abonnement Unibet Coolblue
pi_30483412
Ik zie hier lufia voorbijkomen Brengt jeugdherinneringen naar boven
pi_30483453
Secret of Mana
De muziek, de grote wereld, het verhaal, de multiplayer, de actie, alles was goed, bijna perfect zelfs.



Chrono Trigger
Dit spel was zo groot dat ik het nooit heb uitgespeeld, verder heeft het dezelfde voordelen als Secret of Mana. Hij mist nog in mijn SNES-verzameling, misschien dat de Revolution uitkomst kan bieden .



Lufia
Moeilijk, tof, groot, alles wat een goede RPG moet hebben. En die grot waar schatten te vinden waren tot op een zekere diepte was zeer vet. Alleen soms irritant dat vijanden willekeurig kunnen verschijnen, soms ff te veel achter elkaar. Mist ook nog in m'n SNES-verzameling .



Mario Kart
Nog steeds de beste Mario Kart van allemaal!



Super Mario Allstars
Aangezien we onze NES hadden verkocht (;() om een SNES te kopen, waren we ook de Mario-games kwijt. Gelukkig kwam de Allstars-verzameling, die ik echt teringveel gespeeld heb.



Super Mario World
Ik vind deze game beter dan de andere Mario-games, op Mario 64 na dan. Heerlijk, wat een lol. Betere 2d-platformers zijn er niet.



Super Mario World 2
Aparte game, vooral de art. Toch erg scherpe graphics en erg leuk om te spelen. Haalt het desondanks niet bij deel één.



Flashback
Supervette actie-game. De tegenstanders en jij bewegen heel realistisch ook. Later in het spel moet je liquidatie-missies doen en meer toffe dingen.



International Superstar Soccer Deluxe
Beste voetbalgame uit het 2d-tijdperk.



Illusion of Gaia
Erg toffe RPG, zag er ook erg goed uit.



Super Probotector
Eén van de leukste multiplayergames op de SNES.



Sunset Riders
Ook één van de beste multiplayergames.



Secret of Evermore
Niet zo goed als Secret of Mana, maar wel erg leuk.



Vortex
Enige game die ik leuk vond met die 3dfx-chip.



Super Street Fighter II
Hier hoeft geen commentaar bij.



Zelda: A Link to the Past
Nog steeds de beste 2D-Zelda ooit, en na Ocarina of Time de beste



Donkey Kong Country
Naast Super Mario World de beste platformer op de SNES.




Zo, dat was het wel zo'n beetje .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30484349
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]

oeh yeah!
Dat spel heb ik zo vaak uitgespeeld
Uiteindelijk is dat spel gejat door een neger
pi_30486966
Goof troop en Asterix speelde ik het meest. En mario kart, maar die kreeg je erbij als je een snes kocht.
  zondag 11 september 2005 @ 16:28:13 #55
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30487227
Star Fox en Mario Kart.

De eindbaas van Star Fox was echt megacool.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30487258
Hehe, vortex heb ik ook nog
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_30531988

mijn favoriete spel, ik speel hem nog steeds

de casette

levelselect voor de liefhebbers

megadrive wonderboy in monserland rip off deel 2
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30532038
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:21 schreef Steeven het volgende:
...
@steeven, dat is wel een plaatje van de arcade versie van Sunset Riders. De arcade versie is nog wel een tikkeltje spannender. Ik vond het sowieso merkwaardig dat je tijdens het paardrijden nooit powerups kon verzamelen en dat het laatste level van Richard Rose zo is veranderd, alhoewel ik in de spellenhal nooit echt ver kwam met 1 gulden.

De Sega megadrive versie is trouwens helemaal triest.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:54:24 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30532753
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:21 schreef Steeven het volgende:
Secret of Mana
De muziek, de grote wereld, het verhaal, de multiplayer, de actie, alles was goed, bijna perfect zelfs.

[afbeelding]

Chrono Trigger
Dit spel was zo groot dat ik het nooit heb uitgespeeld, verder heeft het dezelfde voordelen als Secret of Mana. Hij mist nog in mijn SNES-verzameling, misschien dat de Revolution uitkomst kan bieden .

[afbeelding]

Lufia
Moeilijk, tof, groot, alles wat een goede RPG moet hebben. En die grot waar schatten te vinden waren tot op een zekere diepte was zeer vet. Alleen soms irritant dat vijanden willekeurig kunnen verschijnen, soms ff te veel achter elkaar. Mist ook nog in m'n SNES-verzameling .

[afbeelding]

Mario Kart
Nog steeds de beste Mario Kart van allemaal!

[afbeelding]

Super Mario Allstars
Aangezien we onze NES hadden verkocht (;() om een SNES te kopen, waren we ook de Mario-games kwijt. Gelukkig kwam de Allstars-verzameling, die ik echt teringveel gespeeld heb.

[afbeelding]

Super Mario World
Ik vind deze game beter dan de andere Mario-games, op Mario 64 na dan. Heerlijk, wat een lol. Betere 2d-platformers zijn er niet.

[afbeelding]

Super Mario World 2
Aparte game, vooral de art. Toch erg scherpe graphics en erg leuk om te spelen. Haalt het desondanks niet bij deel één.

[afbeelding]

Flashback
Supervette actie-game. De tegenstanders en jij bewegen heel realistisch ook. Later in het spel moet je liquidatie-missies doen en meer toffe dingen.

[afbeelding]

International Superstar Soccer Deluxe
Beste voetbalgame uit het 2d-tijdperk.

[afbeelding]

Illusion of Gaia
Erg toffe RPG, zag er ook erg goed uit.

[afbeelding]

Super Probotector
Eén van de leukste multiplayergames op de SNES.

[afbeelding]

Sunset Riders
Ook één van de beste multiplayergames.

