abonnement Unibet Coolblue
pi_30520944
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:07 schreef phileine het volgende:
t was wel wat specifieker dan het nu lijkt Milagro. Specifiek genoeg om flink wat mensen -onafhankelijk van elkaar- zijn oproepen serieus te laten nemen. Heb geen zin om het terug te zoeken, maar ergens in de annalen van BB3 op Veronica en Gesprek Van de Dag is het allemaal nog wel terug te vinden. Voor als Nico zijn Korsakov eens wil opfrissen. Heb daar zelf eigenlijk geen behoefte aan.

Ik hou me dan liever bezig met het bezetten van die onderlaag van de schoenzool der BB-watchers en het lezen van de waanzin die iedereen erover schrijft. En je kunt klagen dat Nico alleen maar mensen kan afzeiken in zijn columns, maar hij doet dat wel op een veel originelere manier dan de meeste mensen. En daarom wordt hij er bijvoorbeeld voor betaald en de gemiddelde "tyfuszeug"-roeper niet.
Ging dat over die idiote aangifte van een vermeende verkrachting van dat hysterische dronken wijf door "je moet geen toespelinguh gevuh" Frank
Die dame die met haar dronken kop op hem zat te rijen "Nee, nee, dit moeten we niet doen, nee, nee" ...sopsopsop

Zeg dat het niet waar is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30521017
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Sanne het volgende:
Het was tijdens BB3. Het ging om de aanranding/verkrachting van Diane door Frank. Toen heeft DD gewaarschuwd dat die achterlijke Frank na de uitzending wel eens verhaal kon gaan halen bij Phileine en Voyeur. Of dat adres er toen ook bij stond kan ik me niet herinneren.
oh wel waar dus.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30522425
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:42 schreef milagro het volgende:

[..]

oh wel waar dus.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 20:33:11 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30522595
't Wordt steeds gezelliger hier.
Heb je al bijna je rel, PC eend, al is het dan een ouwe koe.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30522714
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Gert het volgende:
't Wordt steeds gezelliger hier.
Heb je al bijna je rel, PC eend, al is het dan een ouwe koe.
Ik wist niet dat het hier om ging, maar dat was wel een goeie ja
die ging geloof ik aardig wat delen mee
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 12 september 2005 @ 20:54:28 #106
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_30523238
Ja, dat was het. Voyeur, die nu iets doet voor Vrouwen Zonder Grenzen had, aan de hand van televisiebeelden, bedacht dat er iemand in het BB-huis was verkracht. Zelf dacht zij daar heel anders over, maar nee, Voyeur wist het zeker. Heeft hij toen aangifte van gedaan. Daar had ik wel graag bij willen zijn.

Ik kom aangifte doen van een verkrachting op de televisie, meneer agent.
Om wie gaat het? Mien Dobbelsteen?
Nee, iemand uit het BigBrother huis is oneerzaam betast, meneer
We rukken meteen uit, meneer Voyeur. Van u zouden er meer moeten zijn!

Ik heb me toendertijd nogal vrolijk om gemaakt, om dat belerende gedoe. Kan best dat ik me toen hardop heb afgevraagd wat Frank, de aangegeven BB bewoner daar van zou vinden als hij er uit kwam.

Ach ja, jongens waren we.
Het komt opeens allemaal weer terug.

Overmorgen zal Voyeur aangifte doen tegen Rob wegens het fingeren van mankheid. Hij simuleeert duidelijk een prothese.
pi_30523383
was die rel ook niet de reden dat gesprekvandedag.nl er mee ophield?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_30523622
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:54 schreef doordevil het volgende:
Ja, dat was het. Voyeur, die nu iets doet voor Vrouwen Zonder Grenzen had, aan de hand van televisiebeelden, bedacht dat er iemand in het BB-huis was verkracht. Zelf dacht zij daar heel anders over, maar nee, Voyeur wist het zeker. Heeft hij toen aangifte van gedaan. Daar had ik wel graag bij willen zijn.

Ik kom aangifte doen van een verkrachting op de televisie, meneer agent.
Om wie gaat het? Mien Dobbelsteen?
Nee, iemand uit het BigBrother huis is oneerzaam betast, meneer
We rukken meteen uit, meneer Voyeur. Van u zouden er meer moeten zijn!

Ik heb me toendertijd nogal vrolijk om gemaakt, om dat belerende gedoe. Kan best dat ik me toen hardop heb afgevraagd wat Frank, de aangegeven BB bewoner daar van zou vinden als hij er uit kwam.

Ach ja, jongens waren we.
Het komt opeens allemaal weer terug.

Overmorgen zal Voyeur aangifte doen tegen Rob wegens het fingeren van mankheid. Hij simuleeert duidelijk een prothese.


