abonnement Unibet Coolblue
pi_30340017
misschien wel een hele domme vraag maar dit weet ik dus echt niet:

Wat is het verschil tussen een giro en bankrekening? wat zijn de voordelen van de een boven de ander en vice versa?
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30344206
niemand die het weet?
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30344455
Giro (Postbank) rekening is gratis.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_30344491
Giro is slecht bank is goed
pi_30344544
Het systeem waarmee gewerkt wordt is anders.
pi_30344555
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:08 schreef Flyingdutchman het volgende:
Giro is slecht bank is goed
Hoe meet je of een rekening goed is of slecht ? De giro maakt netjes de rekeningen etc. over, mijn salaris verschijnt er prima op ? Dus ik zou niet weten wat er dan goed of slechter aan een bankrekening zou moeten zijn ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_30344659
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Giro (Postbank) rekening is gratis.
gratis? toen ik een jaar of 2-3 geleden een rekening bij de postbank wou openen kostte dat me 25 euro of gulden, best veel voor mij toenertijd.

En in welk ander opzicht is een girorekening gratis?
I went clubbing. Softest coat ever.
  woensdag 7 september 2005 @ 09:19:21 #8
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_30344686
waarom zit iedereen toch altijd de postbank zo af te zeiken? ik heb dr nooit problemen mee
pi_30344730
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:19 schreef GoLLeM het volgende:
waarom zit iedereen toch altijd de postbank zo af te zeiken? ik heb dr nooit problemen mee
Ik ook niet
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_30344750
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:17 schreef NiTiN het volgende:

[..]

gratis? toen ik een jaar of 2-3 geleden een rekening bij de postbank wou openen kostte dat me 25 euro of gulden, best veel voor mij toenertijd.

En in welk ander opzicht is een girorekening gratis?
Jaarlijkse kosten. Meestal worden bij banken een paar tientjes in rekening gebracht. Bij de Postbank (althans bij mij niet), en volgens mij bij de anderen ook niet. Alternatief is dat je geen rente over je betaalrekening krijgt. Maar die is bij andere banken ook niet meer dan een schijntje.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_30344796
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:19 schreef GoLLeM het volgende:
waarom zit iedereen toch altijd de postbank zo af te zeiken? ik heb dr nooit problemen mee
Opzich ik ook niet. Alleen hebben ze de neiging overgemaakt geld net ff langer vast te houden dan bij bv de ABN. Wordt mijn salaris op donderdag gestort? Mijn ABN collega's hebben het voor het weekend, ik niet vaak.

Verder werkt alles prima .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30344846
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Opzich ik ook niet. Alleen hebben ze de neiging overgemaakt geld net ff langer vast te houden dan bij bv de ABN. Wordt mijn salaris op donderdag gestort? Mijn ABN collega's hebben het voor het weekend, ik niet vaak.

Verder werkt alles prima .
Dat komt omdat er dan van bank naar bank wordt overgemaakt. Mijn salaris komt van een girorekening en ik heb het weer sneller dan collega's met een bankrekening. Van bank naar giro en visaversa duurt idd een dag langer.

verder heb ook ik nooit problemen met de Postbank... en ik heb hem al 20 jaar..
pi_30344874
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wordt mijn salaris op donderdag gestort? Mijn ABN collega's hebben het voor het weekend, ik niet vaak.
Maakt toch niks uit ? Of je een maand rekent van de 23ste tot en met de 23ste. Of van de 27ste tot de 27ste ? Zowel jij als je collega´s moeten een maand met dat salaris doen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_30345398
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Hoe meet je of een rekening goed is of slecht ?
Giro = Postbank = slecht
pi_30346130
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Flyingdutchman het volgende:

[..]

Giro = Postbank = slecht
Ja en de ABN ook...

