abonnement Unibet Coolblue
pi_30396998
Beste Mensen,

In 6 vwo ben ik ooit met school gestopt dus ik heb geen diploma en wil zo'n 21+ toelatings examen gaan doen.
Zijn er mensen die dit ook gedaan hebben en zo ja, kun je vertellen wat de vragen gaan zijn of ik me er enigzins op kan voorbereiden. Misshien is hij op internet te vinden??

Alvast bedankt,
-Thomas
Keep the stupid sentence please
pi_30397042
Waarom ben je in vredesnaam in je examenjaar met school gestopt? .
pi_30397420
Op de site van de eur staan bijv voorbeeldexamens.. Kijk eens op de site van de uni waar je naartoe wil...
pi_30397441
hangt ervanaf welke opleiding denk dat die toelatings dingen wel per opleiding verschilt , na mijn vmbo wil ik ook naar hbo
pi_30397910
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom ben je in vredesnaam in je examenjaar met school gestopt? .
Nee, slim is inderdaad anders. Maar laten we het op depressie en desinteresse houden. Dat zich uitte in een bepaald gedragspatroon.

Maar ik wil hbo doen. Weet je dat ook voorbeeldexamens bij?
Keep the stupid sentence please
pi_30398242
Ik heb het 4 jaar geleden gedaan, voor mij bestond het uit nederlands engels en duits vwo examen met een toelatingsgesprek. Goed te doen, als je even wat oefenexamens maakt
pi_30398277
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef VivaLaRevolution het volgende:

[..]

Nee, slim is inderdaad anders. Maar laten we het op depressie en desinteresse houden. Dat zich uitte in een bepaald gedragspatroon.

Maar ik wil hbo doen. Weet je dat ook voorbeeldexamens bij?
voor de uni overigens, ik weet niet hoe het op een hbo gaat
pi_30398790
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:40 schreef esnaider het volgende:
Ik heb het 4 jaar geleden gedaan, voor mij bestond het uit nederlands engels en duits vwo examen met een toelatingsgesprek. Goed te doen, als je even wat oefenexamens maakt
Maar waar heb je die gedaan/gevonden?
Keep the stupid sentence please
pi_30398966
Volgens mij krijg je bij technische opleidingen op het hbo iedergeval wisk vragen. Misschien ook simpele programmeer dingen waarin je (globaal) moet uitleggen wat het programma doet bijv (java voorbeeld)

public class test {
public static void main (String[] arg) {
int x= 3;
int y=5;
int z = x+y;
System.out.println(z%3);
}
}

dan moet je hierbij bijvoorbeeld vertellen wat dit inhoud en wat de operatoren doen.
dus: Z modulo 3 = 2 want z = x+y = 8 % 3 = 2 overhouden.

zo iets , succes!
pi_30399015
Wil je gewoon dagonderwijs gaan volgen? Ik volg namelijk een HBO opleiding via NTI (Schriftelijk) en had ook geen goede vooropleiding. Ik ben via een proefjaar ingestroomd. Je doet het eerste jaar en als je je propedeuse gehaald hebt, krijg je toestemming om door te gaan, omdat je bewezen hebt het niveau aan te kunnen. Ik weet dat dit via NTI kan, geen idee of dit ook bij andere hogescholen mogelijk is.
pi_30399807
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef ARKON het volgende:
dan moet je hierbij bijvoorbeeld vertellen wat dit inhoud en wat de operatoren doen.
dus: Z modulo 3 = 2 want z = x+y = 8 % 3 = 2 overhouden.
zo iets , succes!
Komop, dat soort dingen leer je niet op de middelbare school?

Of is het onderwijs zoveel veranderd sinds ik mijn diplomaatje haalde in 1992 ?????
pi_30400319
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef harlingen het volgende:

[..]

Komop, dat soort dingen leer je niet op de middelbare school?

Of is het onderwijs zoveel veranderd sinds ik mijn diplomaatje haalde in 1992 ?????
lol ging meer over java en niet specifiek over die som , anders deed ik wel wat met logaritme maar dat kan ik niet een twee drie zo snel typen.

Maar ok vervang die static main dan maar met dit:
int x = 1;
int y = 1;
String watisdit ="0, 1, 1, ";
for(int gl=0;gl++;gl==100){
int z = y+x;
watisdit+=z;
watisdit+=", ";
System.out.println(watisdit);

ja ok ook niet moeilijk om te raden wat dit is maarja. Eigenlijk kon ik beter niet in dit topic posten
pi_30400466
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:32 schreef ARKON het volgende:

[..]

lol ging meer over java en niet specifiek over die som , anders deed ik wel wat met logaritme maar dat kan ik niet een twee drie zo snel typen.