[afbeelding]

Secret of Evermore
Niet zo goed als Secret of Mana, maar wel erg leuk.

[afbeelding]

Vortex
Enige game die ik leuk vond met die 3dfx-chip.

[afbeelding]

Super Street Fighter II
Hier hoeft geen commentaar bij.

[afbeelding]

Zelda: A Link to the Past
Nog steeds de beste 2D-Zelda ooit, en na Ocarina of Time de beste

[afbeelding]

Donkey Kong Country
Naast Super Mario World de beste platformer op de SNES.

[afbeelding]


Zo, dat was het wel zo'n beetje .
We have a winner
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30534813
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

En hoewel ik 'em zelf nooit op de SNES heb gespeeld, is ook Delphine's meestwerk Another World / Out Of This World natuurlijk helemaal te gek. Een van de meest sfeervolle games ooit gemaakt, als je dit niet hebt gespeeld, zou je het gelijk even op moeten zoeken en vanavond nog moeten spelen. Hoewel er natuurlijk geen enkel geldig excuus dit spel gemist te hebben, want het is werkelijk voor zo'n beetje elk platform gemaakt, van Amiga tot Game Boy. En ook de SNES dus.

[afbeelding]



[afbeelding]

Tis jammer dat het vervolg, Heart Of The Alien, alleen op de Sega MegaCD is uitgekomen Qua gameplay is het bijna onmogelijk moeilijk en de sfeer is ook wel wat minder, maar het verhaal wordt wel afgerond en dat is ook wat waard.
Die heb ik nog een paar maanden terug voor nog geen 10 euro gekocht op eBay. Net als jij had ik 'm nog nooit gespeeld, maar wist ik dat ik 'm moest hebben. Is echt een superspel, al is de besturing soms niet altijd je-van-het.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:29:59 #61
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_30540767
Je wil niet weten wat ik over heb voor zon SNESke met Mario World 1&2 DKC1,2&3 etc....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  Redactie Games dinsdag 13 september 2005 @ 16:01:02 #62
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_30543452
Beste RPg vind ik persoonlijk Chrono Trigger
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_30543809
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Paperclipjes het volgende:
Je wil niet weten wat ik over heb voor zon SNESke met Mario World 1&2 DKC1,2&3 etc....
nou zeg het maar
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:28:42 #64
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_30544160
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:14 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou zeg het maar
Veel, hebbie iets?
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_30544283
We hebben allemaal wel wat, maar het ligt er aan hoeveel je er voor over hebt.
Bij mij waarschijnlijk veel te veel, ik hou hem liever zelf, maar het kan geen kwaad te vragen nietwaar?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_30544332
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:28 schreef Paperclipjes het volgende:

[..]

Veel, hebbie iets?
dat wat jij zoekt minus mario world 2 en plus nog een hele hoop.
pi_30546273
Super Punch Out!

Zeker één van de allerbeste games ooit gemaakt, met perfecte gameplay + learning curve. Echt Nintendo kwaliteit.



  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2005 @ 17:50:49 #68
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30546411
Goof Troop


en natuurlijk:

Jurrasic Park
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_30551899
Hehe, goof troop en jurassic park. Onderschatte toppers. (nou, goof troop dan alleen in multiplay)
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:10:30 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_30552533
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:01 schreef Fathom het volgende:
Beste RPg vind ik persoonlijk Chrono Trigger
Ik ga toch meer voor Secret of Mana. Om een of andere reden zijn RPGs nog net wat toffer als je in multiplayer de wereld door kan lopen. Dan heb je toch een soort gedeelde ervaring, wat het gevoel dat je echt in het spel zit versterkt. Dat heb ik pas weer meegemaakt bij Tales of Symphonia.

En van Jurassic Park kreeg ik motion sickness . Geen idee waar het aan lag, misschien de wazige kleuren, of dat vreemde doorkijk effect van de tekst, waar je probeerde te lezen en tegelijkertijd op moest letten of er geen dinosaurussen aan kwamen lopen. Heb het daarna nooit meer van een spel gehad (tenzij het een gameboy in een rijdend voertuig was).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:10:47 #71
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_30552545
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:44 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Net als jij had ik 'm nog nooit gespeeld, maar wist ik dat ik 'm moest hebben. Is echt een superspel, al is de besturing soms niet altijd je-van-het.
Ik heb 'em destijds wel gespeeld Alleen niet op de SNES omdat ik toen geen SNES had. Ik heb 'em zelf begin jaren '90 op de Amiga gespeeld en een paar jaar later op de PC nog een keer gespeeld en toen ook uitgespeeld.

En nu heb ik een MegaCD-emulator gedownload en speel ik Heart Of The Alien
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2005 @ 21:15:06 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30552679
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, goof troop en jurassic park. Onderschatte toppers. (nou, goof troop dan alleen in multiplay)
JP was vet moeilijk want je kon niet saven, heb zelf eens me snes 2 dagen aan laten staan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:19:35 #73
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_30552852
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

JP was vet moeilijk want je kon niet saven, heb zelf eens me snes 2 dagen aan laten staan
Ja, dat deed ik met Flashback ook altijd, omdat de savepoints steeds verder uit elkaar kwamen te liggen
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:28:33 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_30553213
Niet gelijk de beste SNES game, maar ik mis hem nog wel in dit topic:

.

Ultiem spel om met een vriend even lekker wat mensen in elkaar te beuken. En binnen een uurtje uit te spelen, maar hij ging nooit vervelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30553687
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef speknek het volgende:
Niet gelijk de beste SNES game, maar ik mis hem nog wel in dit topic:

[afbeelding].

Ultiem spel om met een vriend even lekker wat mensen in elkaar te beuken. En binnen een uurtje uit te spelen, maar hij ging nooit vervelen.
Hij staat in de OP hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')