargoed... 4-1, half uur goed voetbal, het is weer even rustig hier in Breda, hoewel ik blij ben dat men ook de overige 60 minuten nog bekritiseerd. Tuurlijk moeten we ook naar de positieve 30 kijken, maar het verslapte daarna toch wel weer zo dat we weer in het spel van eerdere wedstrijden terecht kwamen.

Nog steeds ben ik van mening dat Lokhoff niet geschikt is als hoofdcoach. Maar soms heb ik wel eens het idee dat (op een uitzondering na als Ten Cate) alles buiten de selectie bij NAC gewoon niet van een hoog MAG zijn ofzo...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30522117
Pi-Air is toch de eigenlijke trainer? Wat deed ie gisteren anders op de bank...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30523719
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Pi-Air is toch de eigenlijke trainer? Wat deed ie gisteren anders op de bank...
Waarom ie op de bank zat? Omdat de verwachting is dat hij tegen NEC weer inegzet kan worden en omdat hij van die positie idd meer invloed heeft dan van de tribune, maar vooralsnog heb ik hem nog geen aanwijzigingen lopen geven. Vind dat allemaal een beetje Derksen gelul. Net als uitspraken als "Lokhoff gaat nooit weg, want Pierre en hij zijn vriendjes en Lokhoff heeft Pierre gehaald", stel het was gisteren 1-4 geweest ipv 4-1 dan was de pleuris uitgebroken en dan had Derksen zijn woorden vandaag al kunnen terugnemen.

Magoed... wat wil je eigenlijk zeggen Metho?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30525517
quote:
Lokhoff zet ook klagende Petö uit de selectie

Ton Lokhoff kiest voor de harde lijn bij NAC Breda. De coach van de Brabanders heeft na Anouar Diba nu ook Tamás Petö uit de selectie gezet. Lokhoff is zeer teleurgesteld in de klagende Hongaar.
Petö is op zijn beurt boos op zijn trainer omdat hij hem buiten de ploeg laat en hem nu pas duidelijk maakt dat hij het meer in anderen ziet zitten. Petö wil dan ook weg en liet dat duidelijk blijken in BN De Stem.



Dat juist Petö zich zo kritisch uitlaat, doet Lokhoff pijn. Juist omdat NAC hem zo lang heeft gesteund toen hij uit de roulatie was met blessures en een dopingaffaire, had hij meer trouw van de middenvelder verwacht.
bron: www.vi.nl
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30525719
Ik mag wel hopen dat Ton en Tamas eerst met elkaar gesproken hebben hierover, anders is hij wel erg snel buiten de selectie gezet.
That's all folks!
pi_30527070
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag wel hopen dat Ton en Tamas eerst met elkaar gesproken hebben hierover, anders is hij wel erg snel buiten de selectie gezet.
idd... volgens mij denkt Ton hiermee zijn status als "Koning Pinteman" te veranderen in de strenge trainer. Maar na 1 zo'n interviewtje iemand eruit gooien... nou nou Ton, klasse hoor. Een goede trainer gaat eens goed praten met zo'n Petö en dan hoeft er verder niks te gebeuren...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30532142
Ja weer lekker vaag. Ik snap Peto best, speler met kwaliteiten als hij heeft kan ook ergens aan de slag. Al zie ik het liever niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30545027
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:10 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Waarom ie op de bank zat? Omdat de verwachting is dat hij tegen NEC weer inegzet kan worden en omdat hij van die positie idd meer invloed heeft dan van de tribune, maar vooralsnog heb ik hem nog geen aanwijzigingen lopen geven. Vind dat allemaal een beetje Derksen gelul. Net als uitspraken als "Lokhoff gaat nooit weg, want Pierre en hij zijn vriendjes en Lokhoff heeft Pierre gehaald", stel het was gisteren 1-4 geweest ipv 4-1 dan was de pleuris uitgebroken en dan had Derksen zijn woorden vandaag al kunnen terugnemen.

Magoed... wat wil je eigenlijk zeggen Metho?
Dat Pi-Air veel macht heeft, wellicht meer dan goed is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30548209
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat Pi-Air veel macht heeft, wellicht meer dan goed is.
Wellicht heeft hij veel macht, maar niemand heeft meer macht dan de supporters.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30548346
ps: Superheld, je moet je link in je Signature noch aanpassen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30570231
Ik heb gisteren mail gehad van Pierre, ik vol verwachting dat mailtje openen.
Gaat pierre daar in een filmpje het belang van schone lucht aan staan prijzen..... dat was een tegenvaller.
Op het eind zei pierre tot later dus ben benieuwd wat voor oznin mail ik nog meer van hem ga krijgen.
pi_30572811
Haha, wat had je verwacht?
That's all folks!
pi_30578682
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, wat had je verwacht?
Ik had verwacht dat hij me uit zou nodigen om een avondje met 'm te gaan te zuipen in Breda.
Nou ik kan je vertellen dat het dan tegenvalt als hij het over de CO2 uitstoot gaat hebben.
pi_30810719
Jawel.. vanavond UIT bij FC Zwole gewonnen met 2-4, volgende wedstrijd is UIT in Nijmegen bij NEK.

Even een overzichtje:
quote:
00/01
Barendrecht - NAC Breda - 11-08-2000 1 - 3
NAC Breda - Baronie - 15-08-2000 2 - 0
Spijkernisse - NAC Breda - 22-08-2000 1 - 4
Baronie - NAC Breda - 20-09-2000 0 - 6
FC Zwolle - NAC Breda - 19-10-2000 3 - 1

01/02
Delta Sports - NAC Breda - 11-08-2001 2 - 4
SVVSMC - NAC Breda - 14-08-2001 1 - 6
NAC Breda - Huizen - 19-09-2001 3 - 0
NAC Breda - Excelsior - 25-10-2001 0 - 1

02/03
NAC Breda - Cambuur L. - 06-11-2002 3 - 1
RBC - NAC Breda - 11-12-2002 1 - 3
Vitesse - NAC Breda - 29-01-2003 4 - 2

03/04
Ajax - NAC Breda - 17-12-2003 0 - 1
PSV - NAC Breda - 04-02-2004 0 - 1
FC Twente - NAC Breda - 16-03-2004 2 - 2

04/05
Ter Leede - NAC Breda - 10-08-2004 0 - 3
FC Groningen - NAC Breda - 22-09-2004 1 - 2
ADO '20 - NAC Breda - 10-11-2004 0 - 3
NAC Breda - FC Utrecht - 26-01-2005 2 - 1
Feyenoord - NAC Breda - 03-03-2005 4 - 0

05/06
FC Vinkenslag - NAC Breda - 06-08-2005 0 - 6
FC Zwolle - NAC Breda - 21-09-2005 2 - 4
NEC Nijmegen - NAC Breda
23 wedstrijden, 5x thuis, 18x uit...

dat is wiskundig haast onmogelijk
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30811154
Shit ik probeer kans te berekenen, maar kom er niet uit (da's lang geleden ) iemand?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30826323
Kansberekening is ook niet mijn sterkste punt maar ik weet wel dat we rritant vaak uit moeten voor de beker.
pi_30848803
quote:
OPROEP: stuur die envelop zonder foto retour

Een signaal afgeven. Dat kon de NAC-aanhang beter dan welke andere aanhang dan ook in Nederland. Dat lijkt tegenwoordig wat ingekakt en daar moet wat aan gebeuren.
En guess what? De aanleiding is er gewoon ook al. De pasfoto database is een te idioot voor woorden iets. De discussie is uitgebreid gevoerd op deze site (en wordt onderling nog steeds gevoerd), maar dat dit niet gewoon een kwestie is van 'even een pasfoto sturen en je bent van het gezeik af' lijkt duidelijk. Er wordt een database aangelegd van potentiële relschoppers en jou foto moet daar in. Doe je dat niet, dan laat NAC het recht op kaarten voor Amstelcup, uitwedstrijden en Play Offs vervallen. Een schandalige chantagem dat is duidelijk. Bovendien heeft justitie vrij toegang in deze database en je bent een irrealist als je werkelijk denkt dat die die database niet zullen aanspreken voor andere dan voetbalgerelateerde zaken. Bovendien is de kans dat jij voor een ander wordt aangezien nogal groot, want die foto's zijn misschien wel scherp, maar de videobeelden waarmee ze vergelijken moeten worden over het algemeen bepaald niet.

Wij roepen iedereen dan ook op om de retourenvelop met formulier voorzien van weigeringstekst en van geen pasfoto terug te sturen naar NAC. Op die manier wordt er door de NAC-aanhang een signaal afgegeven dat men het zat is om regeltjes opgelegd te krijgen die nog nooit iets opgeleverd hebben. Wees eens een keer geen mak lam dat zich naar de slachtbank laat leiden en laat NAC (en dus justitie) maar weten dat je het zat bent steeds opnieuw aangekeken en afgerekend te worden op het gedrag van een zeer kleine groep raddraaiers! Stuur die envelop dus terug met formulier met weigeringstekst maar zonder foto! Aanvulling: Naar aanleiding van een vraag van Prideofthesouth.nl nodigen we alle andere webmasters van harte uit deze oproep over te nemen.


Bron: B-side Rats
MOOIE ACTIE!! Eindelijk wordt er weer eens actie ondernomen tegen de debiele probeerseltjes en regetljes van KNVB en overheid die nergens over gaan! Laat ze maar eens met een voetbalwet komenn ipv steeds weer lopen te bléhren bij elke rel, terwijl elke - totaal niets met voetbal van doen hebbende - rel / vechtpartij, een paar seconde nieuws verdient!

Verder is het te debiel voor woorden dat in landen als België en Engeland een perfecte regeling is gevonden en dat je bijv in België nog vlak voor een (uit)wedstrijd kunt beslissen of je naar de wedstrijd gaat. Nee NAC dan op de vraag:
quote:
"Als ik met een (S)CC meerdere kaarten koop hoe wordt er dan met die foto omgegaan?"
wordt beantwoord met:
quote:
In de toekomst zal de regelgeving hieromtrent aangepast worden.
Kortom.. binnenkort kan je je vrienden niet meer meenemen naar het voetbal.



En dit is pas een van de debiele antwoorden die NAC gaf op de vele vragen over het dreigement: PASFOTO INLEVEREN, OF ANDERS NIET NAAR PLAYOFFS, BEKERE EN- UITWEDSTRIJDEN!

ACTIE HUGODVERRSS!!

[ Bericht 8% gewijzigd door Stefkuh op 23-09-2005 08:30:23 ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30851992
idd goeie actie! No way dat ik mijn foto op ga sturen!
- NAC Breda -
pi_30862862
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 08:21 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

MOOIE ACTIE!! Eindelijk wordt er weer eens actie ondernomen tegen de debiele probeerseltjes en regetljes van KNVB en overheid die nergens over gaan! Laat ze maar eens met een voetbalwet komenn ipv steeds weer lopen te bléhren bij elke rel, terwijl elke - totaal niets met voetbal van doen hebbende - rel / vechtpartij, een paar seconde nieuws verdient!

Verder is het te debiel voor woorden dat in landen als België en Engeland een perfecte regeling is gevonden en dat je bijv in België nog vlak voor een (uit)wedstrijd kunt beslissen of je naar de wedstrijd gaat. Nee NAC dan op de vraag:
[..]

wordt beantwoord met:
[..]

Kortom.. binnenkort kan je je vrienden niet meer meenemen naar het voetbal.



En dit is pas een van de debiele antwoorden die NAC gaf op de vele vragen over het dreigement: PASFOTO INLEVEREN, OF ANDERS NIET NAAR PLAYOFFS, BEKERE EN- UITWEDSTRIJDEN!

ACTIE HUGODVERRSS!!
Juist, ben ik het helemaal mee eens!
*insert scheldwoorden* NAC, met hun klote supportersbeleid.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30868256
Mensen roepen "zeur niet, dit is niet NAC's schuld, de KNVB en overheid willen het"..



En dus volgt NAC dit als een makke schaap op!? Tuurlijk is de boycot een gebaar naar de KNVB en Den haag toe, maar ook naar NAC.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe andere clubs hierover denken? Aangezien hier nog geen reactie over is gekomen in dit topic.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30880677
Ze hebben het niet gelezen of ze denken blijkbaar dat het een ver van hun bed show is...

Of ze zijn het eens met de clubs, knvb en overheid
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30885964
de grote vraag is of NAC iets voor elkaar kan krijgen tegen AZ.
Of zou een gelijkspel al mooi zijn?
pi_30886824
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef JorgeCampos het volgende:
de grote vraag is of NAC iets voor elkaar kan krijgen tegen AZ.
Of zou een gelijkspel al mooi zijn?
3-0
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30886887
3-0 lijkt me wat veel, maar het wordt tijd dat Pi-Air zijn klasse toont.

