abonnement Unibet Coolblue
pi_30365160
ik wou graag weten wat het kost om een startonderbreker voor een mazda na te bestellen? heeft iemand dit wel eens gedaan of weet iemand wat dit ongeveer kost? (ben hem mogeljik kwijt )
pi_30366192
gok een euro of honderd, vervangen + de boel weer laten inlezen....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_30366389
Ah, dit topic blijf ik even volgen.
Ik heb er 2 afstandsbedieningen bij, maar 1 is kapot.

Volgens mij kan de Mazdadealer jou (en mij) hier wel antwoord op geven. En ja, die had ik zelf ook kunnen bellen.......

Verkapte tvp dus.
pi_30366404
maar het hoeft niet per se te vervangen worden.. of moet dat? staat dat niet ergens geregistreerd ofzo wat voor kastje het moet wroden? want het gaat alleen op het kastje met drukknopje erop..
pi_30366447
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef vannelle het volgende:
Ah, dit topic blijf ik even volgen.
Ik heb er 2 afstandsbedieningen bij, maar 1 is kapot.

Volgens mij kan de Mazdadealer jou (en mij) hier wel antwoord op geven. En ja, die had ik zelf ook kunnen bellen.......

Verkapte tvp dus.
tvp houdt in?
ja ik kan de mazda dealer bellen, maar ik denk dat hij nu niet opneemt
en in het geval dat ik heel ongeduldig ben probeer ik er zo achter te komen
  woensdag 7 september 2005 @ 21:07:04 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_30366512
http://www.mazda.com/ intikken blijft moeilijk mail die lui even.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_30367517
Ik zei toch al dat ik idd ook de mazda dealer kon bellen, maar dat ik gewoon heel ongeduldig persoon ben. Als ik me iets afvraag dan wil ik het ook altijd meteen weten.. vandaar
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:15:38 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30419319
als je de dealer belt weet je het ook gelijk

tvp = terug vind post. dan kan je het topic terug vinden in je topiclist (klik maar es op je nickname)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30433742
ja maar jij hebt dus ook nog steeds niet de dealer gebeld ik heb ze al een mailtje gestuurd maar echt snel reageren ze niet had woensdag mailtje gestuurd en in het weekend zullen ze al helemaal weinig doen en de dealer bellen is er bij ingeschoten druk met andere dingen geweest
pi_30513711
heb de dealer gebeld maar het was waarschijnlijk niet mogelijk om dat na te bestellen want d euato is al uit 94.. en ik moest maar langs komen ofzo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')