Er wordt gevraagd naar de verschillen en niet of iets goed is of niet.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 7 september 2005 @ 10:51:47 #16
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30346974
Ik heb beide en het grootste verschil vind ik dat je bij de bank kunt binnenlopen en iemand kunt aanspreken. Bij de Postbank moet je bellen en krijg je telkens een ander te spreken. Op zich gaat het prima, maar het voelt anders.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_30347018
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb beide en het grootste verschil vind ik dat je bij de bank kunt binnenlopen en iemand kunt aanspreken. Bij de Postbank moet je bellen en krijg je telkens een ander te spreken. Op zich gaat het prima, maar het voelt anders.
Maar dat kan bij de Postbank toch ook
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 7 september 2005 @ 11:02:51 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30347368
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar dat kan bij de Postbank toch ook
Ow, verek... dat is in het postkantoor natuurlijk Dat vind ik zo 'niet des banks' dat ik het compleet verdrongen had.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_30348179
ik heb ook nooit problemen, mijn salaris wordt altijd op 24 ste gestort, de datum dat iedereen die op het bedrijf werkt het salaris krijgt, dat zijn al gauw 10.000 mensen plus/minus
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30352698
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb beide en het grootste verschil vind ik dat je bij de bank kunt binnenlopen en iemand kunt aanspreken. Bij de Postbank moet je bellen en krijg je telkens een ander te spreken. Op zich gaat het prima, maar het voelt anders.
Tegenwoordig heeft een aantal grote postkantoren een "Postbank Advies" balie oid. Hier kun je dus ook spreken met "echte" bankmedewerkers. Ook hebben ze vaak 1 of 2 kleine kantoortjes waar je zaken met een medewerker kunt bespreken.

Bij de kleine postkantoren moet je het helaas doen aan de balie met iemand die niks van bankzaken weet (en daarom ben ik dus geen klant meer van de postbank).
  woensdag 7 september 2005 @ 17:18:52 #21
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_30358798
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:49 schreef werty het volgende:
Tegenwoordig heeft een aantal grote postkantoren een "Postbank Advies" balie oid.
Die in Ede is inmiddels al weer gesloten. Het is ook zo'n kleine plaats. Voor die anderhalve man en een paardenkop kun je natuurlijk geen service verlenen.

Dát is de kracht van de Postbank. Grauw!
pi_30359207
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef Zelva het volgende:

[..]

Die in Ede is inmiddels al weer gesloten. Het is ook zo'n kleine plaats. Voor die anderhalve man en een paardenkop kun je natuurlijk geen service verlenen.

Dát is de kracht van de Postbank. Grauw!
Ja, leuk, maar wat?

Nou, dat de gemiddelde bank op zaterdag en op koopavonden gesloten is en een beetje postkantoor niet.

Ook weer een verschil tussen de bank/giro
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 7 september 2005 @ 17:44:37 #23
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_30359621
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, leuk, maar wat?

Nou, dat de gemiddelde bank op zaterdag en op koopavonden gesloten is en een beetje postkantoor niet.
Mijn bank is op koopavonden wel open. En mijn bankzaken laat ik liever niet regelen door een 'postbode', maar dat is al eerder gezegd.

Het is altijd leuk om mee te genieten van gesprekken over privé-bankzaken, dat wel. Erg intiem, zo'n postkantoor.
  woensdag 7 september 2005 @ 17:45:04 #24
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_30359639


[ Bericht 100% gewijzigd door Zelva op 07-09-2005 17:45:20 ]
pi_30360879
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:44 schreef Zelva het volgende:

[..]

Mijn bank is op koopavonden wel open. En mijn bankzaken laat ik liever niet regelen door een 'postbode', maar dat is al eerder gezegd.


Één van de weinigen, dan...
Daarnaast: het zijn geen postbodes, maar dat terzijde.
quote:
Het is altijd leuk om mee te genieten van gesprekken over privé-bankzaken, dat wel. Erg intiem, zo'n postkantoor.
Net als je bankfiliaal waar je gewoon in de rij voor de balie staat.....
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 7 september 2005 @ 18:34:52 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30361068
Giro, is het meeste waar voor je geld, veel mogelijkheden, beste support. Postbank:
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_30361172
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Giro, is het meeste waar voor je geld, veel mogelijkheden, beste support. Postbank:
Als advocaat van de duivel: zijn er nog banken waar je moet betalen om een rekening te mogen aanhouden, dan?
Want ik hoor weleens verhalen over dat PB goedkoper zou zijn, maar ik zie even niet waar dat aan ligt. (erg, eigenlijk, voor een collega van de blauwe leeuw )
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 7 september 2005 @ 18:39:54 #28
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30361196
Ik heb een giro rekening EN een bankrekening.
Met wat handig heen en weer schuiven van kleine bedragen heb ik menig financieel debacle tijdens mijn studietijd succesvol kunnen voorkomen.

Bovendien wel handig als je een defecte pinpas oid hebt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_30361280
De Postbank adverteert met vreselijke spotjes, da's misschien een goed verschil...
pi_30362894
Giro is veel te traag.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30364152
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]
Net als je bankfiliaal waar je gewoon in de rij voor de balie staat.....
Als het persoonlijke/belangrijke zaken zijn kun je bij een normale bank ook eventjes mee naar een apart kamertje oid om daar alles door te spreken. Bij het postkantoor kan dat (meestal) niet.