Ik ga voor 2-1.
pi_30886929
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef JorgeCampos het volgende:
3-0 lijkt me wat veel, maar het wordt tijd dat Pi-Air zijn klasse toont.

Ik ga voor 2-1.
Ga ik ook mee akkoord hoor

We'll see.. als er maar gevoetbald wordt om te winnen.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30918922
quote:
Ik ga voor 2-1.
pi_30919020
Heel goed, heel goed. Mijn collega zal morgen wel glunderen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30919053
Netjes hoor
pi_30921056
YEAHHHHHHHHHHH
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30921359
Ook de complimenten uit Tilburg kunnen niet uitblijven, netjes gedaan! Ik stem vanavond op talpa of omte kijken hoe jullie dat geflikt hebben.
pi_30921484
Wat een wedstrijd werelds!!! In het begin ging NAC al op de aanval (met een uistekende Ronnie Stam als nood-links-back om counters uit de weg te ruimen, de man waarvan ik dacht dattie binnen een ajar of wat als amateur middenvelder bij Baronie zou voetballen ofzo). Och meesterlijk gewoon! Pierre moet de druk maar eens loslaten en zelf op het doel schieten, hoewel zijn kaatsen de tweede helft iig wel aankwamen. Juul Jenner.. wat een held.. wat een heldddddddddddddddd! Wat nou wachten tot de winterstop tot meer dan een jaar contract verlenging!!?? Hup tot 2010 en nie anders! Die gast staat binnen no time in de voorselectie van Oranje Het "Juul Jull Jull" ging vandaag van B-Side tot Vak G van Ere tot Hoofd.. oh wat heeeeeeeeeeeeerlijk!!

Ik ga nog een biertje pakken (hoewel ik em afvraag of ik dat nog moet doen ;'))
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30921524
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:58 schreef Herr_Munk het volgende:
Ook de complimenten uit Tilburg kunnen niet uitblijven, netjes gedaan! Ik stem vanavond op talpa of omte kijken hoe jullie dat geflikt hebben.
Sportief man top gast
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30921611
Ik had toch verwacht dat de counter de enige manier is om van AZ te verslaan zolang je geen Milan of Man Utd heet. Nu ben ik nog meer benieuwd naar de samenvatting.

Trek dat biertje maar open anders krijg je er spijt van
pi_30922253
Prachtige pot vanmiddag.
Sfeer was ook heerlijk. Vooral leuk om te zien dat de ere tribune ook zelf liederen in begint te zetten.
pi_30947488
Vanavond Ton Lokhoff bij Voetbal Insite. Ben benieuwd of hij iets te vertellen heeft.
Hij zal van Derksen wel de kritiek krijgen dat Pierre alles bepaald bij NAC, ben benieuwd naar z'n antwoord.
pi_30947675
Hm dat wordt interessant En kijken of Derksen nog op zijn Scrooge belediging (van Gullit) terug kotm heheh Maargoed benieuwd of Tonnie lekker doet praotuh
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30947699
Mist de selectie in de OP niet Vonlanthen?

voor de wedstrijd van gister
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30947756
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:11 schreef dndiek het volgende:
Mist de selectie in de OP niet Vonlanthen?

voor de wedstrijd van gister
Schuld van SUperheld! (whehehe ) mijn OP van destijds klakkeloos gekopieerd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30948584
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:13 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Schuld van SUperheld! (whehehe ) mijn OP van destijds klakkeloos gekopieerd


Ik doe dat nog eens een keer!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30954454
Sorry Supertje zo bedoelde ik het heus niet Een"(we zijn de homo's jaja) kusje d'rop

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30967038
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30967396
Jongens, Vonlanthen staat niet in de OP.

En hoe doet hij het?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30967902
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, Vonlanthen staat niet in de OP.
Daar waren we net al achter
quote:
En hoe doet hij het?
Zeer netjes. In't begin was hij wat wisselvallig. Ene keer weergaloos andere keer struikelde hij onderhand over de bal. Maar nu (jee.. we zijn net 6 wedstrijden verder dus hoe kan ik dat nu al bepalen ) doet hij het heel erg goed. Alleen en ook de samenwerking met Pierre gaat beter als in de voorbereiding. Sinds hij bij PSV kwam ben ik al 'fan' van hem geweest... heb nooit gesnapt waarom die niet meer vertrouwen van Guus heeft gekregen. Maarja hij heeft (jammergenoeg) zijn contract weer verlengd. Anders had ie volgend jaar hier mogen blijven (hopen dat dat alsnog gebeurd en niet zoals Colin - die een heel groot aandeel had in het behalen van Europees voetbal van NAC - terug wordt gehaald, op de bank beland en naar Engeland ging, ook leuk opzich maar toch - onnodig wordt teruggehaald.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30969204
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Daar waren we net al achter
[..]

Zeer netjes. In't begin was hij wat wisselvallig. Ene keer weergaloos andere keer struikelde hij onderhand over de bal. Maar nu (jee.. we zijn net 6 wedstrijden verder dus hoe kan ik dat nu al bepalen ) doet hij het heel erg goed. Alleen en ook de samenwerking met Pierre gaat beter als in de voorbereiding. Sinds hij bij PSV kwam ben ik al 'fan' van hem geweest... heb nooit gesnapt waarom die niet meer vertrouwen van Guus heeft gekregen. Maarja hij heeft (jammergenoeg) zijn contract weer verlengd. Anders had ie volgend jaar hier mogen blijven (hopen dat dat alsnog gebeurd en niet zoals Colin - die een heel groot aandeel had in het behalen van Europees voetbal van NAC - terug wordt gehaald, op de bank beland en naar Engeland ging, ook leuk opzich maar toch - onnodig wordt teruggehaald.
Vonlanthen heeft in vergelijking met Colin mee dat hij international is en wat standvastiger lijkt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30977924
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vonlanthen heeft in vergelijking met Colin mee dat hij international is en wat standvastiger lijkt.
Wellicht. Bij Colin heb ik wel het gevoel gehad dat er iets is geknapt. Want dat eerste seizoen dat hij werd gehuurd door NAC was hij weergaloos. Gewoon super, sterk, snel, intelligent. Na wat invalbeurten bij PSV werd hij teruggehaald vorig jaar, maar (net als dat het hele team dramatisch was) er was niks meer terugte vinden van de held Colin van 2 jaar eerder. Vreemde dingen..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30978894
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Wellicht. Bij Colin heb ik wel het gevoel gehad dat er iets is geknapt. Want dat eerste seizoen dat hij werd gehuurd door NAC was hij weergaloos. Gewoon super, sterk, snel, intelligent. Na wat invalbeurten bij PSV werd hij teruggehaald vorig jaar, maar (net als dat het hele team dramatisch was) er was niks meer terugte vinden van de held Colin van 2 jaar eerder. Vreemde dingen..
Dat idee had ik dus ook, erg wazig allemaal ja.

Is hij eigenlijk al een spelen toegekomen in Engeland?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30981187
Volgens mijn collega was Vonlanthen de beste zaterdag. Hij was eindelijk weer eens tevreden over NAC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30981411
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn collega was Vonlanthen de beste zaterdag. Hij was eindelijk weer eens tevreden over NAC.
Zaterdag? Waar dan?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30985706
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Zaterdag? Waar dan?
Denk in de kroeg
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30998568
Wie gaan der vrijdag naar Roosendaal??
Deze jongen niet, ik zit in Boerke Verschuren, te staren naar een groot scherm
- NAC Breda -
pi_30998842
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn collega was Vonlanthen de beste zaterdag. Hij was eindelijk weer eens tevreden over NAC.
Daar dacht dus lang niet iedereen zo over.
That's all folks!
pi_31000111
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Zaterdag? Waar dan?
Zondag natuurlijk. Zo gewend aan Avondjes NAC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31017959
quote:
Na pasfoto nu vingerafdruk en ditectiecabine..

Volgend seizoen zal de beveiliging bij NAC een stuk groter zijn. Allereerst moet je vingerafdruk samen met je lichaamsgewicht op je seizoenskaart staan. Vervolgens leg je je vinger en je seizoenskaart op een scannner. Alleen als de afdruk overeen komt, kan je het stadion in. Dat betekend dus ook dat je geen vrienden meer kan meenemen op een scc van iemand die toevallig niet kan. Als je door die scanner gaat, moet je een ditectiecabine in. Die scant je van top tot teen. De cabine kan o.a. wapens, drugs en vuurwerp vinden, aangezien het systeem 100 vooraf ingestelde geuren te herkennen. Een aparte sluis gaat open als je wordt herkend met een verboden stof, waarna je afgevoerd kan worden. Vooralsnog is het nog een proef, maar wel één die al volgend seizoen op de B-SIDE wordt ingevoerd. Er zit wel één voordeel aan: je komt het stadion sneller in dan via de draaihekken.
Bsiderats.nl


Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31021850
Dan is het afgelopen en gaat mijn sezoenskaart op de brandstapel
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31025207
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef Stefkuh het volgende:
Dan is het afgelopen en gaat mijn sezoenskaart op de brandstapel
Op NAC.nl staat gelukkig al een stuk genuanceerder verhaal.
quote:
Reaktie op: Supporter door de scanner
Vandaag staat in BN De Stem een artikel over een nieuw toegangsauthorisatiesysteem, het zogenaamde Multi Detection Technology systeem.

Het systeem is een vinding van het bedrijf MDT en het product is genomineerd voor de Innovatieprijs in Nederland. Gisteren heeft MDT een perspresentatie gegeven over de nominatie. Naar aanleiding van deze nominatie en een verschenen persbericht is vanochtend een groot artikel in BN de Stem geplaatst. In het bewuste artikel staan een behoorlijk aantal fouten. Wij hechten er als NAC bij dit te rectificeren.

FOUT 1:
In het artikel wordt gesuggereerd dat het systeem volgend seizoen bij NAC wordt ingevoerd. Dit is volstrekt niet juist. Zo ver zijn we nog lang niet. Het bedrijf MDT heeft aangegeven op haar kosten een proefopstelling te willen plaatsen bij slechts 1 toegangspoort (van de in totaal 9 toegangspoorten) in het NAC stadion. Het bedrijf wil met deze proefopstelling studeren naar de werking van een dergelijk systeem bij een voetbalstadion. NAC heeft aangegeven te willen meewerken aan een dergelijke pilot. Nader overleg tussen MDT, Gemeente (als huisbaas), NAC en supportersgroeperingen is echter noodzakelijk om de pilot voor te bereiden en in te voeren.

FOUT 2:
Het systeem wordt getest op de B-side.
Ook dit is volstrekte nonsens. Er is nog geen besluit genomen over de pilot en dus over de locatie van de pilotopstelling. Als er een proefopstelling komt, kunnen we kiezen uit 9 toegangspoorten.

FOUT 3: NAC is een van de eerste clubs van Nederland die bij wijze van proef pasfoto’s registreert. Ook dit is een foute voorstelling van zaken. NAC werkt mee aan een pilot van de KNVB, die op last van de regering, KNVB en gemeenten wordt gehouden met betrekking tot het verzamelen van pasfoto’s. Dit was een vereiste bij de goedkeuring van de play-offs. NAC werkt als één van drie clubs mee aan de pilot, omdat de kosten worden vergoed door de KNVB. Deed NAC niet mee, dan diende NAC volgend seizoen zelf voor de kosten op te draaien.
Maar een preof zal wel zeggen dat het er ooit ook echt van gaat komen ben ik bang.
pi_31026237
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Thieske het volgende:

[..]

Op NAC.nl staat gelukkig al een stuk genuanceerder verhaal.
[..]

Maar een preof zal wel zeggen dat het er ooit ook echt van gaat komen ben ik bang.
Ach... dit zijn vluchten van NAC. Dit terwijl ze vrolijk door blijven gaan met onzinnge maatregelen. Ik haal alvast benzine voor de brandstapel
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31032047
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:07 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ach... dit zijn vluchten van NAC. Dit terwijl ze vrolijk door blijven gaan met onzinnge maatregelen. Ik haal alvast benzine voor de brandstapel
Juist, gluiperds dat het zijn.