Maar ok vervang die static main dan maar met dit:
int x = 1;
int y = 1;
String watisdit ="0, 1, 1, ";
for(int gl=0;gl++;gl==100){
int z = y+x;
watisdit+=z;
watisdit+=", ";
System.out.println(watisdit);

ja ok ook niet moeilijk om te raden wat dit is maarja. Eigenlijk kon ik beter niet in dit topic posten
Even geheel offtopic, maar waar heb jij dat geleerd? Lijkt me best interessant...

Ontopic: ik denk dat je toelatingsexamen ook afhangt van wat voor studie je wilt gaan doen...
pi_30400975
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Kauki het volgende:

[..]

Even geheel offtopic, maar waar heb jij dat geleerd? Lijkt me best interessant...

Ontopic: ik denk dat je toelatingsexamen ook afhangt van wat voor studie je wilt gaan doen...
ook geheel offtopic /
Ik doe Technische informatica / informatica en daar krijg je gewoon java c/c++ , embedded programmeren , object geOrienteerde ontwerp en analyse en dat soort rotzooi
momenteel ben ik bezig met andere mensen een simpel mmo op te zeten (zie sign, volgend jaar hopelijk eerste publieke beta)

Als je op internet zoekt kan je volgens mij zat tutorials vinden www.sun.com / http://java.sun.com/ je moet ook even de jre / sdk downloaden als je je prog wilt compileren. Ikzelf gebruik 1.4.2 jre. Als je hulp nodig hebt zeg het maar.

/offtopic
  donderdag 8 september 2005 @ 22:21:53 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_30402269
Je krijgt bij de 21+ toets voor HBO opleidingen gewoon Engels, Nederlands en een vak dat specifiek met de opleiding te maken heeft. Het niveau is vergelijkbaar met Havo eindexamens.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_30402646
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef ARKON het volgende:
Volgens mij krijg je bij technische opleidingen op het hbo iedergeval wisk vragen. Misschien ook simpele programmeer dingen waarin je (globaal) moet uitleggen wat het programma doet bijv (java voorbeeld)

public class test {
public static void main (String[] arg) {
int x= 3;
int y=5;
int z = x+y;
System.out.println(z%3);
}
}

dan moet je hierbij bijvoorbeeld vertellen wat dit inhoud en wat de operatoren doen.
dus: Z modulo 3 = 2 want z = x+y = 8 % 3 = 2 overhouden.

zo iets , succes!
Was het niet args of argv? En lokale variabelen mogen toch niet in de main?
Java
pi_30404920
[edit]
voorbeeld

[ Bericht 10% gewijzigd door ARKON op 09-09-2005 07:48:01 ]
pi_30408271
Ik vond mijn toelatings examen een eitje, heb het dan ook gehaald
  Eindredactie Games vrijdag 9 september 2005 @ 01:32:56 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30408361
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef ARKON het volgende:
hangt ervanaf welke opleiding denk dat die toelatings dingen wel per opleiding verschilt , na mijn vmbo wil ik ook naar hbo
zou het kunne
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_30408591
nevermind
pi_30408725
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef ARKON het volgende:

...
ligt het nou aan mij of missen al jouw reacties hier elk mogelijk verband met het topic?


Ik zou gewoon ff bellen om te vragen wat ze van je willen hebben, en dan hier wat oude examens scoren http://www3.schoolweb.nl/eindexamentraining/overzicht.asp?intdoelgroep=1&intSelectedMenu=1068
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  vrijdag 9 september 2005 @ 02:34:48 #22
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_30409373
Informeer bij de studieadviseur van de betreffende studie! En bekijk deze search eens even van de vorige topics.

En kap eens met al die "les 1" Java troep te posten .
pi_30410612
ik zei alleen wat ik gehoord heb over het toelatingsexamen
maar je hebt gelijk

@ donald_dick
op ONZ kan je leuke topic openen met dit

@Kang-He , hij vroeg wat aan mij

OT
zoek gewoon op google
http://www.google.com/search?hl=en&hs=csF&c2coff=1&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official_s&q=hbo+toelatingsexamen&spell=1


[ Bericht 11% gewijzigd door ARKON op 09-09-2005 11:21:33 ]
pi_30540177
Als jij in 6 VWO bent gestopt mag jij gewoon HBO gaan doen!

Je bent toch overgegaan van 5 naar 6 VWO? dat volstaat als een HAVO diploma...
pi_30540256
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:08 schreef MissPeppertje het volgende:
Als jij in 6 VWO bent gestopt mag jij gewoon HBO gaan doen!

Je bent toch overgegaan van 5 naar 6 VWO? dat volstaat als een HAVO diploma...
Dat is alleen met Mavo certificaten zo. Van 4 naar 5 Havo is Mavo. Maar die vlieger gaat niet op voor Havo/Vwo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')