abonnement Unibet Coolblue
pi_30431606
Ik heb een netwerkkaart die ik in mijn laptop (aan de zijkant) kan pluggen zodat ik draadloos internet heb. Ik heb een router ven hetzelfde merk(edimax) en er zit ook een draadloze port in.
Nu heb ik dat kaartje aangesloten, en werkt het internet niet helemaal. er staat dat hij niet helemaal kan connecten of zoiets door veiligheidsredenen. Dan kan ik hem herstellen, maar dan det hij het nog niet. Wat kan ik eraan doen om hem te laten werken?
...
pi_30432104
Waarschijnlijk zit er op de router een wachtwoord
Kortom aan de andere kant moet ook een wachtwoord worden ingevuld door middel van encryptie

De persoon die de router heeft ingesteld weet waarschijnlijk wat dat is
pi_30435745
Oke, dat ga ik proberen bedankt
...
pi_30446397
Er zit inderdaad een wachtwoord op de router. Ik zit nu in het configuratiescherm van de router, waar kan ik een wachtwoord invullen door middel van encryptie?
...
pi_30449965
Dit is standaard informatie die in een handleiding zou moeten staan, zodat ook mensen, die niet zoveel verstand hebben van dit soort zaken, hun internet aan de praat kunnen krijgen. Probeer de handleiding van de edimax te vinden thuis of online. Probeer dan de handleiding te volgen en als het dan nog niet lukt, vraag dan iets meer specifiekere vragen.
And this, too, shall pass away.
pi_30470809
handleiding van de router of de kaart?
...
pi_30470862
-verkeerd gelezen-
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:52:54 #8
49204 BrainFuel
no pain...no gain...
pi_30470997
Is op de volgende link nu echt niet genoeg te vinden...

Support Edimax
pi_30484909
Heb de manuel gevonden, maar snap er niet zoveel van.
Kan iemand een nederlandsvertaalde versie van http://www.edimax.nl/download/manual/EW-7106PC_M.PDF krijgen?
Alvast bedankt.
...
pi_30517231
Hallo,
Mijn draadloos internet werkt bijna.
Hij connect naar de router alleen hij geeft aan bij status: Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden.
Ik geloof dat een paar stukjes terug gezegd werd dat ik een encryptie moest invoeren.
Maar waar kan ik dat doen kan het namelijk nergens vinden in de Manuel.
...
  maandag 12 september 2005 @ 17:26:36 #11
107652 Quincy5
Back to the future
pi_30517751
zonder encryptie (=beveiliging) moet het ook werken. Je kan het ook beter eerst zonder testen, dan weet je zeker dat je problemen niet daardoor komen.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_30518026
Hij is disabled.. Maar werkt nog steeds niet ( hij stond trouwens al disabled)
...
pi_30825870
Bedankt voor al jullie hulp. Ben niet veel verder gekomen. Maar heb al iemand die ik ken die het voor mij op gaat lossen
...
pi_30871492
Uhm het is nog niet gelukt.
Er werd gezegd dat ik een encryptie aan moet maken.
Ik heb nu dat schermpje bij rtlwake.
Dan kan ik 4 keys invoegen.
Maar welke key moek daar invoeren?
...
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:10:01 #15
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30871730
maakt niet uit welke je invoert als je dezelfde maar invoert als je je netwerkkaart herkent wilt krijgen door je router
Neerkomen wel!
pi_30875670
Ik zeg maar altijd, wanneer je niet kunt autorijden, koop je ook geen auto.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')