Wij ratten worden als proefmuizen gezien.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31034703
- - -

[ Bericht 50% gewijzigd door Stefkuh op 29-09-2005 19:20:58 ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31035420
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:10 schreef Stefkuh het volgende:
- - -
en je wou zeggen?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31062397
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Superheld het volgende:

[..]

en je wou zeggen?
Dat dit gadverse ziek is!!! Ik word hier kots en kots misselijk van!! ie dit dan weer:



Zó zal ik NOOIT en te NIMMER een stadion betreden...

MOMMERS KAN DE GRAF TERING CHOLERA TYFUS KRIJGEN!!!!!!!!!!!

in dat ge-editte bericht heb ik verschillende dingen gepost... onder andere een harte kreet die niet voor kids geschikt is.. vandaar mijn zelfcensuur
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31084422
Ahja zo ja, mommers had gisteren wel lef dat hij gewoon passagier op de boot was. Kreeg er ook aardig wat boze reacties op, zou het nu toch moeten begrijpen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31086499
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Wellicht. Bij Colin heb ik wel het gevoel gehad dat er iets is geknapt. Want dat eerste seizoen dat hij werd gehuurd door NAC was hij weergaloos. Gewoon super, sterk, snel, intelligent. Na wat invalbeurten bij PSV werd hij teruggehaald vorig jaar, maar (net als dat het hele team dramatisch was) er was niks meer terugte vinden van de held Colin van 2 jaar eerder. Vreemde dingen..
Colin had gedragsproblemen bij PSV. Daarom wilden ze van hem af. Ook flinke gokschulden, plus een slechte invloed op bepaalde jonge jongens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31234478
quote:
En toen was er slecht nieuws over Jong NAC-middenvelder Marlon Dandaré. Hij blijkt dinsdagavond te zijn neergestoken in Rotterdam en raakte daarbij levensgevaarlijk gewond.

Koos Waslander werd woensdagochtend gebeld door de moeder van Marlon Dandaré. "Ze vertelde me dat Marlon was neergestoken en dat ze de hele nacht aan het opereren waren geweest om hem weer stabiel te krijgen. Dat lijkt nu het geval te zijn, want hij is inmiddels van intensive care af." Dat is in iede rgeval goed nieuws.

Rooie Koos ging donderdagochtend zelf naar het ziekenhuis, maar werd van zijn bezoek niet heel veel wijzer. "Hij was ernstig gewond, dat heb ik wel begrepen. Zijn lever was geperforeerd, dus dan kun je wel nagaan hoe dat er van binnen moet hebben uitgezien. Hij heeft gisteren op intensive care gelegen, maar zijn toestand bleek na verloop van tijd stabiel en hij ligt nu op de afdeling. Hij was bij kennis, maar had behoorlijk veel pijn, dus ik heb niet of nauwelijks met hem kunnen praten."

Over de toedracht van de steekpartij en waar en wanneer het precies gebeurd is, weet Waslander niets. "Ik heb wel begrepen dat hij - voor zover dat mogelijk was, lijkt me - inmiddels verhoord is door de politie."

Ook de prognoses voor Dandaré's toekomst kan Waslander niet vertellen. "Nee, nee. Of hij er helemaal bovenop kom en hoe lang dat dan gaat duren, ik weet het op dit moment echt niet. Ik probeer in contact te komen met zijn moeder, maar tot dusver nog zonder succes."

Dit is natuurlijk afgrijselijk nieuws en het enige dat we kunnen hopen is dat Marlon er weer helemaal bovenop komt. Marlon, hang in there!
bron: www.bsiderats.nl
pi_31235079
Ben benieuwd naar het verhaal...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31250441
quote:
ROTTERDAM - De politie van Rotterdam heeft direct na de ernstige steekpartij op Jong-NAC-speler Marlon Dandaré een verdachte aangehouden. Het gaat om een 19-jarige Rotterdammer, die inmiddels is voorgeleid aan de officier van justitie.

De 20-jarige Dandaré kreeg dinsdagmiddag ruzie met de verdachte in het Zwaanshals in Rotterdam. Bij die ruzie werd de middenvelder van Jong NAC in zijn buik gestoken met een mes. De vriendin van Dandaré liep lichte verwondingen op. De politie deelde vrijdag mee dat de toedracht ligt in de “relationele sfeer”.

De Bredase club maakte donderdagavond op zijn website bekend dat Dandaré bij de steekpartij levensgevaarlijk gewond is geraakt. De talentvolle voetballer kwam na het incident op de intensive care van het Erasmus Medisch Centrum terecht, waar artsen de hele nacht operaties uitvoerden.

Volgens trainer Koos Waslander zijn de operaties gelukt. Hij wist op de website te melden dat Dandaré, wiens lever geperforeerd was, van de intensive care af was.
www.ad.nl
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31416041
Zaterdag Heerenveen oprollen!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31417432
Sikora zal wel fel zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31417779
Moet ie niet buitenspel worden gegeven
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31419656
misschien wordt het wel weer 6-0.. net als de eerste keer dat ik ooit naar NAC ging. Dan zegt iedereen altijd "oh toen het dak in de fik ging?" Nee nog daarvoor.. Er werd gescoord binnen de minuut.. And that's all I remember
pi_31533103
ja... niet dus..
Zaterdag dan Twente maar oprollen
- NAC Breda -
pi_31538787
ik kreeg ineens visioenen dat Lokhoff het hele jaar NET niet ontslagen wordt en dan volgend jaar er gewoon nog zit..
pi_31543216
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:49 schreef JorgeCampos het volgende:
ik kreeg ineens visioenen dat Lokhoff het hele jaar NET niet ontslagen wordt en dan volgend jaar er gewoon nog zit..
Ik kreeg een visioen dat ik terug kwam van Gran Canaria en dat ik daar in beschonken toestand NAC met 3-0 zag verliezen... maargoed.. dat is natuurlijk niet gebeurd....
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31610864
Morgen Twente, ik ben benieuwd.
pi_31658936
hmff 1 punt uit 2 thuiswedstrijden.

a.s. week 2 keer uit. NEC voor de beker en RKC in de competitie.

2 x 1-2 winnen dan maar.
pi_31802200
ik doe geen voorspellingen meer.

pi_31805578
Gewoon kut.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:08:24 #84
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_31806571
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:27 schreef Superheld het volgende:
Gewoon kut.
NAC is erg grillig dit seizoen!
pi_31812463
Ze staan toch nog hoger dan je op basis van de resultaten zou denken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31866660
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Ze staan toch nog hoger dan je op basis van de resultaten zou denken.
Ja maar dat is met iederee club momenteel. Denk ook dat we pas na / in de (bijna verdwenen) winterstop, moeten gaan oordelen... maar mag aannemen dat Pierre dan als we tussen 10 en 16 staan geen bezwaar meer heeft tegen een negatieve sfeer...

Hij mag zich best eens in ons verplaatsen gezien vorig seizoen... we liepen huilend het stadion binnen (omdat we wel weers wisten wat het ging worden) en liepen lachend het stadion uit (als blijkt dat het nog slechter kon en je lichtelijk gek was geworden)... en dat etrwijl Lokhoff als 1,5 seizoen rare beslissingen neemt op cruciale momenten en nooit grip heeft gehad op de spelers. Aangezien Pierre mijn held is wil ik HEM het voordeel van de twijfel gunnen tot de winterstop...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31867318
Ik vind het jammer dat Pierre het "negativisme" van het publiek zo op blaast. Ik kan alleen oordelen over de wedstrijden die ik geweest ben. (alle thuiswedstrijden uitgezonderd Twente) En in die wedstrijden hing er wel degelijk een goede positieve sfeer in het stadion.
Bij een 0-3 achterstand tegen Heerenveen in de 2e helft stond op een gegeven moment (nadat VAK G de boel aanwakkerde) het stadion nog op z'n kop.
Pierre zegt dat het NAC publiek 10 jaar geleden niet zo kritisch was als nu. Ik betwijfel dat, alleen werd de kritiek toen niet op nieuwssites op internet geplaatst maar met vrienden besproken in de kroeg en was het wat minder zichtbaar.

Al met al vind ik de sfeer niet zo negatief als Pierre voor doet komen.
pi_31867640
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef Thieske het volgende:
Ik vind het jammer dat Pierre het "negativisme" van het publiek zo op blaast. Ik kan alleen oordelen over de wedstrijden die ik geweest ben. (alle thuiswedstrijden uitgezonderd Twente) En in die wedstrijden hing er wel degelijk een goede positieve sfeer in het stadion.
Bij een 0-3 achterstand tegen Heerenveen in de 2e helft stond op een gegeven moment (nadat VAK G de boel aanwakkerde) het stadion nog op z'n kop.
Pierre zegt dat het NAC publiek 10 jaar geleden niet zo kritisch was als nu. Ik betwijfel dat, alleen werd de kritiek toen niet op nieuwssites op internet geplaatst maar met vrienden besproken in de kroeg en was het wat minder zichtbaar.

Al met al vind ik de sfeer niet zo negatief als Pierre voor doet komen.
Precies... en daar bewoordt je waarschijnlijk het ehle probleem van Pierre. Nederland loopt vooruit, wat internet betreft en NAC heeft ook nog eens twee grote sites DeRa.nlt en B-Siderats.nl), waarvan DeRat al jaren een van de grootste fansites van Nederland is. Vroeger had er net zo veel kritiek geweest allen riep je dat thuis, op't werk of in de kroeg. Wellicht kan dit - toch onomkeerde - feit van de nieuwe tijd eens opgepakt worden om te gebruiken door spelers zelf.

HUP NAC!!! GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31873740
Triest gedoe van Pierre. De prestaties en het spel vallen tegen kennelijk, dan is er kritiek. Hij doet net alsof er bij Fenerbahce, Benfica, Vitesse, Feyenoord en Forest nooit kritiek was. Daar moeten voetballers maar mee om leren gaan, anders kunnen ze echt beter een ander vak kiezen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31877165
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die gast die neergestoken was?
pi_31878648
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die gast die neergestoken was?
Heb alleen gehoord dat hij het ziekenhuis uit was.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31881381
euhm? Gast neergestoken??
- NAC Breda -
pi_31883405
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:28 schreef Ritchie het volgende:
euhm? Gast neergestoken??
Speler van het 2e, kan even niet op z'n naam komen.
pi_31887867
Dandare
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31890171
ooooh dat.. ik dacht dat er een supporter was neergestoken ofzo
- NAC Breda -
  woensdag 2 november 2005 @ 21:03:53 #96
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_31909235
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:24 schreef Ritchie het volgende:
ooooh dat.. ik dacht dat er een supporter was neergestoken ofzo
Hee, prutser. Jij hier
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef Thieske het volgende:
Ik vind het jammer dat Pierre het "negativisme" van het publiek zo op blaast. Ik kan alleen oordelen over de wedstrijden die ik geweest ben. (alle thuiswedstrijden uitgezonderd Twente) En in die wedstrijden hing er wel degelijk een goede positieve sfeer in het stadion.
Mwah, er zit zeker wel een groep overdreven kritische groep bezoekers. Bezoekers die er werkelijk geen fuck van snappen wat NAC is en dachten dat we dit jaar wel even europees voetbal zouden halen.
Ik ben van mening dat NAC altijd mag verliezen als de spelers er maar voor gewerkt hebben. Tegen twente was dat duidelijk het geval en het fluitconcert na de wedstrijd sloeg dan ook nergens op.
Pierre heeft dus ergens wel gelijk, ik vind het alleen niet slim van hem om het via het programma van de snor te spelen.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_31909878
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Niox het volgende:
Mwah, er zit zeker wel een groep overdreven kritische groep bezoekers. Bezoekers die er werkelijk geen fuck van snappen wat NAC is en dachten dat we dit jaar wel even europees voetbal zouden halen.
Ik ben van mening dat NAC altijd mag verliezen als de spelers er maar voor gewerkt hebben. Tegen twente was dat duidelijk het geval en het fluitconcert na de wedstrijd sloeg dan ook nergens op.
Pierre heeft dus ergens wel gelijk, ik vind het alleen niet slim van hem om het via het programma van de snor te spelen.
Kan ik me wel in vinden ja. Verbaasde me over dat fluitconcert en kreeg er nog ruzie over met een gast ook.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31914445
NAC presteert met deze spelersgroep wel ondermaats vind ik. Jullie kunnen dat vast beter beoordelen omdat je NAC elke week 90 minuten vind spelen, maar met deze spelers vind ik de huidige resultaten tegenvallen. Ik begrijp best dat supporters kritiek hebben.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32062024
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Niox het volgende:

[..]