Ook hebben de meeste mensen achter de balie bij het postkantoor geen of maar beperkte kennis van bankzaken terwijl dit bij andere banken veel meer is.
pi_30364515
Giro rekent ook geld tegenwoordig. Voor een wereldpas betaal je, en voor een pas waarmee je bij andere banken kan pinnen ook.

Postbank is echt bagger, heb je dat internetbankieren wel eens gezien? Dat ligt er iedere week wel een paar keer uit (nu wel minder).
  woensdag 7 september 2005 @ 20:17:35 #33
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30364617
internetbankieren van de pb werkt perfect en handig (als je je mobiel gebruikt voor je codes) beter dan dat bagger systeem van de abn-amro met zon apparaatje..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_30364756
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
internetbankieren van de pb werkt perfect en handig (als je je mobiel gebruikt voor je codes) beter dan dat bagger systeem van de abn-amro met zon apparaatje..
Ik heb het allebei, maar postbank ligt er echt TE vaak uit
  woensdag 7 september 2005 @ 20:26:48 #35
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30364942
ik check het dagelijks, maar heb bijna nooit meegemaakt dat het eruit lag.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_30367207
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef werty het volgende:

[..]

Als het persoonlijke/belangrijke zaken zijn kun je bij een normale bank ook eventjes mee naar een apart kamertje oid om daar alles door te spreken. Bij het postkantoor kan dat (meestal) niet.
Ik begrijp eigenlijk niet wat er dan allemaal besproken moet worden, althans, ik ben benieuwd naar voorbeelden.
quote:
Ook hebben de meeste mensen achter de balie bij het postkantoor geen of maar beperkte kennis van bankzaken terwijl dit bij andere banken veel meer is.
Deels eens. Vaak staan achter de balie van banken ook maar beperkte mensen voor wat betreft kennis. Dat gaat vaak niet verder dan geld opnemen/storten.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_30367419
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef Rapaille het volgende:
Giro rekent ook geld tegenwoordig. Voor een wereldpas betaal je, en voor een pas waarmee je bij andere banken kan pinnen ook.


De wereldpas is de pas waar je mee kunt pinnen bij andere banken. (dat is de Giropas, daarnaast is er de Giropas Basis, waar je mee kunt pinnen bij PB en ING Bank)
quote:
Postbank is echt bagger, heb je dat internetbankieren wel eens gezien? Dat ligt er iedere week wel een paar keer uit (nu wel minder).
Dat probleem ken ik zelf ook niet echt eigenlijk.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_30368029
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]



De wereldpas is de pas waar je mee kunt pinnen bij andere banken. (dat is de Giropas, daarnaast is er de Giropas Basis, waar je mee kunt pinnen bij PB en ING Bank)
[..]

Dat probleem ken ik zelf ook niet echt eigenlijk.
Pfff nu lijk ik wel gek. Misschien ligt het ook aan het moment dat ik kijk, dat het dan overbelast is ofzo. Maar ik heb het toch wel de helft van de tijd
pi_30368120
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Pfff nu lijk ik wel gek. Misschien ligt het ook aan het moment dat ik kijk, dat het dan overbelast is ofzo. Maar ik heb het toch wel de helft van de tijd
Dat kan best, dat kan ik moeilijk ontkennen (ik ben jou immers niet )

Overigens ben ik vergeten toe te voegen dat veel banken ook laten betalen voor de betaaldiensten. Wellicht niet voor de pas, maar dan wel voor het aanhouden van de rekening, zo zag ik net bij een aantal banken.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_30368468
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:23 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]. Bij de Postbank (althans bij mij niet), en volgens mij bij de anderen ook niet. Alternatief is dat je geen rente over je betaalrekening krijgt.
Bij de ABN Amro krijg je sinds augustus ook geen rente meer over je betaalrekening. Pauperbank.
pi_30370931
De Postbank is het restproduct van de voormalige Rijks Post Spaarbank RPS en de Postcheque en Girodienst PCGD. In de beginne was het een zogenoemde Rijksdienst, later is het geprivatiseerd, de rekeningnummers van de Postbank beginnen bij Nr. 1 dit is 's rijks schatkist, en tellen door, op dit moment tot maximaal 7 cijfers, de banken werken met alleen maar 9 cijferige rekeningnummers, in de toekomst zullen dit 10 cijfers worden. Bij de banken is er nog enig verschil tussen handelsbanken en spaarbanken. In de loop der jaren zijn de verschillen tussen de verschillende banken kleiner geworden.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:53:16 #42
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_30374031
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Één van de weinigen, dan...
Mwa, ik heb nog nooit bij een bank gezeten die niet op koopavonden open was. Ik weet niet waar jij je bankzaken doet/deed...