Het komt inderdaad weer helemaal terug nu, die hele discussie hier op Fok

Zelden zoiets sufs gelezen, ik had toen echt het idee dat sommigen naar een heel ander programma hebben zitten kijken als ik.
Een dronken geile vrouw, een dronken geile man, een bed, en vervolgens veel gekreun, gesop en gevinger en gerij met een begeleidend "Nee, nee, nee, dit moeten we..ah ah ah..niet ...ah,ah ah.....doen .. oh god wat is dit le....nee nee"

Nooit geweten (of heel erg vergeten) dat er daadwerkelijk aangifte gedaan is.
Hoe genant
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 september 2005 @ 21:32:55 #109
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30524463
er staat me vaag iets van bij inderdaad, maar BB3 heb ik niet zo stringent gevolgd.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  † In Memoriam † maandag 12 september 2005 @ 23:01:41 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30527094
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:54 schreef doordevil het volgende:
Het komt opeens allemaal weer terug.
Ik zag het meteen al weer helemaal scherp voor me toen het hier opgerakeld werd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30527567
Het mooiste van BB1 waren Bart en de columns van Nico. Het dagprogramma kijk ik nu niet meer, alleen de live uitzendingen en af en toe hier wat streamverslagen. Er is in die jaren een hoop veranderd, maar één ding niet: de columns van Nico zijn wederom het mooiste van BB. Respect!
pi_30532216
Sorry hoor, maar ik kan geen respect hebben voor iemand die zo achterbaks als een slaafje achter de commercie aan rent.
Eerst tijdens BB1 een niet aflatende scheld kannonade tegen alles wat maar commercie is, maar zodra de stank van geld zijn neus vleugels bereikt als een blad aan de boom omgaan en zijn ziel verkopen aan de mammon.

Zolang hij achter zijn veilige toetsenbordje zit, met alle deuren en ramen stevig geblindeerd en vergrendeld, durft hij alles. Maar zodra hij in een bar zit en aangesproken word, komt zijn ware aard weer naar boven en staat hij te stotteren en te stamelen als een klein kind en komt er geen zinnig woord meer uit.

Miisschien moeten we Patty maar weer eens langs dat omhoog gevallen commerciel zieke figuurtje sturen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2005 @ 08:09:13 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30532320
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:52 schreef Sakura het volgende:
Eerst tijdens BB1 een niet aflatende scheld kannonade tegen alles wat maar commercie is, maar zodra de stank van geld zijn neus vleugels bereikt als een blad aan de boom omgaan en zijn ziel verkopen aan de mammon.
Maar toen hij bij Veronica zat mocht-ie toch gewoon doorgaan met het afzeiken van BB?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 10:52:17 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30535027
Ik lees nu al een paar keer iets over Patty, maar dat heb ik gemist blijkbaar: heeft zij een keer de vloer aangeveegd met Nico of zo?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:15:37 #115
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30535747
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
Ik lees nu al een paar keer iets over Patty, maar dat heb ik gemist blijkbaar: heeft zij een keer de vloer aangeveegd met Nico of zo?
Bij één van Patty's (overigens heerlijk ranzige) programma's maakte ze een afspraak met Dijkshoorn in een café, om hem te spreken over een of andere column van hem waarin hij Patty had afgeschilderd als weet-ik-veel, ordinaire stoephoer o.i.d. Zo kon de kijker eindelijk eens een blik werpen op de vermaarde Dijkshoorn: een beetje zielige sukkel dus. Patty schold wat, Dijkshoorn deed net alsof ie Bob Woodward was (lukte niet echt), het programma liep op z'n end, het leven ging door...

[ Bericht 1% gewijzigd door Blackadder2 op 13-09-2005 11:22:55 ]
'Beam me up Scotty'
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:20:52 #116
242 Pinball
Electric Monk
pi_30535917
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
Ik lees nu al een paar keer iets over Patty, maar dat heb ik gemist blijkbaar: heeft zij een keer de vloer aangeveegd met Nico of zo?
Volgens mij had Nico zich op geheel eigen wijze uitgelaten over deze dame, en was zij toen voornemens om zijn kop eraf te trekken. Zo romantisch als het soms wordt afgeschilderd was het overigens helemaal niet, bij mij is iig niet de indruk blijven hangen dat hij afgezeken werd door Patty. Tegen zo´n lomp schreeuwende en raaskallende teef is gewoon weinig in te brengen als je niet van plan bent om terug te schreeuwen alsof je zelf ook een viswijf bent.
Wat bij mij wél bleef hangen was het lef om op te komen dagen. Iedereen heeft het hier over laf achter een pctje zitten, maar uiteindelijk zat hij gewoon te wachten op Patty terwijl hij wist (of zeker kon vermoeden) dat daar camera´s aan te pas zouden komen.

Dat zie ik mezelf nou niet echt doen als Tanja me ooit uitnodigd om even bij te babbelen na BB.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 11:34:01 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30536266
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Pinball het volgende:

[..]