Hee, prutser. Jij hier
[..]
Ik hier
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
NAC presteert met deze spelersgroep wel ondermaats vind ik. Jullie kunnen dat vast beter beoordelen omdat je NAC elke week 90 minuten vind spelen, maar met deze spelers vind ik de huidige resultaten tegenvallen. Ik begrijp best dat supporters kritiek hebben.
Vergeleken met vorig jaar speelt NAC een flink stuk leuker voetbal.
En dat de resultaten dan wat minder zijn dat boeit mij eigenlijk niet zo veel.
Als dit team beter op mekaar ingespeeld raakt zal dat vanzelf goed komen.

Verder vind ik Zwaanswijk en Jenner echt een genot om te zien voetballen.
- NAC Breda -
pi_32427808
* methodmich is gisteren meegeweest met zijn collega.

Dramatisch duel van NAC kant. Fantasieloos lang spelen op Pierre, die elk kopduel verliest. Pierre die niet meer durft te schieten, zo lijkt het. Alleen Vonlanthen kon me een beetje bekoren, had af en toe dreigende acties, evenals Diba.

Wordt een zwaar seizoen, als dit zo blijft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32428255
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Dramatisch duel van NAC kant. Fantasieloos lang spelen op Pierre, die elk kopduel verliest. Pierre die niet meer durft te schieten, zo lijkt het.
Juist, daar ligt het grote probleem.

Maarja nu moeten we tegen grunn maar winnen..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32458337
quote:
Redenen verwijderen spandoek "Terol of Grandel die blunder komt er wel"
Het moet toch niet gekker worden. Je ziet steeds minder "Liever dan.." spandoeken en nu moest dit spandoek ook al verwijderd worden. Door al die extra regeltjes wordt het steeds moeilijker voor supporters om op een leuke en ludieke manier wat spanning in de wedstrijd te creeren.

Loky, een vaste bezoeker van deze site en een van de makers nam vandaag contact op met NAC. Hieronder zijn reactie:

"Door het weghalen van het spandoek ‘Terol of grandel , die blunder komt wel’ was er verwarring ontstaan over de redenen waarom. Zo waren er ook twijfels bij mij omdat het puur ludiek bedoeld was. Om die redenen heb ik vandaag contact opgenomen met NAC, met de vraag waarom werd dat spandoek weggehaald? NAC vertelde het volgende: ‘De directeur van Fc Utrecht, algemene beveiliging en de leiding gingen klagen , er is besloten hem weg te halen omdat hij toch te persoonsgericht was’.
Vanuit NAC werd het dus door de vingers gezien. Hij werd verwijderd doordat Fc Utrecht er bezwaar tegen had."

Erg jammer dat Utrecht niet tegen een geintje kan. Ik ben er van overtuigd dat alle supporters in Nederland inclusief de Utrecht aanhang (ondanks hun niet erg creatieve bijdrage aan de Nederlandse voetbalsfeer) voor minder regels zijn wat betreft het toepassen van ludieke acties.

Later de regels , wat mag wel wat mag niet.
b-sidemaniacs.nl

Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32458436
Grote onzin dat dat spandoek weg moest. Triest dat zelfs zulke onschuldige spandoeken al gecensureerd worden.
pi_32459037
Regels..pfff dit slaat toch nergens op jongens.

Kwam er dan geen groep in opstand tegen deze onzin? Het is toch zeker je eigen stadion?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32459575
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:53 schreef Staanplaats het volgende:
Kwam er dan geen groep in opstand tegen deze onzin? Het is toch zeker je eigen stadion?
Blijkbaar niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32503592
Nog mensen die ook zo'n hekel hebben aan trommels??
Dat ding werkte echt op mijn zenuwen..
Het meest irritante was dat ze ook door ons heen zaten te trommelen, alleen maar om te zieken.
- NAC Breda -
pi_32511966
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef Ritchie het volgende:
Nog mensen die ook zo'n hekel hebben aan trommels??
Dat ding werkte echt op mijn zenuwen..
Het meest irritante was dat ze ook door ons heen zaten te trommelen, alleen maar om te zieken.
Ja, en niet gek opzich.
Zou ik ook doen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32514035
quote:
Willem Reijn: kappen met die censuur!

Soms vinden wij Willem Reijn een piemel. En soms vinden we Willem Reijn heel lief. Vandaag vinden we Willem lief.
Hij schreef een column over de censuur die de politiek en andere vormen van overheid proberen het Nederlandse volk op te leggen. Spandoeken aan het adres van Rita Verdonk en zo die weg gehaald worden en waarvoor mensen worden gearresteerd. Dan denk je: dat heeft toch niets met Breda te maken? En dan antwoordt Willem:

Niets met Breda te maken? Nou, afgelopen zaterdag heeft ook in Breda de gedachtenpolitie ingegrepen. Bij NAC nog wel. De aanhang van NAC staat bekend om haar ludieke spandoeken. ‘Liever een slok uit de Mark dan met Spooren naar het park’ was bijvoorbeeld wel lachen, maar fijntjes, neen. Fijntjes was geen NAC-woord, zoals John van Loen zich moet herinneren.

Tegen zijn FC Utrecht bleek een spandoek plots wel al te kras: "Terol of Grandel, die blunder komt er wel". Terol en Grandel zijn de keepers van Utrecht die prachtige reddingen aan onthutsende blunders weten te koppelen. De Galgenwaard knijpt bij de zachtste terugspeelbal de billen toe.

Maar zo’n spandoek, de doelwachters stonden te bibberen in hun goal! De NAC-leiding liet in een wilde aanval van krachtdadigheid het spandoek verwijderen. Maar als Het Gezag het volk het zwijgen wil opleggen, maakt het zichzelf immer belachelijk.

Inmiddels zijn er dus variaties als ‘Terol of Grandel, het bestuur verneukt ’t wel’ en, met gezonde zelfspot, ‘Terol of Grandel, in Breda win je wel’.
De supporters zijn de censor van NAC flink zat. Vrijdag willen zij tal van witte spandoeken ophangen om te protesteren tegen het kinderachtige weghalen van zo’n doek, zodat Breda gelukkig ook een heel eigen proteststem vóór vrijheid van meningsuiting laat horen. En verder moeten we hopen dat onze vrienden uit Groningen de aanmoediging ‘Hup NAC’ niet als intimiderend ervaren. Anders houden we natuurlijk keurig ons beschaafde hoofd.

Echt, soms is Willem Reijn gewoon gaaf.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32516260
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef Ritchie het volgende:
Nog mensen die ook zo'n hekel hebben aan trommels??
Dat ding werkte echt op mijn zenuwen..
Het meest irritante was dat ze ook door ons heen zaten te trommelen, alleen maar om te zieken.
Die was erg irritant ja. Ik zat er vlakbij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32516553
Vrijdag witte spandoeken... ben langzamerhand NAC echt beu aan het worden. Wij zijn negatief... ja.. NAC werkt lekker mee de situatie positiever te maken zeker... al weken twijfel ik... tussen een fysieke en keiharde actie of tot het inleveren van mijn seizoenskaart...

ben ik te extreem? ik ben iig moe... doodmoe van NAC... luisteren naar supporters zullen ze niet doen... nooit doen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32520558
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef Stefkuh het volgende:
Vrijdag witte spandoeken... ben langzamerhand NAC echt beu aan het worden. Wij zijn negatief... ja.. NAC werkt lekker mee de situatie positiever te maken zeker... al weken twijfel ik... tussen een fysieke en keiharde actie of tot het inleveren van mijn seizoenskaart...

ben ik te extreem? ik ben iig moe... doodmoe van NAC... luisteren naar supporters zullen ze niet doen... nooit doen
Nee, en dan ook nog zeggen dat je het oude avondje nac terug wilt
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32523620
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Superheld het volgende:

[..]

Nee, en dan ook nog zeggen dat je het oude avondje nac terug wilt
idd.. populistisch gelul wat er uit Mommers bek komt.. ondertussen wordt elke vraag met een politiek correcte zin beantwoord... je zou bijna gaan hopen dat het gigantisch uit de hand gaat lopen vrijdag.. bijna he...

ben het iig goed zat allemaal... is toch niet normaal dat ik me af vraag of ik volgend seizoen nog een seizoenskaart heb???
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32529264
Jeetje, is het zo erg dat jullie er over denken de seizoenskaart in te leveren?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32529345
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:37 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, is het zo erg dat jullie er over denken de seizoenskaart in te leveren?
Als ze met zulke achterlijke maatregelen blijven komen en t spel ook gewoon kut is wel.
Maar aan het eind zal ik toch wel weer zo gek zijn om er eentje te nemen denk ik.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32531449
NAC heeft toch trainer Ruud Brood aan Helmond Sport verhuurd?
Kunnen ze die niet terughalen en Lokhoff naar Helmond sturen?
Brood heeft wel aardige dingen gedaan met H. Sport..
pi_32543475
HUP NAC!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32559679
jeej...we mogen weer.
- NAC Breda -
pi_32572059
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:06 schreef Ritchie het volgende:
jeej...we mogen weer.
helaas
pi_32572132
Nieuwe datum zal wel weer zo'n kut woensdag worden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32574515
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:27 schreef Superheld het volgende:
Nieuwe datum zal wel weer zo'n kut woensdag worden.
Inderdaad.
quote:
De op vrijdag afgelaste wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is opnieuw vastgesteld op woensdag 30 november. Aanvang 20:00u


Losse kaarten voor deze wedstrijd blijven geldig. Mensen die een los ticket hebben aangeschaft, maar woensdag niet kunnen, kunnen maandag 28 november en dinsdag 29 november tijdens kantooruren hun geld terug krijgen aan de balie van de Service- & Informatiedesk.
pi_32647548
Balen.. door de weeks voetballen is kut...
- NAC Breda -
pi_32690570
maargoed.. we gaan er voor!
- NAC Breda -
pi_32698048
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:08 schreef Ritchie het volgende:
maargoed.. we gaan er voor!
Zo is dat!
pi_32711789
TYFUS ZOOI!!! TYFUS FIETSENSTALLING!!! TYFUS FOUTEN!!! TYFUS LOKHOFF!!! ONGEZIEN DE TYFUS!!!

Het werkt gewoon niet zo... godverdomme... we hadden beter met 0-5 kunnen verliezen... had er iig defintief mensen op de schop gemoeten! damn wat een kutzooi...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32713237
Van Hintum heeft de kenmerken van iemand met het Syndroom van DOwn..

gaattie Diba de hemel in lopen prijzen.. die jongen heeft 2 voorzetten gegeven voor de rest enkel bal verlies... nog nooit waren zoveel supporters om mij heen het zo roerend eens... kijkt die Van Hintum iets meer dan de samenvatting?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32713813
Als ik op de samenvatting af moet gaan speelde Diba inderdaad goed, en moest NAC gewoon met 5-1 winnen .
pi_32715603
Misschein had NAC méér verdiend om te winnen... maar zo vaak er balverlies is geleden.. da's echt niet gezond...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32733314
Volgens mijn collega had NAC makkelijk met 6-1 kunnen winnen. Heb er zelf niks van gezien, klopt dat?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32733361
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn collega had NAC makkelijk met 6-1 kunnen winnen. Heb er zelf niks van gezien, klopt dat?
Genoeg kansen gehad, maar Groningen had er ook hier en daar een paar..

Maarja het spel was al stukken beter en nu moet het afronden dus nog beter.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32740259
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef Superheld het volgende:

[..]

Genoeg kansen gehad, maar Groningen had er ook hier en daar een paar..

Maarja het spel was al stukken beter en nu moet het afronden dus nog beter.
Beter ja.. Groningen was ook slecht... maar echt te veel balverlies hoor... en onnooig..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32740267
Even over die trommel:

Toen er zo wild getrommeld werd in het uitvak was dat om "kanker Breda" eruit te slaan, dat een paar mensen probeerden in te zetten. Opvallend dat Vak-G dus juist op dat getrommel reageerde door 'jostiband' te zingen. Zullen dat eerste wel niet gehoord hebben. Wellicht dat ook door die opvallende aanwezigheid die trommel uiteindelijk werd weggehaald?

Zelf ben ik trouwens ook niet zo'n fan van trommels, maar als er iemand op mept die het een beetje kan kan het bij sommige liedjes wel iets toevoegen. Maar dan moet die trommelaar wel weten wanneer zijn stok stil te houden en vele weten dat inderdaad niet. En 't is dus ook handig om bepaalde teksten weg te meppen.
pi_32740450
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
Even over die trommel:

Toen er zo wild getrommeld werd in het uitvak was dat om "kanker Breda" eruit te slaan, dat een paar mensen probeerden in te zetten. Opvallend dat Vak-G dus juist op dat getrommel reageerde door 'jostiband' te zingen. Zullen dat eerste wel niet gehoord hebben. Wellicht dat ook door die opvallende aanwezigheid die trommel uiteindelijk werd weggehaald?