Misschien is dat wel de kracht van de Rabobank. Grauw!

Hier, kijk je ogen uit. Héél veel Rabobanken die koopavondopening hebben.
quote:
Daarnaast: het zijn geen postbodes, maar dat terzijde.
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.
quote:
Net als je bankfiliaal waar je gewoon in de rij voor de balie staat.....
Nee hoor, als ik bij mijn bank ben val ik gewoon lekker neer in de royale zitbankenpartij en wacht op mijn beurt. Als ik dan eenmaal bij de balie sta, dan is een andere balie zo ver weg dat niemand het roddelcircuit na afloop kan voeden.

Dat is bij het postkantoor wel anders. Dat ik precies te weten kom hoeveel een pakketje naar Oezbekistan kost en naar welk concert die meneer met de lange baard zo graag wil is nog niet zo heel erg. Wel redelijk vervelend is het om te horen dat mevrouw A. geen 200 euro kan opnemen omdat het toch echt niet op haar rekening staat en dat er niets mis is met de geldautomaat. Zulk soort dingen deel je toch liever niet mee aan de hele wereld.
pi_30374285
Er is geen verschil. Op alle twee kun jij je geld zetten. Met behulp van de zogenaamde betaalpas kun je betalingen verrichten in winkels en terecht bij geldautomaten.

Wanneer de rekening niet voldoende saldo bevat en er geen krediet meer mogelijk is, dan kunnen geen betalingen meer worden verricht!
pi_30374339
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef Zelva het volgende:

Wel redelijk vervelend is het om te horen dat mevrouw A. geen 200 euro kan opnemen omdat het toch echt niet op haar rekening staat en dat er niets mis is met de geldautomaat. Zulk soort dingen deel je toch liever niet mee aan de hele wereld.
Bij de ABN-Amro (filiaal kneuterdijk, den haag) heb ik mogen 'meegenieten' hoe een chinese man van middelbare leeftijd werd uitgelegd dat-ie al 300 euro rood stond, en dat ie geen 200 euro extra kon opnemen omdat dat over z'n limiet heenging. Terwijl ik op tien meter afstand stond.

Wat ik al zei, ABN wordt steeds meer een pauperbank. De onbeschoftheid van 't personeel slaat alles.
pi_30375138
Bankklant aangezet tot internetgebruik
AMSTERDAM - De Postbank wil klanten stimuleren om internet te gebruiken door kosten in rekening te brengen voor overschrijvingen en het verzenden van rekeningafschriften. "Onze klanten kunnen zelf kiezen", aldus een woordvoerster van het bankbedrijf maandag.

"Papier is echter duur. Daarom brengen we vanaf volgend jaar een symbolisch bedrag in rekening voor de kosten." Het gaat om de tweewekelijkse afschrijvingen. Daarvoor gaat de Postbank vanaf volgend jaar een bedrag vragen van 4 euro. Een setje van twintig overschrijvingsformulieren kost 5 euro. "Als je in de toekomst papier wilt, dan moet je ervoor betalen", aldus de woordvoerster. "Het gaat om een bedrag van 1 euro per kwartaal. Ouderen, jongeren en studenten hoeven de bijdrage niet te betalen."

Volgens de Postbank neemt de vraag naar papieren diensten sterk af. Het bankbedrijf hoopt dat voor het einde van het jaar twee miljoen klanten zijn overgestapt op kosteloos internetbankieren. Het betekent dat 5,5 miljoen klanten het nog op de 'oude' manier doen. De Postbank krijgt 30.000 aanmeldingen voor internetbankieren per week binnen. Deze klanten krijgen een keer per maand een rekeningoverzicht.


Maakt voor mij niet uit, bij de abn heb ik dat vrijwllig uit gezet, maar er zijn mensen die het willen ontvangen
pi_30375365
Ik vind het juist fijn om op papier te zien wat ik heb uitgegeven. Gelukkig val ik nog even onder 'student'
  donderdag 8 september 2005 @ 00:43:40 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30375514
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen , maar hulde aan de postbank

Ik had vroeger als ondernemer alles ondergebracht bij ABN...die gasten hebben me zo hard genaaid, dat ik er nog blauwe plekken van heb.
De onbeschoftheid, de intolerantie en onkunde is grenzeloos.

Zelfde bij een rabo, sns en fortis was al helemaal dramatisch. die acteerden nauwelijks.