Volgens mij had Nico zich op geheel eigen wijze uitgelaten over deze dame, en was zij toen voornemens om zijn kop eraf te trekken. Zo romantisch als het soms wordt afgeschilderd was het overigens helemaal niet, bij mij is iig niet de indruk blijven hangen dat hij afgezeken werd door Patty. Tegen zo´n lomp schreeuwende en raaskallende teef is gewoon weinig in te brengen als je niet van plan bent om terug te schreeuwen alsof je zelf ook een viswijf bent.
Wat bij mij wél bleef hangen was het lef om op te komen dagen. Iedereen heeft het hier over laf achter een pctje zitten, maar uiteindelijk zat hij gewoon te wachten op Patty terwijl hij wist (of zeker kon vermoeden) dat daar camera´s aan te pas zouden komen.

Dat zie ik mezelf nou niet echt doen als Tanja me ooit uitnodigd om even bij te babbelen na BB.


Ik gok dat Nico vindt dat jij er wel kijk op hebt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:34:41 #118
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30536283
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Pinball het volgende:

[..]

Volgens mij had Nico zich op geheel eigen wijze uitgelaten over deze dame, en was zij toen voornemens om zijn kop eraf te trekken. Zo romantisch als het soms wordt afgeschilderd was het overigens helemaal niet, bij mij is iig niet de indruk blijven hangen dat hij afgezeken werd door Patty. Tegen zo´n lomp schreeuwende en raaskallende teef is gewoon weinig in te brengen als je niet van plan bent om terug te schreeuwen alsof je zelf ook een viswijf bent.
Wat bij mij wél bleef hangen was het lef om op te komen dagen. Iedereen heeft het hier over laf achter een pctje zitten, maar uiteindelijk zat hij gewoon te wachten op Patty terwijl hij wist (of zeker kon vermoeden) dat daar camera´s aan te pas zouden komen.

Dat zie ik mezelf nou niet echt doen als Tanja me ooit uitnodigd om even bij te babbelen na BB.
Ach doe me 'n lol: Nico de dappere? Hij dacht waarschl. zoiets als dat het zijn opstapje had kunnen zijn naar de TV: 'De vlijmscherpe columnist die Nederland gaat veroveren!' Een grote mislukking. 't Was gewoon een bierbuik achter een glas bier, meer niet. Wat nou lef, 't zou me niet verbazen als Patty's Posse hem heeft betaald om te komen opdagen en zich enigszins te laten afzeiken. Zwakke vertoning allemaal hoor.
'Beam me up Scotty'
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:18:56 #119
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_30537432
Voor de mensen die echt geen idee hebben waar dit over gaat, hier de relevante links.

De eerste linkt naar de column die Patty triggerde. De tweede linkt naar het filmpje van de ontmoeting. (Overigens zwaar gemonteerd en bij lange na geen goede weergave van het gesprek, maar toch..)

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/001717.html

http://www.geenstijl.nl/gm/paginas/pattyisboos2.html
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:31:40 #120
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_30537732
Overigens heeft Pinball er wel kijk op.
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:44:22 #121
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30538036
Ja. Wat een zielige vertoning hè? Maar moet ik nu hieruit begriijpen dat je een èchte sjoernalist bent, auwe gauwe Nico? Of Koolumnist? Patty verdient tenminste nog wat centjes met 'r onzin. En toch opvallend dat je on-mi-ddu-lluk hier aonweessug bent om je eige hachie tu verdedigguh...
Je eerste 2 koolums in '99 of zo, dat was nog leuk. Daarna? Doet mèn un lol. Dahaag Nico...
'Beam me up Scotty'
pi_30538127
En ABN is ook ver te zoeken
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:01:08 #123
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_30538513
Ik leef voor anderen, daar komt het eigenlijk op neer.
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:02:02 #124
242 Pinball
Electric Monk
pi_30538543
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Blackadder2 het volgende:
Ach doe me 'n lol: Nico de dappere?
Dat maak jij ervan. Ik zeg dat je iemand niet kan verwijten dat hij laf achter z´n pctje zit te schelden als hij zijn ´slachtoffer´ irl durft te ontmoeten.
quote:
Hij dacht waarschl. zoiets ...
...
't zou me niet verbazen als...
Jouw meningkjes en speculaties zijn even irrelevant als die van Nico. Op de dag dat jij ze ook leuk op weet te schrijven ga ik ze misschien lezen.
quote:

't Was gewoon een bierbuik achter een glas bier, meer niet.
En Patty was een puddingbuik achter een glas rosé. So what.
Als uiterlijk een criterium is voor het mogen uiten van je mening hoef je ook niet meer op mijn post te reageren. Ik ben namelijk érg lelijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30538651


Fotooooooooooo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')