Zelf ben ik trouwens ook niet zo'n fan van trommels, maar als er iemand op mept die het een beetje kan kan het bij sommige liedjes wel iets toevoegen. Maar dan moet die trommelaar wel weten wanneer zijn stok stil te houden en vele weten dat inderdaad niet. En 't is dus ook handig om bepaalde teksten weg te meppen.
precies... ik heb opzich niks tegen trommels als ze een zelfde functie als handen geklap hebben. Maar wat je vaak bij clubs als Twente, Vitesse en bovenal Utregt hoort zijn die trommel geluiden die ook maar door en door te horen zijn als er niet wordt gezongen... zet dan een bandje op

Maargoed het is weer slecht van NAC dat ze 1,5 jaar geleden een verbod hebben ingesteld, er NOOIT gebruik van is gemaakt en nu pas een tweede helft... als je een verbod in stelt laat je die trommel toch niet door een poort hen gaan
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32746734
Nog steeds zo blij met Pi-Air?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32746966
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog steeds zo blij met Pi-Air?
Hij heeft toch gescoord?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:46:55 #135
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_32761701
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef Stefkuh het volgende:
Maargoed het is weer slecht van NAC dat ze 1,5 jaar geleden een verbod hebben ingesteld, er NOOIT gebruik van is gemaakt en nu pas een tweede helft... als je een verbod in stelt laat je die trommel toch niet door een poort hen gaan
Dat krijg je ervan als je van die halfzachte klote-maatregelen instelt. Ben een vent en verbied die dingen helemaal of laat ze gewoon toe. Maar kom niet met een halve regel. Want dat werkt gewoon niet.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_32762456
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog steeds zo blij met Pi-Air?
Ik wordt persoonlijk van Pi-Air de laatste tijd enkel blijer. HIJ doet het goed. Echt blijf ik tegen beter weten in hopen dat het maar niet vertrekken van Lokhoff niet samenhangt met de komst van hem...

maar Pi-Air zelf doet het zeer aardig, alelen hangt er veel te veel los zand om hem heen... vriend of niet, hij zou toch moeten zien dat het niet klopt.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32777989
vanavond live op SportItalia:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htm
pi_32778018
Ben vanavond in het stadion.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32779233
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef Superheld het volgende:
Ben vanavond in het stadion.
Ik ook
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32792556
Sinterklaas gespot in Philips stadion. De naam van sinterklaas is Mendes. Ik doel op de 3de goal van psv die letterlijk wordt weggegeven als een presentje.
Als je ziet hoe mendes voor die bal ging kun je je conclusies al trekken over deze club, wat een grote bagger zeg dat NAC. Dat ze snel mogen degraderen.
pi_32799272
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:09 schreef Superheld het volgende:

[..]

Hij heeft toch gescoord?
5 goaltjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32801118
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef Hollandia2 het volgende:
Sinterklaas gespot in Philips stadion. De naam van sinterklaas is Mendes. Ik doel op de 3de goal van psv die letterlijk wordt weggegeven als een presentje.
Als je ziet hoe mendes voor die bal ging kun je je conclusies al trekken over deze club, wat een grote bagger zeg dat NAC. Dat ze snel mogen degraderen.

Niet sterk van Mendes nee maar om na 1 actie te mogen degraderen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32801588
en of het nu 2-0 of 3-0 wordt..
  zondag 4 december 2005 @ 11:02:07 #144
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_32801598
*zucht*
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 4 december 2005 @ 11:02:26 #145
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_32801602
Nog bedankt trouwens Campos, heb tweede helft live kunnen zien.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32801630
geen probleem

ik alleen het laatste kwartier van de 1e helft.. Dat ging prima. Maar dat bleek later de enige goede fase van NAC.
pi_32823946
quote:
Zondag 04 december 2005

"UIT DIE BUS "

De supporters die toch de moeite hebben genomen om naar de wedstrijd PSV-NAC te gaan kijken, werden weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid !!




Geweldig om te zien dat 1,5 busje supporters hun clubje gaan aanmoedigen tegen PSV. Deze hooligans moesten zich nog wel registreren op pasfoto. Door deze pasfotoregistratie op de uitkaart moest de bus uit Etten-Leur een half uur eerder vertrekken. Ze waren op tijd in Breda, de supporters die in de kou buiten op de bus 1 stonden te wachten, stapte gelijk in de bus om zich op te warmen. Na een tiental minuten zagen we de “gele jassen” al aan komen stormen. Bij de bus aangekomen werd ons verteld op een “minder elegante” manier “iedereen uit de bus “. Een bestuurslid heeft daarop gereageerd, om dit op een fatsoenlijke manier te vragen. En was behoorlijk pissig op de manier waarop hier met mensen wordt om gegaan. Iedereen stond op een geven moment weer buiten in de kou en regen. Kan de “gele jas “ niet scannen. De supporters van bus 1 stonden dus een kwartier in de kou. Dit was te gortig het bestuur van SV en heeft de supporters terug de bus in te laten gaan. Dan maar scannen in de bus. Het was weer een lachertje heel die pasfotoregistratie. We moeten er niet aan denken als we met b.v. 15 bussen waren gegaan, dan waren we zeker niet op tijd geweest. De wijze waarop stewards denken met supporters om te kunnen gaan, die hun vrije tijd en geld opgeven voor NAC, geeft te denken voor de toekomst. Als dit zo doorgaat zal de SV zich beramen op acties, en we zullen over het bovenstaande aan NAC ons ongenoegen laten blijken !!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32824266
Wat een achterlijk iets blijft het toch...

Wij moesten vandaag onze uitreiskaart (lees: seizoen(club)kaart) ook weer inleveren bij het instappen in de bus, en pas op de terugweg kregen we em terug . En hoe doen ze dat dan? Ze geven een paar supporters die voorin zitten de haffel kaarten, en laten die alle achternamen door de hele bus roepen, waarna alle kaarten doorgegeven worden naar de eigenaar .

Vorig jaar (Willem II uit voor de beker) zijn zo dus een aantal seizoenkaarten kwijtgeraakt .
pi_32827060
Die gele jassen moet sowieso een keer een paar klappen hebben...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32831462
idd ja... loop me steeds meer te ergeren aan die gasten... ze willen geen orde houden, ze willen laten zien dat zij machtiger zijn dan wij. We'll see.. we'll see...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32831581
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een achterlijk iets blijft het toch...

Wij moesten vandaag onze uitreiskaart (lees: seizoen(club)kaart) ook weer inleveren bij het instappen in de bus, en pas op de terugweg kregen we em terug . En hoe doen ze dat dan? Ze geven een paar supporters die voorin zitten de haffel kaarten, en laten die alle achternamen door de hele bus roepen, waarna alle kaarten doorgegeven worden naar de eigenaar .

Vorig jaar (Willem II uit voor de beker) zijn zo dus een aantal seizoenkaarten kwijtgeraakt .
T'is gewoon van de zotte...

En klaag mailtjes naar NAC krijg ik niet eens beantwoord!

Ik kan me nog goed herinneren hoe ze aankondigden de communicatie zooo te gaan verbeteren. En Theo zou ons op de hoogte houden met een wekelijkse column... sinds het te heftig onder zijn poten werd is die column ineens verdwenen!

Mommers moet gewoon wieberen...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 5 december 2005 @ 14:19:58 #152
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_32834836
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:25 schreef Stefkuh het volgende:

[..]
En klaag mailtjes naar NAC krijg ik niet eens beantwoord!
Zulke klachten doorgeven aan de SR (info@supportersraad.nl), die zijn daar mee bezig .
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:04:06 #153
3455 Helsie
Proud to be
pi_33124581
Damn, dit topic veel te lang niet bekeken. Ik zal me vanaf nu wat trouwer hier melden!

Stefkuh, je signature is fout: het is Nooit Ophouden Altijd Doorzetten

Zin in zondag!

Nog inspiratie voor openingsstukkie:
quote:
In de andere NAC Breda topics stond hier een wat gedateerde openingspost. Inmiddels moet het optimisme van de zomer voorzichtig plaatsmaken voor wat kritisch realisme. Het seizoen vordert inmiddels richting de Winterstop-die-er-niet-echt-meer-is en de resultaten vallen tegen ten opzichte van de verwachtingen van dit spelersmateriaal. Pierre wisselt sterke momenten af met zwakke momenten en is zelf niet doelgericht, het fanatisme van Sikora heeft geen rendement en helaas gaat het verdedigend ook nog wel eens fout. Hierdoor staat NAC na 15 wedstrijden op een teleurstellende 11e plaats met 4 punten achterstand op de 8e/9e plaats die recht geeft op deelname aan de playoffs. De supporters hadden toch wel gerekend op een deelname aan de bovenste playoffs poule, dus dan is dit zwaar onder de maat. Slechts vijfmaal werd er gewonnen, viermaal gelijk en maar liefst zes keer verloren! Dit gaat gepaard met een negatief doelsaldo van -6. Het aantal van 19 gemaakte doelpunten is niet denderend te noemen. Het moge duidelijk zijn dat de troon van Lokhoff begint te wankelen. Zelfs na een schaarse overwinning klinkt er een aarzelend "Lokhoff rot op!" van de tribunes. Niet verwonderlijk natuurlijk na een billenknijp-overwinning op het miezerige Heracles.

Ondanks het negatieve verhaal met betrekking tot de resultaten gaat het er op de tribunes toch onverminderd hard aan toe. Vak G is dit seizoen definitief superieur aan de B-Side wat betreft het luidruchtig liederen zingen en door blijven gaan. Maar de grote verrassing is de Eretribune (vak F1 t/m F9). Deze lange zijde tegenover de Hoofdtribune met alle bobo's en sponsoren laat zich steeds meer horen en afgelopen wedstrijd tegen Heracles werd het clublied zelfs goed hard ingezet, waarna het overgenomen werd door Vak G! Dit was echt een kippenvelmoment en wellicht een voorbode van wat we nog wel vaker mee zullen gaan maken. Drie tribunes waar men zingt, juicht, gepassioneerd meeleeft: Waar vind je dat nog meer?

Nooit Ophouden Altijd Doorzetten!
Nog meer NAC'ers @ Fok voor in de Openingspost:
Stofje
Niox
Ritchie

En vast nog wel meer, maar ik weet het zo gauw even niet.

Nog meer voor de openingspost: Links naar de vorige topics.
DE VORIGE NAC BREDA TOPICS
Het officiele NAC (breda) topic
Het officiële NAC Breda topic #2 Pierre is weer thuis

[ Bericht 40% gewijzigd door Helsie op 16-12-2005 08:33:22 ]
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_33131801
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:04 schreef Helsie het volgende:
Damn, dit topic veel te lang niet bekeken. Ik zal me vanaf nu wat trouwer hier melden!

Stefkuh, je signature is fout: het is Nooit Ophouden Altijd Doorzetten

Zin in zondag!

Nog inspiratie voor openingsstukkie:
[..]

Nog meer NAC'ers @ Fok voor in de Openingspost:
Stofje
Niox
Ritchie

En vast nog wel meer, maar ik weet het zo gauw even niet.

Nog meer voor de openingspost: Links naar de vorige topics.
DE VORIGE NAC BREDA TOPICS
Het officiele NAC (breda) topic
Het officiële NAC Breda topic #2 Pierre is weer thuis
Ik zit gewoon al weken te zeggen tegen iedereen dat het DOorzetten is heb ik het fout staan





STEFKUH
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33135522
Misschien handig om een algemene op te hebben op een website net als bij 'hools'.


HUP NACCCC
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33137708
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:04 schreef Helsie het volgende:
Damn, dit topic veel te lang niet bekeken. Ik zal me vanaf nu wat trouwer hier melden!

Stefkuh, je signature is fout: het is Nooit Ophouden Altijd Doorzetten

Zin in zondag!

Nog inspiratie voor openingsstukkie:
[..]

Nog meer NAC'ers @ Fok voor in de Openingspost:
Stofje
Niox
Ritchie

En vast nog wel meer, maar ik weet het zo gauw even niet.