Nu bij Postbank, krijg ik direct het mobiele nummer van een accountmanager, denkt hij mee, helpt hij en ziet echt vanalles door de vingers, mits je met een goed voorstel komt.
Ik zit er nu pas een jaar en ben echt bijzonder tevreden...ze zijn snel met overmaken, helpen me met de bankzaken, hebben een prima online service en schromen echt niet je gewoon te helpen, ook al moet je daarvoor 30 x doorverbonden worden...altijd een vriendelijke lach aan de andere kant van de lijn.

Ik hoef geen balie, doe mijn zaken online of telefonisch en dan wil ik hulp, klaar.
Vandaag nog vroeg de buitendienst medewerker, hoe mijn weekend was geweest en feliciteerde met met een deal, omdat ie een extra bedrag op mijn rekening had gezien.

Oh...en postbank medewerkers bellen ook daadwerkelijk terug, als ze dat beloven.


Ik heb ze vroeger als een inferieure studentenbank beschouwd...maar kan tegenwoordig ruiterlijk toegeven, dat deze bank , de zaken prima regelt en ik meer dan tevreden ben.
Sterker nog, ik word blij van ze en hoop dat ze nog veel rente van me kunnen trekken
pi_30378696
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef Zelva het volgende:

[..]

Mwa, ik heb nog nooit bij een bank gezeten die niet op koopavonden open was. Ik weet niet waar jij je bankzaken doet/deed...

Misschien is dat wel de kracht van de Rabobank. Grauw!

Hier, kijk je ogen uit. Héél veel Rabobanken die koopavondopening hebben.


Eerst Fortis (geen koopavond) en nu PB, uiteraard.
quote:
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.


Dan kun je het net zo goed niet neerzetten.
quote:
Nee hoor, als ik bij mijn bank ben val ik gewoon lekker neer in de royale zitbankenpartij en wacht op mijn beurt. Als ik dan eenmaal bij de balie sta, dan is een andere balie zo ver weg dat niemand het roddelcircuit na afloop kan voeden.


Dat ligt dan aan jouw bank, want bij de Rabo hier is dat wel anders.(net zoals bij de meeste bank/postkantoor-filialen)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_30378723
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
Giro is veel te traag.
is kut als je salaris krijgt.. duurd meestal 2 dagen langer...
Dit keer zonder signature
pi_30378759
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:18 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

is kut als je salaris krijgt.. duurdT meestal 2 dagen langer...
Als dat al zo is, dan maakt het toch geen reet uit? Er blijven 30 dagen tussen twee betalingen zitten, dus jij doet net zo lang met je salaris als je collega's.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_30378797
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als dat al zo is, dan maakt het toch geen reet uit? Er blijven 30 dagen tussen twee betalingen zitten, dus jij doet net zo lang met je salaris als je collega's.
meestal kijk ik op het zelfde moment uit naar het salaris als iemand die bankrekening heeft....l
Dit keer zonder signature
pi_30378825
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:23 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

meestal kijk ik op het zelfde moment uit naar het salaris als iemand die bankrekening heeft....l
Dat ligt dan aan jouw bestedingsgedrag
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_30379118
Ik heb vroeger een Postbankrekening gehad. Toen ik verhuisde naar Amsterdam voor mijn studie en pal naast een ABN ging wonen, besloot ik de postbank op te zeggen en bij de ABN een rekening te openen. Toen ik de bevestigingsbrief kreeg van de Postbank om de rekening te beeindigen, was die verfrommeld, er zaten koffievlekken op en was bovendien aan het verkeerde nummer geadresseerd.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  donderdag 8 september 2005 @ 23:21:34 #54
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30404468
ambtenaren drinken nu eenmaal graag koffie..

maar hier geen probs met de PB, goed, goedkoop en professioneel. Heel wat beter dan de baggerbanken waar ik hier in Belgie mee te maken heb.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_30407528
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef pentas het volgende:
De Postbank is het restproduct van de voormalige Rijks Post Spaarbank RPS en de Postcheque en Girodienst PCGD. In de beginne was het een zogenoemde Rijksdienst, later is het geprivatiseerd, de rekeningnummers van de Postbank beginnen bij Nr. 1 dit is 's rijks schatkist, en tellen door, op dit moment tot maximaal 7 cijfers, de banken werken met alleen maar 9 cijferige rekeningnummers, in de toekomst zullen dit 10 cijfers worden. Bij de banken is er nog enig verschil tussen handelsbanken en spaarbanken. In de loop der jaren zijn de verschillen tussen de verschillende banken kleiner geworden.
goed stuk!
I went clubbing. Softest coat ever.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')