Nog meer voor de openingspost: Links naar de vorige topics.
DE VORIGE NAC BREDA TOPICS
Het officiele NAC (breda) topic
Het officiële NAC Breda topic #2 Pierre is weer thuis
Mooie samenvating!
Heb al weer zin in komende zondag!
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:42:34 #157
3455 Helsie
Proud to be
pi_33139833
Een algemen OP is ook een optie, maar er zat een gedachte achter (hoewel ik die niet hierboven verteld had ): Er komt eens in de zoveel weken/maanden een nieuwe 'NAC Breda topic' en degenen die regelmatig in het topic posten zijn toch degenen die het topic het meest gaan openen. Alleen al daarom kan een standaard verhaal op de lange termijn saai/irritant worden. Tevens leek het mij aardig dat op deze manier een non-NAC'er zich meteen 'inleest' in de actuele situatie bij de club en daarmee de berichten erna wat meer in het heersende perspectief kan plaatsen.

Historie van NAC als algemene schets zou ik gewoon verwijzen naar:
- http://www.derat.nl/int/nl/club/info.asp mbt historie van de club tot aan het Europese avontuur tegen Newcastle
- http://www.nac.nl/voetbal/selectie.php mbt selectie
- http://www.nac.nl/voetbal/pagina.php?Pagina_id=21 mbt de supporters
- http://www.nac.nl/voetbal/pagina.php?Pagina_id=8 mbt stadion
- http://www.nac.nl/voetbal/pagina.php?Pagina_id=18 mbt stadion historie
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_33139927
Nou, ik vind het best maar ik ga niet elke keer een stukje typen .

Tevens hebben we met deze nog even te gaan, maar dat met die historie linkjes is wel een goed & makkelijk idee natuurlijk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33151481
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Superheld het volgende:
Nou, ik vind het best maar ik ga niet elke keer een stukje typen .
Ben altijd in voor een goed stukje schrijven
quote:
Tevens hebben we met deze nog even te gaan, maar dat met die historie linkjes is wel een goed & makkelijk idee natuurlijk.
En als we zo doorgaan is het topic zo vol maar of dát nou de bedoeling is
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:43:42 #160
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33163850
Wat zijn de verwachtingen voor morgen??

Ik kan het moeilijk inschatten,Ajax heeft altijd mazzel in Breda en wint de laatse jaren nooit met goed voetbal.verder hoop ik dat NAC de scheidsrechter een keer mee heeft want dat is de laatste jaren ook huilen met de pet op.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33164326
2-1
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 18 december 2005 @ 01:07:21 #162
3455 Helsie
Proud to be
pi_33180271
Verwachtingen zijn gemiddeld: reëel gezien is er kans op winst en kans op verlies. Ajax is niet in beste doen, maar begint de stijgende lijn wel weer te vinden. NAC niet echt, dus ik houd rekening met een gelijkspelletje: 2-2.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_33184605
Ik duik alvast de kroeg in, hoop dat ik straks de bal nog kan volgen in het stadion.
  zondag 18 december 2005 @ 12:45:11 #164
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33187028
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef Helsie het volgende:
Verwachtingen zijn gemiddeld: reëel gezien is er kans op winst en kans op verlies. Ajax is niet in beste doen, maar begint de stijgende lijn wel weer te vinden. NAC niet echt, dus ik houd rekening met een gelijkspelletje: 2-2.
Is de opstelling al bekend?
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33193291
Nou ja, 0-2 dus, zonder dat NAC minder was dan Ajax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33196945
Bah..

Onbegrijpelijke wissels, kut wedstrijd en een paar waardeloze spelers.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 18 december 2005 @ 19:37:31 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33199069
Waarom deed die Lokhoff nou niks aan die strompelende Mendes?
pi_33199113
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef twi het volgende:
Waarom deed die Lokhoff nou niks aan die strompelende Mendes?
Dat weet nog steeds niemand
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 18 december 2005 @ 19:41:09 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33199183
Iedereen zingen, "Lokhoff wakker worden" o.i.d. Die man om zich heen kijken en wist niet wat er loos was
pi_33200791
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef twi het volgende:
Waarom deed die Lokhoff nou niks aan die strompelende Mendes?
Als jij het al vanuit het uitvak (??? ) zag... maar ja Lokhoff twijfelde nog of hij een stanpunt moest gaan innemen tegen het vertrek van Jupiler en de komst van Bavaria...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33212528
Vandaag in het BD, "supporters NAC vergelijken ajax met FC Den Bosch. Zou iets over FC Den Bosch gezongen zijn.. vanwege het afbraakvoetbal..

Wat is daarvan waar :
pi_33212668
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag in het BD, "supporters NAC vergelijken ajax met FC Den Bosch. Zou iets over FC Den Bosch gezongen zijn.. vanwege het afbraakvoetbal..

Wat is daarvan waar :
Alles.
- NAC Breda -
pi_33214993
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Boefjes

0-0
ACh ja dat heeft weinig meer met het FCDB van nu te maken uiteraard.. wel met het FCDB waar heel Nederland het over had (dat zich nog aardig staande hield ook) om het dicht gooien van de wedstrijd met zwaar verdedigend spel, tijdrekken, irriteren, vallen.. heb me destijds ook niet kunnen amuseren om die fratsen.. dat deed Ajax nu hetzelfde.. duidelijk is dat punten daar ff voor de show gaat in A'dam (terwijl juist die club toch bekend staat om het mooie spel), maar goed... uiteraard is het ze - net als FCDB destijds - hun goed recht, maar het is niet echt bepaald leuk om naar te kijken... STekelenburg met zijn pakje yogho... bwegh... blij dat Jol er nauwelijks een blik op gunde.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33215044
Overigens blijf ik vinden dat de gele kaart van Vermealen toch zeker tegen rood aan had kunnen zitten... Jenner met zijn top snelheid had ook een bal ietwat naar buiten afwijkend als doelkans benut. Geen doorgebroken speler wordt dan gezegd... ik waag het te betwijfelen.. maargoed... beurd is beurd...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33223203
Mijn collega vond dat ook al, rood voor Vermaelen.

Maar die is ook voor NAC natuurlijk. En hij denkt dat Ton bij een volgende nederlaag exit zal gaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33223255
De bal was anders wel ver vooruit richting de cornervlag getrapt, daarom vond ik geel wel een goede straf.

Zou Pierre het al voor Tonnieboy op hebben moeten nemen, om hem aan te blijven houden?
That's all folks!
  maandag 19 december 2005 @ 19:36:15 #178
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33223274
Waarom ziet Henk Telefoon dit topic nu pas ? NOG EEN NACCER aanwezig op Fok
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33228479
Henkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee beetje laat he

Ton gaat niet weg bij een verlies tegen Vitesse... anders was het nu al gebeurd... daar zullen enog 3/4 verlies partijen voor nodig zijn binnen 6/7 wedstrijden.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 02:30:52 #180
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33235986
Lok is opgestapt bij NEC .. Is dat niet iets voor NAC, mocht Fokof (uuuhm,ik bedoel Lokhof) besluiten vrijwillig te vertrekken .. Ontslag zie ik namelijk niet snel gebeuren ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33237212
We hebben dan al een spandoek:

Lokhoff's Yellow Army !
- NAC Breda -
pi_33238789
haha
tsja Lokhoff wordt dit seizoen (inderdaad) vast niet ontslagen.
Loopt zijn contract na dit seizoen af??

Het wordt tijd dat voetbalclubs trainers gewoon kortere contracten aanbieden. Maximaal 2 jaar.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:57:27 #183
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33242210
Had hij in het begin van hetseizoen niet bijgetekend ? Of ben ik nu abuis ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33253347
Lokhoff weg en dan Maaskant in, zouden geruchten zijn. Weet niet hoe waar ze zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33253782
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef JorgeCampos het volgende:
haha
tsja Lokhoff wordt dit seizoen (inderdaad) vast niet ontslagen.
Loopt zijn contract na dit seizoen af??

Het wordt tijd dat voetbalclubs trainers gewoon kortere contracten aanbieden. Maximaal 2 jaar.
Nee nog een seizoen hierna als ik het goed heb
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33253817
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Lokhoff weg en dan Maaskant in, zouden geruchten zijn. Weet niet hoe waar ze zijn.
Ja dat zijn de geruchten al sinds vorig jaar... ik weet het niet.. heb ook niks met Macho Maaskant... het is dan wel een totaal ander type als Lokhoff, maar ik denk niet dat hij NAC wél op ene geod spoor kan brengen, maar goed... zeg nooit nooit.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:11:25 #187
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33256893
Maaskant is wel een echte mister "Breda" dus zal bij veel supporters goed vallen .. Ook ik zou het leuk vinden als hij zou komen .. Maar, of hij daadwerkelijk NAC op de rails krijgt, dat blijft natuurlijk een gok. Lok zou ik serieus een goede kandidaat vinden !!!!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33256944
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Maaskant is wel een echte mister "Breda" dus zal bij veel supporters goed vallen .. Ook ik zou het leuk vinden als hij zou komen .. Maar, of hij daadwerkelijk NAC op de rails krijgt, dat blijft natuurlijk een gok. Lok zou ik serieus een goede kandidaat vinden !!!!
Lok stapt in ieder geval makkelijker zelf op dan Lokhoff
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:26:22 #189
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33257461
Lokhoff heeft alleen die heiligheids status momenteel omdat hij Pierre heeft teruggehaald .. Sim-pél !!

Pierre zal wel binnenskamers dreigen met een vertrek als Tonneke op moet tieften .. Of ben ik te veel van het complot theorie nu ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33340271
vandaag in de lokale krant.
Ruud Brood trainer van NAC.

Was eerst de bedoeling in de winterstop, dat gaat geloof ik niet door.. Maar wel volgend seizoen. Voor Ton Lokhoff wordt een andere functie gezocht (kan hij geen commercieel directeur worden ofzo, hij had/heeft toch een sportartikelenwinkel?)
De assistent van Brood wordt Graeme Arnold.
pi_33344613
Dus hebben ze gedaan wat ze voor ogen hadden met Ruud. Leuk, bij Helmond doet ie het wel goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33344655
Iedereen ontkent het nog, en aangezien de stemmingmaker er wel vaker naast zit zou t me niet verbazen als er niks van waar is.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:21:32 #193
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33347154
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:24 schreef JorgeCampos het volgende:
vandaag in de lokale krant.
Ruud Brood trainer van NAC.
[afbeelding]
Voor Ton Lokhoff wordt een andere functie gezocht (kan hij geen commercieel directeur worden ofzo, hij had/heeft toch een sportartikelenwinkel?)
dan gaat het helemaal slecht met NAC.

Ook vind ik Brood geen goede optie,in de gouden gids doet hij het goed zo.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33348310
Wat mij betreft is alles beter dan Lokhoff. Het is duidelijk dat hij deze ploeg niet aan het voetballen krijgt.
pi_33352996
ik ben het met Thieske eens. Bovendien is dit al zijn 3e seizoen, dus hij heeft ook -terecht- de kans gehad om zich te bewijzen.. (En om een team te bouwen)
pi_33357115
Hij heeft iig al de goede pak-stropdas combinatie.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:46:03 #197
3455 Helsie
Proud to be
pi_33459037
Wat een drama vandaag weer... T wordt tijd dat een zekere trainer eens zelf conclusies trekt!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:20:54 #198
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33537349
NAC Breda stuurt Ton Lokhoff naar huis

30/12/2005 12:54

Ton Lokhoff gaat het nieuwe jaar in zonder club. De trainer is met onmiddellijke ingang op non-actief gesteld bij NAC Breda. De tegenvallende resultaten zijn de reden voor de wisseling van de wacht.

'De aanhoudende tegenvallende sportieve resultaten en de verwachting dat de resultaten op korte termijn niet zullen verbeteren hebben tot dit besluit geleid', stelt NAC in een verklaring. Naast Lokhoff moet ook zijn assistent Nico van Zoghel plaatsmaken.

Het ontslag komt niet als een grote verrassing. De dagen waren geteld voor Lokhoff, die sinds 1 juli 2003 de leiding heeft bij NAC. De 46-jarige trainer wordt verweten de investeringen niet hebben laten volgen door sportieve successen. Ondanks de nodige versterkingen slaagde hij er niet in de Bredase club mee te laten doen in de strijd om de UEFA Cupplaatsen.

De onrust groeide toen de BN/De Stem meldde dat Ruud Brood was benaderd om de taken van Lokhoff over te nemen. De trainer van Helmond Sport zou met Graham Arnold de Brabantse selectie gaan leiden. Directeur Theo Mommers ontkende toen op de NAC-website de trainerswissel.

Met eventuele opvolgers heeft NAC naar eigen zeggen nog niet gesproken. 'Nadat overeenstemming is bereikt over de afwikkeling van beiden arbeidsovereenkomsten zullen besprekingen worden gestart met kandidaten over de positie van hoofdtrainer en assistent-trainer.'
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:21:12 #199
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33537364
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:46 schreef Helsie het volgende:
Wat een drama vandaag weer... T wordt tijd dat een zekere trainer eens zelf conclusies trekt!
Doet het bestuur dus al
pi_33537424
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33537484
Niet geheel onverwacht. Maar toch jammer voor Lokhoff.
En dan nu als een speel van Hanegem regelen!
- NAC Breda -
pi_33538808
Het moest er eens van komen, hopelijk is dit het keerpunt van een tot nu toe teleurstellend seizoen.
pi_33539588
Van Hanegem lijkt mij ook wel geschikt.
pi_33539645
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef Radegast het volgende:
Van Hanegem lijkt mij ook wel geschikt.
Lijkt mij erg gaaf als Van Hanegem trainer wordt van NAC maar vraag me af of Van Hanegem niet te hoog gegrepen is voor een club als NAC.
pi_33541080
Willem is altijd een vent geweest waar ik groto respect voor heb. Grote voetbal intelligentie en geen padjepeeër. Van mij mag hij komen! Hij heeft in zijn columns afgelopen half jaar al flink over NAC gehad dus wie weet...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33541900
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:18 schreef Thieske het volgende:

[..]

Lijkt mij erg gaaf als Van Hanegem trainer wordt van NAC maar vraag me af of Van Hanegem niet te hoog gegrepen is voor een club als NAC.
Waarom?
pi_33542245
Kan Pierre het niet worden of is ie solidair met zijn assistent?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33542311
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom?
Heb bij Van Hanegem meer het idee dat het iemand voor een top club is, maar hij heeft ook AZ getrained toen die nog niet al te hoog stonden, dus wie weet....
pi_33542724
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Thieske het volgende:

[..]

Heb bij Van Hanegem meer het idee dat het iemand voor een top club is, maar hij heeft ook AZ getrained toen die nog niet al te hoog stonden, dus wie weet....
Volgens mij heeft Van Hanegem een tijd geleden nog gezegd dat het hem nie zo zeer om een topclub gaat, meer om het gevoel dat hij bij een club heeft, dat hij zich niet meer zomaar ergens wil in storten. Nou weet ik niet wat zijn gevoel bij NAC is natuurlijk
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33545355
Pierre speler / manager is ook een optie. Maar de onvermijdelijke Maaskant, Lok en Wotte zullen ook wel opduiken in het geruchtencircuit.

Wel terechte exit voor Ton natuurlijk, ging niet langer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33545385
Misschien dat Arie Jonker onder een nieuwe trainer een kans krijgt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33545478
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat Arie Jonker onder een nieuwe trainer een kans krijgt.
Vrees van niet, zie het in de gaten houden topic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33545797
Jonker verdient idd een kans ja!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33545939
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vrees van niet, zie het in de gaten houden topic.
Je weet het maar nooit. Kan me niet voorstellen dat Pierre eindeloos veel krediet gaat krijgen van een trainer die daar de boel flink door durft te lichten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33546240
Pierre moet maar laatste man worden.

Alles vervangen. Nieuwe basis:

Van Zwam (of aankoop)

Elshot - Demir - Van Hooijdonk - Van Engelen - Vidmar

Stam - Mendes da Silva - Van Gessel

Jenner - Vonlanthen
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33547006
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Thieske het volgende:

[..]

Heb bij Van Hanegem meer het idee dat het iemand voor een top club is, maar hij heeft ook AZ getrained toen die nog niet al te hoog stonden, dus wie weet....
Ik denk dat WIllem best bij NAC zou passen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:42:18 #217
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33549779
Ik riep eerder ook al dat van Hanegem bij NAC zou passen .. Ik meende het serieus !!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:59:02 #218
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33564284
Willem kom naar Breda joh
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33577368
Nou daar zijn we het iig met zijn allen (NAC of geen NAC ) over eens

Willemt is welkomt in Bredaat!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33603654
Zou wel leuk zijn.

"Zeg Jennert, die schaar van jou heb te weinig remdement. Je mot er een kartelschaar van maken, gosert."
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 januari 2006 @ 00:41:02 #221
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33615305
Cees Lok (39) tekent vandaag een contract dat hem voor anderhalf jaar aan NAC Breda verbindt. De Emmeloorder volgt per direct Ton Lokhoff op, die vrijdag wegens tegenvallende resultaten werd ontslagen. Lok baarde maandag 19 december opzien door zijn contract als coach van NEC op de kerstborrel in te leveren. De reden van zijn vertrek is nooit bekendgemaakt. Maar het lijkt er nu op dat Lok eerder op de hoogte is geweest van het ontslag van Lokhoff dan de coach zelf.


Telegraaf ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  maandag 2 januari 2006 @ 01:20:23 #222
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_33616125
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Zou wel leuk zijn.

"Zeg Jennert, die schaar van jou heb te weinig remdement. Je mot er een kartelschaar van maken, gosert."
Had idd leuk geweest We hakken er echter hoff van af en krijgen Lok... ik vond het (positief) opvallend hoeveel mensen graag Van Hanegem naar Breda hadden zien komen de afgelopen dagen op internet en op straat / om me heen.. maar het wordt dus Lok... ook geen ARnold zoals het nu lijkt... toch jammer...

De Kromme en Arnold... had toch wel een erg mooi koppelt geweest volgens mijnt ..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33618470
Lok dus, komt hij weer erg snel aan een nieuwe job. Zou NAC nu ook overgaan op kick and rush?
That's all folks!
  maandag 2 januari 2006 @ 09:00:50 #224
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33618753
Had ik toch nog niet verwacht..maja de man moet ook centjes verdienen

Ben benieuwd of Lok NAC wel aan het voetballen krijgt.
  maandag 2 januari 2006 @ 09:10:11 #225
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33618798
Lok naar NAC

Damn, wat is zijn reden?
  maandag 2 januari 2006 @ 10:45:06 #226
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_33619546
quote:
Op maandag 2 januari 2006 09:10 schreef DeTolk het volgende:
Lok naar NAC

Damn, wat is zijn reden?
Hij had problemen met bestuur in Nijmegen? Maargoed... als er één club in Nederland is waar het bestuur een IQ gemiddelde van een krentenbol heeft is het in Breda wel... en we roepen maar dat dat de charme van ons clubje is... we blijven maar vrolijk roepen...

Je hebt nu een trainer die niet direct respect af dwingt... dat had je met Van Hanegem binnen kunnen halen... Lok deed het dan ff redelijk, maar op wat voor redenen contracteer je zo'n vent... als ploeg die mee wil draaien om de playoffs.

ik wilde Willem godver!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33619834
tsja Lok. We zullen zien. Lok speelt wel erg verdigend meestal he? Niet dat het voluit op de aanval spelen van Lokhoff nu zoveel succes had. (Maar met deze selectie countervoetbal spelen.. Zou dat lukken?)
Ik had liever de Brood/Arnold combi gezien.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:09:36 #228
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33619932
Brood had dat nog niet aangekund, dan denk ik dat je eerder Arnold/Brood had moeten hebben, met Arnold als hoofdtrainer. Wat is er mis met Lok jongens ? Hij deed het aardig met NEC. Ik vind dat hij ook gewoon de kans moet krijgen. van Hanegem had leuk geweest ja, maar voor hoelang ? Zo'n trainer houdt het nooit jaaaaaaaren vol bij een "kleiner" cluppie als ons NAC. Ik heb liever een man die weet waarvoor hij voor NAC kiest !!!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33620082
En nu Lokhof naar NEC?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 2 januari 2006 @ 11:54:41 #230
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33620793
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Lokhof naar NEC?

Dat zou een leuke stunt zijn.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:05:44 #231
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_33628474
Zou idd leuk zijn hehe NAC heeft het nu dus bevestigd. Lok de nieuwe coach.. we'll see! Slechter kan het toch haast niet
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33630383
Als opvolger van Ton Lokhoff heeft NAC Cees Lok naar Breda gelokt. "Aan het loket van het stadion zullen nu meer kaarten verkocht worden, zo'n topper scheelt een slok op een borrel", aldus Theo Mommers voor een lokaal radiostation. De verwachting is dat de nieuwe trainer ook investeerders zal lokken, maar je kunt de klok er op gelijk zetten dat dit niet Boekhoorn zal zijn. De trainer kon ook tekenen bij Lokomotiv Moskou, maar verkoos NAC Breda, zei hij tussen de sneeuwvlokken door. Hij zal werken met een stevig defensief blok. Tevens zou hij graag Haarlem-spits Patrick Lokken contracteren.

Hoeveel keer zag men in dit stukje Lok?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33630422
10, met de laatste zin van jou erbij 11.

edit: Beetje je post zitten editten terwijl ik zit te tellen.

12 dus, met de laatste zin van jou erbij 13.
  maandag 2 januari 2006 @ 17:08:51 #234
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33630448
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Als opvolger van Ton Lokhoff heeft NAC Cees Lok naar Breda gelokt. "Aan het loket van het stadion zullen nu meer kaarten verkocht worden, zo'n topper scheelt een slok op een borrel", aldus Theo Mommers voor een lokaal radiostation. De verwachting is dat de nieuwe trainer ook investeerders zal lokken, maar je kunt de klok er op gelijk zetten dat dit niet Boekhoorn zal zijn. De trainer kon ook tekenen bij Lokomotiv Moskou, maar verkoos NAC Breda, zei hij tussen de sneeuwvlokken door. Hij zal werken met een stevig defensief blok. Tevens zou hij graag Haarlem-spits Patrick Lokken contracteren.

Hoeveel keer zag men in dit stukje Lok?
13 met die van jou erbij
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33630465
Ik tel er 12, met laatste zin 13.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 januari 2006 @ 17:11:01 #236
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33630509
Zie edit
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33631016
Allebei goed hoor.

Ik denk dat NAC een goed onderwerp is voor een column deze week.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 januari 2006 @ 20:50:52 #238
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_33637379
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Allebei goed hoor.

Ik denk dat NAC een goed onderwerp is voor een column deze week.
I LOVE METHOD

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33650178
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Brood had dat nog niet aangekund, dan denk ik dat je eerder Arnold/Brood had moeten hebben, met Arnold als hoofdtrainer. Wat is er mis met Lok jongens ? Hij deed het aardig met NEC. Ik vind dat hij ook gewoon de kans moet krijgen. van Hanegem had leuk geweest ja, maar voor hoelang ? Zo'n trainer houdt het nooit jaaaaaaaren vol bij een "kleiner" cluppie als ons NAC. Ik heb liever een man die weet waarvoor hij voor NAC kiest !!!
Van Hanegem heeft als trainer weinig geprestreerd. Bij AZ en Sparta deed hij het ook niet geweldig. Ik denk dat Lok dan echt 'n betere keuze is voor NAC.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33662892
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

I LOVE METHOD

Zo is ie geworden: Het VBL-columnhoekje deel 7
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:49:28 #241
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33672149
Cees veel s6 in Breda hopelijk laat jij NAC wel weer voetballen
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33808792
Gekeken naar het aantal duels dat spelers in actie kwamen, is dit de basis van NAC geweest:

Van Zwam 15
Elshot 17
Zwaanswijk 17
Van Gessel 17
Vidmar 13
Stam 13
Vonlanthen 17
Slot 15
Jenner 16
Van Hooijdonk 15
Sikora 13
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33810133
Foto's van de wedstrijd RKSV Heeze - NAC Breda staan op www.rksvheeze.nl
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_33810583
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef White__Tiger het volgende:
Foto's van de wedstrijd RKSV Heeze - NAC Breda staan op www.rksvheeze.nl
Error 403
toegang geweigerd


De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.


U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.

  zondag 8 januari 2006 @ 12:17:59 #245
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33827202
Ben benieuwd hoe NAC er woensdag voorstaat.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33828037
komende 2 wedstrijden 6 punten graag.
pi_33835145
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Error 403
toegang geweigerd


De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.


U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.

Ik heb de foto's inmiddels geupload bij server van de voetbal dus ze zijn te bekijken.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
  zondag 8 januari 2006 @ 17:08:39 #248
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_33836202
Voortaan niet meer naar het MyCom stadion, maar naar het Rat Verlegh Stadion: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=10078 .
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_33836313
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef White__Tiger het volgende:
Foto's van de wedstrijd RKSV Heeze - NAC Breda staan op www.rksvheeze.nl
Altijd leuk, die aanvoerder geniet al van het handjesschudden met Pierre.
That's all folks!
pi_33837123
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef Niox het volgende:
Voortaan niet meer naar het MyCom stadion, maar naar het Rat Verlegh Stadion: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=10078 .
Wou het net zeggen!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 8 januari 2006 @ 20:59:54 #251
55651 JaWi
Shalom.
pi_33844529
Waar komt die naam eigenlijk vandaan?
slettebak [@] gmail.com
pi_33844574
Antoon "rat" Verlegh, de eerste homo in de geschiedenis van Nac.
pi_33844604
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef JaWi het volgende:
Waar komt die naam eigenlijk vandaan?
http://www.derat.nl/downloads/ratverlegh/ratverlegh.pdf
  zondag 8 januari 2006 @ 21:04:26 #254
55651 JaWi
Shalom.
pi_33844763
quote:
Ah, een speler.
slettebak [@] gmail.com
pi_33845511
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Antoon "rat" Verlegh, de eerste homo in de geschiedenis van Nac.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33846611
Nog mensen naar het 'gblhjmsndw' feest?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 8 januari 2006 @ 21:46:41 #257
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_33846663
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Antoon "rat" Verlegh, de eerste homo in de geschiedenis van Nac.
hehe ik kan er om glimlachen hoor RubberenRobbie
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 8 januari 2006 @ 21:48:48 #258
55651 JaWi
Shalom.
pi_33846740
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef Superheld het volgende:
Nog mensen naar het 'gblhjmsndw' feest?
Nee.
slettebak [@] gmail.com
pi_33846781
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef JaWi het volgende:

[..]

Nee.
Oh, maar je mag best in ultrastyle komen hoor.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33846815
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef Superheld het volgende:
Nog mensen naar het 'gblhjmsndw' feest?
Eerst er maar eens achter komen waar die afkorting voor staat.

Maar nee, ik ga niet.
pi_33846842
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Eerst er maar eens achter komen waar die afkorting voot staat.

Maar nee, ik ga niet.
het grote stichting breda loco''s herken je mede supporter na de winterstop feest
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 8 januari 2006 @ 21:51:27 #262
55651 JaWi
Shalom.
pi_33846849
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Superheld het volgende:

[..]

Oh, maar je mag best in ultrastyle komen hoor.
Heb ik niet .
slettebak [@] gmail.com
pi_33846859
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

hehe ik kan er om glimlachen hoor RubberenRobbie
Hij kroop zo maar in andermans holletje
  zondag 8 januari 2006 @ 21:52:33 #264
55651 JaWi
Shalom.
pi_33846887
13 januari, opnieuw in Café 'T Paviljoen, het GSBLHJMSNDW Feest. Aanvang 20.00 uur. !
slettebak [@] gmail.com
pi_33846940
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef JaWi het volgende:

[..]

Heb ik niet .
Mag je nu niet op je eigen feest naar binnen?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 8 januari 2006 @ 21:54:30 #266
55651 JaWi
Shalom.
pi_33846959
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Superheld het volgende:

[..]

Mag je nu niet op je eigen feest naar binnen?
Het is mijn feest niet en ik weet niet eens of ik er heen ga .
slettebak [@] gmail.com
pi_33847117
Oke, om even ontopic te gaan de komende wedstrijden:

NAC Breda - RKC Waalwijk - 11-01-2006 -
NAC Breda - Roda JC - 14-01-2006 -
FC Utrecht - NAC Breda - 22-01-2006 -
FC Groningen - NAC Breda - 29-01-2006 -
NAC Breda - Sparta - 04-02-2006 -
ADO Den Haag - NAC Breda - 08-02-2006 -
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 8 januari 2006 @ 23:02:34 #268
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_33849954
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef Superheld het volgende:
Oke, om even ontopic te gaan de komende wedstrijden:

NAC Breda - RKC Waalwijk - 11-01-2006 -
NAC Breda - Roda JC - 14-01-2006 -
FC Utrecht - NAC Breda - 22-01-2006 -
FC Groningen - NAC Breda - 29-01-2006 -
NAC Breda - Sparta - 04-02-2006 -
ADO Den Haag - NAC Breda - 08-02-2006 -
[kampioenenmetlok-modus]18 punten? [/kampioenenmetlok-modus]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33850096
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

[kampioenenmetlok-modus]18 punten? [/kampioenenmetlok-modus]
9 zou al heel wat zijn.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 9 januari 2006 @ 15:17:14 #270
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33867087
quote:
NAC speelt voortaan in Rat Verlegh stadion
NAC Breda heeft de naam van het eigen stadion veranderd. De thuishaven van de Brabanders heet niet langer het MyCom stadion maar gaat voortaan door het leven als Rat Verlegh stadion. De clubleiding maakte de wijziging op de nieuwjaarsborrel bekend.
NAC eert met de nieuwe naam clubheld Antoon Verlegh, die speler, trainer en erevoorzitter was. Vanwege zijn vlugheid als speler verdiende hij de bijnaam Rat. Verlegh, die overleed op 63-jarige leeftijd in 1960, kwam tot acht interlands in de periode 1920-1927.
Ik hou er wel van, stadions die gewoon naar oude clubhelden worden vernoemd. Persoonlijk ken ik Rat Verlegh niet, maar alle complimenten.
  maandag 9 januari 2006 @ 15:32:44 #271
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_33867598
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Ik hou er wel van, stadions die gewoon naar oude clubhelden worden vernoemd. Persoonlijk ken ik Rat Verlegh niet, maar alle complimenten.
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef Niox het volgende:
Voortaan niet meer naar het MyCom stadion, maar naar het Rat Verlegh Stadion: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=10078 .
??
Maar idd.. blijft leuk nieuws een stuk beter dan dat bekend is geworden dat we voortaan NAC nieuws op tv krijgen via TV&Co... stumpers uit de regio...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33876200
Nog mensen geweest op de nieuwjaarsborrel? Mijn collega wel, Pi-Air heeft met iedereen staan praten ongeveer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 januari 2006 @ 22:28:49 #273
3455 Helsie
Proud to be
pi_33885079
Zin in woensdag tegen RKC. Lekker kleumen en hopelijk een overwinning, met wat laatste juupkes
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_33889402
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen geweest op de nieuwjaarsborrel? Mijn collega wel, Pi-Air heeft met iedereen staan praten ongeveer.
Pierre scheen aardig in zijn hum te zijn ja... bijzonder nadat zijn vriend er uit is gebonjoured. Of zou hij niet ind e gaten hebben dat HOFF er af is gehakt
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_33895418
Ik ben ook benieuwd wat het woensdag gaat worden.
Iig zal het bier niet lauw worden
- NAC Breda -
pi_33913083
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Pierre scheen aardig in zijn hum te zijn ja... bijzonder nadat zijn vriend er uit is gebonjoured. Of zou hij niet ind e gaten hebben dat HOFF er af is gehakt
Of hij wist dat Henk Vos naar RBC zou gaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33914682
Is Cees Lok al gesignaleerd op de Havermarkt?
pi_33930628
quote:
BREDA ? John Karelse is voorlopig assistent-trainer van NAC. ?We gaan van beide kanten bekijken hoe het bevalt, dat geldt voor zowel Cees Lok als mij.?
Er is geen datum genoemd waarop het tweetal de samenwerking gaat evalueren. Het ligt echter voor de hand om tot het eind van dit seizoen de situatie aan te kijken. ?Voor mij moet het wel inhoud hebben. Alleen met shirts en pionnen lopen heeft geen zin?, vertelt de Bredanaar (35), die sinds 1 juli 2004 keeperstrainer is. Die functie blijft hij voorlopig ook vervullen. ?Ik ga lekker met mijn jongens door. Als zij nodig zijn bij de groep, ben ik assistent.?

Het belangrijkste is dat hij zijn ei kwijt kan in zijn nieuwe rol. ?Anders ga ik iets anders doen.? Dat zal dan hoogstwaarschijnlijk niet keeperstrainer zijn. ?Daar haal ik niet alle papieren voor. Over een paar maanden hoop ik namelijk het diploma Oefenmeester 1 te halen en als het goed bevalt wil ik ooit nog de cursus Coach Betaald Voetbal doen.?
Koos Waslander wordt minder betrokken bij het eerste elftal. De trainer van het beloftenteam gaat zich meer bezig houden met analyses van tegenstanders en met scouting.
nacblog.nl
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:53:36 #279
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33953561
Gaat lekker daar vanavond
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33961115
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef HAL9000S het volgende:
Gaat lekker daar vanavond
Het enige leuke wat ik vanavond gezien heb (afgezien van de treffer van Jenner), was het spandoek: liever een soa aan mijn zak, dan een trommel in mijn vak. Poëtisch volk, die Bredanaars.
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:40:16 #281
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33961478
Treffer van Jenner was idd erg mooi, net zoals de acties van Ceulaar
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33961553
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:40 schreef HAL9000S het volgende:
Treffer van Jenner was idd erg mooi, net zoals de acties van Ceulaar
Die Ceulaer, zou dat verre familie zijn van Ceulemans?
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:43:56 #283
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33961570
Mischien wel ja
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33962226
Met een puike winst heet dit forum. Goed gekozen naam, maar niet heus.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:47:16 #285
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34016364
Morgen weer een nederlaag,lekker hoor volgend seizoen weer gouden gids divisie
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_34016396
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef edje34 het volgende:
Morgen weer een nederlaag,lekker hoor volgend seizoen weer gouden gids divisie
Kom kom, beetje positief blijven. Morgen gaan we gewoon winnen

Hoop ik
pi_34016445
Liever suiker in mijn benzinetank
dan een Lok op de reservebank
pi_34016566
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef Beschouw het volgende:
Liever suiker in mijn benzinetank
dan een Lok op de reservebank
Laat dat rijmen nou maar aan NAC fans over.
pi_34018166
Liever stront op mijn stoep
dan Lok voor de groep
pi_34023432
Leuk dat Vincent Vervoort mocht debuteren, verder was het weer bedroevend heb ik begrepen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:31:48 #291
92908 Version1
Jerichoholic
pi_34023696
Vincent heeft zn officiële debuut in 't 1e nog niet gemaakt hoor
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_34023958
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat Vincent Vervoort mocht debuteren, verder was het weer bedroevend heb ik begrepen.
Verwar je Vervoort niet met Arie Jonker?

Al was het voor Jonker niet z'n debuut.
pi_34024570
Viel ie niet in? En mijn collega zegt gisteren dat Vincent Vervoort mocht invallen bij NAC en dat ie dat zo leuk vond, omdat hij hem al vanaf drie turven hoog kent. Raar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34024923
Ik ben zelf niet naar de wedstrijd geweest ivm werk maar volgens De Rat niet.
pi_34025359
Okee, dan zal ie wel alleen op de bank gezeten hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:38:54 #296
92908 Version1
Jerichoholic
pi_34026297
Ja, sinds heracles zit ie op de bank en bij het 1e. Erg leuk voor hem, heeft van de afgelopen 3 jaar, 1.5-2 jaar ofzo eruit gelegen met diverse blessures. Weet alleen niet of hij, nu Lok trainer is, nog steeds bij het 1e zit. Hopelijk krijgt ie een kans van Lok. Is aanvoerder van Jong Nac, vaak de beste man volgens de berichten op de Rat bij Jong Nac, goede mentaliteit en inzet.. kunnen ze sommige spelers uit het 1e wel een voorbeeld aan nemen [aan dat laatste]
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:45:59 #297
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34065523
wat een wanprestatie zeg vanavond,laat ze allemaal lekker op rotten naar de gouden gids divisie.
En Pierre moet ook eens leren z`n grote bek te houden.
Wat heeft hij nu laten zien tot nu toe?? helemaal niks,en zijn zakken maar vullen bij NAC maar een beetje presteren ho maar.Rot lekker terug op naar Turkye
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:07:02 #298
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34066383
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef edje34 het volgende:
wat een wanprestatie zeg vanavond,laat ze allemaal lekker op rotten naar de gouden gids divisie.
En Pierre moet ook eens leren z`n grote bek te houden.
Wat heeft hij nu laten zien tot nu toe?? helemaal niks,en zijn zakken maar vullen bij NAC maar een beetje presteren ho maar.Rot lekker terug op naar Turkye
Was jij die kerel in het stadion Die zei bijna hetzelfde
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34066590
Gaat nu wel erg dramatisch bij NAC.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:18:28 #300
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34066822
Ik krijg bijna medelijden met van Gessel en Elshot
pi_34066849
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Noca het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met van Gessel en Elshot
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')